Observantenweg 3 6212 EN Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Danyel

• Kom je met de auto?
    Vanaf de Kennedy brug, bij het politiebureau links 300 meter aan de linker kant.
  • : Sint Pieter

Maandag en dinsdag 12:00 - 21:30 uur
Woensdag gesloten
Donderdag t/m zondag 12.00 - 21.30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag
Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Danyel

Gien P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Hebben hier 28 april j.l gegeten. Kozen voor het geven van Carte Blanche, chef mocht het zelf bedenken. 3.gangen. In 1 woord, Subliem! Zo lekker gegeten! Een prachtige avond gehad met lekker eten, heerlijke wijnen en goede sfeer! Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten . Komen hier zeker weer terug.
Casper J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
gezellige avond, zeer gastvrij
super bedankt

danyel
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben het menu van de chef gekozen. Een verrassingsmenu van vier gangen. Op alle fronten was het een aangename verrassing. Aardige, deskundige en attente bediening en heerlijke (vis)gerechten, mooie ambiance op het kleine terras. Het dessert was het hoogtepunt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, persoonlijke aandacht van kok Danyel. We gaan deze vakantie zeker nog een keer.
Aanrader.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Wat een geweldig restaurant. Zeer persoonlijke benadering en een fantastische keuken. Ligt wat buiten het centrum maar een absolute aanrader voorviedereen die van echt lekker eten houdt.
Super bedankt voor de mooie woorden,

tot de volgende keer in Maastricht

Baileyjan J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, keuze aan de chef overgelaten en dit was perfect.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk verrassing menu gegeten. Een aanrader.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De gerechten zijn in algemene zin prijzig. Daarentegen zijn de porties aan de grote kant (voor ons althans)
Beste heer dank voor u recensie
A la carte gerechten zijn groter als menu porties daar er maar één of twee gerechten gegeten worden. betreft uw opmerking over de prijs ,verse producten hebben een hogere prijs, dan diepvries. Verse producten hebben een andere structuur kleur en smaak als gevroren zoals u ook aan uw zeebaars heeft kunnen zien. wenst u kleinere porties dan raad ik u mijn menu aan die ik ook als senioren portie kan bereiden nogmaals dank voor uw feedback met vriendelijke en culinair groet Danyel
Shera S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
1 van de allerbeste belevenissen ooit! Alles klopte, het fantastische eten, de zorgzame, warme & super vriendelijke bediening, de super intrigerende en zeer zorgzame chef-kok en de geweldige sfeer. Danyel je bent je belofte dubbel en dwars nagekomen. Namens mijn gezin super bedankt en je hebt er zeker een stel vaste gasten/fans bij!
Super bedankt

Het was een feest om voor jullie koken

Shera S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
1 van de allerbeste belevenissen ooit! Alles klopte, het fantastische eten, de zorgzame, warme & super vriendelijke bediening, de super intrigerende en zeer zorgzame kok en de geweldige sfeer. Danyel je bent je belofte dubbel en dwars nagekomen. Namens mijn gezin super bedankt en je hebt er zeker een stel vaste gasten/fans bij!
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het is iedere keer weer een genot. Je voelt je op je gemak en het tempo wordt aangepast aan de sfeer. Ik kijk niet meer op de menu kaart en laat de gerechten aan de chef over. Ik kan het iedereen aanbevelen. Goede wijn en een gezellige en hartelijke atmosfeer. Danyel en Mariska kortweg TOP !
Super bedankt Hans

Altijd een feest om voor u te koken

Matheus P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Fantastisch goed restaurant , we hebben heerlijk gegeten, van verrassend mooi en lekkere gerechten. Een warm onthaal en erg betrokken eigenaren. Echt een restaurant om je een avond te laten verwennen.
Super bedankt

Eva B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wat een geweldig restaurant! Werkelijk overheerlijk gegeten! En wat een gastvrijheid! Dank Danyel en Mariska voor de fantastische avond.
Mercie voor de mooie woorden

aa T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
De gerechten waren overheerlijk! Sterwaardig en super lekker! Als eerste de meest lekkere soep als amuse! De rog vond ik het lekkerste! Alleen jammer dat er geen vismes bij was ingedekt en wel een lepel? De rest van de gerechten waren ook super! Leuk de griesmeel! De jongeman was te langzaam, we hadden meer wijn gedronken als hij sneller was geweest, ook duurde het meenemen van de lege borden lang. Hij kwam amateuristisch en knullig over, gemaakt. Hopelijk leert hij nog dingen bij. De jongedame en de chef waren heel leuk, professioneel en spontaan. We hebben wel een super avond gehad! Merci!
Pascal A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Un tout grand moment !!
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Super gegeten!! Een aanrader. Hier ga je ook zeker niet met honger naar buiten. ????

groet,
ricky J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Afgelopen zaterdag, hier gegeten. Het was subliem, sterwaardig! Super mooie gerechten en overheerlijke wijn. De jongeman in de bediening deed zijn best, maar was onder het niveau van de rest van het restaurant. De jongeman had duidelijk hulp nodig. Soms kwam iemand helpen, volgens mij de vrouw van de chef. Ze zorgde ervoor dat het allemaal weer op niveau was: water bijgeschronken, voldoende wijn ed, bakjes water voor de handen op tafel. Dan verdween ze weer (volgens mij ging ze afwassen) en zakte het niveau en kwam ze weer terug en was de bediening zoals het hoorde. We hebben genoten van deze avond! Deze chef is speciaal en kan echt koken!!
super bedankt voor de feedback,

tot de volgende

Leo V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wij hebben weer zeer genoten van het 3 gangs verrassingsmenu. Zeer goede klassiek Franse keuken met subtiele smaken in een fraaie balans. Hier komen we graag terug.
mercie,

rt A.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De gerechten waren subliem, sterwaardig! De wijnen overheerlijk!

De chef is meerdere malen aan tafel geweest, het is een gezellige, leuke man, heel spontaan en hij kan echt goed koken! Sterwaardig! Overheerlijke gerechten!
De gastvrouw, maris, is lief spontaan en gezellig, met veel wijnkennis en lekkere wijnen, we zaten in een verstophoekje maar we kregen voldoende rust en voldoende aandacht van haar. Er was een amateuristische jongen die arrogant overkwam en heel erg gemaakt deed, hij is ook niet vaak aan tafel geweest. De schat van een gastvrouw maakte dit helemaal goed! Voor ons was het een top avond, alleen jammer van die jongen.
dank voor de mooie woorden,
wat betreft richard , ik zal er hard aan werken om hem op niveau te krijgen.

groet,

belgische B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Supersverse producten in een origineel kleedje en superbediening met passende wijnen !
Super bedankt broer

Groet