Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een leuk en knus restaurant met leuke muziek. De service mag beter. Enerzijds omdat wij vrij lang moesten wachten om iets te kunnen bestellen en anderzijds omdat het personeel wat meer mag glimlachen. Het eten was redelijk. Sommige gerechten waren aangebrand of koud. Hebben dit direct gemeld. Is ook goed en direct opgepakt. De porties waren meer dan ruim.
Dina B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker dinner gehad! Leuke restaurant! Eten is heel erg lekker! Super vriendelijk personeel! Wij waren tevreden en we komen nog eens terug!
Caren V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening wat echt een compliment verdiend!
Eten is lekker ........ Maar eerlijkheidshalve zonder actie AH te duur. Ik zou deze zaak willen adviseren 3 gangen menu''s te gaan serveren voor een redelijke prijs. Je zult zien dan gaat dit knus, ubergezellig zaakje lopen als een tiet.
Want aan de bediening en het eten ligt het ABSOLUUT NIET!!
AksiraM .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eten was lekker gemaakt, leuk gepresenteerd, goed warm. Erg aardige bediening, die ook daadwerkelijk meedenkt als je vragen hebt. Leken oprecht blij dat je er bent. Voldoende keuze, schoon toilet (wel met niet passende versiering), passende muziek.
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heel erg lekker gegeten; goede sfeer en vriendelijke bediening.
Komen zeker nog eens terug om de mexicaanse tapas te proberen.
Mirandag22 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het restaurant heeft een nieuwe look. Er staan nu allemaal nette, comfortabele banken en stoelen. Zag er heel gezellig uit! Ondanks dat de tafels redelijk kort op elkaar stonden en de zaak vol zat, toch een rustige sfeer.
Het personeel was super vriendelijk.
Het eten was heel lekker (we waren er nu voor de 3e keer). Al meerdere dingen van de kaart geprobeerd die eigenlijk allemaal lekker waren! Het enige minpuntje was het toetje. We hadden beide een brownie/chocolade cakeje, wat duidelijk uit de diepvries kwam. Het smaakte heel erg naar diepvries!
Tonmunstergeleen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We gebruikten de AH restauratiekaart.Er was ruime keuze aan heerlijke gerechten, die keurig werden opgediend door zeer vriendelijk personeel.Voor herhaling vatbaar!
Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. We waren de eerste gasten maar naderhand kwamen er meer mensen bij. Daar merkte je niet veel van. We hebben niet lang gewacht op ons eten. De porties waren groot en heerlijk. We hadden alle 2 iets anders besteld waardoor we meerdere dingen konden proeven. Dit is ons goed bevallen.
De bediening was vriendelijk en verzorgd. Het restaurant was ook schoon. De muziek was niet te hard en te zacht.
De toiletten zijn wat klein. Aan een andere tafel werd witte wijn gevraagd (niet de huiswijn) deze stond niet koud, en wilden ze zo serveren. Tip aan hun: laat de mensen de wijn uitzoeken zoals jullie dat deden maar zorg dat er van iedere soort witte wijn minstens 1 fles koud staat, en serveer hem aan de tafel in een koeler. Dit moest door de klanten allemaal gevraagd worden.
Wij waren erg tevreden! We komen zeker nog eens terug!
Roxane W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Super lekker gegeten bij danas! Zeker voor herhaling vatbaar. We hebben niet lang gewacht op de gerechten. De service was erg vriendelijk en kwam geregeld vragen of alles naar wens was.
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
het was gezellig de prijsverhouding ook qua drank was goed,en het personeel zeer attent.
we zullen zeker nog eens terug gaan
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bij binnenkomst gezellig.....vriendelijk personeel en rustgevende sfeer.

Bij het nagerecht waren ze ons vergeten dat betekent een min punt

De rest was prima geregeld en scoort een 9.

Tiny en Jan.....Tilly en Hub.... Corrie en Piet.
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Danas is al heel lang een van onze restaurants, waar wij regelmatig gaan eten.
Ook gisteren weer de vertrouwde sfeer, bediening en goede eten.
Dus nog altijd voor herhaling vatbaar, zeer snel zelfs.
Smeisen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het personeel was heel vriendelijk.
Duurde alleen lang voor ze drinken en eten kwamen opnemen.
Eten was lekker.
Was een gezellige sfeer.
Robsweelssen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuke gelegenheid. Goed gegeten, keuze genoeg. Bediening erg vriendelijk. Zorg dat je reserveert want is altijd druk. Volgende week gaan we weer want er was zoveel lekkers op de kaart dat we dat ook nog eens willen proberen. Ideaal natuurlijk dankzij de AH actie
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij vonden de bediening erg vriendelijk en spontaan.
Het eten was goed. Niet speciaal en miste het Mexicaanse smaakje. Een huismoeder met passie voor koken had onze gerechtjes ook kunnen maken. Geen reden om niet meer tegaan. We proberen het de volgende weer opnieuw maar dan weer met een voucher. A la carte vinden we prijs kwaliteit te duur.
Tot ziens.......
Mia S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit was onze 2e keer bij Danas. Ook nu waren we weer verrast door de heerlijkheden, die op ons bordje lagen!
De smaken zijn geweldig en je zult echt niet hongerig vertrekken....
We komen zeker weer terug.
PaulReintjens .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
wederom heerlijk en ontspannen een drie gangen diner genoten bij Danas. Het personeel is alert en zeer vriendelijk. Via de AH actie hier terecht gekomen maar ook zonder deze actie een echte aanrader. Probeer dan ook zeker de heerlijke carpaccio.
Lolabunny1_ .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heel vriendelijk personeel, snelle bediening, erg lekker eten en meer dan genoeg, we hebben een hele leuke avond gehad erg genoten van het verrassend lekkere eten
Een aanrader
Eeg.oberije .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Uitstekende bediening. Aangezien wij niet zo'n grote eters zijn, waren de porties (zeker bij 3 gangen) voor ons aan de grote kant.

Het eten vonden wij redelijk tot goed (sommige gefrituurde gerechten waren wat vettig), echter niet bijzonder.
Mamascarlet .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super ervaring gehad, aardig personeel wat goed zijn best doet en heerlijk eten. We waren met 2 kids maar deze zijn moeilijk te entertainen en vaak is een speelhoekje of kleurtjes essentieel. Dit was er helaas niet maar ik vind ook dat je dit niet overal verwachten kunt. Maar voor ons zou dat fijn zijn geweest als gezin met kids. Zo was het heel gemoedelijk, we waren goed optijd dus tafeltjes hadden geen last als hij even op zijn loopfiets ging touren (2 jaar).