Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Damianz

• : Mocht er beschikbaarheid zijn, dan kan er gratis op het parkeer terrein van het hotel geparkeerd worden.

Lunch Het Arresthuis
Maandag t/m Zaterdag
Zondag
- Lunch 12:30- 17:00

Damianz
Maandag t/m Zaterdag
Zondags diner gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Damianz

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Wij (een groep van 8 personen) waren allen verrast door de hoge kwaliteit en variatie van het eten. Zeer tevreden. Zeer tevreden. Zeer tevreden. Zeer tevreden.
dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer lekker en aangenaam!Meer dan de moeite waard.En een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Aangename en gezellige sfeer om voor een mooi diner.
sjef.peeters .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Weer top gegeten en genoten van alles wat ons aangeboden werd, zere voor een ieder een aanrader, wij komen zeker weer terug. Zijn benieuwd als er verbouwd wordt, bank om hele avond op te zitten was geen aanrader, wel wel opgelost d.m.v. extra kussen.
Gezien het feit dat deze voor meer dan de helft niet gebruikt kan worden zou mijn borstel zijn om deze te vervangen door gemakkelijke stoel. Dus geen bank meer.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
het was een heerlijk avondje met enkele verrassende amuses die goed met de gekozen Portugese witte wijn (Dao) gingen; het 3 gangen menu was heerlijk, met een heel goede prijs/kwaliteit verhouding; complimenten aan het hele team!
Judith N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Goed eten en gezellig restaurant. Erg leuke inrichting en de gevangenis stijl is mooi in tact gebleven.
Het personeel is vriendelijk maar niet allemaal even kundig.
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mag wat meer aankleding hebben in de vorm van grote planten.
Tafels iets meer hit elkaar voor privacy.
Tevens miste ik een mooi verse bloemstukje op de tafel.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten echt top, wijnkaart divers. Personeel ondermaats. Gastheer blinkt uit, jammer dat hij zijn personeel niet op dezelfde lijn krijgt.
Verder mogen we niet zeuren, we hebben een topavond gehad! :-)
Steve M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Verrassend heerlijke smaken! Culinair hoogstaande keuken in een uniek decor. Moet zeker niet onderdoen voor Restaurant One, integendeel, onze voorkeur naar smaak en beleving ging naar Damianz!
Tilly B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
We hebben van verrassend mooie en smaakvolle gerechten genoten. Vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Had aangegeven dat het om de verjaardag van mijn vrouw ging. In overleg konden ze een roos regelen. Perfecte ontvangst, was toen nog erg rustig. Prima tafeltje en bediening. We hebben gekozen voor een 5 gangen menu hetgeen erg naar onze tevredenheid was. Bij het toetje werd een kaarsje gepresenteerd en een bord waarop Hartelijk Gefeliciteerd was geschreven met chocola. Er werd ook gezongen en de hele restaurant zong volop mee. Al met al....een geweldige ervaring!!
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Hier moet je komen als je rustig hele avond wol genieten van meerdere gangen en amuses.

Personeel is jong, maar zeer attent.
Gerechten zijn heel afwisselend, erg genoten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed verzorgd van eerste tot laatste gerecht en ongedwongen correcte bediening. Verrassende combinatie van smaken.
jeroen0305 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
prima verzorgd chefsmenu van 5 gangen. Samen met de tussengerechtjes zit je dan wel ruim 2 uur aan tafel. Wat goed uit te houden is op de prima stoelen. De bediening is vlot, vriendelijk en professioneel en in ieder geval zonder de stijve poeha van een aantal sterrenrestaurants. Totaal oordeel: prima en zeker voor herhaling vatbaar.
Anastasia B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben hier een heel fijne middag beleeft. De high tea, is qua kwaliteit een echte aanrader en de locatie heeft een prettige sfeer (frisse bloemen, kaarsen, modern interieur in een prachtig historisch gebouw) — voor ons altijd een reis uit Duitsland waard.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
heerlijk gegeten op een bijzonder mooie locatie. We wilden eigenlijk een lunchmenu maar daar waren ze recentelijk vanaf gestapt. dus we hebben zelf een menu samengesteld. De bediening was vriendelijk en gaf aan dat het wellicht iets teveel kon worden als we alles wilden bestellen, dus na deze tip toch wat aangepast en genoten van salades, oesters en kroketten! De wijn die werd aanbevolen was heerlijk en paste goed bij het eten, wat hebben we genoten!
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met een vriendin besloten om een goede high tea te doen in het restaurant van het Arresthuis. Inrichting, sfeer en aankleding van de ruimte zijn erg stijlvol gedaan met verschillende hints naar het verleden van het gebouw. Bediening is correct zonder afstandelijk of uit te hoogte te worden. High tea werd gestart met een glaasje verse jus, die gedurende de tijd werd aangevuld. Daarna een lekkere bouillon en 2 warme hapjes. Tevens werd de theekaart op tafel gezet zodat we een keuze konden maken. De thee werd geserveerd met een zandloper zodat we deze er zelf uit konden halen. Hierna kregen we ook de rest van de high tea; scones met overheerlijke jam en colled cream, 3 verschillende sandwiches, warme zoete en hartige hapjes en kleine zoete versnaperingen. Alles was met zorg bereid en smaakte heerlijk. Zo hoort een high tea te zijn!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Foutje. Vertrouwd op informatie van anderen. Een daarvan schreef, niet zo van gastronomisch eten te houden en ik begreep dat eerst niet. Nu, na mijn bezoek aan Damianz dus wel. Wat uit de keuken komt is niet gastronomisch. Het is geknutsel en niet smaakvol. Het begint al met Becel als vervanging voor boter. Die stond overigens al op tafel. Gelukkig kwam er ook goede olijfolie. Een grote bol smakelijk neutraal brood moest nog afgebakken worden en liet dus te lang op zich wachten. De amuses waren vrijwel allemaal aan de zoete kant en te machtig. Het voorgerecht, 2 bereidingen van kabeljauw. 1 koud en 1 warm. Hoe verzin je iets dergelijks ? Op de koude uitvoering lagen veel sinaasappelpartjes gedrapeerd. Is dat culinair ? De warme uitvoering was te door en zwom in een onaangenaam smakend sausje. Stukjes van de beste kipdelen met daarop een plak gebakken eendenlever waren niet slecht maar weer zo'n sausje dat het geheel geen goed deed. Lamsvlees was goed gegaard. Daarbij nog wat smakelijk stoofvlees. Een lichtpuntje. Het balletje lamsgehakt was weer onsmakelijk. Beetje van dit en een beetje van dat erbij maar alles min bereid. De saus kon ermee door. De huiswijn in dergelijke restaurants zou altijd redelijk tot goed moeten zijn. De rode voor 21 euro kon er net mee door maar werd in een koeler met ijsblokken gezet. Ik ging na een eerste keer nooit meer naar een Van der Valk restaurant en had gedacht dat Damianz door de kleinschaligheid en het goede hotel wel wat zou kunnen zijn. Nee dus. Jammer.
Relatief prijzig ook nog. Hoge cijfers begrijp ik absoluut niet. Het ontbijt was prima.
Op de bediening niets aan te merken.

S. H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Even een kop koffie met Limburgse Vlaai, dat moet toch lukken in deze ambiance. Ja en nee. Limburgse vlaai was iets nieuws ! In midden Limburg ! Wat een aanfluiting. De koffie leek wel bij AH gehaald te moeten worden. Nee, dat gebeurde achter onze rug. Het gebakje kwam warm uit de keuken en was uitstekend. Vragen om de rekening aan een van de dames die meer vlogen dan liepen lukte uiteindelijk. Na meer dan een half uur was mijn geduld op en ik had sterk de neiging zo te vertrekken en nooit meer terug te komen. Zeker weten dat het niet was opgevallen. De bediening weet niet waar ze onderling mee bezig zijn. Mijn vrouw vond het iets te gênant om zo maar te vertrekken. Maar een fooitje, nee, ook dat vond zij te gortig.
DePeterM .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Zondag 14 februari het Valentijns arrangement geboekt.
Slapen en dineren in een voormalige gevangenis. Wauw, wat een ervaring!
Ontvangst, bediening en algehele ambiance geweldig.

'S avonds in restaurant Damianz gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu.
Combinatie van vis- en vleesgerechten. Perfect geserveerd, door de dames en heer van de bediening, op mooi opgemaakte borden. Een feestje om naar te kijken en van te eten.
Een aanrader wanneer je in Roermond bent.
Tara B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Wat een feest was al de aankomst in het Arrest hotel. Ontzettend vriendelijk en we werden na inchecken verwacht in het restaurant. Dit restaurant is dus onderdeel van het Arrest hotel van der Valk dus wat moesten wij verwachten? Bij ontvangst een glaasje bubbels en de avond kon beginnen. En hoe! Alleen al de amuses waren zo ontzettend goed van smaak dat wij toen al alle 4 overdondert waren van dit restaurant. Wij hebben echt fantastisch gedineerd met de meest verrassende smaaksensaties keer op keer. Ook het bijpassende wijnarrangement was even smaakvol bij elk gerechtje. De sommelier was ook bijzonder aardig en wij zijn tot in de puntjes verzorgd in dit restaurant. Wij zijn de volgende dag in een restaurant wezen dineren met een Michelin ster en restaurant Damianz doet hier zeker niet onder voor!!! Als ik dan enig verschil moet maken zit dat in de friandises bij de koffie die bij Damianz minder is. Maar ach dat moet niet de reden zijn om dit restaurant over te slaan. Wij hebben genoten en komen 100% zeker weten terug. Dank!