Danny Leung

Nieuwstraat 64 1671 BG Medemblik Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Danny Leung

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
kom er al wel een kleine 20 jaar? denk ik, v/a dat Danny leung, zelf het opende, en heb werkelijk nog nooit, iets gehad wat niet lekker was. bediening GOED!, eten GOED, maandmenu is wel aan verandering toe, na zo veel jaar. maar nog steeds heel goed e eten. ze krijgen van mij een 10 met griffel.
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wederom vandaag maandmenu afgehaald aan het einde van de middag zo rond 16:30. Het was stil en het eten was zo klaar. Niet de meest vrolijke bediening maar dat kan aan het tijdstip liggen. Direct thuis opgegeten en het eten was echt super. Wederom was het maandmenu hetzelfde als anders... Mag best eens veranderd worden. Geen kroekpoek... Maar ja.
Jammer dat we voor het zielige plastic tasje moesten bijbetalen, schijnt zo te moeten sinds 1 januari zou een papieren tasje misschien de oplossing zijn..?? Gelukkig was het eten op zich echt top
Bjorn G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Slecht eten te kleine porties voor het eld dat je betaalt na het gerecht nog maar bijbesteld en dat is toch niks voor een Chinees
Paul4455 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Wij komen hier regelmatig. Altijd vriendelijk personeel die je graag willen adviseren met de menukaart als je eens iets anders wil eten dan Tjaptjoy of Babi pangang
Prima eten !