Dakota'z

Markt 14 Roosendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Dakota'z

Terug naar futuristische tijden

Dakotaz is verbouwd en hoe! De pop-art aan de muur, paarse led verlichting en de leren banken geven deze plek de futuristische jaren negentig sfeer. Zelf brengen ze dat perfect onder woorden met het concept "club lounge restaurant". Natuurlijk staan de spareribs nog steeds op het menu, maar deze is uitgebreid met Aziatisch verrassingen en steaks waar elke liefhebber blij van wordt. Deze hotspot is een bezoekje waard!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dakota'z

busstation op loop afstand
  • Kom je met de auto?
    In het centrum van de stad naast het oude Raadhuis en de kerk
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag tot en met Zondag vanaf 1630 uur tot ???

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Dakota'z

Conny V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellige avond met vriendinnen. Leuke gezellige stek . We komen terug.
annemerie H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg goed vlees, zeer smakelijk.
Het overige eten was ook zeer goed.
Zeer vriendelijk personeel.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Fantastisch lekker gegeten
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prettige ontvangst, er was een tafeltje gereserveerd op verdieping, maar toen men mijn rollator zag werd dat veranderd naar parterre. Met dank! Veel persoonlijke aandacht van gastvrouw!, heerlijk gegeten. Bij het hoofdgerecht was wat rauwkost wel lekker geweest! Wij komen terug!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Weer erg lekker gegeten, wordt wel steeds duurder voor mijn gevoel. Zit voor mijn gevoel al bij de duurdere plekken te eten. Maar erg lekker gegeten, das ook belangrijk.
Omer V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kom wel uit België verblijf veel in Nederland en zal zeker regelmatig terug komen was super en een aanrader voor iedereen
Tania K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zeer gezellig en weer heerlijk gegeten
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
GE-WEL-DIG! Superservice, met een lach. Eten is geweldig, spare-ribs zijn niet te beschrijven zo mals, en al die smaken! Zeker voor herhaling vatbaar. Tot ziens Dakota'z Crew!
Tania K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met verschillende vrienden er al gaan eten , iedereen is er zeer over te spreken!
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
wel lang moeten wachten op de bestelling voor de rest was alles lekker
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goede en vriendelijke bediening. Er staan diverse gerechten op de menukaart, zodat er voor iedereen wat te kiezen is. Mooi eigentijds interieur wat past bij de sfeer en uitstraling van het restaurant. Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen en zeker niet de laatste keer.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Afgelopen zondag weer eens lekker uit eten geweest en voor de verandering de burritos eens geprobeerd ....... ook een aanrader ....... met ossenhaas !!!!
G. V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk eten, alles netjes optijd, vriendelijk personeel, tijdje geleden met een groepje hier gegeten en nu met zijn tweeen, allebei de keren uitstekend!!
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk / gastvrij (ook voor kinderen).
Enorm genoten!!!
Matthijs F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Altijd fijn om terug te komen bij Dakota'Z. Als ik zin heb in Spare-Ribs kom ik vanuit Amsterdam om een avond te eten met familie en vrienden. erg leuk is dat de kaart steeds weer nieuwe gerechtjes en starters heeft maar de klassiekers zoals de Ribs laat staan. EEN AANRADER!
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eten viel tegen - alles was vrij zout, biefstuk was volledig doorbakken waar medium besteld was.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren hebben mijn partner en ik hier voor het eerst gegeten. Ik was met name benieuwd naar de spareribs die men hier serveert. We begonnen met een voorgerechtje en ik koos voor een Rossini burgertje, een afgeleide van een klassieker, namelijk de biefstuk Rossini.(Een malse biefstuk op geroosterd brood met jus,een plak ganzenlever en geschaafde truffel) Het burgertje was lekker,de dikke plak eendenlever erbovenop vond ik niet erg smakelijk. Ook de truffelsaus vond ik geen succes. Jammer. De salade van mijn partner was oké.
Mijn hoofdgerecht, spareribs Mexican style met chili was heerlijk. Prima van smaak, goed gegaard zodat ze makkelijk van het bot kwamen. Ik had aan 1 portie ruim voldoende. Ook de surf en turf van mijn partner was lekker, echter wel een vrij kleine tournedos en slechts 2 gamba's voor een fiks bedrag (€ 23,50) De gedraaide frites als bijgerecht waren prima. We hebben hierbij een flesje heerlijke rode wijn gedronken, gekozen van de wijnkaart. (Carnivor, cabernet sauvignon) Deze wijn is kwalitatief beter dan de huiswijnen, ook wel wat duurder.
Samenvattend is dit een hele leuke zaak, mooi ingericht met zeer vriendelijk en vlot personeel. De spareribs zijn hier zeer goed, de rest van de gerechten is in orde, zeker niet slecht. Als ik weer trek heb in spareribs weet ik waar ik heen moet!
Nicolet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gezellig restaurant met lekkere uitgebreide kaart met heerlijke spareribs.
Jacintha R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Bij Dakota'z kun je heel goed eten. Een aanrader zijn de spareribs, maar ook de andere gerechten zijn goed. Bediening is goed. Personeel is heel aardig. Prijs kwaliteit is goed. Grote porties.
bert J.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
De spareribs waren lekker mals en de bediening goed en is zeker voor herhaling vatbaar.