Dante

2e Dorpsstraat 41 3701 AA Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Dante

Een bistro waar de knusheid je tegemoet komt! Een heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van wijn en verwennerij. Er is veel keuze in wijn en het personeel adviseert je graag wat je daar allemaal voor lekkers bij kunt eten. Regelmatig wordt je hier verrast met een speciaal georganiseerde wijnproeverij; ofwel binnen een thema of gewoon omdat het zo lekker is! Met bijbehorende hapjes en met soms zelfs passende livemuziek!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dante

De bussen van conexxion stoppen op het Rond in zeist dit is op nog geen minuut van Dante
  • : Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het rond of op de slotlaan.Na winkel sluitinstijd is dit gratis, verder kunt u betaald parkeren in de garage van hotel Figi

Jouw recensie over het restaurant Dante

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Arjen B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vanavond voor de zoveelste keer gegeten bij Dante. Blijft elke keer een feestje om bij Kasper over de vloer te kom. Heel veel variatie in de gerechten en kwaliteit waar je U tegen zegt!
Dank voor de mooie woorden! Tot snel voor een borrel sigaar en sterke verhalen!
Reinier H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Annelijn H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gisteravond hier gegeten. Ondanks dat de zaak bijna vol zat en de gastheer Kasper het alleen moest doen hebben we hier goed gezeten.
Goede producten, lekkere wijnen. Voor ons een perfect avondje uit.
Het plankje Dante is een aanrader.
Dank voor de mooie woorden !
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, goed gegeten en de gastheer was zeer attent.
Dank voor je reactie en graag tot een volgende keer!
Feddien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heel lekker gegeten, maar wel prijzig. Bij hoofdgerecht moet je voor patatjes en sla bijbetalen en 12 euro voor alleen 5 stukjes kaas met pipetje frambozensiroop was ook wat veel vonden we.
Dank voor je reactie en wat fijn dat je bij ons goed gegeten hebt! De rede dat wij extra rekenen voor onze friet en salade is dat al onze gerechten worden geserveerd met passend garnituur. Dat kan zijn een pasta, risotto of mousseline. Uiteraard werken wij met dagverse groenten. mocht dit niet genoeg zijn vragen wij een kleine vergoeding voor friet en salade. Toch vinden we het spijtig dat u het prijzig vind, de volgende keer is de friet en salade van ons!
jamie M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten
dank voor je recensie ! graag tot snel!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Top!! Wij kregen uitstekend wijn advies bij onze gerechten, super personeel en ene gezellige sfeer. En het eten was ook nog eens heerlijk! Wij komen snel terug! Echt een aanrader!
Tot snel !
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gezellig restaurant met uitstekend keuken. Heerlijke risotto met truffel en kabeljauw met gebakken polentastukjes en groeten, heerlijk op smaak. Ik vind alleen de oranje kleurstelling niet optimaal. de bediening was daarentegen prima! Fijn voor Zeist!
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ambiance en locatie zijn goed maar wat gaat hier veel mis. Bediening is totaal niet scherp op lege glazen, moeten meermaals vragen om een nieuw glas. Vies wijnglas, hoofdgerecht waarbij saus mist, hoofdgerecht waarbij vlees niet is gebakken zoals gevraagd, een kaasplanken wat wordt neergezet zonder uitleg wat erop ligt, geen enkele uitleg bij de dessertwijnen (wij hadden gezegd: zoek maar wat iets uit wat past bij de diverse desserts). Verbazing alom.
Sorry voor de mislukte avond soms gaan er inderdaad dingen mis, het blijft mensen werk. Charlotte zou je me willen bellen ik het graag met je goed. Vriendelijke groet Kasper
Renske G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Erg goed restaurant; met een hele gezellige inrichting, vlot en vriendelijk personeel en heerlijke gerechten met goede wijn en dat voor een redelijke prijs. Goeie aanwinst voor Zeist! Wij gaan er zeker nog een keer eten!
Fijn dat jullie er waren en dank voor de mooie recensie!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooie zaak met prima eten, maar bediening was bijzonder slecht. We werden zeer onprofessioneel geholpen en na het eten de zaak uitgekeken. Jammer, maar hier komen wij niet meer terug!
Wat spijtig dit te lezen, dit is niet de manier waarop wij met onze gasten omgaan.Zou je me willen bellen dan maak ik het graag goed met je en kan ik een beetje uitleg geven.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Veel geld voor kleine gerechten. Lange wachttijd tussen de gerechten. Akoestiek was slecht zeer rumoerig waardoor we elkaar slecht konden verstaan. Bediening door 2 studenten meisjes was matig. Geen oogcontact, flesje water brengen kost 20 minuten. De kans dat we ooit terugkomen is klein
Daniel U.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Altijd super gezellig en top eten
Dank u meneer Daniel, we doen ons best!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De bediening was niet goed. De serveerster was slecht te verstaan omdat het ontzettend rumoerig was.
Mijn man kreeg het verkeerde voorgerecht. Bij het hoofdgerecht kregen wij geen patat of aardappels. Toen we hier naar vroegen, zei ze nee zo hoort het. Daarna kregen we toen wel friet, hoewel we gezegd hadden we hebben het eten op dus hoeft het niet meer. Het viel ons op dat aan de onderkanten van de borden aangekoekte resten zaten. Vermoedelijk van de vaatwasser. Jammer van de toch mooie zaak en voor de rest ook uitstekens eten. Niet goedkoop. Ze hebben vanwege onze teleurstelling het desert niet gerekend. Dit was wel netjes. Ik hoop dat ze hier hun voordeel mee doen.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en een vriendelijke bediening.
We hebben genoten!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Verassingsmenu van 5 gangen gegeten, gemaakt door de chef en Kasper met elke gang een bijpassende wijn en een heerlijke spoom van scropino.
Isabella T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heel leuke avond met heel lekker eeten! Gaan zeker weer daar naar toe!
Joep T.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Prima en leuk restaurant. Het eten was goed, evenals de spontane bediening. Ontspannen sfeer. Goed om in Zeist te hebben.
Arina Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijke eigenaar die zelf betrokken is bij de klanten.