Daily's

Meer informatie over restaurant Daily's

7,1
M.J C.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
We hebben heerlijke broodjes gegeten. Helaas is het wel erg luidruchtig hier. De milkshakes maken veel lawaai, maar de brom die continu te horen is is echt super irritant
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Tsja.. Een kleine krappe broodjeszaak " oude stijl". Gedateerd in uitstraling, inrichting en assortiment. Niet duur en nog ouderwetse broodjes. Mag van mij hipper en eigentijdser en frisser allemaal, maar ja... Tis Zeeland he
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Uitstekende broodjeszaak, bijzonder vers, niet duur en leuk gevarieerd beleg. Ik had ei, mayo, ketchup, spek en wat sla. Erg lekker. Vers geperste jus erbij. Het zaakje is klein maar wel gezellig en de bediening is top: snel, vakkundig en hartelijk.
Jp233 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Goede verse broodjes en altijd keurig op tijd bezorgd. Ook is het een lekkere zaak om even tijdens het winkelen wat te eten of te drinken. Zeker aan te raden als je even snel een hapje wilt eten.
Erg schone en klantvriendelijke zaak!
Irishx .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Al een paar keer geluncht bij Daily's, de bediening is altijd vriendelijk en er is een ruime keuze op de kaart. Het decor ziet er een beetje uit als een Franse bistro, leuk en lekker!