De 3 Burgemeesters

Breestraat 26 5845 Sint Anthonis Nederland Kaart

Over restaurant De 3 Burgemeesters

3 burgemeesters heten je welkom

Onder de rivier bij Nijmegen weten ze van wanten. Lunchen of dineren bij De 3 Burgemeesters is een knus eetcafé in het hartje van St. Anthonis, Noord-Brabant. Uit de drukte, maar in de buurt van de grote stad, dit is een echte Brabantse aanrader! Met geluk pakt u vanuit het terras een leuk evenement mee voor ‘op de stoep’.

Meer informatie over restaurant De 3 Burgemeesters

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:30 - 20:30
Vrijdag 16:30 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:00

Sanevalin T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het is wat je voor de prijs kunt verwachten. Standaard eten, absoluut niet spannend of bijzonder lekker. Maar orima als je een keer geen zin hebt om zelf te koken.
Wimsmeets .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heel prettige benadering, lekker eten, mooi buiten op het terras... wij werden gastvrij ontvangen, er was keuze genoeg en men luisterde ook naar onze wensen...
Bartagnestermeer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gewoon een heel leuk restaurant met jong personeel wat de sfeer zeker ten goede komt . Daarbij was de kwaliteit gewoon voortreffelijk . Zeker een aanrader om naar terug te gaan .
Paul.teeuwen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
eten is lekker en de bediening is aardig en attent. ik had een baars en mijn vrouw een cordon bleu met als voorgerecht een salade en dessert een zoete lekkernij .smullen.
Lisanneee .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
de keuze was vrij beperkt, wij konden kiezen tussen cordenbleu en een vissoort. ik lust geen vis waardoor ik op de cordenbleu uitkwam maar de helft aan mijn vriend gegeven omdat ik geen cordenbleu fan ben. voorgerecht was wel goed kip salade of uiensoep gekozen voor kip salade had wat meer sla bij mogen zitten verder was dit goed. na gerecht keuze uit lekkernij of koffie/thee. wij kozen lekkernij dit was een bolletje karamel ijs (luste ik niet) met een klein beetje slagroom een brouwnie die wel erg lekker was en 4 stukjes aardbei met een klein bolletje chocolade mous. vrij beperkt dus
Martijnvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vandaag weer gegeten bij De 3 Burgemeesters. Blijft een feestje, zeker als vegetarier en.....een zeer creatieve chef!!! Neem als vegetarier het verrassingsmenu en je wordt zeker blij verrast. Wij zijn er nu binnen 2 maanden vier maal gaan eten. De bediening herkende obs gelijk, hebben dit doorgegeven aan de chef waardoor er iedere keer een ander gerecht werd geserveerd. Ook de vlees- en vis etende in het gezelschap wilde steeds weer mee omdat ze iedere keer weer heel lekker gegeten hadden. Vooral de zalm was populair bij mijn dochter.
Bediening zeer goed, mooi restaurant en zoals mijn kinderen het aangeven......hele schone toiletten:-). Kortom....een aanrader.
Lonneke C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Drie Burgemeesters, wij zijn een grote fan van het fiftyfifty concept. Complimenten aan de kok en de bediening. Tot snel.
Mirandacornelissen .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij De 3 burgemeesters. Lekker buiten op het terras, met vriendelijke en vlotte bediening en heerlijk eten! Erg leuk dat de kok aan tafel kwam vragen of dat alles lekker was, en dat was het ook! Wij komen zeker nog een keertje terug. wie weet met de albert heijn actie. dan kunnen we dat ook eens proberen
Edheijligers .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ik was tevreden op de vis en groenten na. Ik ga er vanuit dat als je vis besteld dat deze licht verteerbaar is. De scholfilet was echter zeer vet en slap met daaronder zeer (te) gare groenten en ook nog botersaus erop. Ik heb er goed last van gehad helaas en nog. Helaas daarom geen goeie beoordeling voor het eten. voorgerecht en toetje waren wel ok, maar ik vind het hoofdgerecht toch echt het meest belangrijke gerecht.
H.meulepas .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De bediening was netjes, vriendelijk personeel, mijn vrouw vond het toetje het lekkerst in ik de spareribs, de uitstaling was goed. Mijn vrouw vond de zalm van het voorgerecht geen echte zalm
Geleinplatteeuw .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
met de ah kaart naar de 3 burgemeesters erg goed bevallen we komen zeker nog eens terug
het keuze menu hat voor elk wat wils en was ruim voldoende
Jose.heuvel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
We werden hartelijk ontvangen, en de bediening was zeer correct en vriendelijk.
We hadden het A H menu , wat zeer goed smaakte.
Mijn vriendin eet alleen vegetarisch , en op haar verzoek werd daar een speciaal gerecht voor gemaakt.
Dus al met al was het een geslaagde avond.
Peterenrietvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We werden verwacht en warm ontvangen in een sfeervolle serre. Leuke menupresentatie op een schoolbord.
Voldoende keuze. Heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht superlekker met grote portie grietfilet.
Verrassings-dessert om van te smullen!
Kortom voor herhaling vatbaar.
D.barten2 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voorgerecht was niet echt fris zalm dun gesneden en serveren op een warm bord.
Dit komt niet ten goede van het gerecht. Hoorfdgerecht koud dit gezegd, werd prima opgelost kreeg een keurig op gemaakt bord terug. Echter deze was ook koud. Na gerecht hemelse modderdeze was dum lijkt op een klop toetje.
sorry maar deze avond was niet echt geslaagd ik ken het anders.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat bij is gebleven is het gedoe met de AH restaurant actie. Speciale menukaart daarvoor. Vind ik prima; maar er stond bijvoorbeeld niet iets op van kip/rund/varken voor het hoofdgerecht. Keuze was haas, meerval of iets vegetarisch. Dus waren we maar met 2 van de 5 personen die iets daarvan lustten. Op het voorstel om de korting (€25) gewoon af te tellen van de reguliere kaart; werd gezegd dat dat niet kon. Dus hebben we maar met 2 personen gebruik gemaakt van de actie. Misschien hopen ze daarop.

Het eten daarentegen was goed! Ik heb zelf een mosterdsoep gehad, haas en als dessert een hazelnoten bavaroise. Dat was allemaal heel lekker. Enige kanttekening bij alle hoofgerechten is dat er bijna geen warme groenten bij zaten: 5 sperziebonen en 1 worteltje.
Verder was alles meer dan genoeg.
We zaten in de serre wat enigszins gehorig was; maar het zat wel leuk. Het was er warm genoeg. Bediening was heel vriendelijk. Koffie en cappuccino was niet lekker! Cappuccino leek mij gewoon een opgeklopte koffie; heel erg sterk.

Heel tevreden over het eten, locatie en bediening.
Te veel moeilijk gedoe met die korting.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Voorgerecht was lekker, hoofdgerechten niet bijzonder.
We hadden spaarkaarten van A&H, er was een zeer beperkte keuze waar je uit kon kiezen, uitgesproken hoofdgerechten, wild, vis of vegetarisch, geen normaal stukje vlees.
Aardappel gratin smaakte nergens naar en 1 wortel en 4 haricots verte is ook wel uit de tijd.
Personeel was erg vriendelijk.
Astrid219 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Lekker gegeten!
Super verse salade / groenten, knapperig brood, heerlijk hoofdgerecht. Allemaal prima en dat vonden we alle vier.
L_G .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Helaas weinig keuze uit gerechten ivm AH actie.
Bij vraag of er ipv wild ook een ander vleesgerecht mogelijk was werden enkele andere gerechten aangeboden.
Gerechten waren smakelijk en porties ruim voldoende.
Vriendelijke attente bediening.
Betsyjanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ontvangst en bediening zeer vriendelijk, ambience redelijk. Voor AH klanten weinig keuze. Kwaliteit prima. Prijs kwaliteit prima.
Pi.berg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Zowel het soepje, de vis als het heerlijke nagerecht hebben ons goed gedaan.
Het enige wat voor ons verbetering behoeft zijn de halfronde armleuningen. Met eten hadden wij daar last van. Overigens waren zijn aangenaam tijdens de "pauzes".
Conclusie: aanbevelenswaardig met prachtig uitzicht op unieke brink.