Dall-Italia

Dorpsweg 3 2811 KE Reeuwijk Nederland Kaart

Over restaurant Dall-Italia

Pure Italiaanse smaken

Midden in de gezellige dorpskern, aan de Dorpsweg 3, ligt Ristorante pizzeria Dall-Italia. Een Italiaans restaurant dat zich onderscheidt door het serveren van authentieke Italiaanse gerechten met bijpassende wijnen. Kom gezellig langs en laat u verrassen. Hier kun je van aperitief tot aan de Limoncello volop genieten, of je nu binnen of buiten aan het water zit.

Meer informatie over restaurant Dall-Italia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

F D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
MarjoleinWeijers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Na een slechte ervaring eerder dit jaar vanavond heerlijk gegeten met vrienden bij Dall Italia in Reeuwijk.
Kwaliteit van eten was zeer goed, vriendelijke bediening.
Kom zeker weer terug!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
wij zullen zeker terug gaan Dall italia.

De gerechten waren heerlijk en met verse producten bereid.

1 nadeel, parkeren is heel lastig in de buurt.
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vanouds weer heerlijk gegeten. De polenta had misschien iets smeriger gemogen. Voor de rest prima.Tot de volgende keer.
Mvvw1963 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Al meerdere keren hier gegeten en iedere keer was weer even fantastisch! De ambiance is super, heel erg knus, alsof je bij iemand thuis komt eten. De gastvrouw is altijd heel vriendelijk en gastvrij en ook het personeel bedient met een glimlach en niets is teveel. Het eten is heerlijk, we hebben nog geen enkel gerecht gegeten dat niet alleen heel lekker was, maar ook zijn de borden altijd heel aantrekkelijk opgemaakt.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We kwamen hier weer eens voor een pizza. In het verleden altijd goede pizza gehad. De vorige keer was het al iets minder, de gegrilde paprika op de pizza bleek vervangen door paprika reepjes (wat volgens de bediening hetzelfde is) en was de bediening ons ongeveer 30 minuten vergeten.

Kan gebeuren dachten we, we proberen het weer.
Het viel toch weer iets meer tegen. Waar in het verleden de pizza in ieder geval goed was, bleef deze nu ook echt achter.
De pizza was taai en onvoldoende belegd.
De bediening was ook niet erg attent. Drinken werd eigenlijk niet aangeboden en meer dan het obligate "smaakt het" kon er eigenlijk niet af.

Het is dus geen aanrader meer. Als de grote keten pizzabezorgers een betere pizza aan je deur brengen dan jij in je "Italiaanse" restaurant moet je je achter de oren krabben.
Martinenans .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuk voorgerecht, het hoofdgerecht was goed warm en ruim voldoende, het nagerecht was traditioneel maar wat
droog.
Vriendelijke bediening.
MdenOtter .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eerste ervaring met Dall Italia, maar zeker niet de laatste.
- Heerlijk eten
- Vriendelijke bediening
- Ruime porties
- Parkeergelegenheid is beperkt
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik ben bekend met restaurant Dall Italia. Ik heb hier al vaker gegeten en tot nu toe was ik er tevreden over.
Helaas was mijn ervaring gisteren een stuk minder prettig.

We kozen voor losse gerechten en begonnen met de garnalen en carpaccio als voorgerecht. Deze waren prima. Kleine kanttekening: iets te veel peper op beide gerechten. Als hoofdgerecht hadden we de lasagna en Papperdella al tartufo. We waren in gesprek toen het eten geserveerd was en op het moment dat ons werd gevraagd of alles naar wens is, hebben we positief gereageerd (ik stond op het punt om mijn eerste hap te nemen). Eenmaal aan de Papperdella al tartufo te zijn begonnen merkte ik dat ik niet door de kip heen kwam. Deze was (ben ik niet gewend van Dal Italia) zo taai dat ik het niet gekauwd kreeg. Ik heb mijn gezelschap nog laten proeven om zeker te weten dat het niet aan mij lag. En inderdaad, de kip was gewoon ronduit taai. Geen probleem, ik leg het netjes uit aan de serveerster en ze neemt mijn bord mee en zegt dat ze kijkt wat ze voor me kan doen. Tot zo ver prima, weinig aan de hand. 5 minuten later komt ze terug met mijn bord en zet het weer voor me neer met de mededeling dat dit een 1pans gerecht is en ze kan een nieuw portie voor me serveren, maar dat zal dezelfde kwaliteit zijn als dit bord... Mijn mond viel open. Ik gaf netjes aan dat ik dat begrijp, maar ik echt niet te spreken ben over de kip in dit gerecht. Ik kreeg als reactie dat de eigenaresse heeft gevraagd of alles naar wens was en ik toen geen klachten had. ha... was een agressieve manier van reageren. Er wordt gewoon vrolijk tegen me gezegd dat ik niet moet zeuren, want ik was eerder al wel tevreden (lees: ik had des tijds nog geen hap gegeten). De serveerster liep weg en dat was dat. We vroegen om de rekening en uiteraard stond mijn Papperdella al tartufo er gewoon op. Ik vraag aan de serveerster (dit maal een andere) waarom ze mij het gerecht willen rekenen welke ik terug stuurde naar de keuken? Deze serveerster reageerde direct heel agressief. Ze gaf aan dat ik toch echt zelf dit gerecht heb besteld. Ik reageerde verbijsterd dat ik daar gelukkig zelf bij was ja, maar ik mijn gerecht terug heb gestuurd vanwege de droge kip. Nou, zei mevrouw, we hebben nog nooit klachten gehad over dit gerecht, dus als u het niet lekker vindt is dat niet ons probleem... Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik geen nieuwe klant ben en ook niet ontevreden ben over het algemeen, maar echt alleen over de kip(welke wel essentieel onderdeel is van dit gerecht). Ze gaf aan dat ze al had vernomen dat het eerder er al nogal heftig aan toe ging bij ons aan tafel en ze hier niets mee kan en ik het verder op moet pakken met de eigenaresse. Hiervoor zal ik zelf naar binnen moeten gaan. Maar het gerecht moet ik toch echt betalen. Op dit punt was ik er klaar mee. we hebben betaald en zijn weg gegaan.

Helaas voor jullie, want jullie verliezen er vaste klanten mee! Erg jammer dat jullie zo slecht om gaan met feedback en zo brutaal zijn naar klanten toe.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Helaas was mijn ervaring gisteren een stuk minder prettig.
We kozen voor losse gerechten en begonnen met de garnalen en carpaccio als voorgerecht. Deze waren prima. Kleine kanttekening: iets te veel peper op beide gerechten. Als hoofdgerecht hadden we de lasagna en Papperdella al tartufo. We waren in gesprek toen het eten geserveerd was en op het moment dat ons werd gevraagd of alles naar wens is, hebben we positief gereageerd (ik stond op het punt om mijn eerste hap te nemen). Eenmaal aan de Papperdella al tartufo te zijn begonnen mertke ik dat ik niet door de kip heen kwam. Deze was (ben ik niet gewend van Dal Italia) zo taai dat ik het niet gekauwd kreeg. Ik heb mijn gezeldschap nog laten proeven om zeker te weten dat het niet aan mij lag. En inderdaad, de kip was gewoon ronduit taai. Geen probleem, ik leg het netjes uit aan de serveerster en ze neemt mijn bord mee en zegt dat ze kijkt wat ze voor me kan doen. Tot zo ver prima, weinig aan de hand. 5 minuten later komt ze terug met mijn bord en zet het weer voor me neer met de mededeling dat dit een 1pans gerecht is en ze kan een nieuw portie voor me serveren, maar dat zal dezelfde kwaliteit zijn als dit bord... Mijn mond viel open. Ik gaf netjes aan dat ik dat begrijp, maar ik echt niet te spreken ben over de kip in dit gerecht. Ik kreeg als reactie dat de eigenaresse heeft gevraagd of alles naar wens was en ik toen geen klachten had. ha... was een agressieve manier van reageren. Er wordt gewoon vrolijk tegen me gezegd dat ik niet moet zeuren, want ik was eerder al wel tevreden (lees: ik had des tijds nog geen hap gegeten). De serveerster liep weg en dat was dat. We vroegen om de rekening en uiteraard stond mijn Papperdella al tartufo er gewoon op. Ik vraag aan de serveerster (dit maal een andere) waarom ze mij het gerecht willen rekenen welke ik terug stuurde naar de keuken? Deze serveerster reageerde direct heel agressief. Ze gaf aan dat ik toch echt zelf dit gerecht heb besteld. Ik reageerde verbijsterd dat ik daar gelukkig zelf bij was ja, maar ik mijn gerecht terug heb gestuurd vanwege de droge kip. Nou, zei mevrouw, we hebben nog nooit klachten gehad over dit gerecht, dus als u het niet lekker vindt is dat niet ons probleem... Ik heb nog geprobeerd uit te leggen dat ik geen nieuwe klant ben en ook niet ontevreden ben over het algemeen, maar echt alleen over de kip(welke wel essentieel onderdeel is van dit gerecht). Ze gaf aan dat ze al had vernomen dat het eerder er al nogal heftig aan toe ging bij ons aan tafel en ze hier niets mee kan en ik het verder op moet pakken met de eigenaresse. Hiervoor zal ik zelf naar binnen moeten gaan. Maar het gerecht moet ik toch echt betalen. Op dit punt was ik er klaar mee. we hebben betaald en zijn weg gegaan.

RemcoGlas .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuk restaurant, aan een levendige weg.
De prijs van 30,50 staat vast, Alhoewel de bestelling voor 1 persoon dat qua prijs niet redt.
Tomatensoep niet aan te raden, lijkt op tomatenpuree. De andere voorgerechten waren wel heerlijk.
Hoofdgerecht Pizza was erg groot, lekker en voedzaam. Snijden met mes en vork was echter lastig. Vork boog krom, pizzasnijder was handiger geweest. Bodem aan de randen erg taai. Toetje was uitmuntend.
Bediening zeer vriendelijk en attent.
Joopenellen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Albert Hein diner bij Dall-Italia gedaan, prima prijs kwaliteit verhouding.
Voldoende keuze uit lekkere voor-hoofd en nagerechten.
Langeruigeweide .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het driegangen weekmenu is altijd goed! Verder is het toetje van marscarponekoffie met vanilleijs een absolute topper (wel goed om met zijn 2-en te delen). Bediening erg aardig en gastvrij!
Lilybelle .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dall-Italia is een leuk italiaans restaurant met een ongedwongen sfeer.
Bediening correct en zeer vriendelijk.
Bij mooi weer is er buiten te eten op het terras.
Wij hebben er gegeten met de AH restaurantactie bon waarvoor zij een speciaal keuzemenu
hadden samengesteld met voor ieder wat wils.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.
Korverharry .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Zeer goed bediening en het eten was ook prima.
Leuke locatie en alles ziet er verzorgd en schoon uit.
Ook de opmaak van het eten is goed.
TinekeJan .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vriendelijk personeel
Restaurant ziet er zeer verzorgd uit
Het eten was erg lekker en wordt leuk opgediend.
Zeker voor herhaling vatbaar
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Dit was onze tweede keer en het eten was opnieuw echt super lekker! Vooraf een heerlijke antipasto vlees gevolgd door een lekkere pizza en afgesloten met tiramisu en cheescake. Heerlijk, genoten!
MarjoleinWeijers .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Al vele malen bij Dall Italië met veel plezier gegeten
Vanavond een zeer teleurstellende ervaring gehad.
Bestelde pizza was incompleet, bij navraag aangevuld met rauwe champignons.
Opmerking gemaakt naar uitermate correcte serveerster, heeft ook aangeboden om het te herstellen maar zou betekenen dat mijn tafelgenote al klaar was met eten en ik nog moest beginnen.
Er werd mij als compensatie koffie van het huis aangeboden, van de 2 bestelde koffie werd er 1 berekend en ook de extra champignons stonden op de rekening.
Het meest teleurstellende van deze avond was dat de eigenaresse/gastvrouw, die mij zeker moet kennen als regelmatige gast niet even aan ons tafeltje is verschenen!
Kortom, ik zal hier niet meer gaan eten en ook niet meer aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Gezellig leuk restaurant, hele leuke bediening en heel aardig! Heerlijk gegeten voorrecht miste ik wel de pijnboompitten, maar was zeker goed en Calzone pizza was heerlijk! Zeker herhaling vatbaar
Amvanwinkelen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben hier gegeten mat de bon van AH. Er een speciale AH kaart.
Je kunt kiezen uit verschillende voorgerechten wij namen carpaccio. Het was een halve portie!! Voor het hoofdgerecht kon je kiezen uit 1 soort pasta en uit alle pizza's. Dat er niet meet keus uit pasta was vind ik vreemd. Ik snap niet wat het uit maakt om gewoon uit alle pasta's te kunnen kiezen. Het nagerecht was prima, keus uit 3.