Dapur Cinta

31-615342022

Meer informatie over restaurant Dapur Cinta

MKruimink .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten! Keurig op tijd werden de indonesische gerechten ( lontong cap gomeh komplit) thuis bezorgd. Alles werd op rechauds op tafel neergezet en smaakvol opgediend. Een feestelijke dis. Fantastische service. Echt een aanrader.
Miep
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Fantastische keuken. Erg aardige mensen met liefde voor de Indonesische keuken. De gerechten aan huis laten bezorgen. Alles wordt op rechauds neergezet. Top!
Safira .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Heerlijke verschillende weekmenu. Ik heb de laatste keer nasi met sambal udang petai. Sindsdien halen wij een snack op zaterdag of donderdag bij hun leuke bakfiets op de markt in Zeist. Lekkere gefrituurde kip of een loempia. Ook mijn sambal haal ik bij hun.
Djenut .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij hebben hier enkele porties rendang gehaald met als extraatjes wat kip (Indo Fried Chicken) en pasteitjes. De locatie is een groot huis met een grote mooie keuken waar je het eten kan ophalen. Alles gaat op bestelling. Deze mensen zijn hartelijk en gastvrij en vinden het leuk om te vertellen over Indonesië of andere leuke verhalen terwijl je wacht.

De portie rendang was genoeg. Erg pittig wat mij ook direct weer herinnerde aan het voedsel in Indonesië = pittig maar oh zo smaakvol.
Ik heb mijn portie gewoon opgegeten, want de smaak was echt lekker.
Rijst was gewoon prima en we kregen er ook komkommer plakjes bij. Die verzachten een beetje de pittigheid. Goed idee!
Wat er ook bijzat was kroepoek. Een beetje vettig maar ontzettend lekker.

De IFC is een groot stuk kippenbout gemarineerd en gefrituurd. Het vlees is heerlijk mals en de marinade is een goede toevoeging aan de eigen smaak van de kip. Lekker als snack!

Het pasteitje was ook zo lekker!! De vulling (wat er allemaal inzat weet ik eigenlijk niet) was gevarieerd en lekker en was heel goed in combinatie met de lekkere zoete pasteideeg eromheen.

Conclusie:
Dit afhaalrestaurant heeft letterlijk Indonesië naar Nederland gehaald. Je proeft in hun eten dat alles vers is en handgemaakt. En ze doen het met zoveel passie en liefde, dat merk je aan de gesprekken die ze voeren met je en je merkt het ook in het eten.
Ik ben zeker van plan om hier veel vaker eten te gaan halen!
Litmanen1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Eigenlijk al vanaf het begin een fijn proever van de geboden menu's van huiskamer/eetkeuken Dapur Cinta in Zeist. Elke donderdag en zaterdag aanwezig op de markt in Zeist met zijn heerlijke Indonesische hapjes. Vanaf Di t/m vrijdag verrassende menu met op donderdag rendang ......zalig
Echt een aanrader als je van authentiek Indonesisch eten houd.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Voortreffelijk, authentiek Indonesisch eten met liefde bereid! En..... uiterst vriendelijke eigenaren. Absolute aanrader