De 3 Cronen

Markt 18 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Cronen

Brabantse gezelligheid

Tussen Tilburg en Eindhoven ligt het schattige plaatsje Oirschot. Het is zeer de moeite waard om in dit dorpje een tussenstop te maken bij Restaurant De 3 Cronen van Peter en Maria Van Heesch. Niet alleen voor het lekkere eten en de gastvrije ontvangst, maar ook omdat het monumentale pand uit 1650 een heel bijzondere en authentieke sfeer ademt. Hier voel je je echt meteen thuis! Maak kennis met de specialiteiten van de chef en werp ook zeker een blik op de rijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant De 3 Cronen

Maandag 17:00 - 21.00
Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
giel H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Sfeervol Oirschots restaurant. In een goed ontspannen sfeer lekker eten.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Helaas iets oubolliger dan verwacht. Prijs-kwaliteitverhouding in orde.
robenanneke .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij zijn bekend met oirschot dus ook met de drie cronen. En wij verwachten dan ook dat het goed zou zijn.
En zoals wij al dachten was het eten weer heerlijk de bediening vlot en aardig.
Dus wij gaan zeker nog eens terug.
Marita S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was erg gezellig en super lekkere gerechten met smaak een 10 en ook de prijs valt reuze mee echt een aanrader voor een gezellig avondje uit
MAPN .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en prettige sfeer met vriendelijke bediening. We hebben met ons zessen genoten en komen zeker nog terug.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het voorgerecht was voortreffelijk, het hoofdgerecht ik had gekozen voor een tongfilet nou die smolt op je tong,en mijn partner voor de hertengoulash en de varkenshaas nou dat was ook voortreffelijk, dessert ook goed al met al hadden wij weer voortreffelijk gegeten, in een sfeervolle ambiance
ellyvinckx .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Alles was verrukkelijk en de bediening was heel vriendelijk;
Deze keer in achterste gedeelte van restaurant gezeten, maar dat was het enige minpuntje want dit vonden we niet zo geweldig.
Hopelijk doet de 3 Cronen de volgende keer weer mee met de AH-RESTAURANTACTIE, want te willen beslist weer naar dit restaurant!
marianneke118 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooi menu met lekker voorgerecht van verschillende dingen. En vriendelijke bediening.
Ook lekker: het zelfgebakken suur desem brood.
J B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Prima restaurant heerlijk gegeten vaker geweest ook zonder ah menu goed eten en prijs
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat het nog steeds het kerstmenu was.
bersselaar1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 2de keer bij de 3Cronen gegeten en het was weer goed. Het was behoorlijk druk en daarom iets meer stress voor de bediening. maar dat neem je ze niet kwalijk. Het is zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Marie-Jose L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bijzonder vriendelijke personeel. Echt heerlijk warm opgediend en voor alle 5 tegelijk.
We zaten vlak bij een keukenruimte daar tochte het wel af en toe.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vanavond hier voor de tweede keer gegeten, weer met de AH actie. We hebben weer heerlijk en voldoende gegeten, en de bediening is zeer vriendelijk. Jammer dat het niet dichter bij ons in de buurt is, maar we komen zeker nog eens terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Uitstekend AH menu met prima gecombineerde gerechten die heerlijk smaakten voor een eerlijke prijs. Goede ontvangst en bediening. Wachttijden tussen de gerechten was goed, zeker gezien de porties.
Kortom: zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Al aanbevolen bij vrienden en ik ga zeker nog eens terug.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten goed verzorgd nette bediening.
We hebben genoten van het heerlijke eten
We komen hier graag nog eens terug.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was erg lekker, goeie keus van de kok, qua samenstelling. We komen zeker nog vaker terug. We zaten fijn aan het raam, zodat we de markt op konden kijken. Gr. Frans en Henny
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Er werd super goed met me rekening gehouden omdat ik vegetarisch ben. Verder zaten we echt precies goed vol. De portie's waren uitstekend!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een aanrader! Een zeer goed samengesteld menu (tips werden mee naar huis genomen voor het Kerstdiner). Vooral het voorgerecht en het dessert waren verrassend lekker.
Gezellige sfeer en een erg leuke en vlotte bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was heerlijk, net zoals de vorige keer is het niet erg warm in het restaurant, misschien wat minder tafels neerzetten, het is er niet groot, je zit erg dicht op elkaar.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerecht was verrassend leuk/lekker opgemaakt, prima. Hoofdgerecht veel te veel zwijn/hert zou in 3 of 4 tranches meer dan genoeg zijn. Toetje weer heel leuk/lekker samen gesteld.