De 3 Cronen

Markt 18 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Cronen

Brabantse gezelligheid

Tussen Tilburg en Eindhoven ligt het schattige plaatsje Oirschot. Het is zeer de moeite waard om in dit dorpje een tussenstop te maken bij Restaurant De 3 Cronen van Peter en Maria Van Heesch. Niet alleen voor het lekkere eten en de gastvrije ontvangst, maar ook omdat het monumentale pand uit 1650 een heel bijzondere en authentieke sfeer ademt. Hier voel je je echt meteen thuis! Maak kennis met de specialiteiten van de chef en werp ook zeker een blik op de rijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant De 3 Cronen

Maandag 17:00 - 21.00
Dinsdag t/m Zondag

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
de ontvangst was gezellig, de drie cronen heeft de Brabantse gezelligheid. Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend !
dus.hem .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren met dertien mensen.
Zeer goede en betrokken bediening! Dachten op alle fronten mee.
Het AH-diner vonden wij uitstekend, zeker gezien prijs-kwaliteit-verhuoding. We hebben er genoten.
Ans H.
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijke bediening, buitenterras (niet erg aangeveegd) tafel(afdekking) niet erg sfeervol
kwaliteit/prijs verhouding: prima Leuk menu
jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten Het was een echt verrassingsmenu
De inrichting was gezellig Sommige gasten waren erg luidruchtig
Bediening was perpect
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten in een leuke ambiance..... vriendelijk personeel....... in het mooie dorp Oirschot!!
zeker voor herhaling vatbaar.
Henny R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Helemaal top, creatief en erg lekker/ Prijs kwaliteit prima/ Erg vriendelijke en goede bediening/ Al eerder bezocht en we gaan zeker nog eens terug !
M J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Perfecte avond gehad. Menukeuze wel beperkt maar is uitstekend.
Tempo van bediening kan naar onze mening iets beter.
Prijs kwaliteit in prima balans.
cathwit .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het is een karakteristiek restaurant op een geweldige plek. Ruime, mooi gedekte tafel. Voldoende keuze binnen het menu. Vriendelijke bediening. De gerechten waren smaakvol en mooi gearrangeerd. Goede wijn voor een kleine prijs. Wij hadden een fijne avond en weten De 3 Cronen voortaan te vinden.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het eten was weer voortreffelijk. Zoals altijd.Bediening ook weer heel vriendelijk. We waren met 8 personen,en iedereen was vol lof.Chapeau voor Peter,Maria en hun team.
rianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erg lekker gegeten. We komen hier zeker terug.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Het was mooi weer dus lekker buiten op het terras gezeten. Bediening erg vriendelijk. Raad het zeker aan bij vrienden en kennissen
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Met een 8-tal vrienden en familieleden hier gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Het was nog een mooie avond, dus we konden op het terras zitten.
Vooral de prettige en ontspannen bediening was opvallend. Ontvangst was heel hartelijk en de rest van de avond bleef het zo.
We hadden voor een extra tussengerecht gekozen, maar achteraf gezien zou het niet eens nodig zijn geweest. Maar het was wel een lekkere tussengang. De porties waren zeer ruim, zelfs een grote eter had er genoeg aan. Alle gangen waren bereid met verse ingrediënten. Zelfs het koekje bij de koffie kwam uit eigen bakkerij.
Kortom, een (h)eerlijke avond gehad op één van de mooiste pleinen van Brabant!
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Kwalitatief uitstekend ten opzichte van de prijs.
Hele leuke samenstelling van gerechten.
Eerste indruk was minder, bij binnenkomst was het heel stil, waardoor je bijna niet zelf durft te praten.
Het eten en de bediening maakte heel veel goed
robenanneke .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima gegeten. Heerlijk weer dus lekker buiten op het terras gezeten. Deze keer van AH zegels vorige keer weet ik niet meer. Ze hadden nog wel dezelfde kaart. Maar je kunt met hoofdgerecht toch uit verschillenden gerechten kiezen, dus dan is dat niet zo erg.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gevestigd in een mooi oud pand in een historisch centrum, is dit een gastvrije en vriendelijke gelegenheid waar wij lekker en prettig gegeten hebben. Actie geslaagd!
a.hendriks93 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
wij zijn zeer tevreden Het eten was prima
een gezellige sfeer,wij zijn er al dikwijls geweest.
En is zeker voor herhaling vatbaar.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Jaarlijks voor we naar Guus gaan kiezen we een restaurant vlak voor Eindhoven om even te dineren met de vriendengroep. Bediening was vlot en attent. De prijs van de gerechten kan niet anders dan goed genoemd worden. De porties waren meer dan voldoende en bovengemiddeld lekker! Aanrader.
ellyvinckx .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten!
Het voorgerecht bestond uit verschillende gerechtjes, waaronder een klein kopje heerlijke aspergesoep, het hoofdgerecht bestond uit 2 verschillende lekkere malse stukjes vlees met groenten en 2 asperges, en het toetje
bestond uit 2 moussejes en ijs met slagroom;
Alles was verzorgd opgemaakt en de bediening was zeer vriendelijk, voor herhaling vatbaar!