Over het restaurant Damianz

Damianz is het culinaire hart van Het Arresthuis en een begrip in Roermond en omstreken. Proef, ervaar en beleef verrassende en uitdagende gerechten uit de smakelijke keuken van Damianz! Ontdek de prachtige en smaakvolle creaties van de chef-kok en zijn team. Het gebruik van verse en seizoensgebonden producten staat hierbij centraal. Ook worden de gerechten zoveel mogelijk bereid met biologische en duurzame producten, denk hierbij bijvoorbeeld aan vis uit duurzame vangst en vlees met het 'beter leven' keurmerk. Op deze manier komt de pure smaak van de producten ten goede én kun je met een goed gevoel genieten van diverse overheerlijke gerechten. Laat je verrassen door het 4- of 5-gangen Damianz menu. Mocht u echt all out willen gaan, dan raden wij het Chefs menu aan waarbij u kunt kiezen voor 7-, 8-, of 9-gangen. Een verscheidenheid aan biologische en biodynamische wijnen vullen de kaart. Laat je adviseren door de maître of laat een bijpassend wijnarrangement samenstellen, waarmee je van je diner een belevenis maakt. Damianz is voor de lunch geopend van maandag t/m zondag van 12:30 - 14:30 uur en voor het diner van maandag t/m zaterdag van 18:00 - 21:30 uur. Deze beleving moet je meegemaakt hebben! Laat je culinair verrassen door verschillende smaakcombinaties en bewonder de mooi opgemaakte borden bij Damianz in Roermond!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Damianz

• : Mocht er beschikbaarheid zijn, dan kan er gratis op het parkeer terrein van het hotel geparkeerd worden.

Lunch Het Arresthuis

Uitmuntend
9,5
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Damianz

Martine B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Perfected service, verzorgde borden, wel beperkte hoeveelheid tov. prijs. Uitleg bij de verscheidene gerechten heel klaar en duidelijk .
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
lekker!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellige drukt met vriendelijke en kundige bediening. Menu met verrassende recepten. Het restaurant/hotel is gunstig gelegen in de oude binnenstad.
Ann D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Hebben speciale 'ervaringen' opgedaan: smaken samenbrengen waaraan men niet onmiddellijk aan zou denken, maar die wonderlijk goed samen pasten. Mooi bordschikking, verfijnd, en licht verteerbare gerechten (wat wij op prijs stellen). Erg aangename culinaire avond. Hebben er ten volle van genoten!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Niets aan te merken, alles was naar wens. Echt een aanrader om er vaker te gaan eten. Een hele mooie en goede aanwinst voor Roermond.
H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
We vonden het wel jammer dat het restaurant en de bar op zondagavond gesloten waren. Bovendien valt er inde binnenstad van Roermond op een winterse zondagavond weinig of niets te beleven. Dat was een minpunt tijdens ons weekendje.
Leroy S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Vanaf het moment dat je binnen komt wordt er goed voor je gezorgd. Er wordt veel met locale producten en bereidingswijze gewerkt in een modern jasje.
Voor het 5 gangen menu (waarbij nog een aantal extra aperitiefjes) hebben we wel bijna 4 uur gezeten.
als je dit te lang vind raad ik je aan dit vooraf aan te geven.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super gegeten. Vriendelijk personeel. Wel jammer dat de verwarming kapot was waardoor de temperatuur opliep tot hoge hoogte. De ventilator bleek 37,5 graden naar binnen te blazen.
Otto W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het eten is erg lekker en zeer verzorgd! De amuses zijn heerlijk en verrassend. Een dikke plus voor de keuken. Prima en spannende wijnen. Een min voor de vreselijke achtergrondmuziek en voor het ridicule “waterarrangement” (nog nooit meegemaakt dat ons een onbeperkt waterarrangement werd aan geboden)
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Culinair genot!
Annick R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten was echt TOP ! Alleen jammer toen wij na ons eten een koffie/thee bestelde kregen we spontaan een bordje heerlijke en mooie koekjes en pralines aangeboden ,om daarnaa op de rekening te merken dat onze thee/koffie ons 7,5 euro/ stuk kost ! Misschien toch even de mensen vragen of ze dit wensen bij hun koffie want wij hebben jammer genoeg ons bordje laten staan omdat we al zo lekker en veel hadden gegeten ! Wij hadden liever een thee/koffie zonder bordje besteld ! Voor de rest was alles tip top in orde ❤️
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het was rumoerig door de aanwezigheid van een grote groep .
A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wat een heerlijk restaurant hier gaan wij zeker nogmaals naar toe. Zeer vriendelijke medewerkers en uitstekende uitleg over de gerechten. Onze complimenten.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wederom binnen korte tijd een geweldige culinaire ervaring. Prachtige gerechten weer en zeer smaakvol. Zelfs met de drukte blijft het personeel vriendelijk. De gekozen kaas combinatie die de ober samenstelde was heerlijk. De rode port maakte het af. Tot snel !
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Alles boven verwachting, goed eten en drinken in een perfecte en ongedwongen sfeer.Ook de medewerkers doen niet overdreven, het gaat allemaal even rustig en ongedwongen, zonder lange wachttijden...
Zeker aan te bevelen!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prima ontvangst en kwaliteit wat je mag verwachten van dit type restaurant. Leuke originele amuses - mooi opgediend. Jonge maar deskundige bediening.
Els S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wauw!
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Echte topkeuken, elke hap is een smaakbom. Prachtige vegetarische en vegan gerechten ook en hele mooie wijnen. Kundig personeel en prachtig kader.
Douglas V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Subliem
carine M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Super gezellig restaurant. Bediening is super! De gerechten echt klasse.
Prijs kwaliteit is zeker in verhouding.
wij gaan zeker nog eens terug!