Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Meer informatie over restaurant Daikichi

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Debbie .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Als je water vraagt voor medicatie krijg je Spa blauw, beetje flauw.
Willen best voor kraanwater (in karaf) betalen, maar tegenwoordig krijg je dat in elk restaurant als je erom vraagt.
Het geintje met de omelet zou ik eerst vragen aan de gaten of ze het willen,
1. niet hygienisch (overal op grond stukjes ei) 2. vet op je kleding als je het niet hebt opgevangen
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed ontvangen door vriendelijk personeel.Het eten was goed en veel en heerlijk.Bediening van personeel vriendelijk en snel.Goede sfeer in restaurant,gezellig gezeten.kortom een aanrader voor iedereen.
ineke L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
het eten was goed, maar het was erg rommelig en chaotisch, de bediening was erg traag en moest soms 3x vragen
wij zijn al vaker geweest en hebben dit nog nooit meegemaakt
Ien M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Personeel zeer vriendelijk..met ah actie gegeten maar alsnog 80 euro moeten aftikken voor 2 pers.....was het eten absoluut niet waard. Weinig pure smaak van de producten..erg jammer. Ze zeggen dat menu anders dik 40 euro kost dan waren we zonder ah actoe 120 kwijt. Nou dat is het zeker niet waard. Te hard gebakken. Te zout jammer.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De afgelopen jaren vaker in dit restaurant geweest, ook toen het nog anders heette en dit keer was het opgevallen dat de kwaliteit van het eten en de service achteruit is gegaan. Het speciale gevoel van "bij de japanner gaan eten" is helemaal verdwenen.
Het lange wachten tussen de wel erg klein geworden gerechtjes is vervelend. Totaal 3 uur geduurd eer we alles kregen en daar was geen dessert bij. De gerechtjes zijn meestal doordrongen van teveel sojasaus. De gebakken rijst was veel te zout en smaakte niet lekker. Tauge en kool is allemaal slap en drijft in de sojasaus. Een paar blaadjes sla met een kwak witte saus erop is de salade. Je ziet meteen dat er weinig tijd aan het eten wordt besteed. Er wordt steeds gevraagd of je nog een drankje wilt bestellen die ook nog eens erg duur zijn. Daar zijn ze wel steeds erg snel mee. Het bedienen gaat allemaal alsof je in een snackbar zit. Het blonde meisje van de bediening wist verder niets over het menu te vertellen. De luchtafzuiging van het restaurant werkt niet naar behoren want onze kleding stonk naar de baklucht en kon allemaal in de was bij thuiskomst. We zijn niet van plan hier in de toekomst nog eens naartoe te gaan.
Erlinda C.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben echt lekker gegeten compliment voor de kook hij hebt echt goed gedaan hebben wij echt gelachen,ik zal zeker nog een keer met Mijn man hier eten ,top
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke service. Had graag een nagerecht gehad maar mijn dochter van 1 had daar geen zin in.
Ik kom vast nog een keer terug.
Flokstra .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gegeten met AH restaurant bon met keuzes uit 3 volwaardige menu's van de bakplaat wat heel goed en smakelijk was. Met mijn schaaldier allergie werd zeer goed omgegaan. Ook vanwege de aanwezigheid van de overige tafelgenoten was het een hele gezellige avond. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jorien S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een hele leuke ervaring bij Daikichi! Wat een heerlijke gerechten. We kregen meer dan genoeg te eten en dat tegen een hele leuke prijs. Ik zou het iedereen aanraden om hierheen te gaan!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten en het wassen een geslaagde avond!! Wel zijn hier al vaker geweest en zijn nooit teleurgesteld
voor herhaling vatbaar
Rieneke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk om te zien dat het voor je neus wordt klaar gemaakt! Zeker voor herhaling vatbaar. Hoeveelheden ruim voldoende.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor het eerst bij dit restaurant gegegen. Het is in één woord voortreffelijk. Wij hadden met z'n allen het combi menu wat inhoudt dat je vlees en vis krijgt. Na de eerste twee rondes denk je, dit is best weinig, ik heb nog zo een trek. Uiteindelijk kon ik bijna de twee laatste gerechten niet op, zo vol zat ik. De kwaliteit van het vlees en vis is geweldig. De kok maakt er een leuke belevenis van aan de plaat. De bediening is qua drankjes en sausjes erg vlot en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar, en wel heel binnenkort.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
zeer goed restaurant met vriendelijke bediening en geweldig japans eten.
zou alleen het recept willen van de saus die over de garnalen ging! om je bord af te likken maar die was te heet :-)
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
weer heerlijk gegeten hier; nu een keer alleen het vis-menu, hetgeen ons goed bevallen is; we komen zeker nog een keer terug;
Iris G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Verrukkelijk zo als altijd! Ik neem bijna altijd het vismenu, omdat het gewoon altijd erg lekker is. Mijn moeder had het vleesmenu. Ook deze viel goed in de smaak. Mijn vriendin eet alleen maar vegetarisch en daar hadden ze ook lekkere gerechtjes voor gemaakt. Mijn moeder en ik komen hier al jaren en blijven dat zeker doen.
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gewoon allemaal Chinezen die proberen een Japans teppanyakki restaurant te runnen. De smaken en de kwaliteit zijn echter niet Japans en zijn ver ondermaats. Het staat er blauw van de rook je kleren kunnen direct in de was. Prijs- kwaliteit verhouding is erg slecht. Geen aanrader.
Udje H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben anderhalf jaar geleden hier gegeten en omdat het toen uitstekend was kwamen we terug (uit Amsterdam) om iets te vieren: Het was weer geweldig! We hadden weer het vismenu: vijf gangen met wel 8 soorten zeer verse vis, allemaal goed klaargemaakt en smakelijk opgediend. OK, je moet er wel de tijd voor nemen, de eerste drie gangen over anderhalf uur, maar tja, genieten hoeft niet gehaast.
Wij komen nog eens terug: na een lange duinwandeling is het daar goed toeven en de trein terug is aan de overkant... Aanrader!
William V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Uitstekend gegeten bij Daikichi. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Het eten is aan de prijs, maar je krijgt er een gevarieerd en kwalitatief zeer goed menu voor. Gezellige inrichting en sfeer.
joyce B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij vonden het eten erg lekker maar er zaten veels te lange pauzes tussen de gangen en het was vrij duur als je het vergelijkt met het eten
HELEEN J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prima eten, wij hadden het vlees/vis menu- dat was goed in balans. heerlijke groene thee en fijne rode huiswijn!
vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening.