De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De 3 Gebroeders

Bushalte op 50 meter

Dinsdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
H. B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellig gegeten hier met de AH actie. Ruime keuze. De hoeveelheid per gerecht goed, eigenlijk precies goed, niet teveel maar ook niet te weinig. Fijne bediening.
Komen hier zeker nog eens terug!
egberthuiberts .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij kennen de "3 Gebr."al langer.De sfeer is er altijd goed. Persoonlijke ontvangst, zeer goede en plezierige
bediening en wat op tafel komt is smakelijk.
Wij komen er graag.
geukers .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima menu in de ah restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten. de bediening is vriendelijk en vlot. We konden buiten zitten en dat maakte het minder rumoerig dan we het binnen meestal vinden.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het ontvangst was prima. Erg vriendelijk personeel en als je wat vroeg was het geen probleem.
Een prima locatie en voor ons we gaan zeker nog eens terug.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker buiten gezeten en vlotte snelle bediening, eten was lekker. Komen hier zeker nog eens terug om buiten de AH actie ook eens te eten!
marcella V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
het eten was heel erg lekker, keus genoeg betreft de AH actie, komen zeker nog eens terug, ook als we geen AH korting hebben, goede bediening, vlot en vriendelijk
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig ingericht, goede stoelen en mooi gedekte tafels, heel vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten. Goede, seizoens gerichte, en gewone menu keuze. Mooie wijnkaart ook. Al met al een hele fijne avond met vrienden gehad.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima bediening, ruime keuze op kaart, lekker eten. Heel tevreden en gezellige avond gehad !
De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen.
A K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben zeer goed gegeten met de AH bon, het ruime keuzemenu biedt voor ieder wat wils. Het was gezellig druk op het terras. Ongeveer 20 minuten na het voorgerecht kregen we onze hoofdgerechten. Mijn biefstuk was uitstekend gebakken, het vispalet van mijn vrouw was ook niets op aan te merken. Porties waren ook voldoende. We sloten af met een heerlijk kaasbordje voor mijzelf en een aardbeienbavarois. Vriendelijke en oplettende bediening.
Jullie zien ons snel nog een keer terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Via de AH bon gegeten. Blijkbaar zaten we aan een tafeltje in niemandsland. Het stond in ieder geval niet in iemands bedienzone. We kregen niets en zaten daar maar. Na een kwartier kwam er eens iemand kijken of we nog niets besteld hadden. Met excuses kregen we de AH kaart te lezen. Na weer eens 20 min te hebben gewacht, werd de bestelling opgenomen. En na een uur na binnenkomst kregen we dan eindelijk ons voorgerecht. Voor onze dochter van vijf was er een klein kopje soep besteld. Er werd vervolgens door de manager een grote kom neergezet met de snauw dat ze niet aan kleine kopjes deden. Voor ons hoofdgerecht hadden we de biefstuk besteld. Éen met, en één zonder saus. We kregen beide mét saus. Toen we aangaven dat dit niet klopte, werd er zonder iets te zeggen het bord weggegrist en vervangen. Onze dochter mocht in de keuken zelf een ijsje maken. Tip: doe een blinddoek voor wanneer je met je kind in de keuken mag kijken. Gordon Ramsey zou deze keuken onmiddellijk laten sluiten. Wat een bende. Wij komen hier nooit meer. (daar zullen ze blij om zijn bij de drie Gebroeders denk ik) O, ja, Pikant detail, de eigenaar zat op het terras zelf lekker van nogal wat bier te "genieten"
dikdik42 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Dit was echt een verkeerde keus van ons. We hebben niet veel verwachtingen als we ergens gaan eten. Op het terras plaats genomen aan een tafel zonder tafelkleed. Geeft een cafeteria gevoel. Voorgerecht carpacio deze had duidelijk te lang gestaan buiten de keeling het vlees was warm en de saus ook niet erg lekker door de warmte. Op de website staat biefstuk van black angus, nu dit was het zeker niet. Het vis palet was wel ok. Op het nagerecht bavarois valt niets aan te merken. De rose (karaf) werd verder niet gekoeld was dus snel warm. De bediening had meer aandacht voor vrienden en bekenden. En tot slot de uitsmijter men kwam met een rekening van 217 euro voor twee personen. Na een opmerking dat dit niet klopte was de opmerking o ja dan is het verkeerde, zoiets bekijk je toch van te voren. Geeft de aandacht van de bediening weer. Kortom hier gaan we NOOIT meer naar toe en zeker in gerwen zijn er betere zaken. Als u lekker en ontspannen wil eten blijf hier weg.
htimmers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was matig.
wij hebben gegeten met de AH bon .
De vissoep smaakte goed maar een beetje vis zat er niet in.
Het vispalet was minimaal,met 2 scampi,klein stukje meerval en een rolletje tong?
Het toetje bestond uit aardbeien bavarois maar geeen aardbei gezien wel blauwe bes.
Al met al niet voor herhaling vatbaar.
PvanMierlo .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een goed restaurant, mooie inrichting, zeer leuk gastvriendelijk personeel. Zelfs een schoonheidsfoutje (biefstuk rare in plaats van medium) werd vakkundig opgelost super. Kortom echt een aanrader om hier een keer te gaan eten.
Larisa D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Nette, vriendelijke bediening. Goed eten, juiste porties en nette prijzen. Extra fijn met jonge kinderen is de speeltuin.
sandin11 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Met Albert Heijn aktie redelijk goed gegeten maar niet de verfijnde kwaliteit die je bij deze prijsklasse verwacht. Bediening was keurig.
bertgoossens50 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben Lekker gegeten. Het personeel is heel vriendelijk. Alles was naar wens en we hebben een gezellige avond gehad. Het zaaltje is gezellig ingericht. Lekker warm zodat je thuis voelt.
annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De bediening is rustig, niet gejaagd, fijn! De kwaliteit van het eten is erg goed, bijna perfect en geen kleine luxe porties. Zowel voorgerechten als paté en hoofdgerechten als het wildpotje en de biefstuk waren smakelijk en op temperatuur. We hebben goede herinneringen aan ons bezoek.
Hundje .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben een gezellige middag gehad bij de 3 Gebroeders.
Lekkere gerechten
Smaakvol opgediend
Vriendelijke bediening.
Ook fijn dat je hier 's middags kunt dineren/lunchen, dan hoeven we niet in het donker te rijden.
Wilma, Frans en Peter van Ruth
Eindhoven
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren er in het kader van de AH-aktie. Voor het bedrag dat we uiteindelijk moesten neerleggen was het dik in orde echter zonder de AH-korting was het wat karig geweest maar daar hebben in dit geval meer restaurants mee te maken . De service was in het begin uitstekend echter later op de avond toen er wat minder mensen aanwezig waren leken ze ons te vergeten want ze kwamen niet meer opnemen (erg jammer en commercieel gezien niet slim)

De zaak zat in het begin van de avond helemaal vol en dat was prima voor de sfeer maar het bracht ook een kakofonie aan geluid met zich mee waardoor we ons soms moeilijk verstaanbaar konden maken

Al met al toch een positief oordeel over dit restaurant
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
3 gangen menu met AH actie gehad. Tafeltjes staan wat krap bij elkaar waardoor je het gesprek van de buren kunt horen. Voorgerecht was lekker we hadden wildpate en caparcio. Hoofdgerecht grote borden die snel afkoelden in het wildpannetje zaten maar drie kleine stukje vlees . Toetjes waren lekker warme brownie ijs
In 1:45 waren we weer buiten. Is vrij snel maar vonden we niet erg.