Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 20
|
31-725114422
8,2 /10
298 recensies

Over het restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 20
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Daikichi

Hoe kom je er?

  • : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag 17:00 - 23:00
- Diner 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
- Diner 17:00 - 23:00

Services

Zeer goed
8,2 /10
  • 10
    17
  • 9
    70
  • 8
    121
  • 7
    55
  • < 7
    35
Eten
8,6
Service
8
Decor
7,5
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
295/298 recensies

Jouw recensie over het restaurant Daikichi

.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
  • Online gereserveerd
wij hebben genoten van het lekkere eten , wijn en leuke mensen in de bediening
het is een leuke plek om te eten en je wordt vriendelijk ontvangen en bediend
victor ?.
Meesterproever
(27 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisterenavond met 7 man heerlijk aan de bakplaat 7 gangen dinner gegeten, een aantal van ons vlees, een aantal vis en een aantal de combinatie. Allemaal vonden wij de avond perfect verzorgd, bediening prima en het eten voortreffelijk. Komen hier zeker terug.
Ineke B.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Het was weer heerlijk; het was weer gezellig; de kaart kenden we al, maar het blijft heerlijk; we komen zeker nog weer keer eten!
Monic S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
8
Service
6
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
  • Online gereserveerd
De kwaliteit van het eten is goed, maar in verhouding hoeveelheid/prijs vonden wij de prijs hiervoor te hoog.
Het restaurant is erg donker en het duurde erg lang voordat het eten kwam. De banken zijn niet echt confortabel om lekker lang te tafelen. Personeel was vriendelijk maar liepen snel heen en weer. Ze maakte niet echt een praatje met hun gasten.
Petra R.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Weer heerlijk gegeten. Aardig personeel en koks. Tot de volgende keer! Groetjes Frank en Petra
Pinhitter2 O.
Meesterproever
(14 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben al vaker bij Daikichi gegeten en zullen dat nog wel vaker doen. Het eten is er altijd goed. De ontvangst en de bediening is uitstekend. Het personeel is altijd vriendelijk en korrect. De sfeer is altijd gezellig, als je aan de bakplaat zit ontmoet je verschillende mensen waar je een praatje mee kan maken.
Het is zeker wat ons betreft een aanrader.
Groetjes van twee genierters.
Simone V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
  • Online gereserveerd
We kregen een andere kaart dan normaal en de prijzen waren met meer daan € 10,- verhoogd met deze actie. Ipv €32,90 dat ik de vorige voor dit menu betaalde zonder actie, kostte deze nu ineens € 44,50. Dat vonden wij een beetje jammer. Was niet echt 2e gratis zeg maar. Voor de rest heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
ankie V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Jammer dat je bij binnenkomst de toiletgroep ruikt. Vloer in de garderobe plakt. Dit geeft toch een idee dat de hygiëne niet helemaal op orde is. Eenmaal binnen verdwijnt dat gevoel. Eten is erg goed.
valldeweijer .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
  • Online gereserveerd
De kwaliteit en de uitvoering door de koks was werkelijk uitstekend en vermakelijk . De smaak van zowel vlees als smaak zeer goed. Echter, voor een AH Restaurant actie behoorlijk hoog geprijsd.
Anita W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Wat een leuke en smakelijke verrassing! Echt een avondje uit met heerlijk eten, hoffelijke bediening en entertainement! Een aanrader!
strelitski.godelieve .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
  • Online gereserveerd
We waren aan de vroege kant, maar men ging daar prima mee om. We konden wat vroeger eten, zodat we ook wat vroeger thuis waren na een paar dagen Texel. Omdat we ah restaurant actie bonnen hadden was de prijs-kwaliteit verhouding prima. Anders was het wel duur geweest. Men ging ook prima om met onze kleindochter, die net zoals wij, lekker gegeten heeft!
Peter V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Uitstekend gegeten en gedronken. Alles wordt ter plekke klaargemaakt dus het is altijd vers. Prima bediening, vriendelijk en zeker niet opdringerig. Echt een aanrader!
dicky_tooi .
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
  • Online gereserveerd
Het was heerlijk. Aan het einde kun je met je mond stukjes ei vangen, maar als je daar geen behoefte aan hebt (zo als ik) dan slaan ze je over, ideaal!
Debbie .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
6
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Als je water vraagt voor medicatie krijg je Spa blauw, beetje flauw.
Willen best voor kraanwater (in karaf) betalen, maar tegenwoordig krijg je dat in elk restaurant als je erom vraagt.
Het geintje met de omelet zou ik eerst vragen aan de gaten of ze het willen,
1. niet hygienisch (overal op grond stukjes ei) 2. vet op je kleding als je het niet hebt opgevangen
Antoon D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Goed ontvangen door vriendelijk personeel.Het eten was goed en veel en heerlijk.Bediening van personeel vriendelijk en snel.Goede sfeer in restaurant,gezellig gezeten.kortom een aanrader voor iedereen.
ineke L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
  • Online gereserveerd
het eten was goed, maar het was erg rommelig en chaotisch, de bediening was erg traag en moest soms 3x vragen
wij zijn al vaker geweest en hebben dit nog nooit meegemaakt
Ien M.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Personeel zeer vriendelijk..met ah actie gegeten maar alsnog 80 euro moeten aftikken voor 2 pers.....was het eten absoluut niet waard. Weinig pure smaak van de producten..erg jammer. Ze zeggen dat menu anders dik 40 euro kost dan waren we zonder ah actoe 120 kwijt. Nou dat is het zeker niet waard. Te hard gebakken. Te zout jammer.
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
  • Online gereserveerd
De afgelopen jaren vaker in dit restaurant geweest, ook toen het nog anders heette en dit keer was het opgevallen dat de kwaliteit van het eten en de service achteruit is gegaan. Het speciale gevoel van "bij de japanner gaan eten" is helemaal verdwenen.
Het lange wachten tussen de wel erg klein geworden gerechtjes is vervelend. Totaal 3 uur geduurd eer we alles kregen en daar was geen dessert bij. De gerechtjes zijn meestal doordrongen van teveel sojasaus. De gebakken rijst was veel te zout en smaakte niet lekker. Tauge en kool is allemaal slap en drijft in de sojasaus. Een paar blaadjes sla met een kwak witte saus erop is de salade. Je ziet meteen dat er weinig tijd aan het eten wordt besteed. Er wordt steeds gevraagd of je nog een drankje wilt bestellen die ook nog eens erg duur zijn. Daar zijn ze wel steeds erg snel mee. Het bedienen gaat allemaal alsof je in een snackbar zit. Het blonde meisje van de bediening wist verder niets over het menu te vertellen. De luchtafzuiging van het restaurant werkt niet naar behoren want onze kleding stonk naar de baklucht en kon allemaal in de was bij thuiskomst. We zijn niet van plan hier in de toekomst nog eens naartoe te gaan.
Erlinda C.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Wij hebben echt lekker gegeten compliment voor de kook hij hebt echt goed gedaan hebben wij echt gelachen,ik zal zeker nog een keer met Mijn man hier eten ,top
Iris B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Had graag een nagerecht gehad maar mijn dochter van 1 had daar geen zin in.
Ik kom vast nog een keer terug.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.