Dailykeet

Dijkstraat 16 4322 AB Scharendijke Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dailykeet

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Rob en team, het eten was geweldig tijdens de BC Dagen in Rijswijk!!
De broodjes en de warme maaltijd smaakten heerlijk. Wij komen gauw eens langs in Burgh Haamstede.
Namens het team van DWM Works4u uit Hoogvliet.
Marco Donkersloot.
www.dwmworks4u.nl
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijke bruine bonensoep gegeten.
Rode kool, gekookte aardappelen en een bal gehakt erbij verrukkelijk.
En voor de zaterdag hadden we nassi en dat verdiende ook een 10.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Reeds verschillende feestjes hebben wij door de Dailykeet laten verzorgen.
Niet alleen wordt er gebruik gemaakt van streekproducten, maar ook alles is vers en gezond.
We zijn zeer te spreken over de manier waarop we door de Dailykeet worden ondersteund in het organiseren van feestjes, partijen, verjaardagen.
Het is gewoon altijd goed!
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Van de catering gebruik gemaakt ter ere van de verjaardag van mijn vader. Heerlijke schotels, huzarensalade, gebraden kip met lente aardappelen, vispasta salade met grote garnalen en als toetje chocolade mouse en heerlijk pastel de nata, lekkere Portugese bladerdeegtaartjes met custard. Echt een aanbeveling hier wat te bestellen
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Deze mensen begrijpen het een daghap voor 5,95, super vers, super lekker en wordt nog thuis gebracht ook. Super mooie zaak met eigentijdse inrichting. Aanwinst voor Zeeland !!! Waar vind je het nog rode kool met gekookte aardappels ( en dan niet van die harde knikker en een superballetje kalfsgehakt !!!!
OnBeZorgdWeg .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Op 26 oktober heeft Dailykeet te catering gedaan voor 40 mensen. Op locatie werd er gekookt vanuit de Dailykeet, wat werkelijk een toegevoegde waarde heeft voor de sfeer! Alle gasten laaiend enthousiast over het eten, diverse keuzes, een heerlijke stamppot, maar ook overheerlijke vis! Het toetje was precies een goede aanvulling. Goede service, goede kok en koksmaatje en vooral ongedwongen, vriendelijk, gewoon perfecte avond gehad!
Klant25 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Goede service, enthousiaste kok. Geen moeite is hem teveel om voor de klant dagverse producten te leveren, zoals brood bakkerij Ten Hove, mosselen van Bout Bruinisse. De dagschotels zijn erg smakelijk.