Dappertutto

Mauritskade 110 1093 RT Amsterdam Nederland Kaart
31-207724048

Over het restaurant Dappertutto

Small intimate restaurant in the heart of Amsterdam Oost, located between the buzzing Dapperbuurt and the windmill of the Ij Brouwerij and offering a relaxed homey atmosphere (woonkamersfeer).
International cuisine, with strong roots in the Roman Italian tradition and a touch of Brazilian and South African influences.
Do you have something to celebrate? Contact us for a tailor made dining event.
Dinner onl

Meer informatie over restaurant Dappertutto

Tram 14 - Halte Pontanusstraat
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,3
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima gegeten!
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De plaatst om gezellig en heerlijk te eten. Gevarieerde gerechten en uitstekende bediening.
Evelijn N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heel lekker en gezellig gegeten, grote porties! Vriendelijke bedienig, originele recepten. Aanrader????????
Iris P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Echt familie gevoel, persoonlijk, met liefde bereid, uitstekende ingrediënten, zeer vers en heel smakelijk!
We komen graag terug!
René D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Lekker en attent
Wanda-proever J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij binnenkomst werden wij welkom geheten door de altijd vriendelijke gastheer. De keuzes op het menu waren aangepast op het seizoen en ook nu was het weer lastig kiezen, aangezien alles goed klonk. Het eten smaakte zoals het klonk. Heerlijk zowel de voorgerechten (ook vegetarisch) als de hoofdgerechten en het toetje. Wij hebben ons hier weer even in Italië gewaand en echt genoten. Ook de wijnen zijn goed te noemen en bij navraag doet de gastheer prima suggesties voor bijpassende wijn.
Marije H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk, authentiek Italiaans in een gezellige huiskamersetting. Menu werd met een zangerig Italiaans toegelicht. Alsof je in Italië bent. Echt een aanrader!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en werden zeer vriendelijk bediend. Prettige sfeer, mooie wijnen, met zorg bereidde gerechten en mooi opgemaakt. Eerlijk écht italiaans eten met goede porties en mooie smaken. Een aanrader!!
Mirko S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het is een gezellig restaurant. Klein en huiselijk. De bediening is daarom heel persoonlijk, snel en correct. Het eten is voortreffelijk. Er is een kleine kaart met zorgvuldig gekozen gerechten. De kok komt op charmante wijze alle gerechten aan tafel toelichten. Dan duizelt het je even van de complexiteit en finesse van de bereiding, maar als je het op je bord hebt, komen alle smaken harmonieus samen. Er zijn ook altijd twee vegetarische voor- en hoofdgerechten die niet onderdoen voor de vlees- en visgerechten. De wijnen zijn er heerlijk en er is goed wijnadvies. De ambiance is intiem en ontspannen. Kom hier eten voor het door de massa wordt ontdekt!
Mirko S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Gezellig klein huiskamerrestaurant met voortreffelijke keuken, uitgebreide uitleg over de culinair hoogstaande en originele gerechten op de kaart en vriendelijke, snelle bediening. Echt een aanrader!
A L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Super goed restaurant! Dappertutto betekend overal, net zo veelzijdig als de keuken. Ik heb er 5 keer gegeten. Ook heel leuk met een groep, dan heb je het hele restaurantje voor jezelf.
Arjan
jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
In één woord: genoten!!
palabra P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Verse ingrediënten van de markt, robuuste Italiaanse gerechten met een goede smaak, met liefde gemaakt. Ik had bijvoorbeeld een hele zeebrasem uit de oven in tijm en olijfolie met tomaatjes. Een enkel gerecht komt uit Brazilië en Zuid-Afrika. Ruime keuze uit heerlijke desserts. Het is echt een huiskamerrestaurantje waar wij een heerlijke avond doorgebracht hebben in een levendige sfeer.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk en supergezellig gegeten. Een leuk, knus en origineel concept en een zeer gastvrije ontvangst!
Jonne-mei B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wat een leuk restaurant! Je hebt het gevoel dat je in een huiskamer zit (ook klein aantal tafeltjes) wat lekker non-stylish is ingericht. Heerlijk puur Italiaans eten en super aardige en goede bediening. Ook voldoende mogelijkheden voor vegetariërs.
Chaheed C.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het huizelijke en zeer gezellige decor in combinatie met een open keuken, zorgt voor een heerlijk intieme sfeer.
In plaats van een menukaart te geven, komt de chef kok (die immers in zijn eentje de keuken doet) zelf langs om ieder gerecht stuk voor stuk uit te leggen. De persoonlijke service en de uiterst warme en bekwame gastheren van dit restaurant hebben bijgedragen aan een zeer goede ervaring.
De italiaanse kom-af van de kok in combinatie met zijn ervaring in de zuid-afrikaanse keuken is terug te zien in de gerechten: Een avontuurlijke en contemporaine mix van traditioneel italiaanse gerechten met een wereldse twist.
Ik heb samen met mijn familie tot ten volste genoten, en raad dit restaurant dan ook tot ten volste aan.
JamaisGoute .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Geen pasta's en pizza's, maar bijzondere, Italiaanse keuken met nadruk op klassieke oven- en stoofgerechten. Niet te versmaden. Toch zou het aanbod - na drie keer daar gegeten te hebben - wat mij betreft wat meer fris en vers mogen bevatten.
Manushka T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Erg lekker eten en grote porties.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Voor het eerst samen met een goede vriend bij Dappertutto gegeten. We waren erg benieuwd na de vele lovende recensies op Iens.nl en we zijn zeker niet teleurgesteld! Zowel bij de starter als bij het hoofdgerecht heb ik een heerlijk glas Sauvignon Blanc gedronken. Onze hoofdgerechten bestonden uit Zeebaars uit de oven en Konijn gekookt hunter's style. Naast dit verrukkelijke diner was de gastheer erg vriendelijk en voelden we ons meer dan welkom!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Elk gerecht was goed gemaakt met heerlijke smaken. De service meer dan goed en persoonlijk. Veel aandacht voor de gasten en uitleg van de gerechten en wijnen. Wij gaan zeker terug!