Damianz

Pollartstraat 7 6041 Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Damianz

Damianz is het culinaire hart van Het Arresthuis en een begrip in Roermond en omstreken. Proef, ervaar en beleef verrassende en uitdagende gerechten uit de smakelijke keuken van Damianz! Ontdek de prachtige en smaakvolle creaties van de chef-kok en zijn team. Het gebruik van verse en seizoensgebonden producten staat hierbij centraal. Ook worden de gerechten zoveel mogelijk bereid met biologische en duurzame producten, denk hierbij bijvoorbeeld aan vis uit duurzame vangst en vlees met het 'beter leven' keurmerk. Op deze manier komt de pure smaak van de producten ten goede én kun je met een goed gevoel genieten van diverse overheerlijke gerechten. Laat je verrassen door het 4- of 5-gangen Damianz menu. Mocht u echt all out willen gaan, dan raden wij het Chefs menu aan waarbij u kunt kiezen voor 7-, 8-, of 9-gangen. Een verscheidenheid aan biologische en biodynamische wijnen vullen de kaart. Laat je adviseren door de maître of laat een bijpassend wijnarrangement samenstellen, waarmee je van je diner een belevenis maakt. Damianz is voor de lunch geopend van maandag t/m zondag van 12:30 - 14:30 uur en voor het diner van maandag t/m zaterdag van 18:00 - 21:30 uur. Deze beleving moet je meegemaakt hebben! Laat je culinair verrassen door verschillende smaakcombinaties en bewonder de mooi opgemaakte borden bij Damianz in Roermond!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Damianz

• : Mocht er beschikbaarheid zijn, dan kan er gratis op het parkeer terrein van het hotel geparkeerd worden.

Lunch Het Arresthuis

Zondags diner gesloten

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Damianz

Loek C.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Wow wat een beleving...chapeau de ontvangst door Martijn....zo'n passie en enthousiasme...echt geweldig!
Complimenten naar de jonge heer …. 17 jaar en dan al in de bediening...waanzinnig..iedereen was zeer vriendelijk! Je voelde je er echt thuis!!! Volgende keer weer natuurlijk!!!!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
wij lieten ons verleiden tot Chefs Menu 7 gangen, GEWOON TOP !!!!!!
de gerechtjes waren èchte kunstwerkjes, een streling voor het oog & bovendien zéér lekker & verfijnd.
De bediening verliep vlot & uiterst vriendelijk & hartelijk.
Jullie zien ons zéker nog terug, dikke mercie
J.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten, echt ontzettend lekker. Voor 5 gangen vond ik de porties wat aan de grote kant, maar dat is persoonlijk.
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bijzondere gerechten stuk voor stuk. Hele fijne beleefde bediening. Hele rustige atmosfeer. Drie en een half uur tafelen voorbij gevlogen.
Langweer G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
zoals eerder waren wij zeer tevreden, vanaf binnenkomst tot vertrek, heerlijk gegeten, zeer prettige professionele bediening en adviezen en toch al met al ongedwongen en op voldoende afstand. wij hebben er van genoten. Ook ontbijt was prima. Ook complimenten voor de diverse receptionistes.
kamers zijn prima, na diverse bezoeken hebben de "voormalige cellen" onze voorkeur, ook wel suite "advocaat" gebruikt maar daar zijn wij minder enthousiast over.
Wij vinden het wat merkwaardig dat de kamers niet zonder ontbijt zijn te boeken.
JAN B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Zeer lekker meer dan voldoende voor herhaling vat baar ook bij het gasten en vrienden die mee zijn geweest
zeker en vast met een goed gevoel de zaak verlaten
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Alles was super tot in de puntjes verzorgd. Geen opmerkingen!
De garcon die ons bediende bleek nog maar 17 jaar te zijn. Hiervan waren wij heel erg van onder de indruk! Super service, kent zijn vak tot in de puntjes, legt alles van de wijn en het eten perfect en met veel passie uit! Knap werk!!
Han H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het team slooft zich werkelijk uit om het zijn gasten naar de zin te maken. De klant is hier keizer en de opleiding van het personeel moet uitmuntend zijn, een voorbeeld vast voor de branche.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Zeer vriendelijk, bekwaam personeel. Het eten was subliem . We enorm genoten van ons verblijf en de culinaire verwennerijen! Alles van van begin tot het einde tot in de puntjes verzorgd! Wij komen zeker terug. Mevr. En Mr. Van Genechten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Had een meer diverse kaart verwacht. Maar wat ze maken is zonder meer kunstig en smaakvol.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Op 29/5 hebben we gedineerd van 18””30 tot 22”00 uur ,dus zeer lang dit kan je navragen.Het eten was van uitstekende kwaliteit en dit voor een 4 gangen menu !
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, met uitstekende bediening.
Jammer dat we de vvv-dinercheque's niet hebben kunnen verzilveren (voor het reserveren nagevraagd of ze de cheque's accepteerden en e werd toen aan gegeven dat dat zeker kon)
Gerry E.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben op 12 mei 2018 genoten van een heerlijke avond.
De amuses, het menu, de ambiance, de ontvangst en het vriendelijke personeel was TOP!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Met zes personen viergangen diner genoten. Het diner werd “vergezeld” door voortreffelijk gekozen witte en rode huiswijn.
Ook bediening was zeer vriendelijk en voorkomend en deed perfect het werk. Het was dus -zoals altijd- weer genieten.
P. Planje Roermond.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Hier 12 mei gegeten, met mijn partner en jongste dochter van 5. Kende het restaurant niet maar verbleef in het Arresthuis en het leek mij makkelijk dit te combineren met een diner hier. Boven verwachting! Heerlijk gegeten, fijne bediening, geen poeha maar vriendelijk en dienstbaar. Gekozen voor het 5 gangen chef's menu. Elke gang was heerlijk en zeer smaakvol. Mooie gevarieerde wijnkaart. Uiteindelijk voor een mooie sancerre gekozen. Voor een kind wellicht minder geschikt zou je denken, maar het personeel, de keuken en vooral de Maitre bleken zeer flexibel om op maat een mooi gerecht samen te stellen voor de kleine. Echt top. Zelfs een eigen kaas plateau samenstellen met de Maitre behoorde tot de mogelijkheden. Welnu daar word ik vrolijk van. Dank en zeker een dikke aanrader! Het Arresthuis trouwens ook.
W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
prima lunch. Min-punt: een bedieningslid was niet bekend met wijn, een bedieningslid kwam onverschillig over, minder klantvriendelijk. De ontvangst was daarentegen heel vriendelijk.
Tara B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gehad bij het Arresthuis. Genoten van de zon op het terras onder het genot van een goed glas wijn en lekkere lunch. Tot in augustus!
Sabine Dekker
B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben zeer genoten van een uitstekend diner. Bediening zeer correct en attent. Een michelinster kan niet lang op zich laten wachten.

Peter Brouns
Conny H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij jullie. Verschillende verrukkelijke gerechten. Smaak sensatie!! Alles!! Komen echt nog eens langs!!
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer goede en vriendelijke bediening. Keuken is van een
zeer goed niveau. Geweest met met familie (van 73 jaar tot 6 jaar)

Geweldige beleving!!!