DASlekker

Rijnstraat 192 1079 HS Amsterdam Nederland Kaart
31-203416635

Meer informatie over restaurant DASlekker

9,3

Jouw recensie over het restaurant DASlekker

Anna H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Echt heerlijke high tea, die zó anders is! gezond en verrukkelijk. kleine kaasquiche met rucola en cress, ongelooflijk lekkere gemengde salade met o.a. quinoa, sla, zoete aardappel, cressen en selderie met een geweldige dressing. Verder pancakes met prachtig vers fruit, scones met prima appel/ perencompote en kleine glutenvrije friandises. Echt top! Heel vriendelijk en knus. Aanrader in Rivierenbuurt.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
We hebben een gezonde high-tea genoten bij Das Lekker.
Het eten wordt vers gemaakt in de open keuken. Lekkere gerechten en eens iets anders. We komen zeker terug.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten was prima, maar bediening ronduit slecht. De 2 jonge dames die ons serveerden hebben nog niet helemaal door hoe het werkt. Na 3 kwartier kregen we ons 1e kopje thee, en na 1 uur pas het eten. Jammer, maar daarom gaan we niet meer terug.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Top tentje met heerlijke verse en gezonde gerechten die zeer smaakvol zijn samengesteld. Echt een aanrader om er eens lekker te gaan lunchen!
Taar T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Daslekker is echt lekker, heerlijke gerechten, fijne service en goeie koffie :) een echte aanrader voor de lunch of om een salade mee te nemen naar huis!
Kitty77 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Hoe aardig het personeel ook was, als je bij een high tea geen hele pot thee krijgt en na twee kleine kopjes te horen krijgt dat je alleen nog heet water mag..dan neem ik je als klant niet serieus en komen we dus ook niet meer terug voor een tweede keer. Jammer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
DAS/ekker (zo schrijven ze het zelf) doet zijn naam eer aan. Hier wordt ik echt vrolijk van. Van het vriendelijke en goedlachse personeel tot de met zeer veel zorg uitgevoerde gerechten: zo maak je het maar zelden mee. Bij de muntthee werd niet het obligate koekje geserveerd maar een vers stukje fruitcake. De sandwich gerookte forel met witlof , een frisse yoghurtdressing en een licht pittige marinade van zilveruitjes, rozijnen en groene appel smaakte uitstekend. De Indiase dalsoep geserveerd met vers naanbrood en frisse tzatziki was voortreffelijk. Ik kom zeker terug.