Darah

Oudegracht aan de Werf 161 3511 AL Utrecht Nederland Kaart
31-302014373

Menu's

3 gangen menu 27.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

Over het restaurant Darah

Darah is het vierde familierestaurant dat in mei 2017 is opgericht door ons, de familie Alizadah. Vanaf januari 2010 ontvangen wij onze gasten met veel liefde en plezier in restaurant Sarban in Tilburg. Ons culinaire succes heeft zich ondertussen uitgebreid naar Den Bosch (restaurant Zaher, 2013) en Waalwijk (restaurant Attan, 2014). Sinds 2016 kunt u door cateringbedrijf Saaz uw feesten en partijen laten verzorgen.

Betekenis Darah
    Darah verwijst naar de vruchtbare grond tussen de voet van de berg en de rivier. De grond is bij uitstek geschikt voor het verbouwen van diverse gewassen omdat de grond veel voedingsstoffen bevat.
    In elk restaurant van ons, de familie Alizadah, wacht u een hartelijke ontvangst. Persoonlijke aandacht en vriendelijkheid zijn diepgeworteld in de Afghaanse cultuur. Onze gastheren en gastvrouwen staan open voor al uw vragen.

Hart voor de maatschappij
    Wij voelen ons maatschappelijk erg betrokken bij onze woon- en werkomgeving. Wij streven ernaar om op verschillende manieren de mensen om ons heen te helpen. Tot op heden is het ons gelukt om op de volgende manieren een kleine bijdrage te leveren; Wij voelen ons maatschappelijk erg betrokken bij onze woon- en werkomgeving. Wij streven ernaar om op verschillende manieren de mensen om ons heen te helpen. Tot op heden is het ons gelukt om op de volgende manieren een kleine bijdrage te leveren;
    - Wij nemen bewust alleenstaande minderjarige asielzoekers aan als personeel om hen een kans te bieden op een succesvolle toekomst in Nederland. In het restaurant proberen we zoveel mogelijk Nederlands te spreken. Dit om de integratie te bevorderen.
    - Wij stellen wekelijks een tafel beschikbaar aan Quiet500 members. Dat zijn Tilburgse gezinnen die onder de armoedegrens leven.
    - Als actief lid van het Elftal tegen Armoede proberen wij met verschillende projecten het percentage van de mensen die onder de armoedegrens leven te verlagen.
    - Via het bestuur van de stichting Samen Doen proberen wij nieuwkomers en huidige inwoners van Tilburg met elkaar te verbinden. Ook creëren wij werkgelegenheid voor de nieuwkomers.
    - Wij nemen deel aan verschillende veilingen, waarvan de opbrengst vaak gaat naar de ouderen in de stad.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Darah

Maandag en dinsdag gesloten
    Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

• Engels gesproken , Wi-Fi
    Uitmuntend
    9,6
    9,5

Jouw recensie over het restaurant Darah

Femke W.
    H. H.
    • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
    Ursila B.
    • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
    Heerlijk gegeten.fijne milde smaken goede combinaties.
    Kris R.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Wat een goed restaurant was dit. Leuke bediening zeer gastvrij. Voordat het begon een goede uitleg gekregen wat je kon kiezen.
    Wij komen zeker terug.
    ed P.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Hier op een zaterdagavond gegeten. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat was de bediening vlot. Op advies van de ober hebben we het kennismakingsmenu gegeten. Dit was uitstekend, van alles wat en in goede porties. Dit restaurant is een aanrader, zeker ook door de zeer vriendelijke en professionele bediening. Hier kan menig ander restaurant een voorbeeld aan nemen.
    Michael C.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    We hebben heerlijk gegeten bij Darah! Iedere gang was een verrassing en het personeel nam uitgebreid de tijd om de gerechten toe te lichten. Ik was jarig en het hele restaurant heeft gezongen, geweldig! Super vriendelijk personeel en het eten was subliem, ik zou hier volgende week weer kunnen eten.
    Christine B.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Heerlijk en verrassend gegeten. Enthousiaste, behulpzame bediening.
    Eline K.
    • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
    Heel lekker eten, vriendelijk en duidelijk gemotiveerd personeel dat alles van de gerechten weet en graag toelichting geeft, sfeervolle omgeving. Het kennismakings/verrassingsmenu is een aanrader!
    Carolien S.
    • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
    Het ziet er niet zo gezellig uit.
    Maar is wel lekker schoon.
    Nicole B.
    • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
    Lekker eten, veel variatie in smaken, bijzondere keuken en super vriendelijke bediening. En dat voor een zeer acceptabele prijs. Absoluut een aanrader!
    Hanneke V.
    • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
    Heerlijk gegeten. De bediening is erg goed. We komen zeker terug!
    L M.
    wachttijd ??: Was prima in overleg
    gelegenheid : ben er met fam. geweest maar deze gelegenheid is uitstekend geschikt om met vrienden, partner en zakelijk heen te gaan.
    Perihan Ö.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Mijn verjaardag hier gevierd.
    Ik zelf heb de verassingsmenu gekozen en het eten was echt heerlijk. Van alles wat gegeten en geproeft. Alles was goed op smaak. Qua pittigheid was het precies goed. Het overheerste niet. Kippetjes dat zo mals en zacht is, dat het bijna smelt op je tong. Ware smaaksensatie.

Bediening was zeer vriendelijk. Hij kwam echt bij ons zitten en hielp met keuzes maken. Maakte af en toe een grapje en hield de sfeer er echt in.

Ik kreeg gratis shots/drank, als soort verjaardagscadeau.
    Hij zorgde er ook voor dat we niks te kort kwamen en daardoor ook op ons gemak voelde.

Heerlijk. We komen zeker weer terug!
    floor V.
    • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
    Geweldig eten, verrassend, uniek en echt eens wat anders. Pure smaken, vlees zo mals dat het uit elkaar valt. We namen het ontdekkingsmenu en hebben van elke hap genoten!!!
    Jan D.
    • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
    heerlijk gegeten tgv bul behalen van mijn dochter, en gelijk ook maar onze trouwdag :) Sfeervolle inrichting qua meubilair van een verrassend ruime werfkelder. Heerlijk eten, vooraf persoonlijk toegelicht menu, en bij uitserveren (op mooi servieswerk) wederom persoonlijke toelichting. Men had ruime kennis van de gerechten, en van Afghanistan! Dat maak je vaak anders mee. Na afloop een 'shotje' van het huis voor mn dochter. Top! Aparte gerechten, mooi wisselend van smaak, zorgvuldig bereid met veel vers spul. Attente bediening! Wachttijd tussen de gangen aan de ruime kant, maar de zaak was goed vol. Enig minpuntje is muziek/akoestiek. Ons gezin maakt muziek, en mn zoon en ik zijn beiden ook geluidstechnicus, we stoorden ons wel iets aan t geluid. De muziek was niet fijn om aan te horen, de boxen klonken echt heel matig, en dat in combinatie met veel harde en kale wanden maakte het op dit gebied niet prettig. Iets betere afstelling van boxen, en hier en daar een gordijntje/doek ophangen zou veel goed doen, ook voor demping van gesprekslawaai van de omgeving. Maar verder een absolute aanrader!
    Richard K.
    • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
    Heerlijk gegeten en gedronken. Prachtige geuren en smaken. Verzorgde presentatie en entourage. Vlotte en vriendelijke bediening. Een echte aanwinst voor Utrecht.
    Ilonka H.
    • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
    Hele fijne bediening, uitgebreid uitleg over de gerechten, die heerlijk en autenthiek zijn!
    Een must om te gaan eten bij Darah!!