Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 47.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Meer informatie over restaurant Daikichi

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Daikichi

Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en een super gezellige avond gehad.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Het menu waaruit we konden kiezen was gevarieerd en "voorspelde" veel lekkere dingen. Dat was ook de waarheid. We hadden een heerlijk menuutje gekozen. Bediening en de kok aan de braadtafel waren super. Erg genoten en voor herhaling vatbaar.
Micha R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We genieten altijd aan de teppan yaki plaat bij Daikichi en nemen eigenlijk 'standaard' het kreeft menu.
Daikichi is een prima restaurant waar we gemiddeld 3 keer per jaar wat komen eten.
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Altijd weer een hele belevenis en lekker eten met mooie producten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Als je om 18.30 uur aan de 'bakplaat' plaatsneemt en je pas om 19.45 uur je eerste hapje krijgt geserveerd, dan duurt dat gewoon te lang. Voor de rest een perfecte avond met prima klaargemaakte gerechten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Goede kok aan het fornuis met leuke grapjes
Sherif F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
drankjes aan de dure kant
Co V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
We hebben met onze AH restaurant kaarten heerlijk gegeten.
Alle gerechten werden met de nodige “swung” door de kok aan tafel toebereid.
Een aanrader voor een leuke lekkere avond uit!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Je kunt er onwijs lekker eten. Zit mooi aan de bakplaat, en een gezellige kok hadden we.
Sarolta D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, echt een aanrader!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Op het Hollandse publiek ingesteld. De smaken van meerdere gerechten kunnen wat mij betreft iets meer uitgesproken (Japans) zijn. De service is vlot en vriendelijk. Kwaliteitsniveau drie tot vier sterren.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Je kunt er heerlijk eten, een avondvullend program. Even pauze tussen de gerechten zodat je het lekker rustig aan kunt doen en je niet hoeft vol te proppen met al dat lekkere eten. Personeel is heel vriendelijk.
Het is er altijd gezellig druk, dat zegt ook al voldoende. Mooi dat ze ook met acties mee doen, dan kun je voor een leuke prijs lekker eten en genieten van de show due de koks opvoeren.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Ik was een beetje geschrokken van al het commentaar, maar wij hadden nu eenmaal een Groupon bon gekocht dus gingen wij heen. Mooie is dat als je allemaal negatieve dingen leest je sneller positief verrast bent en dat waren wij. Eten was lekker. Vriendelijke bediening en zelfs (tegen een kleine bijbetaling) wijzigingen mogelijk op het menu.
Toen onze jongste wat moe werd en ik vroeg of het tempo iets omhoog kon kwam er binnen 5 minuten een kok aan onze tafel om het laatste gerecht te bereiden. Dus voor ons niets aan klachten over de bediening. Is denk ik ook een beetje hoe je zelf met bedienend personeel omgaat. Jij chill met hun? Zij chill met jou! Gaan we zeker nog eens doen.
Bij betalen nog de opmerking gemaakt dat ik geschrokken was van de recensies, daarop werd mij verteld dat dit vaak mensen zijn die via diverse acties bij hun komen eten en dan on top off nog korting willen hebben. Krijgen ze die niet schrijven ze een negatieve recensie. Ik vond het goede value voor money. Alle tafels waren vol, met mensen die aan het wachten waren op een plekje. Dan is het wel iets rumoerig.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Puur en heerlijk gegeten. Echt genieten van deze heerlijke gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Een top avond gehad.
T.O. M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Bediening kan wat sneller drankjes kwamen vertraagd bij de bestellers terecht.

De koks gaven een perfecte show.
Sil D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wat een slechte tent!! Eens maar nooit meer! We hadden een reservering via social deal, en waren daardoor echt 3e rangs klanten. Hadden 19:00uur gereserveerd en hadden om 20:00uur het eerste gerecht... vervolgens elke keer tussen de gerechten een half uur. Wel heel snel voor de drank, dat is denk het verdienmodel van het restaurant... we zijn bij gang 5 (na 2,5 uur) weg gegaan. Het is echt eens, maar nooit meer hier!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Pas na 1 uur en 20 min kregen wij ons eerste hapje. Na tweeenhalf uur hadden wij nog steeds slechts 6 gangen gehad.. met vragen of we nog wat wilde drinken waren ze maar wat snel want daar verdienen ze het mee.. uiteindelijk na deze lange zit weggegaan zonder de laatste 4 gangen af te wachten. Het duurde gewoon veel te lang allemaal en qua sfeer ook geen tent waar je zo lang wilt vertoeven. Geen aanrader!! Wij gaan er nooit meer heen!
Masja A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wanneer je hier met een kortingsbon komt wordt je behandeld als 3e rangs burger. Reserveer je voor 18.00 uur, allemaal mensen mogen voor en omdat je met zijn 2en bent moet je wachten tot de tafel vol zit omdat mogelijk nog andere gasten komen of grotere groepen. Tja met zijn 2en lever je blijkbaar te weinig op met een kortingsbon, maar stel die bonnen dan niet zelf beschikbaar. Ik was hier voor het eerst en ik kom hier nooit meer na deze ervaring. Gewoon maar weer naar Kokusai. Stuk vriendelijker personeel. Je bent niet te min voor ze zoals in dit restaurant.
Idil D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Moest een half uur lang wachten voor dat ik een menu kaart kreeg. Volgens de restaurant kwam mijn reserving niet binnen. Zeer on klantvriendelijk.
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
De kwaliteit van de gerechten is uitstekend, dat is absoluut een aanrader. Van de inrichting word ik niet blij en de prijs vind ik veel te hoog. Wel hele vriendelijke en gastvrije medewerkers en zij proberen de gasten op een ludieke manier een leuke avond te bezorgen, dat maakt veel goed.