De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade kip | | roergebakken | kerriemayonaise
      Tomatensoep
      Tom kha kai (Thaise kippensoep)
      “Caprese” tomaat | buffelmozzarella | mousse van gazpacho
  • Hoofdgerechten
    • Vispalet bestaande uit 3 soorten vis filet | seizoensgroenten saus van witte wijn
      Tournedos van hoender | pulled pork | krokante parmaham | jus van rozemarijn
      “Clare Valley” Biefstuk met truffeljus (+ € 2,50)
      Truffelpasta | paddenstoelen | rucola | cherry tomaatjes Parmezaanse kaas
  • Nagerecht
    • Aardbeien bavarois | verse aardbeien | stracciatella roomijs
      “De Klassieker” Vanille roomijs | chocolade saus | slagroom
      Kaasbordje (+ € 3,50)
      Koffie of thee met friandises

Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De 3 Gebroeders

Bushalte op 50 meter

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De 3 Gebroeders

Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Plezierige plek, vriendelijk en correcte bediening. Eten uitstekend, goed verzorgde opmaak van de borden.
Amena V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Zeker aan te bevelen!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Prima restaurant, eten goed, niet heel bijzonder maar ook niet te standaard. Sfeer rustig, vriendelijk en attend personeel. Prijs/kwaliteit-menu is precies goed.
Jeanet R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Vriendelijke bediening lekker eten mooi opgediend.
Positief dat je karaf kraanwater wordt aangeboden bij de wijn wat gratis is duurzaam bezig
Mooi terras
egni .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben genoten van een gezellige avond dineren bij dit restaurant. Het verrassingsmenu voldeed aan onze verwachtingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding, lekkere, verse producten en mooi geserveerd. Fijn dat je nog zelf per gang twee keuzes hebt.
De bediening is vlot, vriendelijk en men is attent. Het is ook fijn dat je met mooi weer buiten kan zitten.
Wij gaan hier zeker nog eens terug!
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Genoten van een overheerlijk jubileum diner. Na diverse eerdere bezoeken nu speciaal bezocht ivm meteen verjaardag. Vriendelijk ontvangen. Goede recensie in het ED wa terecht.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Goed gebalanceerd menu ter gelegenheid van het 10-jarig bestaan. Zeer nette en vlotte bediening. Jammer dat er maar weinig gasten waren.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!
BertBeek .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Was weer prima en we hebben weer een goed restaurant gevonden. Bedankt voor de goede zorgen en dat geldt voor keuken en bediening! Leuke en ook aangename omgeving. Verrassend dat het jubileummenu weer totaal anders was dan een maand geleden. Heel aangenaam.
twan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Hierbij 1 vegetariër, die een prima variatie aangeboden kreeg.
Met z'n allen lekker gegeten. Kortom, voor herhaling vatbaar
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Jubileum menu gekozen. Achteraf een beetje spijt van. Het menu was lekker en gunstig van prijs.
Jammer is dat op de portiegrootte van het voor en hoofdgerecht bezuinigd wordt en dat dat gecompenseerd wordt met zoetigheid.
Nu geen goed zicht op gekregen op de kwaliteit van het restaurant.
Jammer.
xx X.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Op een of andere manier hadden we menukaarten met twee verschillende jubileummenu's Een van ons zag in het verlopen menu iets van haar gading , maar hier ging men soepel mee om. Iedereen kon daarom goed kiezen. Men serveerde aanvankelijk vlot uit, maar het dessert liet vervolgens wat langer op zich wachten.
Kreeg de indruk dat niet alle serveersters even ervaren waren. Dit werd gecompenseerd met Brabantse vriendelijkheid. Komen we hier terug? Zou niet weten waarom niet!
BertBeek .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Heerlijk gegeten op voor ons een bijzondere dag! Jubileumdiner was helemaal af. Nagerecht (crème brulé met vanille ijs) smaakte overheerlijk. Bediening prima en sfeer idem. We komen zeer zeker hier terug.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het jubileummenu was voortreffelijk. Ik heb een vegetarisch menu gekregen. Dit moet je wel vooraf voor bellen.
Bij de afsluitende goede cappuccino had de snoeperij beter mogen zijn in de vorm van een echt goede bonbon in plaats van allerlei kleine goedkope zoete dingen. Het contrast met de voortreffelijke maaltijd klopte niet voor mijn gevoel.
Ik zat met mijn rug bij het raam en dat werd koud op den duur op mijn schouders. Ik ben toen gaan verzitten. Ik heb een hele prettige avond gehad.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Enkele jaren gelden regelmatig wezen eten bij de 3 gebroeders.
Na wat andere restaurants geprobeerd te hebben weer naar de 3 gebroeders gegaan.
En dit was een perfecte keuze. Lang gelden dat ik als zo'n heerlijke tonijn gegeten heb(en echt vers!).
Ik beveel dit restaurant van harte aan. Zeer goed en leuke vlotte bediening
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Aangeboden jubileummenu was een goede keuze. Prima kwaliteit-prijsverhouding. Een aanrader voor degene die een keer lekker uit eten wil.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede service. We komen zeker nog eens terug.
Shalini S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Warme ontvangst en producten kakelvers en zonder toevoegingen. Heerlijk en goede kwaliteit vlees/vis. Wijntjes lekker, personeel supervriendelijk! Een zeer geslaagde avond, zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt 3 gebroeders!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Komen hier regelmatig, is altijd goed
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prettig binnenkomen en vriendelijke ontvangst en personeel.
Het menu was goed, prijs / kwaliteit prima.
Een gezellig restaurantje om met vrienden een avond door te brengen.