Danny's Eeterij

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Hier een genoeglijke avond doorgebracht, tapas gerechtjes van een prima kwaliteit met onderscheidende smaken, Je bestelt 2 gerechtjes per ronde.
Ondanks de drukte (vol restaurant) attente bediening die tijd maakte om je "gast" te laten voelen.
Tot een volgende keer!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Via een positief krantenbericht zijn we gisteren hier gaan eten. Per ronde twee tapas pp bestellen, en dan de hele avond doorgaan. Heerlijke gerechtjes en vooral de zalmsalade, de beef, garnalen garlic, ossenhaaspuntjes en het satehtje waren lekker. Gerechtjes goed verzorgd!
Bediening en service top! Vriendelijk en gastvrij. Al met al: wij komen terug maar dan met 8 man! ( familie- uitstapje)
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Onze favoriet, na een dagje efteling via internet hier ooit terecht gekomen. Gaan er nu zelfs een dagje voor op pad. Tapas is gewoon leuk, vooral omdat ik in een restaurant vaak moeilijk kan kiezen. Hier kun je gewoon van alles bestellen. Service en personeel is ook nog eens vriendelijk en vlot. Grote aanrader!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Met een grote groep van 15 personen hier gegeten. Tapas is eigenlijk niet het goede woord: er is nl. niets echt Spaans te eten. Het is een beetje van alles wat: gewoon Hollandse kost en wat internationaals (Chinees/ Indisch/ Frans/ Italiaans). Voordeel is dat het voor ieder wat wils is. Het was wel lekker! Dessert 'monchoutje' is een toppertje!
Het tempo bij de bediening zit er erg goed in. Aandachtspuntje: dat de lege schaaltjes al opgehaald worden als niet iedereen aan tafel het gerecht op heeft. Geeft de indruk van haast.
Af en toe gaat er wat mis bij de digitale bestellingen, zoals de vriendelijke serveerster ook zelf bevestigt.
Kortom: leuke zaak, nog even werken aan de details.
Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten hier.
Ik eet weinig tapas maar deze waren goddelijk !!
Veel keuze en met mijn paprika allergie werd ook keurig rekening gehouden.
Chocolademousse is echt een aanrader
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Als afsluiting van de vakantie met z'n alle zijn we bij Danny's gaan eten, goede verhalen e.d dus we gingen er eten. Service was vlot en erg vriendlijk, en alles werd even uitgelegd. De tapas rondes werden erg snel op tafel gezet en smaakte goed. Porties niet al te groot waardoor je alles kan proberen wat je wil. 1 puntje van kritiek, erg vaak waren er tapas vergeten of verkeerd opgenomen (3X gebeurt)
Uiteindelijk een prima avond gehad.
Alex1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Simpel, maar prima. Het eten is niet hoogstaand. Maar zeker wel degelijk. Sommige gerechtjes smaakten alsof ze niet helemaal zelfgemaakt waren, maar meer kant en klaar. En hoe wel ook die wel ok smaakten mag je net iets meer verwachten. Als tip voor Danny's: het Cheeseburgerke kan echt onderscheidend worden als jullie zelf een echt burgertje maken.

Ik twijfelde tussen een 7 en een 8. Sommige gerechtjes waren een duidelijke 7. Maar er zaten ook echt wel een paar goeie 8en tussen. Al met al ruim voldoende. Wij hebben het gezellig gehad, en lekker gegeten.

Ps: de muziekkeuze zou misschien nog iets beter kunnen. Wij zijn jong en het stoorde ons niet heel erg dat er wat stevige muziek op stond. Maar kan me voorstellen dat anderen het minder zouden kunnen waarderen.
Sjonnie83 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Goede verse Hollandse tapas,

Ik was blij verrast toen ik op uitnodiging van vrienden hier mocht eten.
Kwalitatief goede tapas met smaak voor een betaalbare prijs.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Het eten was perfect. Er ging wel eens wat mis dat we een gerechtje te veel of te weinig hadden maar dat was in no time opgelost. een apart kindergedeelte en goede service mbt het opwarmen van babyvoeding, een kinderstoel en ruimte voor de buggy bij de tafel. Prima gezellige avond gehad. Enige puntje was de tonijn die niet gaar was vanbinnen waarop personeel antwoordde dat altijd rood te serveren. Dit kwam een beetje vreemd over, alsof ik me niet moest bemoeien. Maar ik weet zeker dat deze opmerking niet verkeer bedoeld was. Het kan immers, rode tonijn al is het niet onze smaak. Nieuwe tonijn aanbieden is niet nodig bij TAPAS want we konden zelf vlot een nieuwe bestellen, indien gewenst.
Mientje V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
hebben er tapa's gegeten.
waren allemaal vers en goed van smaak.
ook hadden ze als extra het visje of vleesje van de maand.
personeel behulpzaam en prettig , goede uitleg over hoe het systeem tapa's werkt.
gezellige aankleding van de zaak.

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Na een gastvrij onthaal kregen we een goede indruk van de gezellig ingerichte eeterij. Eten vonden we matig. Vooraf was de Zalmsalade met veel groen en erg weing zalm. Voor het hoofdgerecht de Spare ribs zelfs laten liggen. Erg kleine lekkerbekjes. veel friet , geen salade. Toetje met fruit was een kleine schep uit het del Monte blik. Bediening doet haar best; is erg aardig, maar legt wel de focus op veel vragen of we nog iets willen drinken. Ik vind dat je hier niet voor hoeft om te rijden.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Heerlijke Brabantse gastvrijheid. Lekker eten, goede prijs/kwaliteitverhouding. En een ideaal restaurant om lekker uitgebreid te kunnen eten met kinderen. Speciaal voor hen is een speelkamer naast het restaurantgedeelte aanwezig, waar ze zich tussen het eten door prima kunnen vermaken. Aanrader!!