Danyel

Boschstraat 70 6211 AX Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Danyel

Prinsheerlijke ervaring

Restaurant Danyel is onderdeel van hotel De Pauwenhof. De gepassioneerde patron cuisinier Danyel van den Bongard werkt met louter verse (streek)producten aan klassieke Franse en Limburgse gerechten. Culinaire tradities en vernieuwing gaan hier hand in hand. In een prachtige historische pand midden in Maastricht zit je prinsheerlijk aan de witgedekte tafels, tussen de warme kleuren en lustopwekkende geuren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Danyel

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag
- Ontbijt vanaf 07:00

Kosters D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed gegeten, heerlijke gerechten op mooie lokatie. Zeer vriendelijke vediening en persoonlijke benadering van de chef. Tijd tussen de gang wat te lang. Verder leuk restaurant!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zeer goed gegeten! Wij kozen voor het 6 gangen verrassings menu. Iedere gang was een feest om te eten, ook sloot alles zeer goed afgestemd op elkaar aan. Ook het wijnarragement was zeer goed! Al met al een zeer leuke en vooral lekkere ervaring, wij komem zeer zeker terug!
frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt een SUPER restaurant. Smaakexplosie na smaakexplosie waarbij rekening wordt gehouden met elke wens van de klant. Verder een super bediening: voldoende aandacht zonder te opdringerig te zijn. En met serieuze humor. Van ontvangst tot vertrek is er oprechte aandacht voor iedereen.
Kwaliteit van een sterrenrestaurant voor een veel lagere prijs.
Wat ons betreft the-place-to-be bij ons volgende bezoek aan Maastricht.
bas T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op zich een aardig restaurant met leuke, huiselijke sfeer en gastvrouw en -heer die lol in hun vak hebben en de ontvangst was hartelijk. Top dat ze ook rekening hielden met onze verzoeken in het verrassingsmenu. Echter, op een gegeven moment werd de bediening wel erg bijdehand en begon zelfs erg flauwe, dubbelzinnige grappen te maken. Hoewel het de gastvrouw duidelijk was dat ik ze niet kon waarderen, werden ze nog enkele keren herhaald. Erg onprofessioneel. Ik kan best tegen een grapje, maar dit was smakeloos. Ik voelde me op een gegeven moment erg ongemakkelijk. Dan doe je het niet goed als gastvrouw.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima service. We hadden voor het verassingsmenu met bijpassende wijnen gekozen, dat bleek een schot in de roos. Uitstekend gegeten!
rsteenhorst .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Deze week waren wij 2 dagen in Maastricht om ons 25-jarig huwelijk te vieren en hebben n.a.v. de goede recensies op Iens zijn we dinsdagavond bij Danyel gaan eten. Zelden zijn we zo gastvrij ontvangen en in de watten gelegd als deze avond door Danyel en Mariska. Na een feestelijke start met een glaasje champagne kwam de chef aan onze tafel om te bespreken waar de voorkeur naar uitging. Hij heeft onze wensen fantastisch verpakt in het vijfgangen verrassingsmenu en Mariska heeft ons steeds verbaasd met goede bijpassende drankjes. De sfeer was heel prettig en ongedwongen. Geen overdreven poespas, maar topkwaliteit op je bord en in je glas!
Aan het eind van de avond zijn Mariska en Danyel bij ons aangeschoven en hebben nog een gezellig uurtje (of 2) doorgebracht. We hebben een topavond gehad!
Stan C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dit is niet zomaar een avondje uit eten, maar een culinaire beleving van topniveau. Wij hebben niet de kaart gevolgd maar de Chef vrije hand gegeven. Het werd één grote avondvullende avonturenreis van perfect op elkaar afgestemde gerechten en dranken. Chapeaux voor deze Chef. Ook complimenten voor bediening en adviezen m.b.t. begeleidende wijnen. Het was gewoon af, helemaal af. Danyel, we komen ZEKER weer terug. Dankjewel voor een heerlijke avond.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
geweldige avond. genoten van een heerlijk viergangen diner met lekkere wijnen en alerte bediening. zowel Mariska als Danyelweten waar ze me bezig zijn. voor herhaling vatbaar.

Ivonne
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Super lekker gegeten in een stijlvol kader en een ongedwongen sfeer. Ruime porties met mooi aangepaste wijnen. Een aanrader!!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voor een gezellig en lekker eten, dan moet je naar rest. Danyel zijn.
Stanneke P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Bijzondere en lekkere smaken op het bord. Attente bediening en de chef komt zelf regelmatig polshoogte nemen of alles naar wens is. Super!
Don E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk eten in fijne ambiance, personeel doet veel om klanten het naar de zin te maken met een kleine uitzondering
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Deze week overnacht in Hotel de Pauwenhof in Maastricht. Uitstekende kamer en ook een heerlijk ontbijt voor een zeer redelijke prijs.
De grote verrassing was het restaurant Danyel. Een mooie kaart met klassiekers, die je weinig meer op een menukaart tegenkomt.
Genoten van perfect bereide ganzenlever en ook de krokant gebakken kalfszwerik was TOP.
Daarbij nog de passende wijnen van Maître Mariska. De avond kon niet meer stuk.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op 3 december hier gegeten. We kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. We hebben een heerlijke avond gehad niet alleen dankzij de uitstekend bereidde gerechten en de mooie wijnen maar ook dankzij de spontane en informele manier waarop we door de medewerkers en de gastheer en gastvrouw werden behandeld. We weten jullie te vinden bij een volgend bezoek aan Maastricht ????.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zoals iedere keer zeer verrassend in alle opzichten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Zeer persoonlijke en hartelijke ontvangst, Ongedwongen huiselijke sfeer. Aperitief en amuse op de bank in de voorkamer. Diner aan mooi gedekte tafel. 4 Gangen verrassingsmenu waarvan 1 persoon vegetarisch. Mooie gerechten en dito presentatie. Zeker een aanrader.
Manon P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zeer recent hebben wij weer gegeten bij restaurant Danyel. Bij zowel Mariska als Danyel merk je dat het uit het hart komt. De sfeer is hartelijk en ongedwongen, Mariska zorgt dat het niemand ergens aan ontbreekt. Chef Danyel kookt puur, zonder liflafjes en zonder gedoe: dit keer kregen we onder andere kreeft en kokkels in saffraansaus, en een echte crêpe suzette. Heerlijk.
Noelle J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Noelle Janssen,
Wat is het toch een feest als je wordt verwend en dat kunnen die twee, Danyel en zijn vrouw Mariska, op onze 32 jarige trouwdag.
Het is er heel huiselijk warm en dan het eten zalig!!!!!!!!!
We zouden wel iedere dag zo willen eten. Wat ons betreft voor alles een tien.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontzettend leuke avond gehad bij restaurant Danyel! Alle gerechten waren top en de bijbehorende wijnen ook. Lekker eigenzinnig en eigenwijs, gewoon net even anders. Een leuk team, inderdaad ook eigenzinnig en met passie voor het vak en dat merk je. Wat ons betreft een echte aanrader!