De 3 Cronen

Markt 18 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Cronen

Brabantse gezelligheid

Tussen Tilburg en Eindhoven ligt het schattige plaatsje Oirschot. Het is zeer de moeite waard om in dit dorpje een tussenstop te maken bij Restaurant De 3 Cronen van Peter en Maria Van Heesch. Niet alleen voor het lekkere eten en de gastvrije ontvangst, maar ook omdat het monumentale pand uit 1650 een heel bijzondere en authentieke sfeer ademt. Hier voel je je echt meteen thuis! Maak kennis met de specialiteiten van de chef en werp ook zeker een blik op de rijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant De 3 Cronen

Maandag 17:00 - 21.00
Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De 3 Cronen

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig oud Brabants interieur.
Goed doorgevoerd met steeds andere tafels met bijpassende stoelen.
Het is aan te bevelen en wij komen er beslist weer terug.
Walter S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten het is een aanrader met zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten wij gaan er zeker terug
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Restaurantje oogt binnen groter dan van buiten. Monumentaal en knus ingericht. Vriendelijke ontvangst door 1 van de twee dames die het restaurant runnen Wat donker maar voldoende licht op tafel. Wij waren hier met het AH menu. Proeverij van diverse voorgerechtjes. ik herinner me o.a. een soepje en een minicarpaccio. Perfect balans van warm/koud, textuur. Alles smakelijk en mooi maar niet overdreven opgemaakt.

Voor het hoofdgerecht kozen wij de varkenshaas en hertengoulash. Uitstekende garing. Daarbij werd diverse 'vergeten" groente geserveerd. Toetje: proeverijtje is meer van toepassing. Ook hier geldt: mooi opgemaakt en smakelijk. Kortom uitstekend gegeten hier. Jammer dat Oirschot voor ons niet om de hoek ligt, anders zouden wij hier vaker langsgaan!
ellyvinckx .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten! Alles was heel netjes verzorgd en ruim voldoende; het hoofdgerecht werd op heel warme borden geserveerd; vriendelijke bediening en goede sfeer!
Komen zeker nog een keer!
aad E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
leuke ah actie ,lekkerverrassings voorafje mooi geserveerd.
goede bediening kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. kwamen zelfs vragen of we het dessert al wilden of nog even wachten.
prima ah menu
zeker voor herhaling vatbaar.
leuk restaurant goed sfeer leuke inrichting.
Gertina B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Mijn man moet gluten en lactose vrij eten. Uit ervaring weten we dat het niet overal mogelijk is om lekker uit eten te gaan. De 3 cronen houdt hier altijd heel goed rekening mee. Top!
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten nadat we om een rustige plek hadden gevraagd hebben, (wat we bij de boeking al hadden aangegeven, maar waar geen rekening mee was gehouden) werd dit direct ingewilligd. De bediening was perfect en wat zo fijn was dat het eten en het bord heel heet werd opgediend, zodat alles lekker warm bleef tijdens het eten. We komen zeker nog een keer terug.
C V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met AHbon. Lekker eten, vriendelijke bediening, leuk ingericht restaurant. Alleen jammer dat het na enige tijd zo druk werd voor de bediening dat we wel heel lang moesten wachten tussen hoofd- en nagerecht.
marius.schepman .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuk restaurant in het hartje van Oirschot. AH menu met vooraf een gekookt ei is wel durven! Drie afwisselende gangen goed gekozen combinaties
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Leuke locatie. Gezellige inrichting. Goede bediening.attent en heel vriendelijk. Heerlijk gegeten van het ah menu. Niks op aan te merken gewoon meer dan lekker!!! Aan te bevelen en voor herhaling vatbaar
h.brouwers .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Met 4 personen echt genoten van een prima verzorgd AH-diner met correcte bediening. Een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug binnenkort
wilma L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
zoals altijd heerlijk gegeten goed restaurant voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijke bediening
Luud L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heel goed en gezellig. Zeker een aanrader. Wij zijn er inmiddels al 5x geweest. Dat zegt al genoeg. De bediening was ook goed.
hheystee .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Al enkele keren hier geweest en het was weer topppie. We hebben genoten van het lekkere eten en de ambiance.
Echt een aanrader.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was zeer goed zag er allemaal heel mooi uit ( en lekker ) .
De bier glazen zien er mooi uit maar veel te klein, inhoud was te weinig mag iets meer zijn.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super aardige mensen van de zaakzaak ook leuk en knus ingericht nogmaals heel lekker gegeten en knusse accomadatie
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
de ontvangst was gezellig, de drie cronen heeft de Brabantse gezelligheid. Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend !
dus.hem .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We waren met dertien mensen.
Zeer goede en betrokken bediening! Dachten op alle fronten mee.
Het AH-diner vonden wij uitstekend, zeker gezien prijs-kwaliteit-verhuoding. We hebben er genoten.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en aardig personeel.
Eten was prima, de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, ook de bijkomende drankjes en koffie waren niet overdreven duur.
Spontaan kregen we een karafje water, Prima.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Was goed eten en wat je vroeg was niks téveel. En het was allemaal netjes verzorgt.was ook genoeg.
.en heel erg leuk personeel .
Hebben één leuke avond gehad