Dailywok

Oude Langendijk 23 D 2611 GL Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dailywok

Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Genoeg keuze uit verschillende maaltijden; vlees, kip, vega.
Lekker om een "snelle hap" daar uit de leuke vierkante bakjes te eten, of af te halen voor thuis.
Grote volle bak, royaal met ingrediënten!
Boeddha .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Toen Daileywok net open was, kwam ik hier heel graag.
maar nu ben ik vorige week langs geweest, om een lekker broodje kip terriyaki en chia sieu te halen maar het viel me heel erg tegen.
het vlees was te lang door gegaard, als of 't in een warmhoudt bak heeft geleggen. echt niet lekker.
de service is wel goed!
NemoV .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Omdat er kennissen om de hoek wonen is het wel makkelijk om hier even binnen te stappen en snel wat te bestellen, de bestelling is namelijk vrij snel klaar elke keer. Het eten kan wat vettig zijn, en er kan een overdaad aan water op de bodem blijven hangen van het saus. Maar dat doet niet veel af op de smaak, en het smaakt wel lekker. Het decor is wat simpel, gewoon wat simpele tafeltjes, al moet ik zeggen dat de krukjes en de tafel hoogte niet zijn gemaakt voor de wat kortere mensen onder ons.
Martinedeniet .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Fijn en goed eten hier! Ik ben blij met de optie dat je een extra portrie groenten kunt kiezen. Ik bestel hier regelmatig . Het personeel helpt me altijd goed en ik heb ze nog niet op een fout kunnen betrappen. Wel jammer dat ze de smoothies niet heel goed kunnen omschrijven. Maar dat is slecht een enkel puntje.
Mthomas .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Gezond, snel en voor weinig. Altijd eet ik de zoetzure kip hier die gewoon heerlijk is. Neem er een drankje bij voor €1,- extra en je bent weer klaar. Dames achter de bar altijd vriendelijk.

Decor strak en simpel, helaas tocht de deur af en toe, dus daar moet je niet precies achter zitten.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Mijn favoriete afhaal/fastfoodrestaurant, vooral vanwege de beef-teriyaky: mals vlees (vind ik op zichzelf al een kunst) met knapperige groenten en lekkere saus, altijd voldoende voor de hele bak rijst. Vanuit de afhaalbak al goed te eten, thuis op een bord gestort nog nét wat lekkerder.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Voor een snelle hap ter plekke of een afhaaldiner is dit een heel erg goede keuze. Het eten is lekker, er is goede keus en een goede indicatie van de pittigheid. Verder vind ik het heel fijn dat de hoeveelheid vlees en groente goed overeenkomen met gezonde normen. Er wordt ook gewokt; vlees is gaar maar de groente heeft nog veel bite. Als ik een minpuntje moet noemen: doordat de bakjes heel vol zitten, en doordat de bodem (rijst of noedels) helemaal onderop zit, wordt het wel een flinke knoeiboel. Geen overmatig inspirerende inrichting en service, maar dat verwacht ik ook niet, voor deze prijs en categorie. Het perfecte fastfood, wat mij betreft!