Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart

Over restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Meer informatie over restaurant Daikichi

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Jessicareuser77 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten, vriendelijke ontvangst, goede service. Heerlijke avond gehad. We hebben hier gegeten met de ah actie, zeer goede deal!
Pjmcj-IENS .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegeten samen met mijn schoonzoon..! Hele vriendelijke en servicegerichte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar..!
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met onze 2 kinderen, 14 en 17 jaar heerlijk gegeten en genoten van de mooie en gezellige bereiding aan tafel. Leuk uitje als gezin; we werden wel 3 uur geanimeerd en verwend met eten; de kinderen verveelden zich geen moment.
Door ah actie een mooie prijs. Door de lange duur meer kosten door meerdere drankjes.
Minpunt dat er geen kraanwater wordt geserveerd alleen flesjes spa blauw.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Goed eten, wij hadden het vlees menu en het combinatie menu van vis en vlees. Erg leuk dat we aan de bakplaat mochten zitten. Heerlijke Japanse biertjes gedronken, deze waren wel wat prijzig. Het duurde soms wel lang tot we weer een gerecht kregen, dit vonden wij niet storend. We hebben een leuke avond uit gehad. Zeker een aanrader.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij konden kiezen tussen een rustig tafeltje of aan de wat drukkere kooktafels..Dus voor elk wat wils.
Het eten was heerlijk. Vlees , vis en groenten vers en waren goed bereid.
Heidi Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Er zat voldoende tijd tussen de verschillende gerechtjes. Je kunt uit 4 verschillende menu's kiezen. Vis, vlees of combinatie voor 39,95 en een luxe versie voor 65. Het was voor ons meer dan genoeg dus een toetje hebben wij overgeslagen. Het was gezellig druk en best leuk om met andere mensen rondom de plaat te zitten.
Familieton .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten, goede kwaliteit. Voor je neus klaargemaakt dus supervers. Vriendelijk personeel. Aankleding oubollig. Modernisering mag wel. Prijs is hoger dan elders maar dat weet je als je Japans eet. Veel verschillende gerechten, vlees en vis. Avondvullend en met voldaan gevoel naar huis.
Stefan C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Smaakvol eten wat aan de bakplaat voor je neus wordt klaargemaakt, sober interieur, vlotte bediening en heerlijke huiswijn (rood).
We bezochten dit restaurant tijdens een AH actie. Zonder deze actie hadden we €125 voor twee personen betaald. Voor dat geld zou onze voorkeur naar een ander restaurant gaan. Dat ligt met name aan de sobere inrichting.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn hier na lange tijd weer eens gaan eten, op een zaterdagavond. De zaak (2 grote ruimtes) zat afgeladen vol en helaas was dat te merken aan de aandacht die de koks achter de teppan deze keer konden geven aan de klanten en het eten. Je kon zoals gewoonlijk kiezen uit diverse menu's, vis of vlees of een combi daarvan. Alles was deze avond helaas net wat minder dan je van deze zaak gewoonlijk mag verwachten. De sushi en sashimi waren ok, net zoals de zalm, botervis, eend en ribeye. De ossenhaas was helaas taai. Maar de klant lang laten wachten en dan vlug-vlug meerdere gangen uit het menu tegelijkertijd op het bord leggen geeft nu niet het gevoel van een gezellig avondje uit eten. Het leek soms meer op het, vanwege tijdgebrek, afraffelen van de gerechten op de bakplaat. Volgende keer beter dan maar.
Denprutsert .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer goed gegeten. Mooi opgemaakt en zeer smakelijk. Wij hadden het luxe combinatie menu, alle gerechten waren even smakelijk. Ik las in andere recensies opmerkingen over de kleine porties, maar de gerechten blijven maar doorkomen, dus zelfs voor grote eters is het genoeg. Drankjes zijn wel stevig geprijsd en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het "AH Restaurantactie keuzemenu" eerst duurder is gemaakt om vervolgens dan de tweede "gratis" te geven.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom heerlijk gegeten hier. De koks bereiden de gerechten met heel veel enthousiasme en het is ontzettend lekker. Hier gegeten met de AH actiebonnen en het duurste menu wordt dan heel goed betaalbaar. Deze keer was het op het eind van de avond erg rumoerig omdat er een grote groep amerikanen binnen kwam met veel herrie. Was jammer, maar eten was en bleef heerlijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
T K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten aan de bakplaat, het eten is van perfecte kwaliteit.
Met een groep(je) is het gezellig aan de plaat, met z'n tweeën zou ik het niet gauw doen.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden garnalen en kreeft zijn top. bediening erg goed en attent. Volgende keer wel Japanse whiskey in assortiment opnemen voor mij :-)
Marijtel .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima gegeten met AH dinerkaart. Je kan gewoon a la carte eten. Daardoor is het prijstechnisch interessant. Kaart bestaat uit 4 verschillende menu's. Prima bediening en uitstekend gegeten. Was wat druk ivm herfstvakantie met daardoor erg veel kinderen om dit tijdstip (18.00 uur).
Joanendert .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
we waren voor de vierde keer bij Daikichi en dat was niet voor niets, we vinden het een goed restaurant met uitstekend eten , klaargemaakt aan tafel op grote bakplaten wat al een spektakel op zich is!. Deze keer waren we met zijn vieren en gebruikten 2 AH restaurantactie kaarten. Prettig, want dat drukte de kosten een beetje. De prijs is aan de hoge kant, maar dan heb je ook wat
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
hoewel het jammer was dat er niet aan tafel gebakken werd was het een geslaagde gebeurtenis.
wij begrijpen ook dat er niet iemand voor 2 personen gaat bakken, geen probleem.
wij zullen het ook zeker aan bekenden en familie doorvertellen.
wij hadden een vleesmenu waar van alles wat de revue passeerde. alles even lekker.
Nouk S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Daikichi! Het eten is goed en de hoeveelheden per gang zijn perfect. Het is leuk om te zien hoe ze het klaarmaken, zelfs als je niet aan die specifieke tafels zit, krijg het spektakel redelijk goed mee. Leuke, relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Zeker genoten!
Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We waren met 4 personen en zaten met zijn vieren op een hoek van de bakplaat. Zodoende konden we optimaal met elkaar communicerend.
Maar......... laag plafond, harde wanden en veel gasten gaven veel geluid, De naastgelegen bakplaat was zeeeer rumoerig.
Met zijn tweetjes is het goed te doen, maar met vieren en dan met elkaar volwaardig praten is niet te doen.
Dita_langenberg .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We zijn hier een avondje met vrienden heen geweest met de bon van ah. Dan kost het evengoed nog veel geld, dit ook omdat we 2 keuzes uit het standaard menu omwisselden voor iets anders. Verder vriendelijk ontvangst en gezellige bediening. Eten aan de plaat is het leukst!