David's Gelato

Meer informatie over restaurant David's Gelato

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op een zonnige septemberdag een ijsje wezen halen bij David's Gelato. Bosvruchtenijs was erg lekker, maar Space was duidelijk minder van smaak. 1,25 per bolletje is aan de prijs. Het tentje ziet er wel leuk uit.
Alexander L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Al vaak bij David's Gelato geweest, het lekkerste ijs van Gouda en omstreken. Alles 100% vers, en dat proef je! Enthousiaste eigenaren en medewerkers. Ik kom hier elke keer met plezier.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Inmiddels al voor een fortuin aan ijs gekocht bij David. Hemels! Nog nooit een ijskristal tegen gekomen, de kwaliteit is uitmuntend. Probeer ook eens de koffie, ook die is heerlijk!
Iend .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Wat een fantastisch ijs! Dit is zeker het beste ijs van Gouda. Elke dag zijn er andere smaken en het is elke keer weer een verrassing welke smaak ik kies. Het is ook moeilijk kiezen; Citroen/lavendel, hazelnoot met echte stukjes hazelnoot, Gintonic of Mojitto! Een heel gezellig zaakje met goede service. Een aanrader om een ijsje te halen!
Leuke reactie! Dankjewel!
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk ambachtelijk gemaakt ijs in steeds weer nieuwe, verrassende smaken. Lekker luchtig sorbet ijs dat heerlijk verfrist of stevig, romig ijs met diepe, donkere smaken. Ook lactose en suikervrij is mogelijk, dus voor elk wat wils! De koffie en thee hebben we nog niet geprobeerd, maar als je niet zo van koud houdt, is die er wel. De zaak is nog niet helemaal af, maar voor ons toch al DE plek in Gouda om een heerlijke ijsje te scoren!