Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Danas

h.cleven .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gebruik gemaakt van ah-restaurantactie met 4 pers.
Voorgerecht land- & seabites en strarterbites zeer aan te raden. Hapjes van alles wat; heel lekker.
Hoofdgerechten enchilladas, chimichurrie steak en zwaardvis ook erg lekker en goed bereid.
Nagerecht koffie met een drankje genomen.
Gastheer en serveerster erg vriendelijk en informeel.
We gaan zeker nog een keer terug!
Lisan W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de porties ruim voldoende en de bediening vriendelijk. Een aanrader. Ook voor de vegetariers is er een uitgebreide kaart!
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
we zijn er al vaker geweest en zijn nog steeds erg tevreden. Eten is altijd heel lekker. Met 3 gangen is dit best veel.
Maar als je 't niet op krijgt, mag dit mee naar huis. Ook dit is prettig, omdat er dan niets wordt weggegooid.
Dus wij komen zeker weer terug.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gezellig, knus en leuk ingericht. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten! Zelfs buiten de gewone kaart, een hele vegetarische kaart om gerechten uit te zoeken. Complimenten aan de chef en het personeel.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zoals altijd: vriendelijke ontvangst en bediening, met of zonder restaurantaktie ruime keus van de kaart. Ruime porties tegen een mooie prijs. Het belangrijkste: weer heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Danas. Gekozen voor onze vertrouwde gerechten maar dat wil niet zeggen dat de andere keuzes op de kaart minder zijn. Tot de volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
wederom genoten van de keuken van Danas. Gezellig met zijn tweeën weer een heerlijk drie gangen diner gehad.
Wij raden het een ieder aan om zelfs eens te ervaren.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wederom heerlijk kunnen genieten bij Danas. Compliment voor de kok het eten was voortreffelijk. Wil men gezellig lekker en sfeervol eens gaan uit eten is dit beslist een juiste keuze. Tot de volgende keer.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Kan alleen maar hetzelfde opmerken als altijd: TOP ! Nieuwe gerechten uitgeprobeerd en ook die waren boven verwachting. Porties zijn groot, dus de doggybag moest weer tevoorschijn gehaald worden.
John T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben via de AH actie een tafeltje geboekt bij Danas in Geleen. We konden meteen aan tafel. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en niks is hen teveel. Gerechten zijn echt groot en daar werd ook voor gewaarschuwd, fijn als je niet zo'n grote eter bent. Op het hoofdgerecht hebben we wat langer moeten wachten, maar dat was niet vervelend. Lekker gegeten in een mooi sfeerrijk restaurant. Een echte aanrader, wel altijd reserveren.
Anne-Marie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hadden gereserveerd met de AH actie kaarten en we vonden het heel fijn en klantvriendelijk dat je voor elke menugang gewoon uit alle gerechten van de kaart mocht kiezen!
Emile R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Is eigenlijk altijd goed. We komen er vaker en het is altijd prima verzorgd. Heerlijk eten. Misschien de porties iets minder maar dat is persoonlijk.
ingridkerkhoffs .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
merken het verschil met de ontvangst met Audrey en de andere dame.
Vroegen om vooraan te zitten en werd boos gekeken en met stampei de stoelen aan elkaar gezet.
heel jammer,,
maar eten zoals altijd voortreffelijk
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
het eten was erg lekker!!!
aardige bedienig,en gezellig zitten.

zeker aan te bevelen.
en we zullen er zeker nog eens naar toe gaan.
een aanrader voor geleen!!!!!!!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Over afgelopen jaren paar maal bij Danas gegeten. Elke keer wel iets van verbetering te proeven, zien, merken. Ook nu, smaakvol, stijlvol en uitermate vriendelijk, heel tevreden. Ga vooral zo door.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten met AH korting actie. We konden uit alles kiezen. Goede bediening . Er was een minpuntje, muziek stond te hard.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben hier super lekker gegeten. Zeer leuke en gezellige inrichting. Zeer klantvriendelijke en servicegerichte bediening, het eten is betaalbaar en wordt op een super leuke wijze opgediend en t smaakt verrukkelijk!
Wij hadden ah actiebonnen. Het driegangenmenu is a la carte en ruim voldoende ook voor grote eters.
We gaan hier zeer zeker op korte termijn weer lekker eten.
tessagerritse93 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Dit restaurant is een leuke verrassing. Langs een drukke weg, hebben ze het voor elkaar gekregen om een leuk en sfeervol restaurant neer te zetten. We hebben erg genoten van het eten, omdat het typisch Mexicaans is en heel goed klaargemaakt. Van de olijfjes die vooraf op tafel stonden tot het dessert, was alles goed en lekker. Wij waren met z'n tweetjes, maar het restaurant is ook zeker geschikt om met vrienden of familie naartoe te gaan. Erg leuk om zulke restaurants te ontdekken met de AH actie. Wij gaan nog een keer hier eten als we in de buurt zijn!
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima restaurant! We hebben lekker gegeten. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we er nog een keer heen gaan.
ingridkerkhoffs .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
complimenten aan het weekend team,werkt goed samen.
En Audrey,,,heel veel succes in milaan.x
Hopelijk kom je nog eens terug naar Danas.
we zullen je missen.