De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Over restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De 3 Gebroeders

Bushalte op 50 meter

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
sonja.weijers1 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima gegeten. Bediening mag iets vriendelijker kijken en doen. Fijn dat de wc' s zijn opgeknapt. Mooie inrichting. Volop ruimte om te parkeren.
angela.67.67 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
een prettige sfeer, bekwaam personeel, lekker eten, kortom de moeite waard om nog eens langs te gaan! Ikzou dit restaurant zeer zeker aanbevelen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Genoeg keus in de AH restaurantactie. Prettige bediening, comfortabele stoelen. Eten was lekker, ik had de tong, en vond die beetje flauw. Zat weinig smaak aan, de schaaldierensaus was wat weinig en niet echt overtuigend.
Voorgerecht met gedroogde schorsenerengroente en wildpâté was heel bijzonder. Stukje brood erbij was lekker geweest.
Speciaal gerecht gemaakt voor mijn dochter die niet zo veel lust. Dat was heel sympathiek.
We constateerden dat er wel verschil zit in de grootte van de gerechten als je ze in het AH menu nam of gewoon à la carte. Al met al waren we tevreden. Gezellige plek, niet te groot restaurant.
Lammie51 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heel erg goed gegeten, het is echt een aanrader.
Bediening was perfect. Ondanks dat alle tafels bezet waren, was de bediening vlot en attent.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
gemoedelijke lokatie met een zeer vlotte bediening en goede kwaliteit gerechten; genoten van het seizoensmenu.
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was lekker en er was volop keus. De ambiance was gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.
De bediening was vriendelijk maar niet professioneel. Minpuntje was dat de toiletten verbouwd werden, waardoor er een toiletwagen buiten was geplaatst. Dit had wellicht gecompenseerd kunnen worden door een gratis drankje.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het a-h menu gaf genoeg keuze en variatie. Het is zeker een aanrader. We komen zeer zeker terug. OOK zonder a-h korting een aanrader. Leuke vriendelijke bediening. In een woorder SUPER.
Arend B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede locatie met goed eten, maar de bediening was van onvoldoende niveau. Volgens mij biedt het opleidings instituut 'de Rooi Pannen" voldoende alternatieven.
In het totaal gezien, kijken wij terug op een mooie avond met lekker eten.
M P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker gegeten. Het AH-menu had voldoende keuze, vlees, vis en vegetarisch.
In het begin was het wat rumoerig aangezien het hele restaurant vol was.
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goed eten, gezellige plek, ruime porties, vriendelijke bediening en prima prijs/kwaliteit verhouding
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
AHrestaurantactie op doorreis. Wat uit de route.

Goed en gezellig gegeten en dus om niet te vergeten.

Aanbevolen.
Fmwschilders .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, dankzij AH actie een hele leuke prijs. Zonder deze actie vind ik het 3 gangen menu van 31,50 aan de hoge kant. Komen hier zeker terug.
Bisssc211 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eigenlijk was het enige minpunt dat alles aan tafels en stoelen nogal dicht op elkaar stond. Van de andere kant maakte het dat (te) dicht op elkaars tafel zitten het ook wel gezellig. De WC worden gemoderniseerd, dus dat gaat goed komen...Wij waren met z'n zessen en zijn het er over eens dat we heerlijk gegeten hebben. Ik had prima rode wijn. Zowel het voor-hoofd-als nagerecht waren uitstekend. De bediening zeer vriendelijk, rustig en attent. Wij gaan hier zeker weer eens eten. En dat in Gerwen...
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Vriendelijke bediening, beetje apart om bij andere aan tafel te zitten. Was tafel van 4, maar dan wel gescheiden door bloemstuk. Het eten was echt heerlijk, ruime keuze van de AH actie.
Echt een aanrader !
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De plezierige ontvangst, het prettige personeel en de prima kwaliteit van eten maakt hier een avondje uit met vrienden zeker tot een succes.
Eddie U.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij zijn daar via AH spaaractie 2e menu gratis gaan eten, een beknopte kaart, voor, hoofd en nagerecht. Voor €12,50 p.p. extra kon je kiezen van de gewone menu kaart. Alles was heerlijk op smaak, er was aandacht aan besteed en borden leuk opgemaakt uit meerdere toefjes. Het hoofdgerecht was iets aan de kleine kant, maar een broodje vooraf deed de maag ook al weer iets vullen. Voor zo'n prijs heb ik nog niet elders zo'n goede kwaliteit gehad. Wij hadden beide andere gerechten en waren ook beide erg tevreden. Wij gaan daar zeker nog vaker eten en dan van de kaart, om zo nog meer van hun smaakvolle gerechten te kunnen genieten.
Knuske2 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Erg lekker gegeten en ook goede service. De sfeer was erg prettig. Enig minpuntje was de mix-up van de 2 biefstukken (eentje rare en eentje medium), verder heb ik er absoluut niets op aan te merken!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed restaurant. Vriendelijke bediening. Goed menu en een goede kwaliteit. Een verademing. Een gelegenheid waar we zeker vaker zullen komen. Een echte aanrader.
Ivj .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Uitstekend gegeten
Lekker voorafje met brood en olijven, heerlijke salade met vis, daarna zachte Tongschar en scampis met pasta( de frietjes waren eigenlijk niet nodig voor ons).
Lekker dessert op de kaart maar we waren al zo voldaan dat koffie met friandises een prima afsluiter was.
Heerlijke wijn trouwens tijdens etentje!
Fijne bediening en mensen met hart voor hun zaak! TOP!
Malou D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het ziet er gezellig en sfeervol uit binnen. Mooi aangekleed. Bediening was erg vriendelijk en er stonden lekker verrassende gerechten op de kaart. Genoeg keuze en goed betaalbaar. Wij waren 45 euro kwijt met z'n 2en. Voor herhaling vatbaar dus!