Danas

Rijksweg Centrum 4 6161 EE Geleen Nederland Kaart

Over het restaurant Danas

Argentijns en Mexicaans in Geleen

Breng een bezoek aan Danas en je bent overdonderd door de heerlijkste smaakcombinaties. Met voornamelijk Argentijnse en Mexicaanse invloeden ben je hier verzekerd van een smaakvolle avond. Kruidige vis en mals vlees, hier weten ze wel hoe het moet! Vergeet ook vooral niet iets van de heerlijke cocktailkaart te bestellen voor een extra gezellige avond.

Meer informatie over restaurant Danas

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Herman V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Over afgelopen jaren paar maal bij Danas gegeten. Elke keer wel iets van verbetering te proeven, zien, merken. Ook nu, smaakvol, stijlvol en uitermate vriendelijk, heel tevreden. Ga vooral zo door.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lekker gegeten met AH korting actie. We konden uit alles kiezen. Goede bediening . Er was een minpuntje, muziek stond te hard.
Inge J.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben hier super lekker gegeten. Zeer leuke en gezellige inrichting. Zeer klantvriendelijke en servicegerichte bediening, het eten is betaalbaar en wordt op een super leuke wijze opgediend en t smaakt verrukkelijk!
Wij hadden ah actiebonnen. Het driegangenmenu is a la carte en ruim voldoende ook voor grote eters.
We gaan hier zeer zeker op korte termijn weer lekker eten.
tessagerritse93 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Dit restaurant is een leuke verrassing. Langs een drukke weg, hebben ze het voor elkaar gekregen om een leuk en sfeervol restaurant neer te zetten. We hebben erg genoten van het eten, omdat het typisch Mexicaans is en heel goed klaargemaakt. Van de olijfjes die vooraf op tafel stonden tot het dessert, was alles goed en lekker. Wij waren met z'n tweetjes, maar het restaurant is ook zeker geschikt om met vrienden of familie naartoe te gaan. Erg leuk om zulke restaurants te ontdekken met de AH actie. Wij gaan nog een keer hier eten als we in de buurt zijn!
daandeblock .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima restaurant! We hebben lekker gegeten. Het is dat we niet in de buurt wonen, anders zouden we er nog een keer heen gaan.
ingridkerkhoffs .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
complimenten aan het weekend team,werkt goed samen.
En Audrey,,,heel veel succes in milaan.x
Hopelijk kom je nog eens terug naar Danas.
we zullen je missen.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige sfeer met fijne muziek op de achtergrond. De bediening was vriendelijk en we voelden ons op ons gemak. Het eten was voldoende en we konden zelfs een doggy bag krijgen, omdat we het vlees niet op kregen.
sbouwer .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Om 17.00 uur gereserveerd. Echter nog niet open rond die tijd. Gereserveerd via AH actie, vandaar wellicht de minder vriendelijke bediening. Weinig keuzes en begrip. Voorgerechten en nagerechten smaakten erg goed. Hoofdgerechten kunnen worden verbeterd.
Annie T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw en een gezellig restaurant. genoeg keuze voor vlees /vega/en vis eters. Leuk om zelf lekkere toetjes combinatie's te mogen maken. Blij verrast dat we het geen we niet meer op konden, mee naar huis konden nemen ( even vragen) . Dana's in Geleen is beslist een aanrader bij vrienden.
H B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gezellig restaurant , menu wordt heel leuk geserveerd en bediening is heel vriendelijk.
Hier gaan we zeker vaker eten Met vrienden en familie
Annemiek M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Danas. Volop keuze en de gerechten smaken naar meer. En als je iets niet op krijgt dan neem je het mee in de doggybag. Top!
Roel F.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker en gezellig zoals gewend. Weer andere gerechten geprobeerd en daardoor aangenaam verrast. Dus een bezoek aan Danas zal zeker vaker herhaald worden.
truus.nieuwendijk .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, gerechten werden leuk geserveerd. Bij binnenkomst was het vrij druk. Toch was de wachttijd tot het eerste gerecht niet te lang. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kaart was divers. Wij gaan zeker nog een keer terug. Als je van dit soort eten houdt, is dit zeker een aanrader.............
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten ,leuke aanbieding maar niet echt goedkoop
Maar de kwaliteit uit stekend en zeker meer als genoeg.
Alleen parkeren is moeilijk in de buurt
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het is goed,maar de gerechten zijn redelijk veel!, Wat je niet opkrijgt mag je meenemen in een Doggybag.Restaurant is gezellig ingericht en je kunt lang genoeg blijven zitten.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden snel bediend, er werd ook goed rekening gehouden met de allergie van een van ons gezelschap, er werd zelfs gewaarschuwd dat het ingrediënt in poedervorm in een kruidenmix zit waarmee het vlees gekruid wordt.
Het was er erg rustig voor een zaterdagavond, misschien ligt dat aan de prijs voor een hoofdgerecht, wij waren nu met de bonnen van de AH actie.
A.H. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De kwaliteit van het hoofdgerecht was goed maar te veel voor ons, wel werd ons aangeboden om het overgebleven vlees mee te nemen. We moesten erg lang wachten op het dessert.
Henriëtte I.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was erg goed, van voorgerecht t/m het nagerecht.

De porties waren erg goed, voor mij zelfs een beetje te veel van het goede:)

De sfeer was gezellig, het personeel was erg vriendelijk.

Een echte aanrader voor als je heerlijk (en veel) wilt eten.
anne-mie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
gezellige sfeer, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening, helemaal top!!!
wij komen zeker nog eens terug, er stonden zoveel lekkere dingen op de kaart
die we zeker nog willen proeven!!!!
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk genoten van een 3-gangenmenu..
Genoeg keuze op de kaart, je gaat nooit met honger weg bij Danas.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Inrichting is erg leuk, vooral met kleine hoekjes... iets meer privacy!