Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
h.mullers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ien R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voldoende keus en je gaat beslist niet met honger naar huis, eerder het tegenovergestelde. De tapasschotel is heerlijk, maar bij een 3 gangenmenu te veel
Darryl V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor ons geen herhaling meer. Kaart is gewijzigd en meer gericht op tapas. Veel te duur voor de (diepvries)kwaliteit wat je geserveerd krijgt. Sfeer is goed, bediening minder met regelmaat verloop van personeel. Veel uit steamers, heel jammer.
Cocktails ook veel te duur, tussen 6-10 euro, dan mag je meer verwachten. Tent staat in de verkoop en lijkt alsof ze dat belangrijker vinden dan het neerzetten van een goedlopende formule.
jammer Dana(s)!
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Derde keer dat ik hier ben gaan eten. Maar vond het deze keer toch wat tegen vallen. Ik wist van de nieuwe kaart en was dan ook erg benieuwd. Voorgerecht hadden wij knoflookbrood wat erg lekker was. Als hoofdgerecht pakte ik de garnalen en inktvisringen. De inktvisringen vond ik veel lekkerder dan andere keren maar de garnalen vielen zeer tegen. Klein en aangebrand. Frietjes erbij waren oké maar de mexicaanse rijst vond ik ook niet heel lekker. Mijn partner had de Hot Chick Burger en die vond hij heel lekker en zag ook goed uit.

Als toetje pakte ik de brownie met ijs en partner de witte chocolade met licor 43. We hebben meer dan 20 minuten zitten wachten op het toetje en toen het toetje kwam was mijn brownie helaas veel te hard.

De bediening was top. Netjes, aardig, kwamen vragen voor drinken.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
kaart is verandert is allemaal wat minder maar de prijs is wel nog het zelfde vroegen wel naar af loop of het genoeg was maar vond ik te laat
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Nieuwe kaart voor 2017, leuk eraan zijn de 2 bijgerechten wat je kunt kiezen. Top gerechten staan er nog steeds op.
Nieuwe gerechten voor 2 personen. Mooie presentatie van het eten.
En smaakt altijd nog even lekker!!
Restaurant heeft sinds vorig jaar nieuwe aankleding, waardoor op sommige plekken meer privacy is gecreëerd.
Top!
Proever11223344 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Top restaurant, super vriendelijke bediening en kwaliteit is top. We worden langzamerhand vaste klant en gaan heel graag terug.
stouthart .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten en mede door de AH-actie voor een heel leuk bedrag!! Leuk dat je ook van (nagenoeg) de gehele kaart mocht kiezen. Daarbij ook heel vriendelijke bediening. Wij vinden het een aanrader!!
Lindsey S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben hier een heerlijk 3-gangen menu gehad met de AH-actie. Het eten kwam heel snel en was erg lekker, bediening was vriendelijk en de sfeer was goed.
PaulReintjens .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Met AH actie wederom bij Danas genoten van een heerlijk Diner. Dit keer gekozen voor de steak met pepersaus. Een aanrader en de portie was precies goed. Bediening was goed en attent. Sfeer was gezellig. Kortom een avond om te herhalen. Wij komen zeker terug.
Marina C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met de AH-actie gaan eten.
Hele vriendelijke bediening.
Gezellige sfeer en heel goed eten!
Wij zullen er zeer zeker nog eens terug gaan..
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Via de AH restaurantactie mochten we hier kiezen uit voor- hoofd en nagerecht van de kaart. Leuker dan een vast actiemenu, dus dat was al een leuke binnenkomer. Die kaart is trouwens erg uitgebreid en dan is het extra fijn als je ook kunt kiezen voor sharing platters, met 'van alles wat'. Dat deden wij dus zowel voor het voor- als het hoofdgerecht.
Beide platters kunnen simpel worden samengevat: lekker, erg grote porties (daar waren we vooraf door de super vriendelijke bediening ook al op gewezen) en smaken die in het algemeen wel een stuk gedurfder mogen. Hoewel er zeker geen missers bij zaten en de gebruikte ingrediënten erg goed waren bleven de smaken wat vlak. Smokey was niet echt diep smokey, en pittig niet echt pittig. Je loopt dan het risico dat de verschillende onderdelen van het gerecht te veel op elkaar lijken en dat is jammer.
Het nagerecht was een heerlijke caramel sundae en ook daarvoor gold: behoorlijk veel, maar wel erg lekker.
We gaan zeker nog eens terug om te kijken of andere gerechten misschien wat meer durf laten zien.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuk, vriendelijk en vrolijk personeel, dat niet alleen serveert, maar serveert met een +.
Lekkere menukaart waar voor iedereen iets op staat.
Wij komen in ieder geval terug.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Het voorgerecht was garlic shrimps. Dat was lekker maar veel te zout. Van de mexican tapas waren de calamares heerlijk maar de rest zwaar onvoldoende.
Geen toetje meer geprobeerd. Alleen nog een Mexicaanse koffie en die was lekker.
Het geheel was onvoldoende.
Gina M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met AH actie gaan eten, gewoon van de kaart kunnen kiezen.
Eten was prima, door de AH actie niet te duur.
Zonder actie veel te duur.
Parkiet .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met 4 p. gegeten via AH-restaurantactie. Het eten smaakte prima, lekker gekruid. 2 van de voorgerechten (nacho's Original en chicken melt) waren achteraf wat veel als voorgerecht. Hoofdgerechten kwamen meteen na afruimen voorgerechten. 2 p. kregen het hoofdgerecht niet op en kregen een doggybag mee. Desserts waren ook erg lekker. We betaalden voor 4 p. nog iets van 80,00 euro. Was dus nog vrij prijzig. Maar wel lekker.
Kristel S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker gegeten. Niet lang gewacht op het eten en kwamen vragen of we nog iets te drinken wilden als het drinken op was. Ook kwam men vragen of alles naar wens was. Erg leuke avond gehad.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Ondanks de ligging een rustig en gemoedelijk etablissement. Een mooie keuze aan gerechten en dranken. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Zeer aanbevelenswaardig.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een leuk en knus restaurant met leuke muziek. De service mag beter. Enerzijds omdat wij vrij lang moesten wachten om iets te kunnen bestellen en anderzijds omdat het personeel wat meer mag glimlachen. Het eten was redelijk. Sommige gerechten waren aangebrand of koud. Hebben dit direct gemeld. Is ook goed en direct opgepakt. De porties waren meer dan ruim.
Dina B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker dinner gehad! Leuke restaurant! Eten is heel erg lekker! Super vriendelijk personeel! Wij waren tevreden en we komen nog eens terug!