Daily-in Lochem

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Daily-in Lochem

Calle D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Vanmiddag geluncht bij Daily-in (niet gereserveerd). Bij het bestellen van het drinken meteen gevraagd of er glutenvrij brood aanwezig was en dit was er! Dan kan er bij mij al snel niet heel veel meer mis gaan. Het drinken werd geserveerd en dit zag er super leuk uit (warme dranken): een bordje met de drank, een koekje, wat chocolaatjes en wat slagroom.
Verder was er een hele uitgebreide kaart, dus duurde het een tijdje voordat ik mijn keuze had gemaakt. Omdat ik glutenallergie heb, zorg ik altijd dat ik drie opties heb, voor het geval mijn eerste keuzes helaas toch niet glutenvrij gemaakt kunnen worden. Gelukkig kon mijn eerste keuze (een hamburger!) glutenvrij gemaakt worden. Dit werd geserveerd en het was een erg lekker broodje en het zag er goed uit.

"Wij frituren en bakken in glutenvrije vloeibare (frituur) olie van Levo. Standaard serveren wij glutenvrije fritessaus, ketchup, curry, knoflooksaus en softijs. Ook hebben wij een glutenvrije frikandel en kroket in ons assortiment. " Dit staat op hun website (waar overigens nog veel meer allergenen informatie staat) en op de menukaart.

Kortom, het eten was erg lekker. De bediening was ook heel vriendelijk en goed. We hebben niet lang hoeven wachten en ook de gerechten van de rest van ons gezelschap waren erg lekker. Oh ja, en dat voor echt een hele betaalbare prijs!

Echt een aanrader!!!
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We werden laat opgemerkt door de bediening. Maar heerlijk gegeten, geen poespas, maar goed eten voor weinig geld. Zat ook goed vol. Hamburgers veel keuze, origineel en meer dan genoeg. Verse jus is ook echt vers.
Beste Niki-1984,
Dank voor je feedback en complimenten. Jammer dat ik nu niet precies weet wie je bent, maar graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Hans Bosch en team Daily-in.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Weeë heerlijk gegeten. Je snapt niet dat dit kan voor deze prijzen. Werkelijk verrukkelijk! Iedereen aan te bevelen. Hoop hier nog vaker te komen en heerlijk te eten.
Henk dank je wel, ook voor de mondelinge complimenten. Tot een volgende keer!
Met smakelijke groet, Hans en team Daily-in.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
We hebben met een gezelschap van 6 personen lekker gegeten. Tositi's, uitsmijters en broodjes. Prima prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding. Vandaag bij t toilet wat rommelig.
Coosaskid .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land en woon nog niet zo lang in de gemeente Lochem, maar dit was snel ontdekt!! Als er vrienden uit mijn oude omgeving bij mij komen, neem ik ze bijna standaard mee naar Daily-in. Heerlijk, kijk er helemaal naar uit. Leuke vlotte bediening, veel keus uit heerlijk eten en dat voor een leuke prijs. Echt een momentje van rust. Aanrader!!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Uniek concept, dit restaurant. Goede kwaliteit en scherpe prijzen. Geen sjieke bedoeling, maar wel prettige omgeving en vriendelijk personeel. Het is een soort van betere lunchroom. Aanrader als je lekker, eenvoudig en toch goed wil uiteten. En kies na afloop een van die lekkere koffies: erg lekker en eerlijk gezegd: ook erg goedkoop. Aanrader dus!
hatido .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Klantvriendelijke eet gelegenheid met goed en attent personeel.
Ruime kaart met goed verzorgde gerechten en ruim voldoende voor een redelijke prijs.
Zomertjes .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Hier komen we met enige regelmaat koffie drinken of wat eten. Ze zijn overduidelijk de vroegere snackbar ontstegen. Prima producten en vriendelijke bediening. Als je verderop in de straat een cappucino besteld lijkt het in geen enkel opzicht op de cappucino van Hans. Mooi opgemaakt in mooi servies met koffieboontjes, slagroom met likeurtje en heerlijk koekje. Zeker een aanrader.