De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
a R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg lekker gegeten en ZEER vriendelijk en accuraat geholpen. Complimenten !! Geen last van de overige gasten en een mooi rondje rond de kerk na afloop. Als we in de buurt zijn komen we terug. Elly en Aat.
Veri B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prijs/kwaliteitverhouding helemaal zoek
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Reservering met AH actie 2e menu gratis. Voldoende keuzemogelijkheid bij alle gerechten. Niet opdringerig met aanbieden van extra drankjes. Heerlijk gegeten.
G.C. D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Voor de eerste keer in restaurant de 3Gebroeders in Nuenen.Dit voor herhaling zeker in gedachten houden.
Het eten lekker en goed verzorgd.De bediening door deze jonge mensen zeer te waarderen.
In zijn geheel een geslaagde avond.
Jose V.
Met zorg klaargemaakt.
Super dat je met de AH aktie steeds per gang 3 keuzes had, welk gerecht je wilde nemen.
De bediening was vriendelijk.
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het Ah menu is dan wel 'goedkoop', maar je wordt natuurlijk gepakt op de prijs van de drankjes. Tijdens de maaltijd is men tot 5 keer komen vragen of we nog 'iets' wilde drinken, dat zegt genoeg.
Op de kwaliteit van de maaltijd viel niets af te dingen.
piet-maas .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het ziet er keurig uit het personeel was vriendelijk de bediening was goed het eten heerlijk prijs verhouding beetje aan prijzige kant
willem_callaars .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De locatie is oké, de inrichting is druk en vanwege de ruimte ook wat rumoerig, prijs en kwaliteit is in balans, tenslotte moet er ook wat verdiend worden, wacht tijden tussen de gerechten kan beter, wat overleg met de klant dat het even kan duren, hiermee betrek je de klant in het verzorgen diner gangen.
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heel vriendelijke en correcte bediening. Wij maakten gebruik van de AH actie. Er was een goede keuze uit drie voor-, hoofd- en nagerechten en de porties waren royaal en heel lekker.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben allemaal [ 8 personen ] erg genoten van de gerechten die geserveerd werden !!
ook de bediening was erg vriendelijk en voorkomend !!
We hadden in een woord een SUPER avond .
Tonny R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben lekker buiten kunnen zitten. Heerlijk gegeten met de AH actie. Speciaal AH menu met voldoende keuzes. Gaan zeker nog eens terug.
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten, zeker een aanrader!
Leuk terras, mooi restaurant.
Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Kom zeker nog eens terug!
Willemien G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Lekker,voldoende en gezellig.We hebben genoten het restaurant had een mooi terras en voldoende parkeergelegenheid. O ok ligt het in een rustige omgeving
Odi S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ja, het was prima, alleen 1 opmerking:
Wij waren met twee personen en werden vlakbij de w.c.'s gezet en dat was niet fijn, vond ik, maar mijn familie vond het geen probleem, dus ....
Voor de rest alles oke!
Jurgen P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hoofdgerechten hebben weinig groenten.
Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.
helma T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
een leuke plek, Als voorgerecht had ik een vissoep, heerlijk van smaak alleen miste ik de vis erin. 1 stukje garnaal most het waarmaken.
hoofdgerecht heerlijk, rode mul, als toetje thee, bonbons vond ik matig van smaak. maar de andere hadden een nagerecht en dat was voortreffelijk. ook de biefstuk werd goed ontvangen.
toch fijn dat we dank zij de korting bon kennis gemaakt hebben met de 3 gebroeders. anders waren we er misschien nooit gekomen.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De Vitello Tonato kon beter. De sla ter garnering maakte het geheel wat smakeloos en waterig, de hoeveelheid Tonato was gewoon te 'zuinig'. Dan wordt het geheel wat vlak en saai. En da's zonde van - in essentie - zo'n mooi gerecht. Een mager zesje. In deze vorm het geld eigenlijk niet waard.

De rode mul - het hoofdgerecht - was prima. De drie kleine stukjes samen vormden een mooi gevuld bord met een prima smaak. Gewoon goed. De apart geserveerde frites met mayo - hoe lekker ook - deden een beetje afbreuk. Dan liever wat variëren met linzen o.i.d..

De wijn - meerdere witten wijnen zijn per glas te bestellen - was top. Goed van temperatuur, niet te zuinig uitgeschonken en een fijne afdronk. Zo was tot slot ook de bediening: geduldig, attent en erg gastvrij.