Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Vega a la Chef
  • Nagerecht
    • kazen Supplement € 10 optioneel
      Spoom van limoen en prosecco € 8 optioneel
      creme brullee van rooibos en sinasappel

Over het restaurant Dante

Een bistro waar de knusheid je tegemoet komt! Een heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van wijn en verwennerij. Er is veel keuze in wijn en het personeel adviseert je graag wat je daar allemaal voor lekkers bij kunt eten. Regelmatig wordt je hier verrast met een speciaal georganiseerde wijnproeverij; ofwel binnen een thema of gewoon omdat het zo lekker is! Met bijbehorende hapjes en met soms zelfs passende livemuziek!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dante

De bussen van conexxion stoppen op het Rond in zeist dit is op nog geen minuut van Dante
  • : Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het rond of op de slotlaan.Na winkel sluitinstijd is dit gratis, verder kunt u betaald parkeren in de garage van hotel Figi

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dante

Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gezellig sfeervol restaurant, met goede menukeuze. Voor elk wat wils. AH menu vis is een aanrader. De zalm was heerlijk.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Leuke bediening met goed advies en het eten was heerlijk. Wel prijzig.
Was een gezellig avond, fijn dat het eten heerlijk was. Prijzig ? met 2 flessen wijn paar likeurtjes dan gaat het hard! volgende keer glaasje bubbles van het huis. tot snel !
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het aangeboden menu zelf een beetje aan kunnen passen, en zo kwam het echt top! op tafel. Zeer gezellige avond gehad!
Was een mooie avond gezellig dat jullie er waren ! Tot snel !
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het Vega voorgerecht vond ik iets te koud. Dat was jammer voor de verschillende smaken.
Hoofdgerecht (eendenborst) daarentegen was voortreffelijk
Tiemen D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk eten, goede wijnen en gezellige sfeer
Dank voor je recensie !
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
We hebben werkelijk heerlijk gegeten.
Was gewoon een gezellige avond.
Leuke bediening. Geen minpunt te bedenken.
Leuk te lezen ! dank voor je recensie!
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk gegeten lekkere wijnen uit welke wijn bij welk eten hoort en was een gezellige zweer dus was weer heerlijke avond
Top ! dank voor de mooie cijfers !
F.l V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij vonden het gezellig, .
Wij ook !
Trix V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten en veel persoonlijke aandacht van de bediening. Aanrader!
Fijn dat jullie er waren!
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Fijne ambiance, veel persoonlijke aandacht, verrassende gerechten en mooie wijnen.
M L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Gezellig, maar druk omdat het vol was, dus wel lawaaierig. Maar we komen terug.
Door de week is het vaak wat rustiger dan in het weekend, zelf vind ik het wel gezellig zo'n druk vol restaurant. Tot snel!
Trieneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
ook als je reserveert met de AH actie, krijg je een keuze aangeboden bij voor- en hoofdgerecht.
De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten voortreflijk en voor ons de goede hoeveelheid. Desgewenst kon je nog extra patatjes bestellen bij het hoofdgerecht. Een adresje om te onthouden!
A E P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gereserveerd met AH restaurantactie. Ondanks de beperkte keuze aan gerechten was het eten echt goed. Wel kregen we het gevoel dat mensen die kwamen eten via de restautantactie niet echt gewenst waren. We werden niiet harteliijk ontvangen, kregen geen broodje vooraf en ook geen patat bij het hoofdgerecht terwijl andere gasten om ons heen dat wel kregen. Ook moesten we erg lang op ons eten wachten. Jammer!
Heer Prosman, Wat ontzettend spijtig dat u zich minder voelt omdat u alberthein eet. Iedereen is bij ons welkom jong oud kaal klein groot de vegatarier de vlees eter en ook de alberthein eter. Sterker nog we proberen op deze manier nieuwe gasten te leren kennen. Dat het bij u niet gelukt is is spijtig, een seintje of vraag en we hadden u met alle liefde in de wereld verzorgd met een vers broodje uit de oven en met huisgemarineerde olijven. Jammer dat het niet zo liep als we beide wensten. Komt u nog een keer terug dan maken we er een feestje van, want zoals u zelf zegt: het eten was echt goed!
W.G.B. D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
heerlijk gegeten bedankt voor de gezellige avond
Bedankt dat jullie bij ons waren! en graag gedaan !
Katarina V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eten was heerlijk, beperkte mogelijkheden met AH actie maar genoeg keuze, aardig personeel, goede bediening, gezellige atmosfeer. Wij raden dit restaurant aan.
Dank voor de mooie recensie !
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We kwamen voor de AH restaurantactie maar hebben daar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. O.b.v. wat op Iens stond aangegeven, verwachtten wij gebruik te kunnen maken van de hele kaart maar er werd een beperkt keuzemenu aangeboden. Jammer.
Het eten is prima, maar wel aan de prijs. Een klein bakje frietjes voor €4 euro vind ik behoorlijk duur. Service zo-zo... Al met al zou ik dit restaurant niet aanbevelen aan anderen.
Dag Anke van Vliet, Op de site van iens staat duidelijk dat er een keuze menu word geserveerd.Drukt u op de knop gegevens bekijken dan staat het keuze menu er duidelijk per gang en wat de mogelijkheden zijn. Dit is een format door iens gemaakt en daar kan ik niks aan veranderen.Fijn dat je het eten verder wel als prima omschrijft. Genoeg punten van feedback we gaan er wat mee doen! dank voor de feedback
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het blijft een verrassend leuk restaurant met goed eten!
Dank voor je mooie recensie!
GH D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Al snel na binnenkomst werden er twee broodjes met knoflookboter en een potje olijven gebracht. Speciale kaart voor AH- actie. Voorgerechtje was lekker. Hoofgerecht was eend met bijna rauwe stukjes groenten. Erg weinig, want alleen dat wat op je bord lag, verder niets. Erg weinig. Te zout en te rauw. Na daarvan melding te hebben gemaakt kwam de eigenaar/ kok om te vragen hoe en wat. Dat was keurig. Nagerecht was goed. Bij verlaten van restaurant kwam eigenaar ons nog even de hand schudden. Toch niet voldaan vertrokken
Jammer, we doen ons best iedereen met een goed gevoel de deur uit te laten gaan. u gaf aan thuis zoutloos te eten had ik dit van tevoren geweten hadden we hier rekening mee kunnen houden. Uw hoofdgerecht de geconfijte eendebout is van nature al vrij hoog op smaak zonder dat we hier zout aan toevoegen. Fijn dat het voorgerecht en het desser wel naaruw wens was.
Victor B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De bediening was vanavond perfect. Leuk ontvangst en snel een broodje op tafel. Het voorgerecht en nagerecht waren erg lekker, maar het hoofdgerecht (kabeljauw en risotto) was fenomenaal. De eenvoudigste wijn was bijzonder goed te drinken. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Dank wat een lovende woorden fijn je recensie te lezen!
Adrie T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018