De 3 Cronen

Markt 18 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Over het restaurant De 3 Cronen

Brabantse gezelligheid

Tussen Tilburg en Eindhoven ligt het schattige plaatsje Oirschot. Het is zeer de moeite waard om in dit dorpje een tussenstop te maken bij Restaurant De 3 Cronen van Peter en Maria Van Heesch. Niet alleen voor het lekkere eten en de gastvrije ontvangst, maar ook omdat het monumentale pand uit 1650 een heel bijzondere en authentieke sfeer ademt. Hier voel je je echt meteen thuis! Maak kennis met de specialiteiten van de chef en werp ook zeker een blik op de rijke wijnkaart.

Meer informatie over restaurant De 3 Cronen

Maandag 17:00 - 21.00
Dinsdag t/m Zondag

Henny S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat het nog steeds het kerstmenu was.
bersselaar1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Voor de 2de keer bij de 3Cronen gegeten en het was weer goed. Het was behoorlijk druk en daarom iets meer stress voor de bediening. maar dat neem je ze niet kwalijk. Het is zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.
Marie-Jose L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Bijzonder vriendelijke personeel. Echt heerlijk warm opgediend en voor alle 5 tegelijk.
We zaten vlak bij een keukenruimte daar tochte het wel af en toe.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vanavond hier voor de tweede keer gegeten, weer met de AH actie. We hebben weer heerlijk en voldoende gegeten, en de bediening is zeer vriendelijk. Jammer dat het niet dichter bij ons in de buurt is, maar we komen zeker nog eens terug!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Uitstekend AH menu met prima gecombineerde gerechten die heerlijk smaakten voor een eerlijke prijs. Goede ontvangst en bediening. Wachttijden tussen de gerechten was goed, zeker gezien de porties.
Kortom: zeer goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Al aanbevolen bij vrienden en ik ga zeker nog eens terug.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten goed verzorgd nette bediening.
We hebben genoten van het heerlijke eten
We komen hier graag nog eens terug.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het was erg lekker, goeie keus van de kok, qua samenstelling. We komen zeker nog vaker terug. We zaten fijn aan het raam, zodat we de markt op konden kijken. Gr. Frans en Henny
Liza V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Er werd super goed met me rekening gehouden omdat ik vegetarisch ben. Verder zaten we echt precies goed vol. De portie's waren uitstekend!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een aanrader! Een zeer goed samengesteld menu (tips werden mee naar huis genomen voor het Kerstdiner). Vooral het voorgerecht en het dessert waren verrassend lekker.
Gezellige sfeer en een erg leuke en vlotte bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was heerlijk, net zoals de vorige keer is het niet erg warm in het restaurant, misschien wat minder tafels neerzetten, het is er niet groot, je zit erg dicht op elkaar.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Voorgerecht was verrassend leuk/lekker opgemaakt, prima. Hoofdgerecht veel te veel zwijn/hert zou in 3 of 4 tranches meer dan genoeg zijn. Toetje weer heel leuk/lekker samen gesteld.
ajna .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk ontvangst en bediening .Het was van begin tot het einde een feestje.
Komen zeker terug zonder AH kaart. Lekker wat verse groenten bij het hoofdgerecht . Warme borden en nette porties.
a.hendriks93 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten ,Vooral het voor gerecht en het hoofdgerecht.
Het toetje was de kers op de taart.Heerlijk roomijs met slagroom.
Wij zijn er al verschillende keren geweest .En komen zeker terug.
Rinus M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zeer goed Restaurant , goed eten en een heel goede bedining en je krijgt ruim de tijd om op je gemak te eten , top hoor. Echt een gelegenheid om terug te gaan .????
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Erg lekker gegeten, bediening is vriendelijk en de sfeer is knus/gezellig. Wij hadden het AH menu, en daar viel niks op aan te merken, we komen zeker nog een keer terug!
Maja O.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was weer super lekker, voor de vierde keer gegeten
.het blijft een verrassing. elke keer weer , wij moeten er 70 km voor rijden heen, en weer terug 70 km , maar is het meer dan waard
ellyvinckx .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Opnieuw heerlijk gegeten!
Het voorgerecht was met zorg opgemaakt, voor het hoofdgerecht hadden we gekozen voor wild, met name de hertenbiefstuk smolt op de tong!
Het nagerecht was wel lekker, behalve het "haagje hopjes" toetje
viel wat tegen.
De bediening was heel hulpvaardig en vriendelijk!
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben lekker gegeten aan een mooi gedekte (tafellinnen ) tafel.
Ook de bediening was prettig en deze dacht met je mee.
Jolanda Herman V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hier voor de tweede keer gegeten met de AH actie .
Heerlijk gegeten !
Erg vriendelijke bediening , sfeervol restaurant .
Super !
bersselaar1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een groot compliment voor het restaurant. Heel vriendelijk,behulpzaam,vlotte bediening.
Doordat ik veel last van mijn keel had werd er duidelijk gezegd wat we kregen en voor mij niet zo goed zou zijn.
Kreeg glaasje water zonder een hele fles te moeten bestellen. Grote pluim. Dank je wel en tot de volgende keer.???????? groetjes Marjan van den Bersselaar.