Dappertutto

Mauritskade 110 1093 RT Amsterdam Nederland Kaart
31-207724048

Over het restaurant Dappertutto

Small intimate restaurant in the heart of Amsterdam Oost, located between the buzzing Dapperbuurt and the windmill of the Ij Brouwerij and offering a relaxed homey atmosphere (woonkamersfeer).
International cuisine, with strong roots in the Roman Italian tradition and a touch of Brazilian and South African influences.
Do you have something to celebrate? Contact us for a tailor made dining event.
Dinner onl

Meer informatie over restaurant Dappertutto

Tram 14 - Halte Pontanusstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,6

Jouw recensie over het restaurant Dappertutto

MarvM .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, volle borden met heerlijke smaken. Grote porties met passie bereid. Gezellig tentje en oog voor de klant.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Chef en bediening spant zich enorm in om het de gasten naar de zin te maken. Dat spat er vanaf, maar Het was mij allemaal wat te overdadig. Te veel ingrediënten, te volle borden, te grote porties.
Afra D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Fantastisch!! Italiaans zoals je oma (als die Italiaans was) het zou koken. Ik heb hier nu al vaak gegeten en ben elke keer weer enthousiast. Geweldige smaakcombinaties - met liefde gekookt. De porties zijn groot en rijk - home cooking. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk. De inrichting is niet mijn ding, maar het is knus en excentriek.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
G E W E L D I G !!! Fantastisch, lekker eten, zeer sympathieke bediening, grote porties, verrassende smaakcombinaties. Ik kom er zeker terug!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
In alle opzichten een prima restaurant: heerlijk eten, aardige bediening, intieme atmosfeer - wij komen zéker weer terug!
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
super lekker en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding! Goede gastheer en zeer goede kok! Vriendelijke sfeer. Huiskamer gelegenheid op topniveau.
De tafel van Rik B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ontzettend lekker en gastvrij!
A. M.
Zeer aanbevolen!
Fer V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Buitengewoon lekker eten, geserveerd door zeer vriendelijk personeel. Door de week is het rustig en hoef je niet altijd te reserveren. . Een topper, wat ons betreft.
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
wat een zalig restaurant, gezellig, knus, hartelijk en heerlijk eten.....
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten zijn goed van smaak; het personeel was supervriendelijk op een hele prettige manier. Het is niet goedkoop, maar dat is begrijpelijk. Het restaurant is klein en de gerechten heel apart en er moeten toch 4 medewerkers van betaald worden.
Wij gaan hier zeker terug !!
fachour .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het is moeilijk om te lovend over Dappertutto te zijn; alles is perfect. De mensen zijn ontzettend aardig en het eten is fantastisch goed en lekker. Geen estetische flauwekul met mooie stapeltjes, maaar met aandacht en liefde bereid eten. Alle gerechten zijn tot in detail overdacht en alles is heerlijk. De porties zijn zeer ruim en wonder boven wonder; er worden heel veel lekkere groenten bij ieder gerecht geserveerd.
Onnodig toe te voegen dat we heel erg tevreden waren! O ja, het is ook niet idioot duur en de sfeer is heel gezellig.
pieter L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kwalitatief zeer goed restaurant. Gezellige sfeer, betaalbaar en vooral door keuzes buiten de kaart veel mogelijkheden. Een aanrader!
Jan-Willem O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige woonkamer sfeer.
Klein maar fijn. Heerlijke gerechten en prima wijn.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Uniek en persoonlijk huiskamerrestaurant met authentieke gerechten. Veel Italiaans, genoeg keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Ik ben vegetarier, het was nog moeilijk kiezen uit al die mooie gerechten. Gemoedelijk en ontzettend vriendelijk. Geen schreeuwerigheid en gepronk hier, maar echt goed eten met een ziel, gemaakt door oprechte mensen met hart voor hun vak. En alles van hoog niveau, wat je hier krijgt als je een cheesecake bestelt is zo oneindig veel smakelijker en beter dan de standaardvariant.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was super verzorgd en heerlijk.
Alles vers en persoonlijk toegelicht door de Italiaanse ook.
Goede sfeer en erg aardige mensen.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Uitstekend klaargemaakt echt italiaans eten. Grote porties geserveerd in een prima tempo en huiselijke atmosfeer. Wij komen zeker terug.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Echt zo ontzettend lekker, en zo verzorgd en zo ontspannen... dat kan niet anders dan een 10. Naast de kaart is er eigenlijk nog een extra kaart, wat het kiezen moeilijk maakt. Reden te meer om terug te komen.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Originele gerechten. Fijne bediening.
Ellie P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gemoedelijke sfeer, met geode aandacht van het personeel, uitstekend eten en perfecte wijn.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zeer verzorgd en met veel liefde eten bereid.