Dames & Heren Culinair Café

Maandag t/m Zaterdag 08:00 - 19:00
Zondag Gesloten

Maisey G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Ik woon in Amsterdam, maar goed ook anders zou mijn salaris opgaan aan de bospaddenstoelen soep en mozerella toast van Dames en Heren!
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Moederdag 2015, verrassings-ontbijt met lieve vrienden voor onze jarige dochter.
Cora en Tine van Dames& Heren hadden buiten een prachtige lange tafel gedekt , de ochtendzon scheen, de sfeer was heel aangenaam en het ontbijt: heerlijk! Superlekkere pannenkoekjes, verse aardbeien met romige boerenyoghurt, scrambled eggs, precies goed én met spek, homemade jams, boerenkazen en luchtig donker brood. Goede koffie en verse jus, wij konden ons niets lekkerders voorstellen. Dank, Corinne
PAULI1958 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Heerlijk geluncht bij Dames & Heren Culinair Cafe. De tosti's pittige kaas met vijgenchutney en geitenkaas met honing en spek was meer dan lekker!
Alles was mooi gepresenteerd en de bediening uitstekend! Echte aandacht voor de gasten.
Gezellige ambiance; je voelt je gelijk thuis.
Ook werden we geinformeerd over de aanschuifavonden op donderdag. Superleuk idee!
Het is dat ik wat ver weg woon, anders zou ik mij wekelijks laten verrassen door Cora en Tine.
Minimi .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Afgelopen dinsdag een heerlijke lunch gegeten bij culinair cafe Dames en Heren. Meteen bij binnenkomst voel je het.. wat een rustige relaxte plek.
Er is voldoende keuze uit verschillende lekkere gerechten. Bediening is ongedwongen en relaxt.

Kortom een heerlijke plek voor een ontbijtje, lunch of een borrel.
Marshallmaster .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Al meerdere keren wat gegeten en of gedronken bij Dames en Heren. Elke keer was het perfect.
De laatste keer heb ik een stevig ontbijt genomen wat bestond uit twee stukken biologisch oerbrood met scrambled eggs en bacon. De garnituur was precies goed afgestemd. Wat de prijs gunstig maakte is dat ik bij mijn ontbijt verse Jus en een koffie kreeg.

Ik moest wel even vragen om een boter.

De sfeer was inderdaad ongedwongen en relaxt.

Bij Dames en Heren voelde ik mij gewaardeerd en welkom. Ze namen dus de tijd om mij te bedienen. Daarbij hadden ze een duidelijk kort menu.

Arnhem is duidelijk een leuke en interessante plek rijker!
IdV .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Met enorme toewijding is Dames & Heren Culinair Café tot stand gekomen. In maart heb ik een borrel voor mijn verjaardag gegeven. Heerlijke hapjes, goed verzorgd en al mijn gasten waren buitengewoon tevreden over de vriendelijke bediening. Ze staan niet op de kaart maar als je aangeeft dat je komt borrelen kan ik de artisjokharten adviseren!!!! Heerlijk.