Over het restaurant Damianz

Damianz is het culinaire hart van Het Arresthuis en een begrip in Roermond en omstreken. Proef, ervaar en beleef verrassende en uitdagende gerechten uit de smakelijke keuken van Damianz! Ontdek de prachtige en smaakvolle creaties van de chef-kok en zijn team. Het gebruik van verse en seizoensgebonden producten staat hierbij centraal. Ook worden de gerechten zoveel mogelijk bereid met biologische en duurzame producten, denk hierbij bijvoorbeeld aan vis uit duurzame vangst en vlees met het 'beter leven' keurmerk. Op deze manier komt de pure smaak van de producten ten goede én kun je met een goed gevoel genieten van diverse overheerlijke gerechten. Laat je verrassen door het 4- of 5-gangen Damianz menu. Mocht u echt all out willen gaan, dan raden wij het Chefs menu aan waarbij u kunt kiezen voor 7-, 8-, of 9-gangen. Een verscheidenheid aan biologische en biodynamische wijnen vullen de kaart. Laat je adviseren door de maître of laat een bijpassend wijnarrangement samenstellen, waarmee je van je diner een belevenis maakt. Damianz is voor de lunch geopend van maandag t/m zondag van 12:30 - 14:30 uur en voor het diner van maandag t/m zaterdag van 18:00 - 21:30 uur. Deze beleving moet je meegemaakt hebben! Laat je culinair verrassen door verschillende smaakcombinaties en bewonder de mooi opgemaakte borden bij Damianz in Roermond!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Damianz

• : Mocht er beschikbaarheid zijn, dan kan er gratis op het parkeer terrein van het hotel geparkeerd worden.

Lunch Het Arresthuis

Uitmuntend
9,5
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Damianz

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Alles boven verwachting, goed eten en drinken in een perfecte en ongedwongen sfeer.Ook de medewerkers doen niet overdreven, het gaat allemaal even rustig en ongedwongen, zonder lange wachttijden...
Zeker aan te bevelen!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prima ontvangst en kwaliteit wat je mag verwachten van dit type restaurant. Leuke originele amuses - mooi opgediend. Jonge maar deskundige bediening.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wauw!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Echte topkeuken, elke hap is een smaakbom. Prachtige vegetarische en vegan gerechten ook en hele mooie wijnen. Kundig personeel en prachtig kader.
Douglas V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Subliem
carine M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super gezellig restaurant. Bediening is super! De gerechten echt klasse.
Prijs kwaliteit is zeker in verhouding.
wij gaan zeker nog eens terug!
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wat een toprestaurant!!!!
Al veel sterrenrestaurants bezocht in België, maar Damianz doet in mijn ogen veel beter dat een vele van deze restaurants.
Van amuse tot dessert subliem. Smaken zitten perfect en de presentatie mag er zijn. Prachtige bordjes!
Bediening niets op aan te merken. Presentatie van de wijnen met veel liefde en kennis gebracht, ook al was de sommelier een jonkie ;) doe zo verder...

Tot snel en keep up the good work.

Nico
Janice V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat hebben we geweldig gegeten in het nieuw ingerichte Damianz. We waren al fan maar het is nu nog mooier geworden. Chapeau voor het hele team. We hadden het meest uitgebreide menu, alles was heerlijk en met veel liefde bereid. Het liep wel iets langer uit dan verwacht maar het was het dubbel en dwars waard.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten, super leuke bediening, een echte aanrader. We komen zeker nog een keer terug om te eten en te slapen. Super avond gehad.
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Een heerlijk kader met heerlijke gerechten. Een diner in Damianz is een fantastische avond uit. Lekker ontspannend. En zeer vriendelijke bediening. Ook de open keuken is een meerwaarde.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker genieten van de kwalitijten van de gerechten die de kok op een bijzondere manier klaar maakt :m.a.w. Een streling op je tong.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Totaal nieuwe ervaring voor ons maar wat een smaken. Culinair verwend van begin tot einde en bij het dessert en leuke attentie van het personeel voor de verjaardag van mijn vrouw. Top bediening.
Guy C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij hebben ontzettend genoten van een viergangendiner bij Damianz. Ook het wijnarrangement en de deskundige uitleg door de somelier maakten het plaatje compleet. Absoluut sterrenniveau! Volgend jaar komen we terug!
M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Alles was naar wens, van begin tot einde PERFECT!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Uitstekend restaurant! Zeker een ster waard!
Mooi vernieuwd interieur.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Door een beperkt team wordt een culinaire topprestatie neergezet!!
Nieuwe inrichting is mooi, cosy
Prijzen van drank zijn acceptabel.
Wij hadden een vijfgangen menu en met de amuses was dit ruim voldoende. Ik zou eerder kiezen voor een viergangen menu.
De gepresenteerde borden wijn plaatjes.
Een culinaire locatie in Roermond. Suc6 verder
Guy K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Zeer verrassende en smakelijke gerechten en niet over-the-top. Veelbelovende jonge gerant / sommelier. Erg aangename avond gehad.
Demy J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Een avond vol beleving en genieten. Het restaurant van Damianz ging nog niet zo lang helemaal op de schop en is nu echt een verlengde van de kunstwerken uit de keuken van chef-kok Jeroen van Gansewinkel, die ons overigens wist te verrassen met een samenspel van geuren, kleuren, smaken en texturen. Wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer terug.
Marcel Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was zeer lekker er was maar een ding iets minder voor de rest was alles super en ook de bediening vooral in tekst en uitleg over de gerechten
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten, veel variatie en veel smaken in de gerechten. Heerlijke amuses en een prettige en aardige bediening.
Een aanrader!
Noël D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zeer lekkere en mooi gepresenteerd borden.
Zeer hoge smaakkwaliteit.
Ruime kwantiteit, ook voor goede eters. Wat je zelden vindt op dit niveau.
Veel keuze aan aantal gangen en gepresenteerd aan rustig vakantietempo.
Vlotte aanpassing aan wensen klant.
Wijnen van hoge kwaliteit aan voor iedereen betaalbare prijzen.