De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Noortje H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met A.H. actie.
Biefstuk Clare Valley is een aanrader.
Zeer vriendelijk personeel.
Warm inrichting.
Muziekje op achtergrond zou ik op prijs stellen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Elsa T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Supervriendelijk personeel, hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten.
Via ah menu toch keus uit 3 voorgerechten, enkele hoofdgerechten en nagerechten.! Top!
hein R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
met vrienden gezellig gegeten, het restaurant was precies goed. Eten naar onze diverse smaken (mul wat flauw), entourage niet te druk. Misschien zelfs iets te snel met opdienen tussen de gangen ? (wij hadden tijd zat)
M.G. J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en komen zeker nog eens terug! Veel lekker pure smaken en aantrekkelijk en verzorgd gepresenteerd.
ECA S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke jonge vlotte en vriendelijke meisjes die ons bedienden. We komen zeker nog een keer terug!! Zeker aan te bevelen.
wilrysmeulders .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een overvol restaurant. De bediening was goed en het eten ook naar wens. Er was wel veel lawaai maar dat kwam doordat het erg druk was. We zullen er zeker nog een keer terug gaan.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gegeten op basis van de AH-actie. Goed restaurant in een prettige ambiance en attente bediening. Keurig verzorgde en duidelijke menukaart, afgestemd op AH-actie. Ook goede wijnen met redelijke prijs voorhanden. Kortom een restaurant waar we nog wel eens terugkomen met of zonder aanbiedingen !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eerste keer bezocht. Makkelijk parkeren. Prima service, goede selectie wijnen en uitstekende keuken. Bijna perfecte prijs kwaliteits verhouding
vlinderbachbloesems .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor de tweede keer geweest, met de AH restaurantactie. Weer ontzettend lekker gegeten! Wat een gezellige inrichting en vriendelijk personeel! Een echte aanrader dus, ze verdienen een dikke 10!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel erg vriendelijk.Alles word mooi gesererveerd. Alles is netjes . Komen vragen of het genoeg is .zijn er ook al enkele keren geweest.Komen zeker nog terug.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed restaurant met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Bij AH-menu was er voldoende keuze uit voor-hoofd- en nagerecht. Alles was van uitstekende kwaliteit.
gvangerven42 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Laat op de dag geboekt. Prima ontvangst, keuze genoeg. Meteen een heerlijk broodje, olijfjes op tafel. Jong maar heel aardig beleefd en kundig personeel. Voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht Rode Mul en pasta waren verrukkelijk. Kwamen meerdere keren vragen of alles naar wens was.......... Ook het toetje was lekker. We waren ruim 2 uur binnen, wij vonden de wachttijd prima! Zeker een aanrader en tot ziens!!
Wilma N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bij binnenkomst werd je meteen aangesproken, jas aangenomen en wij konden uit 3 tafels kiezen.Heerlijk gegeten, goede service, kortom:een gezellige avond.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Leuke tent, prima personeel. Heel vriendelijk. Gerechten mooi opgemaakt en heerlijk. Inrichting en sfeer in het restaurant geen wow maar wel leuk aangekleed. Tafel wel heel netjes gedekt. De bar zag er wel heel leuk uit.
Veerle en.leo D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Geweldig gegeten, de roodbaars was krakend vers, de groenten ruim bemeten en lekker beetgaar gekookt.
Een adresje om terug te komen, ook al vanwege het vriendelijke en efficiënte personeel.
De wijnen per glas waren excellent.
netty G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voor herhaling vatbaar. Leuke meisjes in de bediening, waardoor het gewoon erg gezellig was.
Er waren 2 nieuwelingen in de bediening, die op een prettige manier gecoached werden.