Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Meer informatie over restaurant Daikichi

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Flokstra .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Jorien S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een hele leuke ervaring bij Daikichi! Wat een heerlijke gerechten. We kregen meer dan genoeg te eten en dat tegen een hele leuke prijs. Ik zou het iedereen aanraden om hierheen te gaan!
Rieneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk om te zien dat het voor je neus wordt klaar gemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar. Hoeveelheden ruim voldoende.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het wassen een geslaagde avond!! Wel zijn hier al vaker geweest en zijn nooit teleurgesteld
voor herhaling vatbaar
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor het eerst bij dit restaurant gegegen. Het is in één woord voortreffelijk. Wij hadden met z'n allen het combi menu wat inhoudt dat je vlees en vis krijgt. Na de eerste twee rondes denk je, dit is best weinig, ik heb nog zo een trek. Uiteindelijk kon ik bijna de twee laatste gerechten niet op, zo vol zat ik. De kwaliteit van het vlees en vis is geweldig. De kok maakt er een leuke belevenis van aan de plaat. De bediening is qua drankjes en sausjes erg vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar, en wel heel binnenkort.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
zeer goed restaurant met vriendelijke bediening en geweldig japans eten.
zou alleen het recept willen van de saus die over de garnalen ging! om je bord af te likken maar die was te heet :-)
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
weer heerlijk gegeten hier; nu een keer alleen het vis-menu, hetgeen ons goed bevallen is; we komen zeker nog een keer terug;
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Verrukkelijk zo als altijd! Ik neem bijna altijd het vismenu, omdat het gewoon altijd erg lekker is. Mijn moeder had het vleesmenu. Ook deze viel goed in de smaak. Mijn vriendin eet alleen maar vegetarisch en daar hadden ze ook lekkere gerechtjes voor gemaakt. Mijn moeder en ik komen hier al jaren en blijven dat zeker doen.
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gewoon allemaal Chinezen die proberen een Japans teppanyakki restaurant te runnen. De smaken en de kwaliteit zijn echter niet Japans en zijn ver ondermaats. Het staat er blauw van de rook je kleren kunnen direct in de was. Prijs- kwaliteit verhouding is erg slecht. Geen aanrader.
Udje H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben anderhalf jaar geleden hier gegeten en omdat het toen uitstekend was kwamen we terug (uit Amsterdam) om iets te vieren: Het was weer geweldig! We hadden weer het vismenu: vijf gangen met wel 8 soorten zeer verse vis, allemaal goed klaargemaakt en smakelijk opgediend. OK, je moet er wel de tijd voor nemen, de eerste drie gangen over anderhalf uur, maar tja, genieten hoeft niet gehaast.
Wij komen nog eens terug: na een lange duinwandeling is het daar goed toeven en de trein terug is aan de overkant... Aanrader!
William V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Uitstekend gegeten bij Daikichi. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten is aan de prijs, maar je krijgt er een gevarieerd en kwalitatief zeer goed menu voor. Gezellige inrichting en sfeer.
joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij vonden het eten erg lekker maar er zaten veels te lange pauzes tussen de gangen en het was vrij duur als je het vergelijkt met het eten
HELEEN J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima eten, wij hadden het vlees/vis menu- dat was goed in balans. heerlijke groene thee en fijne rode huiswijn!
vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening.
recop C.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Verrassend lekker en gezellig gegeten. Mijn vrouw had het vlees- en ik het combimenu dat beide uit een reeks heerlijke gerechten bestaat. Beslist aan de bakplaat gaan zitten, want dan zie je alles - met een showelement - bereid worden. Bediening is vriendelijk en attent. Sfeer is prima.
Enig minpuntje is het parkeren dat pas lukt als je op enige afstand van het restaurant bent (ca. 8 minuten lopen).
Sophie Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fijne sfeer na de renovatie. De lekkerste sushi van Alkmaar en omstreken! Vers gemaakt en niet van te voren uit de koeling. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik kok hier zeker nog eens terug.
ed.cramer.nl .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We aten hier met de AH-kortingsactie en dat beviel uitstekend. We hadden het vleesmenu en het combi-menu en beide waren heerlijk. We werden goed vermaakt door de kok bij de bakplaat. Er werd redelijk rekening gehouden met de gluten-allergie van mij vrouw. Minpuntje was dat ze salade kreeg met "foute" dressing en dat er naast glutenvrije soja geen alternatief was voor een aantal sausjes bij de gerechten. De bediening was wel heel vriendelijk. Wat ons betreft is het zeker voor herhaling vatbaar!
CupcakeJane .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jammer dat we in eerste instantie niet aan de bakplaat konden zitten. Na half uurtje wachten wel, geen probleem voor ons! Heerlijk gegeten en ontzettend leuke avond gehad. Lekker flesje wijn erbij echt top. Komen zeker nog eens terug
bkamstra .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
het was erg lekker de koks waren weer erg goed voor al met het gooien van het ie dat is altijd erg leuk
de familie vond het erg gezellig een lekker
bendeveld .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We vonden het erg gezellig en lekker. We waren met z'n 9-en, waarvan 8 een uitgebreid Teppanyaki menu hadden. Voor onze dochter van 8 konden we gewoon een aantal losse gerechtjes bestellen. Helemaal prima. Wel zo'n 3.5 uur aan tafel gezeten.
Berber V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldig avondje uit, maken er echt een show van met vermaak!
Eten is heerlijk en wordt voor je neus bereid, keuze uit goede combinatie menu's ook dus voor ieder wat te willen