Dao Dining

9,1

Jouw recensie over het restaurant Dao Dining

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Op een zonnige dag Dao Dining bezocht. We konden buiten, aan de achterzijde, op het terras zitten. De bediening is snel, vrolijk en vooral oprecht geintresseerd. Drankjes (thai-beer!) worden snel gebracht. We begonnen met een wonton met dip (pinda-gehakt-kruiden) heerlijk, zacht en niet te pittig. Daarna een tussengerecht (flinke portie) overheerlijke sate met kroepoek/stokbrood. Hierna het hoofdgerecht eenmaal rode curry, gamba's en rijst, pittig maar heerlijk! En een kipschotel met rijst. Ook prima en goed. We hadden de keuze na uit een dameblanche of koffie en thee. Gelet op de eerdere gerechten kozen we koffie/thee. Bediening liet steekjes (drankje vergeten/ wel ijs brenegen) vallen maar legde het uit en loste het snel en goed op. Het menu wisselt per week (vers!) en je kan er ook curry's afhalen. Prijs kwaliteit zeer goed, ben je in Zierikzee duik even een zijstraat in en waan je in Thailand.
willeke11 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wat hebben we hier weer heerlijk gegeten met zijn zessen! Je gaat uit eten en eet met heerlijk vers bereide groenten. Voor de een wat milder, voor de ander wat pittiger, uit het vriendelijk geprijsde keuze menu. Wij hebben genoten!
Cathalijne W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Al meerdere keren hier gegeten, en elke keer weer positief verrast. Het menu van die week is online alvast te vinden. Zo kun je alvast zien of het menu je bevalt. Ter plaatse kun je alsnog een keuze maken tussen 2 of 3 hoofdgerechten. De service duurt soms even, maar de sfeer is fijn, het eten is heerlijk en de prijs is schappelijk.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Supervriendelijk ontvangen in dit kleinschalige restaurantje in het Visslop! Aardige gastvrouw, die ook aan onze 6-jarige zoon dacht qua menu etc. Geen menu op kaart, maar een vast menu waar je hoofdgerecht nog kunt kiezen (mild, pittiger, pittigst) tegen de schappelijke prijs van € 18,50. Werkelijk superlekker gegeten! Was jammer dat we vanwege het weer niet buiten konden eten op het terras achter, want dat zag er ook heel gezellig uit. Wij komen hier absoluut nog terug!
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Gemoedelijk tentje om goed Thais te eten. Eenvoudig menu met vast voorgerecht tegen schappelijke prijs. Salade met krokante tonijn heeft lekkere bite. Botervat met groene curry top, heerlijk pittig. Varken als hoofd heeft een wel erg milde curry. Fris betaalbaar wit huiswijntje à la sauvignon blanc. Ijsdessert ok maar kan creatiever en thaiser uit Dao's keuken dan aardbeien ijs :-) Gewoon doen.
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Al vaak hier gegeten, maar ook al vaak iets afgehaald, Dao's Dinning is gezellig sfeervol en hoe Dao met veel liefde en passie kookt moet je gewoon zelf gaan ervaren, werkelijk zoveel verschillende keuzes per week voor ieder wat wils.
De verrukkelijke smaak die Dao met veel plezier en liefde toepast aan haar gerechten daar kun je niet omheen zo smaakvol.
Hartelijke groet,
Willem en Ria