Dante Kitchen & Bar

Paul L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Tamara W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We waren helaas onzichtbaar voor het personeel, terwijl ik speciaal gereserveerd had en had geprobeerd uit te leggen dat het voor ons een bijzonder avond was. Daarvan was blijkbaar niets doorgekomen of blijven hangen. Het eten had een hoop goed kunnen maken, zoals dat gaat bij mij, maar helaas was dat nog wel de grootste teleurstelling. Ik bestelde de tortellini met ricotta en spinazie; helaas heb ik van die beide laatste ingrediënten weinig terug kunnen vinden. Wat ik voor me kreeg was een bord smakeloze roomsoep met deegballen en 3 verdwaalde kerstomaatjes. Mijn tafelgenoot heeft overigens prima gegeten van zijn klassieke Dante Beefburger, dus misschien was dit een eenmalige misser. Ik hoop het van harte, maar de volgende keer houden wij het wel bij een drankje op Herman, for old times sake.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We waren met een groep van 20 mensen. Er werd flexibel gereageerd toen we eerst buiten wilden borrelen. Een soepele bediening. Diner later bij de open deuren, snelle service. Goed navragen of alles goed was..
Mette R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Slechte prijs kwaliteit verhouding voor het eten. Met het mooie weer wilden wij graag op het terras iets drinken en eten. We bestelden beiden een Dante beefburger. Deze kost 16 euro waarbij je een aangeklede hamburger verwacht. Het vlees was goed van maar licht aangebrand, er zat wel wat sla en tomaat op de burger maar verder geen salade er naast. De saus op de burger was te nat en drupte er uit. De frietjes waren te vet. In een tijd waarin zoveel restaurants laten zien dat een hamburger een gezonde volledige maaltijd kan zijn blijft Dante erg achter.
FASHIONBYREISS .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
We hebben van begin tot eind genoten! Gezellige, galante bediening, heerlijk eten, sfeervolle entourage. Kortom voor herhaling vatbaar!!!
Joop.veraart .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Het eten was super lekker. Hele leuke bediening die ons alle aandacht gaf. Vooral pasta van de dag was erg lekker. Décor was ook OK. Beetje minder Herman Brood mag ook wel maar toch heel leuk.
Moniek S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Verrassend lekker gegeten (dat hadden we niet verwacht gezien de uitstraling), prima bediening. De tafeltjes vond ik niet heel erg schoon, erg druk/rumoerig en de muziek stond veel te hard.
Hiddev .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag buiten gezeten op het terras, heerlijke eerste dag dit jaar dat men buiten kan lunchen!

De service was waardeloos, pas na 15 minuten werd ons gevraagd wat wij wilden drinken, en op de ober die ons drinken bracht hebben wij zeker 10 minuten moeten wachten. Ditzelfde gold voor het eten, hierop moesten wij na de bestelling zeker 20 minuten wachten.

Aangezien het druk was waren er geen tafeltjes vrij meer. Nieuwe gasten werden zeer kortaf afgewimpeld door de dame van dienst (ik vermoed dat ze een leidinggevende functie had vanwege het oortje dat zij droeg). Een koppel met baby in de kinderwagen moest 'even' wachten op een plekje, zij hebben zeker 15 min staan wachten buiten (had dan even een wachtplekje binnen aan de bar/tafel aangeboden).

De pizza die wij bestelden was erg nat in het midden, de smaak was niet bijzonder maar gelukkig niet erg zout.

Ik lees ook lovende recensies hier, jammergenoeg kan ik die mening niet delen..