Dao Dining

Woensdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Zondag Gesloten
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Supervriendelijk ontvangen in dit kleinschalige restaurantje in het Visslop! Aardige gastvrouw, die ook aan onze 6-jarige zoon dacht qua menu etc. Geen menu op kaart, maar een vast menu waar je hoofdgerecht nog kunt kiezen (mild, pittiger, pittigst) tegen de schappelijke prijs van € 18,50. Werkelijk superlekker gegeten! Was jammer dat we vanwege het weer niet buiten konden eten op het terras achter, want dat zag er ook heel gezellig uit. Wij komen hier absoluut nog terug!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Gemoedelijk tentje om goed Thais te eten. Eenvoudig menu met vast voorgerecht tegen schappelijke prijs. Salade met krokante tonijn heeft lekkere bite. Botervat met groene curry top, heerlijk pittig. Varken als hoofd heeft een wel erg milde curry. Fris betaalbaar wit huiswijntje à la sauvignon blanc. Ijsdessert ok maar kan creatiever en thaiser uit Dao's keuken dan aardbeien ijs :-) Gewoon doen.
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Al vaak hier gegeten, maar ook al vaak iets afgehaald, Dao's Dinning is gezellig sfeervol en hoe Dao met veel liefde en passie kookt moet je gewoon zelf gaan ervaren, werkelijk zoveel verschillende keuzes per week voor ieder wat wils.
De verrukkelijke smaak die Dao met veel plezier en liefde toepast aan haar gerechten daar kun je niet omheen zo smaakvol.
Hartelijke groet,
Willem en Ria