Dap & Co

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00
- Lun

Twees .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
De bediening was echt erbarmelijk. Eten was lekker maar is al die moeite en irritatie niet waard. Na bestellen van eerste drankje werd alleen dat van mijn vriend gebracht. Dat van mij was vergeten, vervolgens werd pas veel later mijn drankje gebracht, dit was ook nog eens het verkeerde. We hebben vervolgens 30 minuten met lege borden van het voorgerecht voor ons neus gezeten en konden op geen enkele manier de aandacht van het (weinige) personeel trekken. Ben uiteindelijk zelf naar de bar gelopen om te vragen of we nog iets konden bestellen. De reactie: Oh ik dacht dat jullie niks meer wilde eten (?) ipv excuses voor het ongemak.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Simpel en lekker. Dat gaat op voor het eten en de bediening. Een zalige blonde meid met een duizelingwekkend diep decolleté die te amicaal was. Het eten vet, lekker, veel en gemakkelijk. Komen we dan terug? Reken maar. Zoiets kan een verademing zijn in de horeca.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Honger maakt rauwe bonen zoet. En niet lullen maar serveren. In een vrijwel lege zaak hebben we 45 minuten moeten wachten op twee standaard van de kaart burgers. Contact met het personeel was vrijwel onmogelijk omdat deze te druk in gesprek zijn met wat eruit ziet als een niet-personeelslid. Toen de burgers eindelijk kwamen waren de broodjes aan de binnenkant verkoold door de gril en de patat niet te eten. Genoeg alternatieven in de directe omgeving waar we voortaan heen zullen gaan.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Zaterdag 14-12 bij Dap & Co geluncht. Ik was hier al eerder geweest en elke keer genoten van de heerlijke hamburgers. Ook dit keer waren de burgers van uitstekende kwaliteit (de Spicy Chili en de Jamaican Crunchy). Onze dochter heeft zitten smullen van een spare ribs kindermenu. We hadden niet veel tijd, dus het bleef bij een hamburger zonder voor- of nagerecht helaas. De hamburgers komen met frietjes en zijn dusdanig groot dat het voor mij voldoende was als maaltijd.

Zoals elke keer was de bediening zeer vriendelijk.

Het restaurant is netjes en gezellig ingericht en daar komt dan ook nog eens het fantastische uitzicht over de haven van Scheveningen bij.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Stadie89 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Erg goed gegeten met mijn moeder. Ondanks dat we geen fan van burgers zijn was dit een eye opener voor ons. Leuke variaties tussen de verschillende burgers (daar betaal je wel voor) en natuurlijk een prachtig uitzicht in de eerste haven van scheveningen. Personeel was vlot en vriendelijk. Wijnen niet erg interessant maar keuze voor iedereen. Aanrader als je in scheveningen bent.
Elre .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Gezellige tent met een geweldig uitzicht over de haven van scheveningen. Eten was erg lekker (lunch), misschien ietwat duur voor de portiehoeveelheid. Enige minpunt was dat het wat lang duurde voordat we het eten kregen.
Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Voordat we een strandwandeling gingen maken, eerst een hapje eten. Het eetconcept is erg leuk, met verschillende typen burgers en grillgerechten van een Big Green Egg BBQ. Op zondagavond een plaatsje kunnen vinden op een terras met uitzicht op de jachthaven van scheveningen. Alles is een beetje lounge-achtig ingericht, beetje inspiratieloos, maar het zit wel prima.

Eten was goed, door een uitgebreide lunch alleen een hoofdgerecht op. Stukje haas van biologisch rund, goed gegrild en precies zoals ik het besteld had. Nadeel is, dat je alle andere gerechtjes er echt los bij moet bestellen. Dus als je alleen rund bestelt, krijg je ook alleen rund. Ik heb icm knoflookfrites (lekker!) en de Jack Danielssaus (erg lekker!) besteld. Steak in combinatie met een lekkere Witte Trappist was goed te doen, en heb dan ook heerlijk gegeten.

Bediening was snel, maar onpersoonlijk, wel effectief en biertjes kwamen gewoon aan met een goede schuimlaag er op.

Prima idee om een keer terug te gaan voor de (biologische) burgers, want dat zijn ze wel waard!

Diner met 2 personen, inclusief 2 biertjes p.p. en fooi €62.50
IreneO .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
duurt veel te lang, maar dan ook echt lang !
vlees was lekker (mix grill), burger matig (Broodje beslist taai)
frites waren lekker, maar valt weinig aan te verpesten.
wijn OK
Winkoop .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Wat is dat super bij Dap & Co
De ontvangst en bediening was vriendelijk.
Vooraf haden we een proeverij van verschillende gerechtjes.
o.a. spiesjes van ossehaas , garnalen spiesjes,ambachtelijk gerookte lamsham en rookvlees. De laatste twee waren echt super. Waar krijg je nog zo'n mooi en puur stukje vlees. Als hoofgerecht en mixedgrill. entrecote,lende biefstuk, ribeye, sparerib geglaceerd met een smokey jack daniels saus. Bij navraag bleek al het vlees van eigen vee. Zowel levend als geslacht wordt dit met zorg behandeld(en dat proef je) Als nagerecht een zelfgemaakte brownie met heerlijke koffie. Een top locatie, warme en gezellige uitstraling met uitzicht over de haven en dit alles voor zeer redelijke prijzen.
Er staat zelfs een wagyu-burger op de kaart. Die ga ik de volgende keer proberen.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Locatie is prima, niets op aan te merken. De bediening startte perfect (dikke 9), maar zakte naarmate de avond vorderde steeds verder weg (magere 4). Rond 20.00 uur waren nog maar enkele tafels bezet maar van de drie dames was er nog maar één beschikbaar en die had het erg druk met (slechts) 2 tafels. Ons dessert werd deels vergeten en toen we nog koffie en thee wilden bestellen hebben we dat na een kwartier maar opgegeven en om de rekening gevraagd, wat gelukkig wel snel lukte. De burgers waren wel lekker, maar dit restaurant moet wel beseffen dat "less is more", als je een "simply grilled" burger aanbiedt, houdt het dan ook "simply", dus niet allerlei salsa's e.d. toevoegen, maar gewoon een simpele, goede burger serveren. Jammer van de gemiste kansen want verder is dit een hartstikke leuk restaurant op een prachtlocatie met een goede keuken.
Catje .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Wij blijven hier terugkomen. Het eten is heerlijk en bediening weet precies wat ze leveren en zijn keurig en aardig. Uitzicht over de haven is heel leuk. Als het goed weer is, zitten we ook graag op t terras. De nachos met pepers zijn leuk voorgerecht om te delen. Burgers zijn voortreffelijk. Sinds kort hebben ze ook milkshakes. Vooral de brownie milkshake is mmmmmmm...
AzzurroDiamanti .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Afgelopen zaterdag met een vriend hier gegeten. Eten was fantastisch!! Durf oprecht te zeggen dat ze de beste burgers van nederland verkopen! We hadden de wagyu burger(medium) en de mother of all burgers. Ze vertellen er bij dat het hun eigen vlees is en dat proef je ook zeker!
De bediening is zeer vriendelijk en leuke meiden, niet te opdringerig, fijne service en duidelijk veel ervaring!
Uitzicht is prachtig! Restaurant heeft een heerlijke sfeer.

Ik raad iedereen zeker aan om hier te gaan eten! Ik kom zeker weten vaker terug!
Gerard-Verbeek .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Gisteren ben op aanraden van vrienden van mij met mijn vrouw naar restaurant Dap & Co geweest.
Het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de haven van Scheveningen en binnen is het een warme sfeer. Dap & Co is gespecialiseerd in burgers en vlees van de grill, de green egg.
Ik vind het belangrijk dat het personeel weet wat ze serveren en dat ze er niet alleen zijn om je eten op te nemen en te brengen, maar je ook advies kunnen geven. Zoals mijn vrouw die haar tournedos graag doorbakken wilde hebben. Haar werd aangeraden dat niet te doen want daar werd zo’n mooi stukje vlees droog en smakeloos van. Ze heeft het advies aangenomen (medium gebakken gekozen) en heerlijk gegeten! Zelf had ik zin in zo’n burger en heb de Cripsy Jamaican gegeten. Het was een echte smaak explosie! Wij komen Zeker terug!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Een vriend van mij had hier gereserveerd voor 8 personen. Bij aankomst was de zaak vol en was onze reservering niet bekend. Ook wilden ze bewijs dat we gereserveerd hadden (raar, we komen niet zomaar ergens met 8 man zonder te reserveren), dus lieten we de bevestigingsmail zien. Excuus werd aangeboden en we werden verzocht om even te wachten met een drankje van het huis, aardig. Maar ontvangst was in eerste instantie niet vriendelijk en ze deden alsof wij gek waren. Iedereen had een hamburger en ik had spare ribs. Deze spare ribs waren bedekt met een enorm dikke laag 'zwarte' saus, ik had er de A4 mee kunnen verbreden... De zoete saus, waar veel suiker in zit, was lichtelijk verbrandt. Het vlees zelf was wel lekker mals en zacht. Ook apart dat het gerecht zonder groentegarnituur wordt geserveerd, een simpele salade was al voldoende geweest. Naar wat ik begreep waren de hamburgers prima, maar niet meer dan dat. De bediening was aardig, maar ze kwamen wel erg onervaren over. Ook waande ik mij weer in mijn middelbare schooltijd tijdens kamp, we moetsen met z'n allen borden stapelen voor de serveerster om het voor haar wat makkelijker te maken. Ze kon overigens prima achter ons lopen en de borden halen, maar ja... De zaak heeft een leuk uitzicht op de haven en ziet er voor de rest prima en verzorgd uit maar dat is niet hetgene waar wij nog een keer speciaal naar Scheveningen voor gaan...
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ik ging met een groep eten in dit restaurant. Aangezien we uit Amsterdam komen hadden we gereserveerd en hiervan had ik ook een bevestiging ontvangen. Wij kwamen binnen en gaven aan gereserveerd te hebben, helaas stond onze reservering niet in de agenda. Met opmerkingen als 'u heeft niet gereserveerd want u staat niet in de agenda' en 'laat u dan uw bevestiging maar zien' werd ik bijzonder onvriendelijk benaderd. Toen ik uiteindelijk de bevestiging liet zien werden de 2 dames wel wat vriendelijker. We werden in een loungeplek gezet met een gratis drankje. Wel kregen we direct de opmerking dat de beefburgers opwaren (groot deel van de kaart) en ook was er geen wit brood meer. We kregen een leuke tafel met mooi uitzicht over de haven. Ook hier bleek een deel van het personeel onvriendelijk met opmerkingen als 'kunt u alle drankjes even zelf verdelen' en 'kunt u de borden even stapelen'. Een ander personeelslid bleek erg bekwaam, zij kwam nogmaals excuses aanbieden en bood ons nog een kop koffie van het huis. Ik had zelf een Wagyu burger besteld die ik slecht zou beoordelen en van mijn tafelgenoten hoorde ik ook weinig positiefs: geen side salad, teveel knoflook en smaakloze burgers. Voor een tent die zo goed scoort op Iens hebben ze bij ons geen indruk gemaakt.
Jimco .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Wij hebben hier voor een surprise afscheidsetentje van een vriend gegeten. Prachtig restaurant met een trendy en chique uitstraling. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Het personeel bestond uit een leuk jong team die stuk voor stuk zeker wel wisten wat klantvriendelijkheid en gastvrijheid is. Het zijn de kleine dingetjes die het verschil maken zoals een leuke glimlach en oprechte vragen zoals ' heeft het gesmaakt' of 'is alles naar wens'. Het eten zelf vond ik overheerlijk. Ik had de mixed grill en het was één van de beste die ik ooit heb gegeten. Het vlees was perfect gegaard en gemarineerd. Daarnaast zag het er ook nog is hartstikke culinair uit. Al met al was het echt een gezellig en geslaagde avond in dit mooie restaurant aan de haven!
Jorn078 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Super lekker gegeten! De spare-rips waren verrukkelijk, en de mother off all burger is ook echt een aanrader! Bediening vriendelijk en netjes, verder een mooie leuke zaak!
Etenisgenieten .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Leuk 'even weg'-plekje en mooie tent. Ik kan me voorstellen dat je ook heerlijk buiten kunt zitten, maar helaas laat de lente het dit jaar tot dusver afweten.

Het eten was lekker en ook aan de vleesgerechten, want ze hebben eigen beestjes. Niet heel bijzonder, maar gewoon goed eten en prima prijs/kwaliteit verhouding.

De bediening was niet onvriendelijk maar een beetje te veel met zichzelf en elkaar bezig, misschien juist omdat het vrij rustig was. Maar niet ok dat ik tijdens het eten heel erg mn best moet doen om aandacht van de bediening te krijgen om nog iets te drinken te bestellen, dat na geruime tijd niet lukt en ik naar de bar moet lopen omdat ze daarachter staan te kletsen. Toch tevreden hoor, en ik zou terug komen, maar als ik hier vaker zou komen en de bediening altijd zo zou zijn, zou dat toch een punt van irritatie worden.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Toen ik onnadenkend de Wagyu burger (van eigen runderen!) bestelde met de toevoeging "well done", volgde er een welgemeend "oh nee toch, dat moet u echt niet doen, dat is zonde van het vlees". De eerlijkheid en oprechtheid is een goed voorbeeld van hoe attent en vriendelijk de bediening is. En inderdaad, de burger was medium fantastisch. De setting in de haven is prachtig en het eten zonder opsmuk is erg goed, waarbij ook de prijs in balans is.
Maja D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Vandaag heerlijk gegeten met mijn man bij de Burgerz' Scheveningen zusje, Dap & Co. Prachtige locatie met een schitterde zicht van de haven. Decor is rustig, chic maar cosy, de bediening heel attentive en aardig. Wij hadden een Jamaican burger en de kip burger met een honing geiten kaas salade, geserveerd met frites. Het was heer-lijk! Wij komen zeker terug, deze keer met de kindjes!