Observantenweg 3 6212 EN Maastricht Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Danyel

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Kennedy brug, bij het politiebureau links 300 meter aan de linker kant.
  • : Sint Pieter

Maandag en dinsdag 12:00 - 21:30 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Danyel

Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Persoonlijk ontvangen worden door Danyel en zijn vrouw, ons laten verrassen met een 4 gangen menu, heerlijk wijnarrangement. Je zou zeggen wat wil een mens nou nog meer? Dit was een top avond, een chefkok die op sterren niveau kookt, echte belangstelling heeft voor zijn gasten en een super gezellige gesprekspartner is waardoor het nog lang na sluitingstijd doorging. Danyel we willen jou en en je vrouw en jullie lieve buren bedanken voor een fantastische avond, ons verblijf in Maastricht is mede daardoor onvergetelijk geworden!
Het was heel gezellig

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Geweldig eten, geweldig vlees! Genieten ook voor de niet wijndrinker bij elk gerecht een bijpassend biertje! Kortom fantastisch. Tot snel
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Top restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad! Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor iedereen
Guido O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een crescendo van fantastische smaken . Prachtig presentative. Jij voelt dat in je boord krijg je echt liefde en passie. Voor ons is absoluut het beste diner ooit gehad in de hele Nederlands. Danyel you're the best!
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
In Maastricht heb je al snel het gevoel in het buitenland te zijn, maar met de heerlijke gerechten geïnspireerd op de Franse keuken, tilt Restaurant Danyel het vakantie gevoel naar een hoger niveau. Met telkens nieuwe verrassende smaakcombinaties waar je geen genoeg van krijgt. Ook het terras is erg gezellig. Echt een aanrader!
Mat J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
zeer vriendelijke ontvangst. Perfecte lunch. Prijs en prijs was erg gunstig. Het was allemaal super. Petje af.
Mat. Janssens
super bedankt
Jef M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
prachtige smaken , geweldige kennis bij de chef -eigenaar , zeer gastvrij , goede wijnen . Een echt huis waar de eigenaar zijn gasten verwent . Hij heeft heel veel ervaring , een kunstenaar met smaken. Een eerlijk en heerlijk huis .
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Niks op aan te merken
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
PERFECT! Voortreffelijk 4-gangen diner met dito wijnarrangement ineen heerlijke ambiance. Tel daarbij de even professionele als ontspannen bediening en de persoonlijke aandacht van de cuisinier, en wij komen uit op een 10+

Ben S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Danyel is een uitstekende kok (uit de 2-sterren-school hotel Juliana te Sittard) die met liefde zijn gerechten kookt en Mariska, zijn vrouw, is een perfecte, soms ietwat leuk-brutale, gastvrouw die heel boeiend over de gerechten en wijnen weet te vertellen. Wij kozen voor een verrassingsmenu van 4 gangen (50 euro) en dat was super, om je vingers bij af te likken (op zijn Maastrichts: "Lek vinger, lek doum!" ofwel: lik je vingers en je duim af). Absoluut een aanrader.
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zeer goed gegeten. Kleinschalig en persoonlijk in de bediening. De chef heeft de gerechten iets aangepast n.a.v. onze keuze, omdat het anders te veel zou worden. Dat was goed bedoeld, maar we hadden ze toch graag in volle glorie willen zien.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Super gegeten. Alles uitstekend bereid, origineel zonder opsmuk, constante kwaliteit. Spannend: je weet wat je eet, maar soms niet wat je proeft. Omrijden meer dan waard: de zachtgegaarde sardines met risotto en verschillende gepofte tomaatjes. Fijn ook die persoonlijke aandacht van Danyel en zijn vrouw.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Vlak voor de verhuizing hadden we bij Danyel gegeten, erg lekker, ruim en relaxet, met leuke gesprekjes met Danyel zelf. Dus benieuwd hoe het zou zijn na de verhuizing. De ambiance, hoewel heel verschillend met de vorige behuizing is er wat ons betreft eeigenlijk nog wel op vooruit gegaan, meer restaurant dan een uit zijn krachten gegroeide woonkamer of lounge. Allerhartelijkst ontvangen door de chef en zijn vrouw en de ober en weer heerlijk gegeten, echt fFranse en ambachtelijke keuken, hoog op smaak en gulle porties. Grote aanrader!!
Erling H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Absoluut erg lekker gegeten, dit is absoluut sterren niveau

John E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Kleine, intieme zaak van twee jonge, enthousiaste mensen die hart voor hun zaak hebben. Kleine kaart, combinatie van traditioneel Franse en verrassend originele, ‘nieuwe’ gerechten. Porties niet belachelijk klein: als het lekker is (wat het vaak is) dan héb je ook iets. Huisgerookte zalm, fijne makreel, dame blanche 2.0. Perfect wijnadvies, witte corbières.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Degelijk. Hier met de familie gegeten. allemaal gekozen voor het verrassingsmenu. En? Degelijk, goed niveau van de gerechten en mooie begeleidende wijnen. De bediening was alleraardigst.
Eerlijk gezegd gezien de recensies hadden we nog meer verwacht.
Desalniettemin een herhaling waard.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima prijs-kwaliteit voor een lekker lunchmenu. Fijne smaken, mooie producten. Begroeting door de chef zelf en vriendelijke bediening. Tevreden!
Annemie S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijke vakkundige bediening.. Fijn wijnadvies.Verrassende wijnen en heerlijk digestief. Men kon proeven van wijnen en ruim gevuld glas.
Terugkoppeling van kok verschillende keren of het smaakte en hij luisterde ook!
Gaan graag terug, fam. Sampermans
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
vanavond weer voortreffelijk gegeten bij Danyel! wij kiezen altijd het menu, vol vertrouwen leggen wij de culinaire keuzes voor de avond in de handen van chef Danyel en telkens worden onze verwachtingen overtroffen! met verwarmd en overdekt terras voor de lange zomeravonden!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Leuke mensen. Gezellig en super keuken.