Observantenweg 3 6212 EN Maastricht Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Danyel

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Kennedy brug, bij het politiebureau links 300 meter aan de linker kant.
  • : Sint Pieter

Maandag en dinsdag 12:00 - 21:30 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Danyel

Philo H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en persoonlijke bediening!
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Jammer dat het niet lukte om op tijd alles geserveerd te krijgen en we toch moesten betalen voor het dessert wat wij niet konden opeten. De kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht waren wel uitstekend.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een paar weken geleden hebben we met goeie vrienden bij Danyel en Mariska gegeten. Onze vrienden wilden graag weten waar wij zo enthousiast over zijn, en we hadden het geluk dat we gereserveerd hadden op een heerlijke zomeravond. Met z’n 9-en hebben we heerlijk gegeten van de verse kabeljauw, de tonijn met schelpdieren in een heerlijke bouillon, de zwezerik en het langzaam gegaarde kalfsvlees, en dan dat dessert! Hoe vaak ik er ook kom, Danyel blijft ons verrassen. De heerlijke wijn die Mariska erbij serveert (over verrassend gesproken!) en de hartelijkheid van deze twee mensen maakt dat we altijd voldaan tot in onze tenen huiswaarts gaan.
Super bedankt mevrouw

Anita W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We vonden de 1e gang redelijk: roodbaars op zuurkool, de 2e gang geen goede combi: prachtig gegrilde tonijn op een risotto soep van kreeft: kreeft was te overheersend en de hoofdgang: kalfsvlees steakje in een kom(!) en daardoor niet te snijden en t vlees te taai, desert: bijna gesmolten ijs op warme pruimcompote ook een beetje zompig.
Dank voor u bericht
Jammer dit u zo ervaren heeft
Zeker jammer dat u niet vermeld wat wij voor u allemaal gedaan hebben
Een extra gerecht en een extra gang.
Smaken verschillen nu eenmaal.
Gelukkig waren onze andere gasten uitermate tevreden

Ed S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima ontvangst, gerechten in samenspraak met de chef samengesteld. Verfijnde keuken, vers bereid, uitstekende smaak. Boven verwachting. Aanrader. Gaan zeker terug.
Super bedankt

Hier doen we het voor!!!

Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Voortreffelijk gegeten, Mariska en Danyel zijn fantastische gastvrouw en -heer en zorgen ervoor dat je niets tekort komt
Mercie

Hetvwas super gezellig

Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontzettend goede sfeer, beste eten dat ik ooit heb gehad. Knus en kleinschalig. Danyel heeft oog voor duurzaamheid en gebruikt streekproducten. Hele vriendelijke chef die langs onze tafel kwam om te vragen hoe we het vonden. Carte blanche menu is zeker een aanrader! Als je 5 gangen neemt (zoals wij) weet dan je je avond spendeert (in het walhalla).
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg lekker gegeten, en een ontzettend leuke avond gehad - de Chef en zijn vrouw zijn supergastvrij, en zorgen voor een prima eetbeleving - echt een aanrader!
Ivan D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Heerlijk bereide gerechten. Pure smaken , vers bereid. Prijs-kwaliteit meer dan een aanrader. We komen hier beslist nog eens terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Persoonlijk ontvangen worden door Danyel en zijn vrouw, ons laten verrassen met een 4 gangen menu, heerlijk wijnarrangement. Je zou zeggen wat wil een mens nou nog meer? Dit was een top avond, een chefkok die op sterren niveau kookt, echte belangstelling heeft voor zijn gasten en een super gezellige gesprekspartner is waardoor het nog lang na sluitingstijd doorging. Danyel we willen jou en en je vrouw en jullie lieve buren bedanken voor een fantastische avond, ons verblijf in Maastricht is mede daardoor onvergetelijk geworden!
Het was heel gezellig

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Geweldig eten, geweldig vlees! Genieten ook voor de niet wijndrinker bij elk gerecht een bijpassend biertje! Kortom fantastisch. Tot snel
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Top restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor iedereen
Guido O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een crescendo van fantastische smaken . Prachtig presentative. Jij voelt dat in je boord krijg je echt liefde en passie. Voor ons is absoluut het beste diner ooit gehad in de hele Nederlands. Danyel you're the best!
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
In Maastricht heb je al snel het gevoel in het buitenland te zijn, maar met de heerlijke gerechten geïnspireerd op de Franse keuken, tilt Restaurant Danyel het vakantie gevoel naar een hoger niveau. Met telkens nieuwe verrassende smaakcombinaties waar je geen genoeg van krijgt. Ook het terras is erg gezellig. Echt een aanrader!
Mat J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
zeer vriendelijke ontvangst. Perfecte lunch. Prijs en prijs was erg gunstig. Het was allemaal super. Petje af.
Mat. Janssens
super bedankt
Jef M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prachtige smaken , geweldige kennis bij de chef -eigenaar , zeer gastvrij , goede wijnen . Een echt huis waar de eigenaar zijn gasten verwent . Hij heeft heel veel ervaring , een kunstenaar met smaken. Een eerlijk en heerlijk huis .
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Niks op aan te merken
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
PERFECT! Voortreffelijk 4-gangen diner met dito wijnarrangement ineen heerlijke ambiance. Tel daarbij de even professionele als ontspannen bediening en de persoonlijke aandacht van de cuisinier, en wij komen uit op een 10+

Ben S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Danyel is een uitstekende kok (uit de 2-sterren-school hotel Juliana te Sittard) die met liefde zijn gerechten kookt en Mariska, zijn vrouw, is een perfecte, soms ietwat leuk-brutale, gastvrouw die heel boeiend over de gerechten en wijnen weet te vertellen. Wij kozen voor een verrassingsmenu van 4 gangen (50 euro) en dat was super, om je vingers bij af te likken (op zijn Maastrichts: "Lek vinger, lek doum!" ofwel: lik je vingers en je duim af). Absoluut een aanrader.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zeer goed gegeten. Kleinschalig en persoonlijk in de bediening. De chef heeft de gerechten iets aangepast n.a.v. onze keuze, omdat het anders te veel zou worden. Dat was goed bedoeld, maar we hadden ze toch graag in volle glorie willen zien.