Das Grillhaus (Snowplanet)

Heuvelweg 6 1981 Velsen-Zuid Nederland Kaart

Over restaurant Das Grillhaus (Snowplanet)

Het echte berggevoel

Geen zin in sneeuw maar wel willen genieten van een warme ambiance, van houten wanden, kroonluchters, grote lijsten, knusse kleuren en een knisperende open haard? Dan is het sfeervolle Restaurant The Lodge dé plek om te genieten van een voortreffelijk diner. The Lodge is gevestigd in Snowplanet, dus terwijl jouw kinderen zich van de piste laten glijden geniet jij van een warme choco of een uitgebreid diner. Ideaal toch?

Meer informatie over restaurant Das Grillhaus (Snowplanet)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ElinevdB .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij The Lodge en het heel gezellig gehad. We kregen een tafeltje vlakbij de open haard en een kerstboom (ik hou er van!) en in combinatie met de houten muren en zacht licht maakte een heel leuk sfeertje. Als voorgerecht had mijn vriend de Goulashsoep (met een broodje kruidenboter), ik koos de carpaccio (voor €3,00 extra). Beiden waren heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de kaasfondue, geweldig geserveerd in een uitgeholde megabol brood (harde bol) en met daarbij verschillende soorten rauwe ham, salami en een paar stukjes groenten. Mijn vriend had de grillplaat, met 5 verschillende soorten vlees en een bord met 3 sausjes, champignons, ui en andere groenten èn een bakje sla. Ook zat er nog een kaiserbolletje met kruidenboter bij. We hadden ook nog extra friet bijbesteld (3,50) maar die ging niet eens op! Het toetje van de chef was een lekkere afsluiter en we hebben echt genoten. Eigenlijk niet verwacht bij "het restaurant van Snowplanet", maar zeker voor herhaling vatbaar!
Jodevo .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten was prima verzorgd en genoeg. De bediening goed, meisje kwam steeds vragen of alles naar wens was.
Alleen de inrichting, nee, daar sloeg The Lodge de plank geheel mis. Het was 30 januari en dan nog overal de kerstbomen staan. Geen pan!
Martinekorstjens .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Prima eten en bediening. Alleen wel wat prijzig voor wat je ervoor krijgt. En zelfs voor de frietjes moesten we bijbetalen, terwijl het menu al niet goedkoop was.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik was daar met een vriend in het kader van de AH actie. Je kon kiezen tussen een Grillplatte en een kaasfondue. Daar ik de laatste onlangs nog gegeten had, koos ik voor de Grillplatte. Deze was in de doe-het-zelf vorm, diverse soorten vlees moesten op een hete bakplaat bereid worden. Op zich heb ik liever reeds bereid voedsel, maar de kwaliteit was goed; alleen weinig groenten, wat fliebertjes ui, paprika en champignon zaten erbij. Twee aardappel-cruesli rondjes werden erbij geserveerd. Ik vond het hoofdgerecht wat karig, maar met de soep en nagerecht erbij was het net voldoende. De goulash soep was goed en het nagerecht, parfait of ijs, of iets er tussen in, was erg lekker. De ambiance met grote open haard is erg gezellig. De bediening zeer vriendelijk en snel. Tegen een bescheiden meerprijs is het mogelijk om een ander voor en/of nagerecht te kiezen.
Ernestineballot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Na een heerlijke carpaccio volgde een uitstekende steengrill en een lekker ijsje. De rode wijn Reina Bella was prima. De bediening was bijzonder vriendelijk en de ambiance goed met een gezellig haardvuur. De ruimte tussen de tafels is groot. Het enige minpuntje was dat de muziek wat hard aanstond. Alle drie waren we enthousiast, wij raden dit restaurant dan ook zeker aan.
Teunbot .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het zag er heel gezellig uit! Bediening uitstekend erg vriendelijk. de goulash soep was lekker, weinig keus in het hoofdgerecht kaasfondue en grill plate wij kozen voor het laatste was wel goed maar erg veel kruiden en besmeerd met een vette instantie jammer van het vlees, is ons ook zwaar gevallen, het dessert was ook lekker!
Dieuwke M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Via de AH-actie hier gegegeten. Het menu dat we kregen was erg karig. Bij het voorgerecht en het dessert kon je maar uit een ding kiezen, de rest kon je kiezen tegen meerprijs. Erg jammer dat er niets vegetarisch op de kaart stond, gelukkig was dit wel te regelen.
Het eten zelf was niets aan. Het smaakte naar niets. Ook werden we voor het haardvuur gezet. Heet dat we het hadden! Tussen 'elke gang' zijn we maar even naar buiten gegaan om af te koelen.
Ik vond het echt goedkope manier om mee te doen aan de actie. Als ik dit van te voren geweten had, was ik lekker ergens anders gaan eten. Zelfs als we hier zouden skiën hoeven we hier niet meer te eten.
Gninok63 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De bediening was heel erg vriendelijk.
We hadden een beetje vervelende plaats in het restaurant, dit kwam omdat het was volgeboekt. Helaas kwamen heel veel van die mensen, zonder afzegging, niet opdagen. Wij zaten dus voor niets op die vervelende plek.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gezellige ambiance om te steengrillen met AH actiebon. Kwaliteit vlees/salade etc prima, ruim voldoende. Bediening vriendelijk, maar liet soms te lang op zich wachten.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We zaten dit keer niet in lodge maar we hebben met z,n drieën voor minder dan 50 Euro prima gegeten. Dit met AH arrangement. De porties voor de Grillplatte viel tegen en het toetje heeft de kok zich echt van af gemaakt. Overigens kon je voor 24,50 ook het zelfde menu krijgen mawr niet echt te klagen voor dit geld.
Tttbyc7 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We hebben via de AH actie hier gereserveerd (na eerst twee andere restaurants te hebben geprobeerd, de ene was failliet en de andere deed het niet meer). Volgens de voucher zouden we tapas in de Lodge gaan eten. Maar bij Snowplanet aangekomen was de Lodge dicht en werden we naar een ander gedeelte gebracht waar het heel rumoerig was en stukken minder gezellig. Bovendien kregen we een driegangenmenu waar je kon kiezen uit twee dingen, grilplaat of kaasfondue. Dat is toch heel anders dan tapas. Achteraf redelijk gegeten en toch nog een hoop geld kwijt. De bediening deed hun best hoor.
Dibb .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Erg lekker gegeten en de bediening was vriendelijk. Ze legden alles goed uit wat betreft de AH-actie. Telefonisch is mij een andere prijs verteld van wat één driegangenmenu kost. De prijs die op het menu stond, toen we daar waren, was echter een aantal euro's duurder. Ik vroeg na hoe dat kon. De dame van de bediening vond het vervelend dat het zo was gelopen, maar kon niets aan de prijs veranderen. Daarop zei zij dat ze de eerste drankjes gratis wilde aanbieden. Dat vond ik heel netjes opgelost. Voor de rest waren de Goulashsoep, het steengrillen en het dessert van de chef heerlijk!!
René B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
De goulash soep was echt heerlijk. Het steengrillen was meer dan voldoende. Kaasfondue ook. Het leek alleen even alsof ze ons een beetje vergaten af en toe. Mensen die na ons kwamen werden steeds eerder geholpen. Was beetje jammer.
Jolanda_hartzema .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben gekozen voor de goulash soep, grill en toetje van de chef. Bij de grill werd een broodmandje met kruidenboter geserveerd en een salade. Ook voldoende sausjes. Alles was zeer smakelijk en we werden bediend door een allerliefste jongedame.
Bulthuis.m .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ontvangst was uiterst vriendelijk. Leuke ambiantie en zeer goede bediening, met recht aandacht voor de gasten. Eten was goed hadden een grill van allerlei soorten vlees, goede kwaliteit. en ontbrak aan niets. Zeker voor herhaling vatbaar.
P.deveer .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Eten erg goed. Er was voor ons niet een gerecht die er boven uit stak.
Sfeer is gezellig.
Een opmerking: Vloer bij toiletten erg smerig, geen handdoekjes meer aanwezig, ook niet bij receptie. Tip leg daar een paar pakken neer.
Maaike457 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Bediening was traag maar erg vriendelijk. Eten en sfeer erg goed! Speciaal keuze menu voor de ah actie met minder keuze en duurder dan het normale 3 gangen keuze menu.
Burrie73 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij zijn met 4 personen uit eten geweest met de actie van AH. Vooraf hadden wij niet voor de goulashsoep gekozen, maar voor de zalm, de ham en de carpaccio wat voortreffelijk smaakte. De extra kosten werden vooraf uitstekend vermeld. Het vlees bij het grillen was van een prima kwaliteit en heerlijk gekruid. Als nagerecht hebben wij gekozen voor het aardbeien ijs en het chocolade ijs wat ook weer erg lekker was, complimenten voor de kok. De bediening was erg aardig en beleefd. Kortom een heerlijk etentje en zeker voor herhaling vatbaar.
M.rouweler .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Lekker wezen steengrillen met als voorgerecht een zalmsalade en heerlijk fris wijntje. Spontane en vriendelijke bediening.
Hapcamero17 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gezellige sfeer, eten wordt met aandacht geserveerd. Serveerster die ons bediende was erg vriendelijk. Uiteindelijk wel meer uitgegeven door voor-en nagerechten te bestellen buiten het menu om. En de drankjes.
Eten is meer dan genoeg!