Damzicht

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Mhilkhuysen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij zijn met 8 personen wezen eten en van ieder produkt genoten.
Alles was goed en kwam ook allemaal gelijk. Top!!!!!
We komen er zeker terug.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Na een heerlijk diner vorig jaar hebben we dit restaurant weer eens bezocht. We kregen een tafel boven waar een mandje met stokbrood al klaar stond. Een mooie ruimte die waarschijnlijk net opnieuw is ingericht. Alles zag er netjes en goed onderhouden uit.

We kozen beide voor de vleesschotel. We kregen een bord met 5 verschillende stukken vlees. Voor het bedrag leek het veel. Zag er goed uit met een stokje sate met pinda saus, stukje biefstuk, stukje varkenshaas, stukje schnitzel en een flink stuk spareribs. Daarnaast werden wat stoofpeertjes, komkommer en aardappel gratin geserveerd.

Twee min punten helaas :
- De patat die we hadden besteld kwam pas toen we zo goed als klaar waren met eten.
- Het vlees viel erg tegen. Biefstuk niet medium, schnitzel meer harde paneer korst dan vlees en spareribs totaal smakeloos.

De vleesschotel kies je dus als je veel wilt eten. Wil je echter smakelijk eten dan kan je deze schotel beter niet kiezen van de kaart.

1 goede ervaring dus met Damzicht en 1 wat slechtere ervaring. We gaan het vast nog eens proberen.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Na een fiets route bij kinderdijk even op het terras iets drinken en een ijsje bij Damzicht. Onder weg in de auto bijna thuis ondek ik dat mijn zonnenbril weg is vergeten op het terras, we bellen en hij is gevonden de bril is op gestuurd en is aan gekomen,bedankt voor de service een dikke 10 daar voor. Ria Buis
PeBi .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gisteren gegeten bij Damzicht. Een lekker voorgerecht. Wij namen een supersteak en ik moet zeggen die was super, 350 gr.
De steak was heerlijk mals en daar onder een laag champignons.
Helaas geen plek meer voor een nagerecht.

Zeker nog een keer terug.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Voor de vierde keer lekker gegeten, en regelmatig op het terras gezeten.
Is een gezellig eetcafé met vriendelijk personeel. (b.v. een loopplank voor onze moeder die slecht ter been is)
De prijs is naar verhouding redelijk, en een uitgebreide menukaart.
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Elk jaar na onze fietstocht nemen we hier het midweekmenu.Na binnenkomst met 9 personen een half uur gewacht voordat de bediening langskwam. Een drankje besteld, gevraagd om het stokbrood, dat liet nog even op zich wachten, maar was lekker.
De ingevulde menu's werden meegenomen. Vijf kwartier na aankomst kregen we soep, die prima smaakte. Met goede tussenpoos kwam het vlees, van goede kwaliteit. Alleen de rauwe groene preiringen schoven we gauw van de biefstuk. De snijbonen waren te gaar, rauwkost en patat prima.
Het dessert viel ook in de smaak. Bij afrekenen bleek er volgens de bediening een misverstand bij aankomst. Er was voor 10 a 11 gereserveerd en voor 12 gedekt. De bediening zei gewacht te hebben tot de groep compleet was. ...Ik zou zeggen: vraag of de aanwezigen iets willen drinken en of de groep compleet is.
Prijskwaliteit verhouding is prima.
Mariejan63 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijk gegeten niets op aan te merken, alleen heel jammer dat de borden van het voorgerecht nog niet van de tafel waren of het hoofdgerecht was er al. Dit is erg jammer, we hadden het idee dat we snel weer buiten moesten staan. Niet een ontspannen avond uiteten, zoals wij gewend zijn. De bediening wist ook niet echt waar ze mee bezig waren. Jammer.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Van alle markten thuis. De weekmenu's zijn altijd goed betaalbaar, maar er is ook voldoende keuze met als vleestopper de mixed grill.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Erg gezellig cafe/restaurant! Lekker gegeten. We hadden het week menu. Lekkere groentensoep, biefstuk en varkenshaas en thee/ijsdessert na. Service is erg goed en het eten voldoende en smaakt goed. Sfeer is gezellig en modern ingericht. Ze hebben een beneden en boven verdieping waar je kan eten en drinken... We komen er best vaak...
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Gister avond hier gegeten, jammer dat je wel heeeeeeel veel keus hebt daardoor lastig kiezen.
of is dat nu weer een voordeel, we hadden een voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht.

alles zag er tip top uit heerlijk vlees vers, en het ijs was verrukkelijk
leuk restaurantje aardige mensen gewoon top
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Een leuk eetcafé waar je veel eten krijgt voor een leuke prijs. Gewoon lekkere gerechten! Geen culinaire hoogstandjes maar lekker friet en goed vlees enz.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Letterlijk veel waar voor je geld. Prijs/kwaliteit/kwantiteit zeer goed in verhouding, maar wat moet je er lang op wachten. Tafeltjes staan ook te dicht op elkaar voor een intiem samenzijn. Met groepen is het echter fantastisch. Als je echt goed wilt eten, met flinke porties en goed gevuld naar huis. Voor minder valide geen aanrader vanwege de toiletten. Terras is zomers zien en gezien worden, met dezelfde kwaliteit eten. Prima!
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
wie er van houdt om een biefstuk, gebakken aardappels en groenten te eten is dit een aanrader.
vooraf een soep genomen die eenvoudig en smakelijk was.
het dessert is middelmatig.