Damiano Gastronomia

Dinsdag en Woensdag 15:00 - 21:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Als we op zondag even geen zin hebben om te koken wordt er met regelmaat teruggevallen op Damiano. Vandaag wordt het lasagne. Damiano is over het algemeen vrij druk en dit kan er misschien oorzaak van zijn dat het eten niet altijd constant van kwaliteit is. De lasagne nemen we altijd koud mee om in eigen oven op te warmen. En deze keer is hij gewoon niet lekker.
Alle ingrediënten zijn weliswaar gaar, maar we proeven alleen pasta en bechamelsaus.
Van kruiden of gehakt is geheel niets te proeven. Deze wordt helemaal overstemd door de saus. We hebben dit al vaker met zowel pasta als pizza maaltijden meegemaakt. De ene keer is het super lekker, de andere keer valt het zwaar tegen. (We komen hier en in Marcello al sinds de opening). De kwaliteit is dus wisselend en dat vinden we voor een restaurant (ook al is het afhaal) niet goed.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Damiano staat voor kwaliteit en een uitstekende service! Voor zowel grote groepen als prive gelegenheden weet hij je altijd weer te verrassen met prachtige afwisselde gerechten.

Op onze bruiloft hebben wij wederom van een heerlijke lunch mogen genieten. Wij kunnen niets anders zeggen dat Damiano de beste Italiaan in de Zaanstreek is. Echt een aanrader!
Ivk .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij bestellen regelmatig de heerlijkste broodjes, maar halen ook vaak pasta's en allerlei andere Italiaanse heerlijkheden. Echt een topper! En de mensen die er werken zijn super aardig en attent.
XMTM .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijke broodjes, heerlijke pasta, heerlijke pizza en heerlijke toetjes! Vriendelijk personeel en totaal niet duur. Als de aankleding wat leuker zou zijn zou ik er m'n broodje voortaan daar eten! Top
Cottoncandy90 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
De broodjes, gerechten, desserts werkelijk alles is hier overheerlijk. Veruit beste afhaalzaak in Krommenie. Veelzijdige kaart, er is voor ieders wil wat.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Het is niet echt een restaurant, maar als het op het eten aan komt is het zonder twijfel de beste pizzeria van de zaanstreek. De carpaccio pizza en de gevulde paprika zijn om aan te raden
Plock .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Wij laten regelmatig bezorgen door Damiano, omdat het niet echt een restaurant is, meer een traiteur. De kwaliteit van het eten is echter fantastisch. Niet alleen de pizza's zijn heerlijk, maar ook de pasta's ( vooral de pasta met peer) en de carpaccio zijn het meer dan waard eens te laten bezorgen als je in de nabijheid van krommenie woont. Het grote voordeel is ook dat alles op goede temperatuur bezorgd wordt, dus niet lauwwarm of zelfs koud.
MissMandrake .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Dit is niet echt een restaurant maar een heel nette traiteur waar je ook kunt eten. We gingen hier een ijsje halen op aanraden van de mensen bij de stoffenwinkel ertegenover. Het huisgemaakte ijs is erg smakelijk en de bolletjes zijn flink groot. Het eten in de vitrine zag er ook goed uit en terplekke besloten de vegetarische lasagne en de aubergine met parmezaam mee te nemen om een dag later te eten. Ook hier weer grote porties (half is ook mogelijk). De meeneembakjes worden erg zorgvuldig klaargemaakt, met opwarmadvies. Opvallend is de grote aandacht voor hygiëne, en zorgvuldige behandeling van al het eten. Spic & span deze zaak!!

Thuis bleken de vega lasagna en de auberginerolletjes echt ontzettend lekker. Beste lasagna die ik in lange tijd ergens at.