Glas champagne

Meer informatie over restaurant Danyel

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Kennedy brug, bij het politiebureau links 300 meter aan de linker kant.
  • : Sint Pieter

Maandag en dinsdag 12:00 - 21:30 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Danyel

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Qua kwaliteit van het eten niets op aan te merken. Het dessert was zelfs het beste wat ik ook heb gegeten.
De bediening was supervriendeljk, maar was niet helemaal op elkaar ingespeeld.
Armin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Nogmaals dank voor een fantastische avond! Man wat kan jij koken zeg en wat een prachtige wijnen hebben we mogen proeven. Maar het echte cadeau was de enorme gastvrijheid en de aandacht, de details die maakten dat alles klopte. Meer dan genoten, echt waar... Ik hoop oprecht tot ziens!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Reserveren ging eenvoudig en op afgesproken tijdstip was ontvangst hartelijk en persoonlijk. We kozen voor 3 4-gangenmenu’s, waarbij een van ons gezelschap een kleine eter is. Geen probleem voor Danyel: prijstechnisch werd dat een 3-gangenmenu. Top! Danyel vroeg of wij hem zijn gang mochten laten gaan en het resultaat was heerlijk. De 4 gangen waren een mooie variatie van vis- en vleescreaties, alle met veel zorg gemaakt en opgediend. Wij kozen voor de rode huiswijn uit de Languedoc: een goede keus.
De bediening was goed en iedere gang werd duidelijk toegelicht.
Tussendoor kreeg een van ons nog een warme fruits de mer in roomsaus van Danyel (“ gewoon om te proberen” zei hij. ????).
De tijd vloog om en na 4 uurtjes tafelen gingen we heerlijk gevoel naar huis.
Top Danyel en je crew, we komen zeker nog eens terug.
Super bedankt

Het was een genot om voor u te mogen koken.

Roland C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Dat je bij Danyel lekker kunt eten, dat wisten we al
De inrichting is er erg op vooruit gegaan sinds we er de laatste keer waren
Het wijnassortiment is divers genoeg en ook luxueuzer
En de generositeit van Danyel...
Het was een heerlijk en gezellig avondje uit eten
Lucienne F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Vrijdagavond een fantastische avond gehad bij Danyel! Allereerst werden wij uitermate vriendelijk ontvangen. Alle gerechten waren van topkwaliteit en Danyel speelde in op onze behoefte. Chapeau Danyel en uiteraard ook je vrouw die helemaal op haar eigen manier een positieve bijdrage had. Hartelijke groet, Hennie, Lucienne, Hanny & "Louis" (Picalilly) ;-)
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Wij bezochten restaurant Danyel op een maandagmiddag met 4 personen. De gezellige inrichting bracht ons direct in de stemming om te genieten van een dinner. Danyel kwam zelf aan tafel om af te spreken wat hij voor ons kan bereiden. Geweldig dat hij bereid was om het midweekmenu van de avondkaart toch te presenteren. 5 kleinere gerechten met aperitief en drie bijpassende wijnen. Een keuze waar wij geen spijt van hebben.. Alles was even lekker met de lamsschenkel als topper. Heerlijke middag gehad, dank je wel.
Super bedankt meneer Jansen en bedankt voor de tips

Jelle V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Bijzondere en persoonlijke ontvangst, perfect gegeten in zeer ontspannen ambiance. Een aanrader.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten bij Danyel is telkens weer een feestje. We waren met een gezelschap van 6, een gezellige familie avond. De sfeer in het restaurant, het voortreffelijke eten en de warme persoonlijkheden van zowel Danyel als Mariska maakte dit een perfecte avond waar we nog lang met een glimlach op zullen terugkijken.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Bij danyl te gast en een Socialdeal cadeau van vrienden. Onze verwachtingen waren hoog, gezien de beoordeling met een bib gourmand. Bij binnenkomst een tafel die niet ingedekt was met linnen, alles andere tafels waren dit wel. Wellicht dat de dealprijs dat niet toelaat. Een warmwelkom met handen schudden wel. Het eten was lekker, maar niet uitgebalanceerd, te weinig groenten en alles bij elkaar lag het toch wat zwaar op de maag. De mevrouw in de bediening was stug en gemaakt vriendelijk. Verkeerd water, bestek behoorlijk scheef op de niet ingedekte tafel. Daarbij ook nog een foute rekening op het einde dat na een opmerking werd aangepast, zonder excuus. Wat het aller ergste is dat bij het serveren van brood bij een ander tafeltje dit 2 keer op de grond viel. Het werd opgeraapt apart gelegd maar bij een andere tafel weer geserveerd. Hoezo bib gourmand? Hier nooit mee terug.
Geachte heer Houben,

Dank voor de recensie die u ondanks uw "slechte ervaring" toch heeft genomen.
Een deal zoals de uwe, laat inderdaad geen linnen toe, ik investeer liever de omzet in goede en verse producten.
De stugge dame, mijn vrouw, staat erom bekend gastvrij, gezellig, royaal en vakkennis te bezitten.
U verhaal sluit niet aan bij de beleving van al mijn gasten en mijn eigen beleving.
Laat staan dat mijn vrouw gevallen brood nogmaals serveert!!!!
Bij het maken van "fouten" worden deze altijd goedgemaakt dan wel geëxcuseerd.
Het water werd bij u direct hersteld en een nieuwe fles en glazen gebracht.
Onze les uit uw verhaal, nooit meer deals, onze producten en prijzen worden als een goede prijs kwaliteit gezien. En dit heeft geresulteerd in een onderscheiding.
Mariska en ik werken met passie, kennis, commitment en drive. Als er tijdens het servies iets niet goed gaat lossen wij dit direct op, en opmerkingen en suggesties nemen wij heel serieus van gasten. zonder onze identiteit te verliezen.

Daniel H.L. S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De chef kok en het zaalpersoneel werken met passie om iedereen een aangename avond te geven. De gerechten zijn van top kwaliteit en met liefde bereid en geserveerd met warme Franse chansons op de achtergrond.
Ward S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Sfeervol restaurant in gezellige wijk (Sint Pieter) van bourgondisch Maastricht met persoonlijke service, heerlijke wijnen en uitstekende kwaliteit. Ook voor de vegetariërs zeer geschikt, hetgeen voor de klassieke Franse keuken uniek en daarmee extra lovenswaardig is. Absolute aanrader!
super bedankt

John V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
De kok is een kunstenaar met passie voor het koken. Geweldige smaken en de wijnen zijn er treffend bij gekozen. Uit het centrum, maar het omlopen meer dan waard.

Philo H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en persoonlijke bediening!
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat het niet lukte om op tijd alles geserveerd te krijgen en we toch moesten betalen voor het dessert wat wij niet konden opeten. De kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht waren wel uitstekend.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een paar weken geleden hebben we met goeie vrienden bij Danyel en Mariska gegeten. Onze vrienden wilden graag weten waar wij zo enthousiast over zijn, en we hadden het geluk dat we gereserveerd hadden op een heerlijke zomeravond. Met z’n 9-en hebben we heerlijk gegeten van de verse kabeljauw, de tonijn met schelpdieren in een heerlijke bouillon, de zwezerik en het langzaam gegaarde kalfsvlees, en dan dat dessert! Hoe vaak ik er ook kom, Danyel blijft ons verrassen. De heerlijke wijn die Mariska erbij serveert (over verrassend gesproken!) en de hartelijkheid van deze twee mensen maakt dat we altijd voldaan tot in onze tenen huiswaarts gaan.
Super bedankt mevrouw

Anita W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We vonden de 1e gang redelijk: roodbaars op zuurkool, de 2e gang geen goede combi: prachtig gegrilde tonijn op een risotto soep van kreeft: kreeft was te overheersend en de hoofdgang: kalfsvlees steakje in een kom(!) en daardoor niet te snijden en t vlees te taai, desert: bijna gesmolten ijs op warme pruimcompote ook een beetje zompig.
Dank voor u bericht
Jammer dit u zo ervaren heeft
Zeker jammer dat u niet vermeld wat wij voor u allemaal gedaan hebben
Een extra gerecht en een extra gang.
Smaken verschillen nu eenmaal.
Gelukkig waren onze andere gasten uitermate tevreden

Ed S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima ontvangst, gerechten in samenspraak met de chef samengesteld. Verfijnde keuken, vers bereid, uitstekende smaak. Boven verwachting. Aanrader. Gaan zeker terug.
Super bedankt

Hier doen we het voor!!!

Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten, Mariska en Danyel zijn fantastische gastvrouw en -heer en zorgen ervoor dat je niets tekort komt
Mercie

Hetvwas super gezellig

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontzettend goede sfeer, beste eten dat ik ooit heb gehad. Knus en kleinschalig. Danyel heeft oog voor duurzaamheid en gebruikt streekproducten. Hele vriendelijke chef die langs onze tafel kwam om te vragen hoe we het vonden. Carte blanche menu is zeker een aanrader! Als je 5 gangen neemt (zoals wij) weet dan je je avond spendeert (in het walhalla).