Dapper

Jacob van Lennepkade 58-60 1053 ML Amsterdam Nederland Kaart
31-206180757

Over restaurant Dapper

Een warm en open karakter voor iedereen

Bij Dapper geniet je van heerlijk én eerlijk eten. Vlees, vis en groente worden op de barbecue bereid en dit vuur blijft dapper branden tot in de late uurtjes. Maar niet alleen voor een lekkere hap ben je hier aan het juiste adres. Je kunt hier eindeloos blijven borrelen, want met het proeven van de 30 verschillende speciaalbieren ben je wel even zoet. Daarnaast is het terras voor zonaanbidders the place to be, dus twijfel niet te lang en laat je hier verrassen door culinaire hoogstandjes en een goed verhaal!

Meer informatie over restaurant Dapper

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 10:00

Flow81 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Leuke tent op mooie locatie. Bediening was helaas erg traag. Was mooi weer dus op terras en binnen bedienen was iets teveel van het goede. Voornaamste nadeel was dat er binnen in de hoek bij de keuken veel fruitvliegjes vlogen... Eten (ceasar salad) was prima.
Lisanne J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Terras lekker in de zon. Service is slecht, langzaam en je moet zelf naar binnen lopen om te vragen of je iets mag bestellen. Duurde meer dan een uur voordat onze lunch er was. Geen excuus, als antwoord op de vraag of wij de lunch nog konden verwachten: het is druk.
Petrawester .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Hele slechte bediening. Graag en chaotisch. We zijn de gegaan. Dus niet gegeten. Kleine beperkte kaart. Alleen hamburgers.
Terleurstellend.
TessaS92 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op Koningsdag erg lekkere burgers gegeten! Dapper is ook leuk voor een borrel. We zaten aan een krap tafeltje, maar dat was niet zo erg. Bediening was erg wisselend, ene heel sympathiek, ander beetje nors.
A.haarhuis .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Alles was heeeerlijk!!!
Alleen waar was "het groene ei"?
Fijn op terras gezeten en het door vrouwen gebrouwen bier was hmmmmm........
L020 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Lekkere burgers. Bediening vriendelijk, leuke sfeervolle inrichting. De hoge tafeltjes hebben wel vrij kleine krukken met heel kleine leuning, dus als je wat comfortabeler wilt zitten een van de normale tafeltjes vragen.
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekkere hamburgers voor een fijn prijsje. Gezellige locatie, aan de bar eten is ook gewoon een prima optie. Veel variatie in de speciaal biertjes.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Heerlijk vers en super goed gegeten, vriendelijke en goede service, gezellige tent met leuke mensen.
een heel klein minpuntje: het is erg gehorig
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Super gezellige/sfeervolle plek met heerlijke hamburgers voor een goede prijs. Ook de red velvet cake is top! Zeker een aanrader!
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Hier een prima burger gegeten. In Amsterdam zijn we inmiddels verwend met de vele Beer&Burger formules en als ik Dapper daarmee vergelijk score ze gemiddeld. De sides zijn wat matig voor de prijs. Wel een erg warme en inrichting!
Joepvangaalen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Erg lekker eten. Het eten was snel klaar en smaakte erg lekker. De bediening kan wat mij betreft echter beter. Verder een echte aanrader
Melissaheleen .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Dapper heeft een leuke inrichting, gezellig sfeertje en goede burger! Ook op een dinsdag avond goed vol (en daardoor wel beetje te rumoerig vond ik).
Kostya1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eten was prima al moesten we er relatief lang op wachten. Het was wel extreem lawaaierig, de enige 'klacht'. Daarbij moet ik aantekenen dat het druk was (vrijdag avond) en de zaak gevuld was met een jong publiek (20-30 jaar gemiddeld).
Hjs1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Een warm welkom op een druilige koude dag! aangename manier van bediening en heerlijk eten, vergezeld van een voortreffelijk biertje!
Marlon D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
De burgers waren heerlijk. De salade was erg zout. (Gegeten zonder ansjovis en dressing) het decor is erg leuk! .........
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
De 'We have meat!' burger was echt heerlijk. De bediening was vriendelijk en adequaat, wel jammer dat we bij het krijgen van de rekening nog moesten vermelden dat we een iens Deal hadden.
David S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
We hebben een burger met korting gegeten. Dat drukte de prijs wel want die zij echt Amsterdams. De burger en frietjes smaakten prima. De jongedame in de bediening is een lust voor het oog en bijzonder vriendelijk en enthousiast. De tafeltjes staan echt te dicht op elkaar, de inrichting is goed verzorgd en de muziek staat op aangenaam niveau.
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Met wat vrienden gegeten, er was ook een Iens deal dus je kreeg 2 burgers voor de prijs van 2. Relaxed!! Eerst wat bittergarnituur en daarna allemaal de hamburger, ben de naam kwijt, maar de klassiek. Goed te eten, geen fratsen, gewoon lekker. Kreeg er nog een schaaltje extra BBQ saus bij, top! Verder erg lekker bier, mooie tent en top bediening, die is echt heel vriendelijk en attent.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Een erg leuk restaurant met lekkere burgers, niet veel geld voor lekker eten! De service was erg vriendelijk, wel soms een beetje te informeel.
A.m.westerveen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Met twee personen gegeten.
Het was lekker met name onder de indruk van de mix plateau vooraf.
Vriendelijke bediening!
Leuke prijzen en smaakvolle bieren

Tip van mij: laat je nog beter informeren over de producten die op de kaart staan.. Gasten gaan het waarderen dat je veel Weet en op details kunt in gaan.