Darthuizen

Rijksstraatweg 315 3956 CP Leersum Nederland Kaart

Over restaurant Darthuizen

Hollands en oosters onder één dak

Rond 1890 hadden de zogenaamde gefortuneerde lieden de weg naar Leersum gevonden. Zij kwamen vanuit alle hoeken van het land om hier tijdens de zomermaanden uit te rusten. Door deze toenemende stroom van toeristen schoten restaurants en pensions als paddenstoelen uit de grond. Bij restaurant Darthuizen hoef je niet de keuze te maken of je zin hebt in een oosterse of Hollandse hap. Het kan hier namelijk allebei! Neem plaats en geniet.

Meer informatie over restaurant Darthuizen

Voordelig
R_onald .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij zijn met zo'n vijftien mensen gaan dineren bij D'Arthuizen in Leersum. Met zo'n groep in combinatie met tapas waren wij erg benieuwd hoe snel we de gerechten zouden krijgen. Ik moet zeggen dat de mensen van D'Arthuizen ons positief hebben verrast. De tapas werden per soort gerecht geserveerd, waardoor we iedere vijf tot tien minuten weer gerechten kregen. De mensen daar waren vriendelijk en bereid te helpen met ieders wensen.
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Pas aan tafel kwamen we erachter dat dit een soort all you can eat restaurant was met nadruk op Chinees. De gastheer was uitermate vriendelijk. De gerechten kwamen vlot door. Kwaliteit wisselde per gerechtje. De garnalen smaakten wat gronderig, maar de andere gerechtjes zoals vlees, groente en vis verrassend goed. We hadden een heerlijk rustig tafeltje bij het raam. Ook de wijn was niet slecht. Toch is dit meer een gelegenheid om met een groot gezelschap of met kinderen te eten. Met de automatische rating kom ik tot een 6,5. Dat doet dit restaurant in zijn soort niet genoeg recht. Om tot een 7 te komen heb ik kwaliteit en service gewisseld.
B W.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Inmiddels 2 keer gegeten bij Darthuizen en beide keren was het eten prima en de keuze is ruim. Er is voor iedereen wel wat. De bediening was ook prima.
Alleen jammer dat je voor een ijsje na extra 1 euro per bolletje moet bijbetalen.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
oubollige tent. het eten was goed *met nam de grill spies en de lamsrack. Ook de hete soep was lekker. Kortom niet mijn ding, maar wel lekker.
geen nagerecht of koffie.

gegeten 2, 4, 7, 8, 12, 16, 24, 25, 30, 32, 39, 49, 53, 57, 59, 60, 91 en 88
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Onder andere de beefrolletjes , loempia's , bami en de meloen met ham op.Een keer vlees terug laten sturen omdat het te rood was.Netjes een nieuw stuk vlees gekregen wat wel gaar was.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Kort geleden maar weer eens gaan eten bij Darthuizen. Wederom voortreffelijk en gezellig.
Het is altijd moeilijk kiezen van al die hapjes, want alles is lekker maar de tongfilet in pepersaus en de biefstuk in zwarte bonensaus is favoriet.
Vanavond gaan we weer met ze 4en.
Loesie83 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk!! Het jaar is nog jong, maar al regelmatig gegeten bij Darthuizen. Het concept spreekt me heel erg aan. Ben in groter en kleiner groepsverband gegaan en dat bevalt uitstekend. Het is een interactief concept. Er is zoveel lekkers te kiezen op de kaart. Kwaliteit van het eten is super! Bediening is super vriendelijk en kundig. De uitstraling van de inrichting is helemaal mijn smaak. Ik weet heel zeker dat als je voor de eerste keer bij Darthuizen komt eten, dat het zeker niet de laatste keer is!!
Teundijkhorst .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De rolletjes van tongfilet Met drie keuzes van sausen.
De pekingeend was voortreffelijk en tenslotte de lamsrack was van een goede kwaliteit hulde aan de keukenbrigade.
Hillie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016

We hadden familie meegenomen om uit eten te gaan. Wij waren al vaker geweest, dus wisten wij dat het heel goed was. Zij waren erg onder de indruk, alles wat we bestelde was smakelijk en de bediening was erg vriendelijk.
Y.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Al meer hier gegeten. Heerlijke hapjes en een goede service. Het restaurant zou wel iets gezelliger kunnen. Nu een beetje zakelijk.
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Eten was zeker niet verkeerd en voor iedereen keus genoeg.Keuken was vlot terwijl het best druk was. De bediening was goed op elkaar in gespeeld en erg gastvrij en vriendelijk. Decor is erg persoonlijk natuurlijk. Maar ik vond het kil en koud en vooral groot. interieur dateert en is wat simpel. maar zeker voor herhaling vatbaar
Moniquevlvb .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De kwaliteit van de gerechten is heel goed. We hebben er heerlijk gegeten.
Het bestaat uit keuze gerechten. 3 gerechten per ronde. Je kunt onbeperkt bestellen.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gisteren hier voor de 2e keer gegeten.
Het onbeperkt hapjes concept werkt nog steeds goed en smaakt nog steeds heerlijk.
De beefrolletjes met groenten en de beefblokjes van de plaat waren echt super lekker.
Gehrmann .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het concept om bij iedere gang drie gerechten te mogen kiezen beviel ons erg goed op basis van onbeperkt. De kwaliteit van de gerechten was goed. Aangename ambiance. We eten hier al regelmatig en iedere keer zijn we erg tevreden.
Leedekerken .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heerlijk gegeten bediening vriendelijk en uitleg over hoe alles werkt duidelijk
Allemaal kleine hapjes die door elkaar op tafel werden gezet, maar ik vond het best grote hapjes die gewoon echt lekker waren, kan niet zeggen wat nou het lekkerst was want dat was het allemaal dus gewoon nogmaals daar lekker eten echt aan tebevelen
Ada.evert.schmohl .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Vooral de biefstukreepjes en stukjes vind ik erg lekker. Ook de gebakken champignons. Eigenlijk smaakt alles goed. Super bediening ! Echt een aanrader, we komen hier al voor de 4e keer, alleen nu met kortingkaarten van AH.
Sandercorrie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
zeer tevreden ze maken geen verschil met dekaart voor ah actie. het parkeerterrein was een beetje vol/ maar verder alles ok/
Mfvanbentum .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Alle gerechten HEERLIJK !!
We riepen bij elk gerecht deze is ook LEKKER !!
Echt een aanrader!!????????
We zijn nu 3 keer geweest en er zullen nog vele keren volgen!
Satchmo .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vanavond voor het eerst bij Darthuizen gegeten, ook al wonen we al 7 jaar in Leersum. We waren heel prettig verrast. Het eten was echt allemaal uitzonderlijk goed bereid. Wij houden ervan ons te laten verassen en de kaart leek een beetje voor de hand liggend, maar het is allemaal zo goed klaar gemaakt dat ik het echt iedereen kan aanraden. De rekening viel ons ook heel erg mee.
Willem-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het blijft een leuk concept, eten is goed, bediening vriendelijk.
Voor kinderen lekker ruim opgezet, je loopt niet snel iemand voor de voeten.