Dante Kitchen & Bar

Spuistraat 320 1012 VX Amsterdam Nederland Kaart
31-207747473

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Dante Kitchen & Bar

Jouw recensie over het restaurant Dante Kitchen & Bar

Bregje A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Heel erg lekker gegeten!
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker gegeten en gedronken met prima service. Zeker met de iens korting zo in het begin van de week een aanrader ;)
Esther F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
10 punten voor de service van Karel! Overzicht, service, snelheid..
Overigens waren de meiden ook erg vriendelijk. Complimenten voor de bediening!
Marten N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Bediening was zeer goed te noemen en service gericht, het was rumoerig maar dat kwam door een kerstborrel. Vond wel dat de porties te klein waren, mag zeker wat meer zijn.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke pizza’s en erg leuke bediening!
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Prima pasta, ok pizza maar vooral lekkere biertjes op de tap en fles!
Roxanne S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Super bediening en lekker eten! Gaan gauw een keer terug!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke service - een aanrader
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hele aardige crew heel gastvrij. Wel erg harde muziek en een grote hoeveelheid mensen gaf wel veel herrie.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
pizza bakker was helaas ziek, maar de gerookte kip salade was super lekker!
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Met de IENS-korting werkelijk een fantastisch etentje gehad voor een boterzacht prijsje!!
Heerlijk, echt goed Italiaans eten op een toplocatie.
Goede bediening, gezellige informele sfeer :-)
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Bar & Kitchen Dante is een mooi grand café met een verwarmd terras op
een geweldige plek. Diner met lekkere gerechten en een goede wijn- en bierkaart.
Prima service.
Geena D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Aardige mensen, kwaliteit van het eten was goed en dat voor een top aanbieding, kom zeker nog eens terug!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De salade Dante voor €13.50,- bestond een paar aardappelen , schepje rucola , een vijgje en een olijfje. ( EEN ABSOLUTE AANFLUITING) Op het broodje carpaccio voor €8.50,- lag welgeteld 1 klein plakje carpaccio. ( HET WAAIDE ZOWAT VAN HET BROODJE) Respectloos naar klanten dat ze dit voor dat geld durven te serveren. ( DEZE KOK IS HET WOORD KOK NIET WAARDIG) Alhoewel het is eigenlijk niet de schuld van de kok en bedienend personeel, want de ware schuldige is de leiding. Ps: Bovenstaande heb ik ook in dezelfde duidelijke bewoordingen aan bedienend personeel gemeld, in de hoop dat er iets mee gedaan wordt.
Femmie B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Moest eerst een half uur wachten voordat de bestelling werd opgenomen en vervolgens bleek die bestelling vergeten te zijn. Na meer dan een uur konden we eindelijk eten. Alle tafeltjes die na ons gearriveerd waren, hadden al afgerekend toen wij eindelijk ons eten kregen. Als goedmakertje kregen we een drankje aangeboden dat uiteindelijk wel in rekening werd gebracht, evenals de niet gare pasta....
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik kende Dante alleen van het kleine terrasje aan de Spuistraat. Ik was dus nogal verbaasd binnen een fraai ingerichte vide over twee etages aan te treffen waarbij de toog met de drankenkast die tot aan het plafond van de tweede etage reikt, natuurlijk het meest in het oog sprong. Ik bestelde de pompoensoep en de sandwich met parmaham, artisjokcrème en Parmezaanse kaas. De sandwich was lekker. De soep die op de kaart vermeld stond als spicy, was dat echter in het geheel niet. De soep was zelfs erg flauw van smaak. Het erbij geserveerde brood was echter uitstekend
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Passerend, gekozen voor het terras van Dante in Amsterdam. Leuke plek met leuk uitzicht op de drukke Spuistraat. Als starter gekozen voor de Anti Pasto voor 2 personen. Hadden gedacht een keur aan Italiaanse voorgerechten te krijgen, maar dat viel erg tegen: slechts 5 verschillende gerechtjes, en dat voor de - onzes inziens veels te hoge -
prijs van € 21,-. Jammer: of meer voor dezelfde prijs of hetzelfde voor een lagere prijs. Ook de prijzen van de wijnen liegen er niet om. Na deze ervaring besloten ergens anders heen te gaan voor het hoofdgerecht.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was erg druk en we moesten lang wachten. 2 maal op brood gevraagd, 2 maal vergeten. Er was een kok weggelopen dus we moesten lang wachten op ons eten. Pizza was al bijna koud bij het serveren.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Vandaag wezen lunchen bij Dante's. Zelf had ik een broodje carpaccio. Los van het feit dat deze wat aan de koude kant was, was hij heerlijk maar niet heel bijzonder.

De bediening was uiterst vriendelijk, niks op aan te merken. Ik kom zeker nog eens terug!
Witkamp W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
broodje panini (tomaat, mozzerrela, pesto) zeer matig van kwaliteit. pesto was vers en goed, het broodje een geroosterd smakeloos. tomaat en mozzerrela stelde teleur omdat de prijs van het broodje meer kwaliteit doet verwachten. de bediening is wel vriendelijk en zou de kritiek overbrengen aan de kok. mooie lokatie verder, de prijs heeft daar vermoedelijk meer betrekking op.