Dakota'z

Markt 14 Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Dakota'z

Terug naar futuristische tijden

Dakotaz is verbouwd en hoe! De pop-art aan de muur, paarse led verlichting en de leren banken geven deze plek de futuristische jaren negentig sfeer. Zelf brengen ze dat perfect onder woorden met het concept "club lounge restaurant". Natuurlijk staan de spareribs nog steeds op het menu, maar deze is uitgebreid met Aziatisch verrassingen en steaks waar elke liefhebber blij van wordt. Deze hotspot is een bezoekje waard!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dakota'z

busstation op loop afstand
  • Kom je met de auto?
    In het centrum van de stad naast het oude Raadhuis en de kerk
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 1630 uur tot ???

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren hebben mijn partner en ik hier voor het eerst gegeten. Ik was met name benieuwd naar de spareribs die men hier serveert. We begonnen met een voorgerechtje en ik koos voor een Rossini burgertje, een afgeleide van een klassieker, namelijk de biefstuk Rossini.(Een malse biefstuk op geroosterd brood met jus,een plak ganzenlever en geschaafde truffel) Het burgertje was lekker,de dikke plak eendenlever erbovenop vond ik niet erg smakelijk. Ook de truffelsaus vond ik geen succes. Jammer. De salade van mijn partner was oké.
Mijn hoofdgerecht, spareribs Mexican style met chili was heerlijk. Prima van smaak, goed gegaard zodat ze makkelijk van het bot kwamen. Ik had aan 1 portie ruim voldoende. Ook de surf en turf van mijn partner was lekker, echter wel een vrij kleine tournedos en slechts 2 gamba's voor een fiks bedrag (€ 23,50) De gedraaide frites als bijgerecht waren prima. We hebben hierbij een flesje heerlijke rode wijn gedronken, gekozen van de wijnkaart. (Carnivor, cabernet sauvignon) Deze wijn is kwalitatief beter dan de huiswijnen, ook wel wat duurder.
Samenvattend is dit een hele leuke zaak, mooi ingericht met zeer vriendelijk en vlot personeel. De spareribs zijn hier zeer goed, de rest van de gerechten is in orde, zeker niet slecht. Als ik weer trek heb in spareribs weet ik waar ik heen moet!
Nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig restaurant met lekkere uitgebreide kaart met heerlijke spareribs.
Jacintha R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij Dakota'z kun je heel goed eten. Een aanrader zijn de spareribs, maar ook de andere gerechten zijn goed. Bediening is goed. Personeel is heel aardig. Prijs kwaliteit is goed. Grote porties.
bert J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
De spareribs waren lekker mals en de bediening goed en is zeker voor herhaling vatbaar.
N R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was super, zoals gewoonlijk! Je kan er voor een leuke prijs heerlijk eten! En de aankleding is sfeervol en erg mooi! En het personeel is ook heel aardig en vragen regelmatig of alles naar wens is! Dus gewoon Toppie!!
ruudwillemsen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Zelf s'avonds om 21.00 nog perfecte service....
We waren met zn 3en aan de late kant om in Roosendaal nog wat te kunnen eten, maar gelukkig was de keuken bij dakota'z nog gewoon open!
Een heerlijke hamburger met twister frietjes, goeie snelle en beleefde service voor een redelijke prijs, wat wil een mens nog meer....
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten, alleen jammer dat het eten niet echt warm was!
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
matthijsenangela J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
lekker eten, gezellig ambiance
Anja J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
lekker gegeten
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kom hier regelmatig om te genieten van de heerlijke spareribs en ook vanavond waren ze weer een genot om te eten. Het jeugdige personeel zorgde in dit leuk ingerichte restaurant dat het ons aan niets ontbrak.
Persoonlijk zijn dit de beste spareribs ooit ergens gegeten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Super goed eten
Karl V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden de zalm en het broodje pulled pork besteld en dit was echt top! Zeker een aanrader om te gaan eten.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gisteren met zn vijven wezen eten super mooi zaak en locatie, goede bediening en ... geweldige spare ribs komen zeker hier terug ????
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Jarenlang deze zaak wat genegeerd vanwege de sparerib reputatie lang geleden. Toch maar weer een binnengestapt.

Geen teleurstelling geworden. Het interieur in vlot en eigentijds, met vele schilderijen van popsterren aan de wand, een beetje een lounge sfeer.

Beknopte menukaart met verrassende gerechten. Keuze uit de hele wereld , ook de spareribs komen aanbod maar wel in een bijrol.

Gerechten smaken uitstekend en hier en daar zelfs verrassend.

Vriendelijk en vlot personeel. Een zaak om toch nog maar eens langs te gaan dus.
bartvandorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met 2 personen hier gegeten nadat we enkele weken ervoor al eens hier gegeten hadden met ons gezin Toen voel ons al op dat de kaart uitgebreid was en het eten heel lekker was. Vroeger was de kaart gespitst op spareribs maar nu is er echt een mooie variatie van de kaart.
Als voorgerecht een runder carpaccio en die was heerlijk met de dressing met truffel erin.
ook een thaise rode curry soep en die was echt lekker. Het was lekker druk in de zaak maar de bediening is echt top en vriendelijk tegen iedereen.
Hoofdgerecht was voor mij toch de spareribs three of a kind. vorige keer had ik een broodje pulled pork genomen en dat was echt heerlijk. maar had nu weer zin om lekker te kluiven en die spareribs zijn daar echt voortreffelijk. Mijn vrouw nam een mixed grill en meestal is dit gewoon een safe gerecht maar bij dakota'z geven ze er toch een speciale draai aan zodat het net dat plusje geeft.
geen nagerecht genomen want het buikje zat al vol
Wel een heerlijke kleine ijskoffie en een koffie met een lekkere whisky en dan krijg je ook een goed glas whisky en geen bodempje drank
voor ons zeker voor herhaling vatbaar, allereerst voor het eten maar de bediening was echt top
hrabeling .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Voor heerlijke spareribs moet je echt hier zijn, we nemen altijd de sausjes apart, en het vlees is van goede kwaliteit, en valt zo van het bot.
Laatst met ons bedrijf hier een hapje wezen eten, en ook andere gerechten zagen er verzorgd en smakelijk uit, en volgens mijn collega's smaakte deze ook heerlijk. Mooie zaak met vriendelijk personeel.
Smitie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Afgelopen vrijdagavond bij Dakotaz spareribs gegeten. De keuze aan sausjes was erg goed, maar de spareribs waren matig, niet echt gekruid. Ook werd 1 euro extra gerekend voor een heel klein dotje mayonnaise, bij een gerecht van 19,50 mag dit wel inbegrepen zijn.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Slechte ervaring bij binnenkomst koele begroeting plaats bij de deur tochtig en koud weinig te doen snap dit achteraf wel lang op bediening moeten wachten hadden het te druk met elkaar aan de bar eten kleine porties en smakeloos tijdens het eten kwamen ook de drankjes eindelijk geen aanrader dus