Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
      Vega a la Chef
  • Nagerecht
    • kazen Supplement € 10 optioneel
      Spoom van limoen en prosecco € 8 optioneel
      creme brullee van rooibos en sinasappel

Over het restaurant Dante

Een bistro waar de knusheid je tegemoet komt! Een heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van wijn en verwennerij. Er is veel keuze in wijn en het personeel adviseert je graag wat je daar allemaal voor lekkers bij kunt eten. Regelmatig wordt je hier verrast met een speciaal georganiseerde wijnproeverij; ofwel binnen een thema of gewoon omdat het zo lekker is! Met bijbehorende hapjes en met soms zelfs passende livemuziek!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dante

De bussen van conexxion stoppen op het Rond in zeist dit is op nog geen minuut van Dante
  • : Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het rond of op de slotlaan.Na winkel sluitinstijd is dit gratis, verder kunt u betaald parkeren in de garage van hotel Figi

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dante

Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wat veel op elkaar
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellige inrichting, lekker eten. Mooi opgemaakt en bijzondere smaken. Echte specialiteiten. Geen grote porties maar prima voor een 3-gangen menu (AH actie). Aardige bediening maar die kwam te weinig langs. Hij vergat de frietjes waardoor we die laat kregen (zonder excuus) en ik had nog wel een extra drankje gewild bij het hoofdgerecht.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Gezellig restaurant met goede bediening. Het eten voldeed aan de verwachtingen. Wijnen waren boven verwachting. Complimenten daarvoor.
Bensdorp G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zeer lekker gegeten, met uitzonderlijk goede bediening, spontaan diverse wijnen mogen proefen. Al met al een zeer geslaagde avond. Komen zeker een keer terug. Met stip het beste restaurant in zeist!
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een geweldige verrassing, zeer goed gegeten en gastvrij ontvangen.
Echt een aanrader, en gelijk opnieuw geboekt.
Toos P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We maakten gebruik van de AH actie. De service was perfect. We kregen warme broodjes met smeersel en olijven vooraf. Daarna driegangen keuzemenu.
Wijn en gerechten waren heerlijk. We werden voldoende ‘gezien’ in het restaurant. De begeleiding was warm en persoonlijk! Hier komen we graag weer terug!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten met de restaurantaktie van de AH. We hoefden achteraf niet eens de kaart in te leveren. Heel attent!
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuke menu kaart, mooi opgediend,
Vegetarisch hoofdgerecht was wat mager en de kazen niet bijzonder lekker. Andere gerechten werden meer gewaardeerd.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
culinair genieten in een gezellige ontspannen sfeer. Zowel keukenbrigade als gastheer laten je voelen dat zij weten waar ze het over hebben. Alles klopte! prijs/kwaliteit was goed in verhouding. Kortom een avond genieten!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Samen met mijn zus een gezellige avond uit. Hartelijk ontvangst en wij werden op een prettige plek geplaatst. Sfeer was goed en het eten smaakte geweldig. Alles klopte, het is een feestje om te gast zijn in dit prettige restaurant. De gastheer was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader ook voor de senior! We komen graag terug.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Buiten sommige sterrenrestaurants om is dit het eerste restaurant dat van mij 3 tienen krijgt. Ze bestaan pas vanaf 2016 en dat is misschien de reden dat ze nog geen Bib Gourmand-status hebben. Alles klopte gewoon: bijzonder eten en mooi gepresenteerd ( zoals de Ceviche en de Canard ), een service die ik nergens anders heb gehad door iemand met verstand van zaken (hij heeft dan ook in 4 sterrenrestaurants gewerkt) en een inrichting en een sfeer waar je met plezier wilt vertoeven. We hadden een perfecte avond!
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
leuk restaurant, goede sfeer, lekker eten.
Leonore F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Uiterst vriendelijke bediening en precies genoeg tijd tussen de gangen. Verhouding prijs/kwaliteit okee.
Nw S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving. Prima service. Kan het iedereen aanraden
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Alweer snel opnieuw bij Dante, in een andere setting. Warm welkom met persoonlijke begroeting en een opmerkelijk geheugen van de gastheer betreffende gewenste tafel en wijn! Leuk.
Nu iets anders van de kaart geprobeerd en weer voortreffelijk, porties precies goed waarbij je bij de laatste hap teleurgesteld bent dat het op is maar weer extra kan genieten van het volgende gerecht!
Ga zo door, we komen terug!
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Verrassend eten, fijne sfeer, top personeel. Gaan we zeker nog een keer heen!
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Fijne bediening. Lekker eten, met broodje en olijven vooraf. Ik had gelezen dat het eten niet al te veel was. Na vragen heerlijke patat erbij gekregen, zonder extra kosten. Echt lekker gegeten. Sfeervol en achtergrondmuziek stond op een goed geluidsniveau. We konden goed met elkaar praten aan tafel.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, goede kwaliteit (Hert) en een prima Merlot wijn.
Attente en professionele bediening.
We komen graag nog eens terug.
Emptybrook L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima eten in een aangename sfeer!!
Alies V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, prettige ontspannen sfeer, waar de bediening bepalend in was. Ah menu was lekker mn voorgerecht steak tartaar was erg lekker.