De 2 Bourgondiërs

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Han V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met lekker weer buiten gegeten. Bij minder goed weer zijn de mogelijkheden beperkt om buiten te eten. Het eten was goed en een leuke bediening. Ik had een malse diamanthaas genomen met Belgische frites en groente zoals bleekselderij. Je kan er ook salade bij krijgen (gratis) maar dat vragen ze wel omdat het vaak niet gegeten wordt zeggen ze. Aan de groente heb ik zelf ook genoeg dus ik heb bedankt voor de salade. Heel leuk was dat je op het eind een kaart krijgt die je naar iemand kan sturen die je kent en zij versturen hem voor je. Je moet dus wel het adres kennen van iemand.
Jeanne223 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Na al tientallen jaren dit eetgelegenheid te hebben gepasseerd met de fiets en de auto zijn we er dit keer binnen gegaan voor een 2-gangen lunch. En gelukkig maar!
Er is een heerlijke aspergesoep geserveerd waarna we hebben kunnen genieten van een flink bourgondisch 12-uurtje. Ei, kaas, ham, kroketje en verse bruine boterhammen. Lekker hoor! Koffie en thee zijn netjes geprijsd; daarnaast nog uitnodigende smoothies op de kaart die we volgende keer gaan proberen.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Er werd ons aangeraden hier te gaan eten op woensdag, vanwege de spareribs.
We er heen met onze kleine meid. Drinken besteld en een mandje brood en dan als hoofd de spareribs.
Mandje brood werd een klein hapje en d spareribs waren er binnen twee seconden. Wel goed van smaak...sausjes moet je zelf om vragen !!!

Was best gehaast en onze kleine meid was de sfeer al heel snel zat.
Jammer terwijl ze zich normaal in een restaurant 1,5 netjes kan gedragen (10 maanden oud)

Voor ons helaas niet meer.

Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Aanrader. Horecaonderneming waar de eigenaar ook in de zaak positief aanwezig is , een gastheer.
Wij bestelden van een zeer gevarieerde kaart met een heel aantal originele benamingen , humor !
Het werd voor ons " het beste stukje van Bertha " een mooie Ierse biefstuk , in de keuken goed behandeld door de partner van de gastheer en het geheel werd verzorgd uitgeserveerd. De desserts werden twee verschillende verzorgde " ijstoetjes ".Men had een heel mooi bier van het vat
de HERTOG JAN GRAND PRESTIGE , een bier voor de kenner/liefhebber. Een adres om op herhaling te gaan , jammer wat uit de richting van ons.
Dank u wel voor deze mooie woorden, zowel hier als gisteren persoonlijk.
Graag tot ziens als jullie nog eens in de buurt zijn!
Met gastvrije groeten,
Arnoud & Nicolle Derks
Twisty .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Kwaliteit van het eten was prima. Voorgerecht was goed op smaak, jammer van het oude brood dat gebruikt is om te roosteren. Steppegras was teveel maar dat is ook een beetje het concept van steppegras, vlees was goed. Het toetje was teleurstellend. Mousse wat eigenlijk meer opgeklopte vanille vla was en de pindarotsjes smaakte teveel naar pinda en te weinig naar chocolade. Alles was zijn geld waard, op het toetje na. Dit zal ik in het vervolg niet meer bestellen. Verder hebben we erg lang moeten wachten voordat het voorgerecht kwam (45+ min) en op het hoofdgerecht hebben we ook nog even moeten wachten. Het toetje kwam zeer snel! Jonge meiden in de bediening, hier valt nog winst te behalen! Soms wat klungelig (onzeker) maar altijd vriendelijk en beleefd! Mooie omgeving, mooi restaurant. Wat ons wel opviel was dat wij om half 9 helemaal alleen in het restaurant zaten.
Beste "Twisty", Dank u wel. Ik ben het niet op alle fronten met u eens, maar het is dan ook úw mening. De witte chocolademousse is toch echt heel wat anders als vanillevla, en het feit dat de pindarotsjes naar pinda smaken, tja dat is niet zo gek, toch? Het lijkt alsof u helemaal alleen in de zaak zat. U was, geloof ik, de laatste tafel bij binnenkomst en onze gasten kwamen nogal vroeg. Als op maandagavond de zaak met een capaciteit van 64 couverts halfvol zit, ben ik heel tevreden.
Jefvan .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Zondagavond met 4 volwassenen en één kind gegeten bij de Twee Bourgondiërs. Een mooi plekje tussen Tilburg en Hilvarenbeek, vlak bij het vakantiepark Beekse Bergen. Ons gezelschap had verschillende soepen (uien, kerrie en paddestoelen) die prima smaakten. Helaas lieten de hoofdgerechten daarna erg lang op zich wachten (meer dan een uur). Toen we daarop reclameerden, kregen we van het huis wel een mandje brood met kruidenboter aangeboden. De mixed gril was goed, de geitenkaassalade voortreffelijk. De garnituur was karig: een bordje sla en een schaaltje friet was wat weinig en er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Het was erg druk en misschien kon de keuken dat niet helemaal aan. Het jonge personeel is vriendelijk, maar laat af en toe wat steken vallen (drankjes met ijs serveren terwijl om zonder gevraagd is, geen antwoord geven of de vraag hoe lang het gaat duren. Maar al met al zeker een leuke plek die het verdiend om op een rustige avond nog een keer bezocht te worden. Er is een leuk speeltoestel met zandbakje voor kinderen, zeker een aanrader voor bezoekers van de Beekse Bergen.
Beste heer, Dank u voor uw recensie. U was bij ons op de allerdrukste avond ooit. Daarom duurde het bij uw tafel inderdaad allemaal langer dan normaal. Ik ben blij dat u waardeert en hebt vermeld dat u het broodmandje hebt gekregen. Voor de bediening was het tenen lopen, waardoor ze helaas niet zijn komen vragen of alles naar wens is. Een supplement frites is bij ons altijd gratis, maar als u niet de gelegenheid krijgt om het te bestellen, helpt dat u natuurlijk niet. Bedankt voor de tip.