Dapur Kita

Elandsgracht 134 1016 VC Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dapur Kita

FJvdE .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het smaakte prima, maar erg kleine schep groente en vlees en heeeeel veeeel noodles. Een beetje uitverhouding dus. Jammer!
Thommy N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond toevallig langsgereden en zag er best leuk uit. De twee heren die achter de toonbank stonden, waren vrij onvriendelijk en zeiden amper wat. Was wel bijna sluitingstijd maar leken er bijna geen zin in te hebben iets te verkopen. Porties waren gierig klein en amper genoeg voor twee volwassenen, smaak was op zich ok, maar alles werd in een bak gedaan waardoor alles door elkaar ging...Het was de €15 niet waard, geen aanrader en kom zeker niet terug, volgende keer maar weer zelf koken!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Dit is een afhaaltoko met een paar tafeltjes. De rames is prima als je snel wat wil eten voor een concert in de buurt, je kiest een vlees en een groentegerecht bij je rijst en het wordt voor je opgewarmd. De saté als extraatje was helaas op. Ik ben een beetje verwend door de supergoede toko bij ons in de buurt (in Leiden), daar smaakt alles toch veel beter dan hier, maar al met al was het prima voor een keertje.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Yummy Indonesische rijsttafel bordjes. Voor €7,95 mag je 5 gerechtjes kiezen. Allemaal puur van smaak, zonder toevoeging van MSG (de in Indonesie welbekende Ajinomoto), suiker en ook niet al te vet. Kokoswater of een Bintang erbij en ik waan me weer even op Java. De eigenaressen weten het toko-concept op een leuke wijze te verfrissen. Ik ban fan! En als fan kom ik hier nu zeker 1 keer per week...
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Vandaag bij Dapur Kita gegeten in de zaak voor een hapje na het werk. Zeer geschikt voor. Basic maaltijd voor 6 euro. Erg leuk zaakje om gewoon ter plaatse wat te eten. Huiselijk. Dame staat alleen in de zaak, daardoor ook even afwezig, maar zodra er klanten komen of zij in de zaak is alle aandacht en snel. Spekkoek zou ik anders serveren in het restaurant (leek nu meeneem variant, in plastick, los en te koud). Maar goed adres en het eten prima.
Mar T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Goede en betaalbare Indonees. Kan er afhalen en ze hebben een paar tafeltjes. Noodles, rijst, groente, en vlees voor een goede prijs. Inrichting basic maar leuk.
RoikoMasako .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Dapur Kita ("Onze Keuken") is nog niet zo lang geopend en het is nu al mijn favoriete Indonesische restaurant in de buurt! Je kan proeven dat de eigenaresse zelf alle gerechten heeft samengesteld en klaarmaakt. Er zit namelijk originaliteit in de smaken van de bekendere gerechten, maar ze serveert soms ook Indonesische streekgerechten die in Nederland minder bekend zijn. Verder is er sprake van een goede service, leuke inrichting waar je gezellig kan zitten (afhalen is ook mogelijk) en ik vind alles heel schappelijk geprijsd.
Gunawan G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Dapur kita
Een lief klein indische toko met liefde...
Het eten is lekker, de tjendol is lekker koud de service is top en de locatie is perfect!
Ik blij dat er een ECHTE indische toko op de Elandsgracht gekomen is....
Als je het nog niet geprobeerd hebt dan zou ik het doen want voor die prijzen krijg je wel leker eten!!
Kortom selamat makan!!!
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Men zegt dat je nooit gerechten moet bestellen waar van je de naam niet kan uitspreken, hier is dat absoluut niet het geval. In een buurt waar je tegenwoordig op elke straathoek aan je oosterse trekken kunt komen steekt Dapur Kita er met kop en schouders boven uit.