Daily-in Lochem

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Dinsdag 11:00 - 20:00
Woensdag 10:00 - 20:00
Donderdag t/m Zaterdag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We werden laat opgemerkt door de bediening. Maar heerlijk gegeten, geen poespas, maar goed eten voor weinig geld. Zat ook goed vol. Hamburgers veel keuze, origineel en meer dan genoeg. Verse jus is ook echt vers.
Beste Niki-1984,
Dank voor je feedback en complimenten. Jammer dat ik nu niet precies weet wie je bent, maar graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Hans Bosch en team Daily-in.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Weeë heerlijk gegeten. Je snapt niet dat dit kan voor deze prijzen. Werkelijk verrukkelijk! Iedereen aan te bevelen. Hoop hier nog vaker te komen en heerlijk te eten.
Henk dank je wel, ook voor de mondelinge complimenten. Tot een volgende keer!
Met smakelijke groet, Hans en team Daily-in.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
We hebben met een gezelschap van 6 personen lekker gegeten. Tositi's, uitsmijters en broodjes. Prima prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding. Vandaag bij t toilet wat rommelig.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Gisteren gelunched bij Daily-In en we waren zeer aangenaam verrast. Tafelgenoot ging voor de salade gegratineerde geitenkaas met spek, honing, olijven, walnoten met een natureldressing. Zelf koos ik voor de salade mals gebakken kipfilet, brie, ananas, olijven en een honing-mosterddressing, waarbij ik heb gevraagd de ananas weg te laten en de dressing ook naturel te houden. Ben niet van fruit of zoete dressings.
Salade zeer rijk opgenaakt met voor beiden een passend garnituur, bij de geitenkaas walnoten, bij de kip cashewnotenb, maar ook ei, meloen, sinaasappel teveel om op te noemen.
Handen wassen na het afrekenen is het enige puntje dat we kunnen maken.
Dank je Johanna, voor het compliment en de feedback!
Graag tot ziens, Hans Bosch - Daily-in.

Reactie van proever:

Vind het altijd moeilijk om een kritisch puntje te benoemen, het viel beiden op.
Blijft overeind, beide salades behoren tot de top 3 van onze beleving.
Echt goed en duidelijk met meer dan gemiddelde passie gemaakt.
Coosaskid .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land en woon nog niet zo lang in de gemeente Lochem, maar dit was snel ontdekt!! Als er vrienden uit mijn oude omgeving bij mij komen, neem ik ze bijna standaard mee naar Daily-in. Heerlijk, kijk er helemaal naar uit. Leuke vlotte bediening, veel keus uit heerlijk eten en dat voor een leuke prijs. Echt een momentje van rust. Aanrader!!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Uniek concept, dit restaurant. Goede kwaliteit en scherpe prijzen. Geen sjieke bedoeling, maar wel prettige omgeving en vriendelijk personeel. Het is een soort van betere lunchroom. Aanrader als je lekker, eenvoudig en toch goed wil uiteten. En kies na afloop een van die lekkere koffies: erg lekker en eerlijk gezegd: ook erg goedkoop. Aanrader dus!
Hatido .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Klantvriendelijke eet gelegenheid met goed en attent personeel.
Ruime kaart met goed verzorgde gerechten en ruim voldoende voor een redelijke prijs.
Zomertjes .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Hier komen we met enige regelmaat koffie drinken of wat eten. Ze zijn overduidelijk de vroegere snackbar ontstegen. Prima producten en vriendelijke bediening. Als je verderop in de straat een cappucino besteld lijkt het in geen enkel opzicht op de cappucino van Hans. Mooi opgemaakt in mooi servies met koffieboontjes, slagroom met likeurtje en heerlijk koekje. Zeker een aanrader.