Over het restaurant Dante

Een bistro waar de knusheid je tegemoet komt! Een heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van wijn en verwennerij. Er is veel keuze in wijn en het personeel adviseert je graag wat je daar allemaal voor lekkers bij kunt eten. Regelmatig wordt je hier verrast met een speciaal georganiseerde wijnproeverij; ofwel binnen een thema of gewoon omdat het zo lekker is! Met bijbehorende hapjes en met soms zelfs passende livemuziek!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dante

De bussen van conexxion stoppen op het Rond in zeist dit is op nog geen minuut van Dante
  • : Er is ruim voldoende parkeergelegenheid op het rond of op de slotlaan.Na winkel sluitinstijd is dit gratis, verder kunt u betaald parkeren in de garage van hotel Figi

Jouw recensie over het restaurant Dante

Renate H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant met enkele gerechten buiten kaart om. Wijnkeuze groot, gerechten prima porties en goed van smaak.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Zeer smaakvol gegeten. Onze gerechten waren de uiensoep en wild zwijn vooraf. het hertenbiefstuk en eend als hoofdgerecht. Allen goed bereid en mooi opgediend. Na deelden we het carameldesert. We waren zeer onder de indruk van de gerechten. De wijnen die geserveerd werden bij onze voorgerechten pasten perfect.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Relaxed restaurant, heerlijk eten en wijn. Fijne bediening en goede prijs.
Jolijn M.
Superkeuken! Maar de verwarming mag lager. Erg warm binnen
Jacomien M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, absoluut een aanrader! Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Wel jammer dat er weinig aandacht was voor drankjes, er werd na het eerst drankje niet meer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Standaard water aanbieden zou fijn zijn, er stonden ook wel waterglazen op tafel.
Sientje K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dante in zeist is een knusse en gezellig restaurant. waar je heerlijk kan eten. de gastheer neemt alle tijd voor de gasten. prima restaurant
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk met een vriendinnetje gegeten, super service en lekker bij gepraat onder het genot van een ( aantal ) wijntjes.
De tafel van Koen L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten is van goede kwaliteit. Echter de service en de prijs-kwaliteitsverhouding is teleurstellend.
richard.de.cloe .
Bediening slecht en traag! Ze snappen niet hoe het werkt daar!!
R. Bon Soigne D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Prijs kwaliteit heel goed, gezellige sfeer en prima bediening.
Karolien S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden super vriendelijke bediening. De crème brûlée was heerlijk en precies goed qua krokant en smaak (in tegenstelling wat iemand anders bij de recensies eerder schreef). Het vlees bij het hoofdgerecht was ook heel smakelijk en de huiswijn zalig. Minpuntje: we konden alleen met pin betalen omdat ze aangaven niet genoeg wisselgeld te hebben, terwijl we best een extra tip hadden willen geven.
Caroline E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 2 personen gegeten en allebei risotto gekozen. Een met kabeljauw, een met truffel. Allebei heerlijk van smaak, risotto was prima, de kabeljauw goed gaar maar niet te. Prima aanrader!
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, aanrader !
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima restaurant! Een eigenaar die van het vak houdt en dat merk je aan alles. Vlotte bediening. Prima gerechten. Een open keuken (vind ik altijd een pré) met Big green egg. En de ribeye die ik at kwam daar dus ook vanaf. Mijn tafelgenoot at een goede risotto. Kortom, echt een aanrader!
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Leuk restaurant waar je achterin een open keuken hebt. We deelden een vleesplank welke qua hoeveelheid prima voor 2 personen was (teveel voor 1 persoon?) echter persoonlijk vonden wij de kwaliteit/smaak van de soorten tegenvallen. Daarna risotto met gambas en een tournedos welke beiden heel goed waren. Prima wijnen en eigenaar deed ons zelfs een fles cadeau wat echt een hele positieve verrassing was. Kortom qua service, wijn en spijs zeker voor herhaling vatbaar maar adviseer wel nog eens kritisch naar dit specifieke voorgerecht te kijken.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het restaurant zat vol; het eten was prima, de wachttijden wel lang. Bij het hoofdgerecht van een paar van ons was iets vergeten, dat werd heel netjes opgelost. Beetje jammer dat er foie gras op de aart staat, dat hoort toch eigenlijk niet meer.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Restaurant met potentie. Helaas laat het eten te wensen over. Zeer grof gesneden steak tartaar, bremzoute iberico en droge rib eye....
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Iets te weinig personeel, maar prima eten voor een redelijke prijs.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima eten en leuke bediening. Kom er snel weer eten. De Eend als hoofdgerecht was erg lekker. Prijs viel heel erg mee, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima bistro, leuke wijnkaart. Ambitie en raffinement van de keuken zijn niet helemaal in balans, er waren wat vreemde en nodeloze toevoegingen aan gerechten waar goed uitgevoerd simplisme beter op zijn pasta was geweest.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Dante is 1 van de beste zaken in Zeist. Gastheerschap, eten en wijn zijn van aangename kwaliteit. Een absolute aanrader.