Dappertutto

Mauritskade 110 1093 RT Amsterdam Nederland Kaart
31-207724048

Over het restaurant Dappertutto

Small intimate restaurant in the heart of Amsterdam Oost, located between the buzzing Dapperbuurt and the windmill of the Ij Brouwerij and offering a relaxed homey atmosphere (woonkamersfeer).
International cuisine, with strong roots in the Roman Italian tradition and a touch of Brazilian and South African influences.
Do you have something to celebrate? Contact us for a tailor made dining event.
Dinner onl

Meer informatie over restaurant Dappertutto

Tram 14 - Halte Pontanusstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,2
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk en supergezellig gegeten. Een leuk, knus en origineel concept en een zeer gastvrije ontvangst!
Jonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een leuk restaurant! Je hebt het gevoel dat je in een huiskamer zit (ook klein aantal tafeltjes) wat lekker non-stylish is ingericht. Heerlijk puur Italiaans eten en super aardige en goede bediening. Ook voldoende mogelijkheden voor vegetariërs.
Chaheed C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het huizelijke en zeer gezellige decor in combinatie met een open keuken, zorgt voor een heerlijk intieme sfeer.
In plaats van een menukaart te geven, komt de chef kok (die immers in zijn eentje de keuken doet) zelf langs om ieder gerecht stuk voor stuk uit te leggen. De persoonlijke service en de uiterst warme en bekwame gastheren van dit restaurant hebben bijgedragen aan een zeer goede ervaring.
De italiaanse kom-af van de kok in combinatie met zijn ervaring in de zuid-afrikaanse keuken is terug te zien in de gerechten: Een avontuurlijke en contemporaine mix van traditioneel italiaanse gerechten met een wereldse twist.
Ik heb samen met mijn familie tot ten volste genoten, en raad dit restaurant dan ook tot ten volste aan.
JamaisGoute .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Geen pasta's en pizza's, maar bijzondere, Italiaanse keuken met nadruk op klassieke oven- en stoofgerechten. Niet te versmaden. Toch zou het aanbod - na drie keer daar gegeten te hebben - wat mij betreft wat meer fris en vers mogen bevatten.
Manushka T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Erg lekker eten en grote porties.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor het eerst samen met een goede vriend bij Dappertutto gegeten. We waren erg benieuwd na de vele lovende recensies op Iens.nl en we zijn zeker niet teleurgesteld! Zowel bij de starter als bij het hoofdgerecht heb ik een heerlijk glas Sauvignon Blanc gedronken. Onze hoofdgerechten bestonden uit Zeebaars uit de oven en Konijn gekookt hunter's style. Naast dit verrukkelijke diner was de gastheer erg vriendelijk en voelden we ons meer dan welkom!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Elk gerecht was goed gemaakt met heerlijke smaken. De service meer dan goed en persoonlijk. Veel aandacht voor de gasten en uitleg van de gerechten en wijnen. Wij gaan zeker terug!
Ingeborg Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Wij hebben gisteravond fantastisch lekker gegeten. Je voelt je echt welkom.De chef komt alle gerechten aan tafel vertellen en het is ook na te lezen op een bord aan de muur. De wijnkaart is zeker goed. Het grand dessert is inderdaad Grand.
Alle gerechten zijn met veel aandacht gemaakt en komen prachtig op tafel. Op groente wordt niet beknibbelt. Voor Vega's is er ook voldoende keus. We komen zeker terug.
Christian J G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
klein, maar fijn!
Kok komt persoonlijk de fantastische gerechten aankondigen,die echter duidelijk kleiner geserveerd kunnen worden. Goed wijnadvies.
Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hier voor de derde keer gegeten en nog steeds prima. Lekkere fantsievolle gerechten, met in tegenstelling tot veel andere restaurants ook volop groente. Sympathieke eigenaars die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk warm ontvangs met n gemeende glimlach. Super leuke presentatie vh menu. Het eten zowel voor als hoofd zijn smaaksensaties en n meer dan goed gevuld bord met mooie bijgerechten. Toetje monte blance meen ik was fantastisch :)
Ga er zeker nogmaals naar toe.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Kleine eetgelegenheid met mooie kaart. Kok komt persoonlijk het menu uitleggen. Alles was lekker op smaak, van amuse tot dessert. Fijne combinaties en heerlijk gegeten. Mooie wijnkaart. Komen hier zeker terug en hebben al anderen hierop geattendeerd. Het is raadzaam om te reserveren. Op onze avond zijn zeker 6 mensen teleurgesteld omdat het vol zat.
Netty D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
DapperTutto is een pareltje in de Dapperbuurt. De ontvangst is uiterst vriendelijk, de inrichting gezellig en hoewel de eetzaal niet groot is krijgen alle tafels de ruimte. Het Italiaanse menu wordt aan tafel uitgelegd, de keuze is ruim, de gerechten rijk. Er is voor elk wat wils, vlees, vis, eend, gevogelte en vegetarisch. Alles met zorg en liefde bereid en dat zie je en dat proef je. Aanrader!!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een heerlijke avond gehad bij Dapptertutto! De gastheer is bijzonder attent en houdt in de gaten of iedereen nog tevreden is. De kok schotelde ons gezelschap heerlijke gerechten voor, van konijn tot parelhoen en een perfect gebakken dorade. Originele side dishes als gebakken pastinaak en zoete aardappelen completeerden het hoofdgerecht. Als nagerecht kozen we voor een cheesecake, een meringue bombe en een grand desert. Alles even goed en overdadig.
We kunnen Dappertutto met twee woorden samenvatten: gul en gastvrij!
Annemieke R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed en authentiek. Buitengewoon aardige bediening. Alsof je in een huiskamer bent. Prachtige wijnen. Eigenlijk te goedkoop voor het prachtige diner.
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat ons betreft : een ontdekking in de categorie: "beter niet door vertellen". Pas bij mijn derde poging om een keer te reserveren, konden we terecht. En we begrijpen nu ook waarom. Heel knus, persoonlijk, en een originele kaart.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Alles is vers en met zorg klaargemaakt en opgediend en dat proef je. Als hoofdgerecht hadden we konijn en die was overheerlijk. Een aanrader vlak bij de Dappermarkt!
Jasmina B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima gegeten, de meeste wijnen zijn per glas verkrijgbaar, personeel was vriendelijk en we kregen voldoende uitleg over eten en wijenen. Er heerst een huiskamersfeer, gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
Ilona E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening, je voelt je welkom in een prettige setting.
Ga zeker terug!
Willem_van_huijstee H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We zijn hier nu al meerdere keren geweest.
Gisteravond voor onze verjaardag weer met 9 mensen.
Weer heerlijk gegeten en verwend met zeer goede en persoonlijke bediening. Een van onze favoriete restaurants. We komen zeker terug.