Dailywok

Stadhuisplein 34 3012 AS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dailywok

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Gisteravond hier een wok maaltijd besteld. Je kan voor 1 euro meer extra groenten krijgen en dat is fijn! Je krijgt een mooie hoeveelheid noodles, groenten en naar keuze (tofu). De rode saus 'red curry' is echt niet aan te raden, te heet waardoor je de ingrediënten moeilijk kan proeven. Snelle service alleen merk je wel dat het concept gericht is op 'de klant snel afhandelen'. Dat is jammer!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Goede Wok formule. Tegenover de skihut zit deze nieuwe zaak op het stadhuisplein. Voor een noodle, beef, extra cashewnoten en seroendeng was ik met een blikje cola 9 euro kwijt. Het is een flinke portie met verse groenten. Er zijn slechts 20 zitplaatsen in de zaak. Dit is zeker een plek om terug te komen.
Dtta .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Heerlijk, goedkoop en snel klaargemaakt eten De kip met Ketjapsaus en gekookte rijst was prima, en de sate was super! ook super gezeten in de zitzakken.