Dakota'z

Markt 14 Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Dakota'z

Terug naar futuristische tijden

Dakotaz is verbouwd en hoe! De pop-art aan de muur, paarse led verlichting en de leren banken geven deze plek de futuristische jaren negentig sfeer. Zelf brengen ze dat perfect onder woorden met het concept "club lounge restaurant". Natuurlijk staan de spareribs nog steeds op het menu, maar deze is uitgebreid met Aziatisch verrassingen en steaks waar elke liefhebber blij van wordt. Deze hotspot is een bezoekje waard!

Meer informatie over restaurant Dakota'z

busstation op loop afstand
  • Kom je met de auto?
    In het centrum van de stad naast het oude Raadhuis en de kerk
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 1630 uur tot ???

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gisteren met zn vijven wezen eten super mooi zaak en locatie, goede bediening en ... geweldige spare ribs komen zeker hier terug ????
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Jarenlang deze zaak wat genegeerd vanwege de sparerib reputatie lang geleden. Toch maar weer een binnengestapt.

Geen teleurstelling geworden. Het interieur in vlot en eigentijds, met vele schilderijen van popsterren aan de wand, een beetje een lounge sfeer.

Beknopte menukaart met verrassende gerechten. Keuze uit de hele wereld , ook de spareribs komen aanbod maar wel in een bijrol.

Gerechten smaken uitstekend en hier en daar zelfs verrassend.

Vriendelijk en vlot personeel. Een zaak om toch nog maar eens langs te gaan dus.
Bartvandorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met 2 personen hier gegeten nadat we enkele weken ervoor al eens hier gegeten hadden met ons gezin Toen voel ons al op dat de kaart uitgebreid was en het eten heel lekker was. Vroeger was de kaart gespitst op spareribs maar nu is er echt een mooie variatie van de kaart.
Als voorgerecht een runder carpaccio en die was heerlijk met de dressing met truffel erin.
ook een thaise rode curry soep en die was echt lekker. Het was lekker druk in de zaak maar de bediening is echt top en vriendelijk tegen iedereen.
Hoofdgerecht was voor mij toch de spareribs three of a kind. vorige keer had ik een broodje pulled pork genomen en dat was echt heerlijk. maar had nu weer zin om lekker te kluiven en die spareribs zijn daar echt voortreffelijk. Mijn vrouw nam een mixed grill en meestal is dit gewoon een safe gerecht maar bij dakota'z geven ze er toch een speciale draai aan zodat het net dat plusje geeft.
geen nagerecht genomen want het buikje zat al vol
Wel een heerlijke kleine ijskoffie en een koffie met een lekkere whisky en dan krijg je ook een goed glas whisky en geen bodempje drank
voor ons zeker voor herhaling vatbaar, allereerst voor het eten maar de bediening was echt top
Hrabeling .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Voor heerlijke spareribs moet je echt hier zijn, we nemen altijd de sausjes apart, en het vlees is van goede kwaliteit, en valt zo van het bot.
Laatst met ons bedrijf hier een hapje wezen eten, en ook andere gerechten zagen er verzorgd en smakelijk uit, en volgens mijn collega's smaakte deze ook heerlijk. Mooie zaak met vriendelijk personeel.
Smitie .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Afgelopen vrijdagavond bij Dakotaz spareribs gegeten. De keuze aan sausjes was erg goed, maar de spareribs waren matig, niet echt gekruid. Ook werd 1 euro extra gerekend voor een heel klein dotje mayonnaise, bij een gerecht van 19,50 mag dit wel inbegrepen zijn.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2013
Slechte ervaring bij binnenkomst koele begroeting plaats bij de deur tochtig en koud weinig te doen snap dit achteraf wel lang op bediening moeten wachten hadden het te druk met elkaar aan de bar eten kleine porties en smakeloos tijdens het eten kwamen ook de drankjes eindelijk geen aanrader dus
Eric040167 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Dan maar weer eens een recente recensie van dit hippe en sfeervolle restaurant.

Bediening:
Vriendelijk en attent en natuurlijk gaat het ook soms langzamer of sneller als je dacht maar een beetje duidelijk communiceren werkt altijd goed.

Eten:
Sushi: heerlijk!
Nachos: prima (iets minder op je bord mag)
Salades: meer dan genoeg en prima op smaak
Juul7 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Vanuit buiten leek Dakotaz het jongste restaurant in de buurt, eenmaal binnen waren mijn vriendin en ik aangenaam verrasd door de mooie en hippe inrichting. We werden bij binnenkomst vriendelijk verwelkomt en drankjes werden snel opgenomen en gebracht. We hadden beide gekozen voor de Dakotaz salade, was niks mis mee alleen naar mijn mening wat te veel dressing. Ook de rekening viel reuze mee, een leuke avond geha!d