De 3 Gebroeders

Heuvel 1 5674 RR Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Gebroeders

Puur genot op een Brabants dorpsplein

Gelegen in het oudste kerkdorpje van de gemeente Nuenen ligt Restaurant De 3 Gebroeders. Dit is de ideale omgeving voor een mediterrane borrel, lunch of diner! De menukaart wisselt regelmatig en sluit aan op de seizoenen. Zo heb je een ruime keuze uit heerlijke gerechten. Ook is er de mogelijkheid om u te laten leiden door chef-kok John Sanders en zijn keukenbrigade met een verrassingsmenu. Kom genieten in Gerwen van een gastvrij welkom en puur genot!

Halve fles mineraalwater

annie.rijken .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hundje .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben een gezellige middag gehad bij de 3 Gebroeders.
Lekkere gerechten
Smaakvol opgediend
Vriendelijke bediening.
Ook fijn dat je hier 's middags kunt dineren/lunchen, dan hoeven we niet in het donker te rijden.
Wilma, Frans en Peter van Ruth
Eindhoven
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij waren er in het kader van de AH-aktie. Voor het bedrag dat we uiteindelijk moesten neerleggen was het dik in orde echter zonder de AH-korting was het wat karig geweest maar daar hebben in dit geval meer restaurants mee te maken . De service was in het begin uitstekend echter later op de avond toen er wat minder mensen aanwezig waren leken ze ons te vergeten want ze kwamen niet meer opnemen (erg jammer en commercieel gezien niet slim)

De zaak zat in het begin van de avond helemaal vol en dat was prima voor de sfeer maar het bracht ook een kakofonie aan geluid met zich mee waardoor we ons soms moeilijk verstaanbaar konden maken

Al met al toch een positief oordeel over dit restaurant
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
3 gangen menu met AH actie gehad. Tafeltjes staan wat krap bij elkaar waardoor je het gesprek van de buren kunt horen. Voorgerecht was lekker we hadden wildpate en caparcio. Hoofdgerecht grote borden die snel afkoelden in het wildpannetje zaten maar drie kleine stukje vlees . Toetjes waren lekker warme brownie ijs
In 1:45 waren we weer buiten. Is vrij snel maar vonden we niet erg.
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeker smaakvolle gerechten in het AH menu. De wild pâté en de salade met rode mul waren heerlijk. De vis en biefstuk in het hoofdgerecht worden prima gepresenteerd en smaakten prima. Nagerecht was een perfecte afsluiting met koffie na.
Bediening vriendelijk aanwezig en attent.
Wij waren hier al vaker en komen zeker terug. Een aanrader op een leuke lokatie.
Wilbert W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is een zeer goed restaurant met goed eten. We hadden dit keer de pech dat het hele restaurant vol zat, meestal met mensen van een AH actie. Hierdoor was de wachttijd iets groter als de vorige keren.
Ondanks deze drukte bleef het personeel goed en rustig en was het eten uitstekend.
We waren met zijn vieren en hadden wild, vlees en visgerechten en die waren allemaal goed.
EKoopman .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De sfeer en de bediening bij de 3 gebroeders was uitstekend. Een hele leuke plek om gezellig te eten. Het eten zelf werd zeer mooi opgediend en smaakte prima.
Ton1948 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant. De keuze in het AH-menu was beperkt. Mijn voorkeur ging uit naar een vleesgerecht. Ik kon kiezen uit wildpeper en biefstuk.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we gingen voor het AH-menu. Dit was voor deze prijs ( 2de gratis) prima. Echter normaal zou dat 3-gangen menu € 32,50 moeten kosten en dat is veeeel te duur voor het gebodene.
Dory D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was redelijk er waren 2 personen de jongere was vriendelijk en aardig de oudere kwam wat nors over
smolders.bart .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Op het allerlaatste moment met de AH restaurantactie 's middags pas geboekt en er was nog plaats.
Ze hebben ons niet teleurgesteld. Het AH actiemenu was met voldoende keuze en de complimenten voor de kok waren zeker op zijn plaats. Wij hebben heerlijk gegeten en staat op ons lijstje om nogmaals terug te komen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bon. Service was weer uitstekend! Niks op aan te merken. We komen graag nog een keer terug!!!
j.kiggen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima service, prijs/kwaliteit uitstekend. Door de huiskamerinrichting wat gehorig, maar ook gezellig, zowel voor een vrienden, familie en partner etentje.
moniquewesterterp .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Goede ontvangst, we hebben Lekker gegeten, vriendelijke bediening met fijne tussenpauze en prima keuze van gerechten met heerlijke bijpassende wijnen.
hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wederom lekker gegeten met AH bonnen. Keuzes zijn voldoende en prima van kwaliteit. Heerlijke Sauvignon Blanc en lekker warm, wat wil je nog meer !!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig restaurant met prettige, vriendelijke bediening. Het voorgerecht was top, deze kwaliteit werd bij hoofd en nagerecht niet meer gehaald
bertgoossens50 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Meerdere keren geweest. Zeer tevreden. Vriendelijk personeel. Ook in de zomer gezellig Terras. Veel bier soorten.
De sanitaire voorzieningen zijn pas verbouwd. Dit ziet er zeer mooi uit.
A.J.C. D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Een goed adres met een prima keuken, vriendelijke ontvangst en bediening. Fijne sfeer voor een gezellig etentje met vrienden, zakelijk en of familie.
Eddie U.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Weer erg lekker gegeten, alle vier waren wij het daarover eens. Het voorgerecht amuseplateau wat ik had genomen was enigszins afgekoeld. Verder een heerlijke avond gehad met een Italiaanse koffie na.
ingjo .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De zaak zat helemaal vol en er was 2 man bediening wat veel te weinig was. De sfeer was daardoor zeer gehaast. Wilde je een tweede consumptie dan moest je daar zelf om vragen. Personeel had geen tijd om dit zelf in de gaten te houden. Eten was redelijk tot goed. De koffie met friandises was een teleurstelling. Mierzoete bonbons die leken op de kikkers die met sinterklaas te koop zijn.