Dappertutto

Mauritskade 110 1093 RT Amsterdam Nederland Kaart
31-207724048

Over het restaurant Dappertutto

Small intimate restaurant in the heart of Amsterdam Oost, located between the buzzing Dapperbuurt and the windmill of the Ij Brouwerij and offering a relaxed homey atmosphere (woonkamersfeer).
International cuisine, with strong roots in the Roman Italian tradition and a touch of Brazilian and South African influences.
Do you have something to celebrate? Contact us for a tailor made dining event.
Dinner onl

Meer informatie over restaurant Dappertutto

Tram 14 - Halte Pontanusstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,6

Jouw recensie over het restaurant Dappertutto

Frederique W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wat een feest om hier te eten. Heerlijke gerechten met zeer veel zorg bereid, attente bediening. Je hebt het gevoel dat je bij iemand thuis aan tafel gaat die de beste familierecepten op tafel zet. Dat is meteen ook de sfeer van dit kleine pareltje. De porties daarentegen zijn stevig, zouden van ons iets kleiner mogen.
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Alweer een zeer prettig en heerlijk etentje. Zowel vis, vegetarisch als vlees komt goed aan haar trekken. Ruime porties, ook de voorgerechten.
Coen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Klein en gezellig huiskamerrestaurant met een leuke sfeer en heerlijk eten.
Carpedia H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Relaxte kleine toptent. Wat hebben we genoten: héérlijk! De gevulde zwaardvis was zondermeer uitmuntend. De prijs-kwaliteitverhouding is onvoorstelbaar goed. Waar kan je nog komen dat je aan je tafel door de chef de specialiteiten van de dag krijgt uitgelegd? Hier dus! Alles aan deze 'pijpenla' is om over naar huis te schrijven.
Wij gaan snel weer terug.
kornelistammens .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Guido kookte - zoals altijd - geweldig en Ken is een uitstekende gastheer
Onze (Amerikaanse) vrienden waren diep onder de indruk en loofden zowel de sfeer als de kwaliteit van het diner
Parul B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Excellent food!!
Hendrikje V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Een fijn en gezellig restaurant, met fantastisch eten en een heel prettige bediening.
Een restaurant om vaker naar toe te gaan! Super..........
ide .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Dappertutto stond al lang op onze lijst.
Gisteren was het dan zover en eerlijk gezegd voldeed het niet aan mijn verwachtingen.
Dat had vooral te maken met het feit dat alles (voor, de gnocchi di pane en hoofd, de involtini) zó zout smaakte, dat dat alles-overheersend was.

Als dessert had ik de cheesecake met bosbessen en chocola. Dat smaakte goed maar ik was niet blown away.. De smaak van de chocola was wat goedkoop en kwam niet goed uit de verf.

De service was vriendelijk en de wijn smaakte goed. De ambiance was ook goed, omdat het niet zo groot is, voelt het al snel intiem aan. niet goed heb kunnen proeven.
Wat jammer, zeker als ik alle positieve recensies lees!
Max W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Alles was top. De enige aanmerking die ik heb is de akoestiek. Je wordt helemaal kierewiet als er een paar dames zijn die redelijk wat volume hebben...... misschien iets aan geluisd onderdrukkende maatregelen uitvoeren....
Rinske R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijke en originele gerechten waarvan je proeft dat ze met veel liefde zijn bereid. Prettig ook dat er geen muziek aan staat, dat zorgt voor een aangename rustige sfeer. De porties waren voor ons wel een maatje te groot.
Ylene H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Warme ambiance, heerlijk eten, teveel dat wel :), lekkere wijnen en prima tempo. Komen zeker terug!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij Dappertutto. Een Italiaan zoals je ze niet veel vindt. Het huiskamertje leent zich prima voor een diner met vrienden of partner. Bediening uitstekend. Gerechten verrassend en zonder uitzondering heerlijk. Een aanrader.
Sanna K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker gegeten. Mijn tafelgenoot en ik (1 m en 1 v) vonden beide elke gang te groot. Enorm vriendelijke bediening. Qua inrichting en kwaliteit van de gerechten typeer ik het meer als eetcafé dan restaurant. Een tegenvaller vond ik de prijs/kwaliteit verhouding. Die vond ik niet in orde. Voor € 120 heb ik in veel restaurants beter gegeten en in een sfeervollere omgeving. Als de prijs beter in evenwicht zou zijn met de kwaliteit zou ik er zeker nog eens terugkomen, nu niet.
Henriette K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Echt goed gegeten, originele gerechten, verse, knapperige groenten, mooie samenstelling van kleuren. De kok heeft er duidelijk plezier in.
Renata W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Voor de eerste keer bij Dappertutto, op aanraden van vrienden. Die hebben niets teveel gezegd: heerlijk gegeten, zeer aardige gastvrije bediening, fijne huiskamersfeer. De porties zijn erg groot, maar ook zo lekker dat je alles op eet. Het grand dessert was ook een heerlijke, feestelijke afsluiting. Ik kom zeker terug!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Weer een fijne avond bij Dappertutto doorgebracht. Een gulle keuken, niet heel verfijnd maar bijzonder smakelijk en met liefde en aandacht bereid. De gastheren geven je een thuisgevoel, maar zijn altijd professioneel.
Heerlijk om zoiets in de buurt te hebben!
anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Uitzonderlijk heerlijke kwartel als voorgerecht gegeten. Veel aandacht voor verse groentee. Heerlijk dessert etc .
"nadeel": grote porties.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijke, rijke gerechten. Kwartel met sinaasappel vooraf, heerlijk konijneboutje als hoofd. Lekkere wijnen, ook oer glas. Hele attente en vriendelijke bediening.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Uitstekende maaltijd, verfijnde keuken, vriendelijke en goede bediening: een parel in Oost!
Hendrikje V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Echt super goed eten, met een plezierige bediening in een prettige huiskamersfeer. Een restaurant om vaak naar terug te gaan!