Dappertutto

Mauritskade 110 1093 RT Amsterdam Nederland Kaart
31-207724048

Over het restaurant Dappertutto

Small intimate restaurant in the heart of Amsterdam Oost, located between the buzzing Dapperbuurt and the windmill of the Ij Brouwerij and offering a relaxed homey atmosphere (woonkamersfeer).
International cuisine, with strong roots in the Roman Italian tradition and a touch of Brazilian and South African influences.
Do you have something to celebrate? Contact us for a tailor made dining event.
Dinner onl

Meer informatie over restaurant Dappertutto

Tram 14 - Halte Pontanusstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,5

Jouw recensie over het restaurant Dappertutto

Tijl K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
nickvanes .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Verrassend restaurantje in Oost. Kleine ruimte, lijkt op een grote huiskamer, waar niet alledaagse Italiaanse gerechten worden geserveerd. Daast een vaste kaart is er een dagkaart, die dagelijks wisselt. De (Italiaanse) chef komt er zelf even, inclusief Italiaanse tongval, uitleg bij geven. Lekker gegeten, aangename bediening, kortom, hier komen wij nog wel eens terug!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Fantastisch restaurant. Misschien wel de beste Italiaan van Amsterdam. Als je langsloopt zou je niet vermoeden dat er zo'n pareltje achter schuilt. Ken en Guido zijn voortreffelijke gastheren.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Geweldig Romaans eten, bijzondere gerechten die je niet vaak ziet. Erg gastvrije authentieke bediening en kok die aan tafel alle gerechten toelichten. Mooie kaart, wisselende bijzondere specials en mooie wijnen. Echt een aanrader aan de rand van Oost!
Caroline A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
De tweede keer dat ik hier heb gegeten. En alweer supergoed! Heerlijk eten, fijne sfeer. Top! Ga zeker weer
fokko K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend lekker eten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dappertutto is een van de fijnste restaurants van Amsterdam Oost. Na wat langere tijd hier weer gegeten en het was weer heel fijn, misschien dat ik in de gerechten een klein beetje een nuance miste die het eerder had (konijn was een klein beetje aan de droge kant) maar alles bij elkaar weer heel fijn gegeten.
Ook altijd super vriendelijk en netjes en ook een fijne selectie aan wijnen.
Aziz T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Fantastisch restaurant
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wat een fijne avond hadden we bij Dappertutto! Gerechten waren perfect op smaak, ontzettend attente en vriendelijke bediening en dat in een gemoedelijke (huiskamer-achtige) sfeer! Wij komen snel terug!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeerr verzorgd ,heerlijk eten en aardige bediening.
Mirko S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Geweldig restaurant met heerlijke gerechten. Geen pizza of pasta; er wordt echt gekookt! Fantastische bediening. Gezellige ambiance. Verfijnde kookkunsten en heerlijke wijnen tegen belachelijk lage prijzen. De ossobuco, bijvoorbeeld, was heerlijk mals en de saus en groenten waren verrukkelijk. Echt een aanrader voor liefhebbers van de verfijnde Italiaanse keuken!
De tafel van lilian W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
altijd weer een feestje
Alfredo G.
Authentiek en sfeervol restaurant met echt persoonlijke bediening. (H)eerlijke Italiaanse gerechten, dagvers.
Margriet marie G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk en zeer royaal eten. Uitgebreide keus. En bijzonder vriendelijke bediening.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten!
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De plaatst om gezellig en heerlijk te eten. Gevarieerde gerechten en uitstekende bediening.
Evelijn N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heel lekker en gezellig gegeten, grote porties! Vriendelijke bedienig, originele recepten. Aanrader????????
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Echt familie gevoel, persoonlijk, met liefde bereid, uitstekende ingrediënten, zeer vers en heel smakelijk!
We komen graag terug!
René D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker en attent
Wanda-proever J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door de altijd vriendelijke gastheer. De keuzes op het menu waren aangepast op het seizoen en ook nu was het weer lastig kiezen, aangezien alles goed klonk. Het eten smaakte zoals het klonk. Heerlijk zowel de voorgerechten (ook vegetarisch) als de hoofdgerechten en het toetje. Wij hebben ons hier weer even in Italië gewaand en echt genoten. Ook de wijnen zijn goed te noemen en bij navraag doet de gastheer prima suggesties voor bijpassende wijn.