David's Burger

6,7
6,3
Bezoeker2606 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Als je binnenkomt blijft de bediening gewoon zitten en miet je zelf een plek uitkiezen. Ze zeggen dat alles bio is alleen het smaakt daar niet naar. Bij de bio friet weet je niet of het de schil is wat er omheen zit of dat het aangebrand is. Sla is ongewassen en de tomaat heeft amper smaak. Ik zat recht voor de keuken en heb de kok niet één keer zijn handen zien wassen. Op de placemat stond el gaucho, de naam van het restaurant ernaast. Kortom slecht eten en een slechte bediening!
Sidev .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuk restaurantje met zo veel mogelijk biologisch. Heb de vegetarische hamburger besteld. Deze viel een beetje tegen: de 'hamburger' bestond vooral uit een plak bonen. Ik had iets verwacht dat meer de textuur van vlees zou hebben, maar smaken verschillen. De grote frieten waren érg lekker; de portie had groter mogen zijn.
Aan het interieur mag wel wat gedaan worden: het is donker, het polyetherschuim piept onder de koeienvachten vandaan en de toiletten hebben onderhoud nodig (en handdoeken en zeep!). Bij het raam zit je bijna met je rug tegen de ruggen van andere gasten aan.
De bediening was vriendelijk en goed.
Isabel Y.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Ik ben afgelopen maand 2 keer bij David's burger geweest en het verschil van beiden keren kan ik maar uitleggen met de kok als reden. De eerste keer ( Zondag 05/6) was het eten fantastisch, frites knapperig, vlees op wens gebakken en de burgers van de kinderen ook heel lekker.
De tweede keer was er een andere kok (Vrijdag 17/6), ik kreeg een portie frites die twee keer gebakken waren. Toen ik vroeg of ze vers waren, kreeg ik te horen dat ze bio frites waren...alosf ik het verschil niet wist. Daarnaast waren de kinderburger bereid met hetzelfde pittige saus als voor de volwassenen en dat was dus geen success.
Dientje73 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Meeliften op de hype rond Burger restaurants, dat is wat David's Burger naar mijn idee probeert te doen. Zou het naastgelegen restaurant een deel van zijn interieur hebben afgestoten voor dit nieuwe concept? Daar lijkt het sterk op. Versleten dierenhuiden, verf die nodig een fris laagje nodig heeft, alleen de façade is van een nieuwe look voorzien. De burger is acceptabel. De ober doet zijn best, hoewel, een laf lapje uit een emmertje in de hoek is niet mijn idee van een versgewassen tafel. Als de geroosterde groenten dan ook nog geblakerde groenten zijn, laat je toch echt te veel steken vallen.
MrsQ .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Voor de tweede keer zijn we gaan eten bij David's burger. Beide keren hebben we een supersmakelijke burger gegeten. Top!
De donkerbruine houten banken waar we op zaten, zijn bekleed met koeienvellen. En als je bij het raam zit, is het vrij donker. Iedereen probeert dan ook zo dicht mogelijk bij het raam te zitten terwijl er best nog een ruimte daarachter is waar men kan eten.
De service is wel ok. Beide keren was men vriendelijk en de tweede keer was men sneller in de keuken dan de eerste keer. De tweede keer was het niet zo druk in het restaurant waardoor men ons 'te veel' aandacht gaf; dat gaf een enigszins ongemakkelijk gevoel.
Opvallend genoeg waren er veel toeristen.
Wij komen in ieder geval terug voor zo'n lekkere hamburger
Sas50 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het vlees van de burger was goed en dat was het dan.
De kok was chagrijnig en luidkeels ruzie aan het zoeken met zijn collega's, de sla was verlept en niet vers en als je dan sla hebt besteld in plaats van frietjes.... De mannen waren trouwens ook niet echt over de frietjes te spreken. De kip was door de huisgemaakte kroketjes met kip heen gevlogen, totaal niet gezien of geproefd.
En een glas kraanwater kon je niet krijgen (mocht alleen geschonken worden bij wijn) en dan moet je maar een fles water bestellen om je medicijnen weg te spoelen.
Nee, ik kan het niet aanbevelen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellige burgertoko op de Beestenmarkt. De prijskwaliteitsverhouding is prima, de spare-ribs waren erg lekker. Bediening adequaat, en decor misschien iets te knus en kitsch. Voor een snelle hap zonder de vieze bijsmaak van fastfood, is David's Burger een uitstekende keuze!
Mattijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Een burger om van te gruwelen, bitter en gewoon smerig. De bediening deed haar best maar maakte zelfs ruzie met de grillkok die niet wilde dat ze in de buurt kwam. Dit bizarre tafereel in combinatie met een oud en vies ogend restaurant is dit voor ons echt eens maar nooit weer.
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na een dag in de stad geweest te zijn gekozen om hier wat te eten.
Restaurant ziet er vanaf de buitenkant en binnenkant leuk uit.
Echter was het er erg koud en werd je niet goed ontvangen, na plaats te hebben genomen wat Nacho's vooraf genomen.
Deze waren al aan de oude kant en smaakte niet goed.
We hadden beiden een burger genomen met blauwe kaas.
De blauwe kaas smaakte goed maar de burger smaakte zeer fel en taai.
Als je nog wat moest drinken duurde het heel lang voordat ze bij je langskwamen en het uitserveren duurde ook heel lang.

Na het eten direct weggegaan en ik zal het ook zeker niet aanbevelen.
Hung C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gezellig met een club vrienden uit nieuwsgierigheid naar binnen gestapt voor een lekkere burger. En het is ons zeker niet tegengevallen! Het interieur staat tot in detail volledig in het teken van Western, zonder dat het afgezaagd is. Hierdoor was het zeer sfeervol. Ook is de open keuken/grill bij de ingang erg leuk gedaan. Bediening is vriendelijk en goed. Ook vegetariërs kunnen hier van een lekkere burger genieten. De burgers hebben een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding: een goed stuk vlees, salade apart erbij en een zak frites. Een echte aanrader hierbij is nog de maiskolf, maar dat is slechts voor de grotere eters weggelegd ivm de stevige burger.
Kortom, een succes! Ik zou hier graag nog eens willen eten!