Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Geert H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
5 gangen verrassingsmenu, keurig tot in de puntjes verzorgd en goed op smaak.
Verder een zeer goede bediening mogen ervaren. De jongedame die ons heeft bediend wist precies wat ze deed en is zeer kundig.
Vanhaperen .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellige en ongedwongen sfeer. Heerlijk eten. Gastvrij onthaal. Vlotte en leuke persoonlijke bediening. Heerlijke stoelen en fijne tafelopstelling.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Hebben genoten van een heerlijk hoofdgerecht. Nagerecht was heerlijk. Dit restaurant is beslist een aanrader.Kwaliteit en service ook dit keer weer toppie.
E T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Huiskameridee. Snelle en vriendelijke service. De biefstuk was erg mals en heerlijk. We zaten gunstig bij het raam. Er waren twee tafels waar we liever niet zouden zitten. Je zit dan in de doorgang/ loop van personeel
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden meer. verwacht van ons etentje bij de 3gebroeders gezien de voorgaande feedbacks.
We werden vriendelijk ontvangen. Daarna volgde alles elkaar in een vrij hoog tempo op. Er is nogal wat bediening dus je krijgt steeds iemand anders aan je tafel met een vraag. Jammer en storend als er dan 3 keer gevraagd wordt of het smaakt of dat je nog iets te drinken wilt.
De gerechten waren prima maar eenvoudig en niet in verhouding tot de prijs.
De friandises bij de koffie waren erg eenvoudig.
Niet een restaurant waar wij nog een keer zullen komen.
marga.ehv .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met lekkere gerechten. De bediening was top. We zijn er al 3 keer eerder geweest. Dat zegt denk ik wel genoeg. Ga zo door.
babyballooning .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het was er gezellig en het eten was lekker. Ga zeker nog een keer terug. want dit bezoek was een herhaling waard.
Dit is een aanrader.
frank395 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, vroeg in de avond, keuze uit enkele vrije tafels, restaurant loopt langzaam goed vol. Voor een woensdagavond in de tweede helft van oktober, in het con anexis dorp Gerwen van Nuenen, is een restaurant bezetting van 28 personen op dat tijdstip verwonderlijk en uitzonderlijk veel. Het AH menu (voor 32,50 euro p.p. tweede persoon gratis) biedt voldoende keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. De kwaliteit en hoeveelheid is goed. De bediening vlot, diskreet en helemaal, maar niet overdreven, volgens het boekje. De inrichting is stijlvol passende en trendy in overeenstemming met de landelijke omgeving. De eindafrekening bedraagt 52,50 euro voor een gezellig avond van 2 personen. De 3 Gebroeders is zeer aan te raden bij familie, vrienden en bekenden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en we hebben heerlijk gegeten. De biefstuk was perfect bereid en verder was alles ook naar wens. We waren met zessen en allemaal hebben we genoten, deze gelegenheid is zeker aan te bevelen!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellig met gezellige bediening inrichting wat ouderwets
Noortje H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne plek om te vertoeven. Alle 4 hebben we genoten van zeer verzorgde en leuk uitziende gerechten. Een gezellig en vol restaurant op de dinsdagavond.
Een aanrader deze 3 Gebroeders.
P.A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met A.H. actie.
Biefstuk Clare Valley is een aanrader.
Zeer vriendelijk personeel.
Warm inrichting.
Muziekje op achtergrond zou ik op prijs stellen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij vinden het altijd gezellig om bij jullie te komen eten.
Graag tot gauw. Wij hebben weer genoten. Groetjes fam van de Wijgert.
Elsa T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Supervriendelijk personeel, hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten.
Via ah menu toch keus uit 3 voorgerechten, enkele hoofdgerechten en nagerechten.! Top!
hein R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
met vrienden gezellig gegeten, het restaurant was precies goed. Eten naar onze diverse smaken (mul wat flauw), entourage niet te druk. Misschien zelfs iets te snel met opdienen tussen de gangen ? (wij hadden tijd zat)
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, [vooral de vissoep was heerlijk] ,
en genoten van een gezellige avond samen met onze familie!!!
in een woord : AANRADER !!!
M.G. J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, en komen zeker nog eens terug! Veel lekker pure smaken en aantrekkelijk en verzorgd gepresenteerd.
ECA S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke jonge vlotte en vriendelijke meisjes die ons bedienden. We komen zeker nog een keer terug!! Zeker aan te bevelen.
wilrysmeulders .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een overvol restaurant. De bediening was goed en het eten ook naar wens. Er was wel veel lawaai maar dat kwam doordat het erg druk was. We zullen er zeker nog een keer terug gaan.