Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stoop .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
roestvrij_staal .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik kwam hier voor de tweede keer. De bediening is uitstekend. Het eten smaakt goed. De ambiance is zoals het hoort en bovenal.. je gaat hier zeker niet met een lege maag naar huis! :) Prijs/kwaliteit zit dus wel goed! Zeker een aanrader.
Trudi A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prettige sfeer, eten was goed. Fijne reactie op omgooien wijn over eten.
Zeer tevreden!
aadebruin .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Prima lokatie met vriendelijk personeel en voortreffelijk eten????
3 gangen was echt teveel ..... en heerlijke huiswijn....wat wil je nog meer?
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben met zijn 4-tjes heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en de wachttijd kort.
Zeker weer voor herhaling vatbaar.
SmullDrill .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Echt heerlijk gesmuld, in proportie was het voorgerecht (heerlijke Nachos Supreme) erg veel. Als hoofdgerecht beide de Enchilladas genomen waar naar ons idee wat veel tomatensaus overheen zat maar erg erg lekker, zowel de kip- als de gehaktvulling!! De bediening was uiterst vriendelijk en op het laatst nog gezellig gebabbeld met de grappige topkok!!! Weer een heerlijk en sfeervol avondje gehad!! Danas, hasta la vista!!!
karina K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima vriendelijke bediening, gezellige sfeer.
De gangen verliepen netjes achter elkaar, niet lang wachten.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Danas is voor ons een regelmatige traktatie. De meegenomen vrienden waren er maar een paar keer geweest. Ieder van ons was aangenaam verrast van de kwaliteit en heerlijkheid van de gerechten. De gerechten waren ook zeer goed van grootte. Bediening zeer vriendelijk. Al met al een zeer geslaagde avond die zeker bij Danas snel voor herhaling vatbaar is.
Jorus T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
prima ontvangst, juiste, gezellige en vriendelijk bediening, een iets aangepaste kaart met een uitgebreide keus, via de AH actie, heerlijk gegeten, gerechten komen vlot, maar in het juiste tempo met voldoende tijd tussen de gangen, interieur is wel erg donker
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima ontvangst, korte goede tijd tussen de gerechten en prima verzorgt. Het eten was lekker en voldoende. Prijs kwaliteit is in evenwicht, prima
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Je mag vrijwel alles kiezen van de kaart en er is genoeg te kiezen. Het eten is altijd goed, we hebben hier nu een keer of 4 gegeten. De porties zijn erg groot, hou daar rekening mee met je keuze. Vriendelijke bediening in een gezellige eetgelegenheid. Wij komen hier zeker vaker!
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was heerlijk. De inrichting gezellig, gedimd licht zo dat je niet het gevoel hebt dat je in een studio zit maar ook niet te donker. Personeel was heel vriendelijk, alleen zaten wij een beetje in een hoekje waardoor het soms lastig was aandacht te vragen voor nog een glaasje wijn. Al met al een heerlijke gezellige avond gehad.
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor ons was het de moeite waard en we zullen zeker snel weer terug gaan..
Het was leuk ingericht en de bediening was zeer vriendelijk .
Het eten was perfect leuk opgediend ,en veel .
rogerellen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met de ah actie daar geweest het eten was heerlijk zeker de moeite om terug te gaan.
Het voorgerecht was super beetje een tappas idee , dus gaan de volgende keer voor de tapas gerechten
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Vrijdagavond gezellig gegeten bij Danas. Eten was lekker, maar veel te duur voor wat je krijgt. Leuk restaurant, maar prijs/kwaliteitverhouding uitgesproken slecht.
marjojetten .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Keuze genoeg voor vegetariërs en geen vegetariërs. We hebben weer een gezellige avond gehad. We gaan daar zeker nog eens eten.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gezellige sfeer met goed eten. Gerechten goed op smaak en leuk gepresenteerd.....Prijs / kwaliteit verhouding is prima! Ons bezoek was op een dinsdagavond, dus geen drukte.
h.mullers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
eten was prima en smaakte zeer goed.
alleen de bediening en/of keuken vergiste zich enkele malen.
een glas witte wijn werd rode wijn; geen mayo bij de frite werd wel mayo bij de frite.
het werd ook weer snel en goed verholpen.
heerlijke caipirinha en tequila
Ien R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voldoende keus en je gaat beslist niet met honger naar huis, eerder het tegenovergestelde. De tapasschotel is heerlijk, maar bij een 3 gangenmenu te veel
Darryl V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor ons geen herhaling meer. Kaart is gewijzigd en meer gericht op tapas. Veel te duur voor de (diepvries)kwaliteit wat je geserveerd krijgt. Sfeer is goed, bediening minder met regelmaat verloop van personeel. Veel uit steamers, heel jammer.
Cocktails ook veel te duur, tussen 6-10 euro, dan mag je meer verwachten. Tent staat in de verkoop en lijkt alsof ze dat belangrijker vinden dan het neerzetten van een goedlopende formule.
jammer Dana(s)!