Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Danas

Susan M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor de 2e keer gaan eten met vrienden. Was wederom goed verzorgd. Middelklasse restaurant qua prijs. Maar vriendelijke bediening en lekker eten
jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Amicale eigenaar, die zijn gerechten graag toelichtte. Verrukkelijke gerechten, met passie bereid! gezellige en rustige atmosfeer! een aanrader voor iedereen die houd van eten zonder toeters en bellen! TOPPER!!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk stukje vlees gegeten, geen probleem met een andere saus, of andere aanpassing in het menu.

Goede en vriendelijke service.
Gezellige inrichting met verschillende hoekjes.
k-swerts .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het eten werd heel leuk geserveerd (het oog moet ook wat). De bediening was heel vriendelijk. Kortom: een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mijn commentaar wordt eentonig. Mooie gerechten, voor ons meestal te groot, voor een eerlijke prijs. Topbediening, leuke sfeer. Ook zonder AHrestaurantaktie zeer de moeite waard. Al met al, we komen zeker terug.
h.cleven .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gebruik gemaakt van ah-restaurantactie met 4 pers.
Voorgerecht land- & seabites en strarterbites zeer aan te raden. Hapjes van alles wat; heel lekker.
Hoofdgerechten enchilladas, chimichurrie steak en zwaardvis ook erg lekker en goed bereid.
Nagerecht koffie met een drankje genomen.
Gastheer en serveerster erg vriendelijk en informeel.
We gaan zeker nog een keer terug!
Lisan W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de porties ruim voldoende en de bediening vriendelijk. Een aanrader. Ook voor de vegetariers is er een uitgebreide kaart!
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
we zijn er al vaker geweest en zijn nog steeds erg tevreden. Eten is altijd heel lekker. Met 3 gangen is dit best veel.
Maar als je 't niet op krijgt, mag dit mee naar huis. Ook dit is prettig, omdat er dan niets wordt weggegooid.
Dus wij komen zeker weer terug.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gezellig, knus en leuk ingericht. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Zelfs buiten de gewone kaart, een hele vegetarische kaart om gerechten uit te zoeken. Complimenten aan de chef en het personeel.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zoals altijd: vriendelijke ontvangst en bediening, met of zonder restaurantaktie ruime keus van de kaart. Ruime porties tegen een mooie prijs. Het belangrijkste: weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Danas. Gekozen voor onze vertrouwde gerechten maar dat wil niet zeggen dat de andere keuzes op de kaart minder zijn. Tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
wederom genoten van de keuken van Danas. Gezellig met zijn tweeën weer een heerlijk drie gangen diner gehad.
Wij raden het een ieder aan om zelfs eens te ervaren.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wederom heerlijk kunnen genieten bij Danas. Compliment voor de kok het eten was voortreffelijk. Wil men gezellig lekker en sfeervol eens gaan uit eten is dit beslist een juiste keuze. Tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Kan alleen maar hetzelfde opmerken als altijd: TOP ! Nieuwe gerechten uitgeprobeerd en ook die waren boven verwachting. Porties zijn groot, dus de doggybag moest weer tevoorschijn gehaald worden.
John T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben via de AH actie een tafeltje geboekt bij Danas in Geleen. We konden meteen aan tafel. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en niks is hen teveel. Gerechten zijn echt groot en daar werd ook voor gewaarschuwd, fijn als je niet zo'n grote eter bent. Op het hoofdgerecht hebben we wat langer moeten wachten, maar dat was niet vervelend. Lekker gegeten in een mooi sfeerrijk restaurant. Een echte aanrader, wel altijd reserveren.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie kaarten en we vonden het heel fijn en klantvriendelijk dat je voor elke menugang gewoon uit alle gerechten van de kaart mocht kiezen!
Emile R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Is eigenlijk altijd goed. We komen er vaker en het is altijd prima verzorgd. Heerlijk eten. Misschien de porties iets minder maar dat is persoonlijk.
ingridkerkhoffs .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
merken het verschil met de ontvangst met Audrey en de andere dame.
Vroegen om vooraan te zitten en werd boos gekeken en met stampei de stoelen aan elkaar gezet.
heel jammer,,
maar eten zoals altijd voortreffelijk
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten was erg lekker!!!
aardige bedienig,en gezellig zitten.

zeker aan te bevelen.
en we zullen er zeker nog eens naar toe gaan.
een aanrader voor geleen!!!!!!!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Over afgelopen jaren paar maal bij Danas gegeten. Elke keer wel iets van verbetering te proeven, zien, merken. Ook nu, smaakvol, stijlvol en uitermate vriendelijk, heel tevreden. Ga vooral zo door.