Daikichi

Stationsweg 58 1815 CD Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Daikichi

Heerlijk Japans in Alkmaar

Bij Daikichi in Alkmaar kun je genieten van echte Japanse specialiteiten, van old school sushi tot de heerlijke kreeftgerechten. Aan de grote tepan tafel laten zij een knap staaltje kookkunsten zien en maakt de chef des huizes er een kookshow van. Vraag ook zeker naar hun bijpassende Japanse (witte) wijnen en maak er een fijn avondje dineren van.

Meer informatie over restaurant Daikichi

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Daikichi

Marscha T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk en gezellig met ons gezin bij Daikichi gegeten. Vriendelijke service en goede kwaliteit. Wij komen graag nog een keer terug.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een zeer gezellige avond gehad. Het eten was goed en het personeel zeer vriendelijk.
Isa S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goede kwaliteit vlees en vis. We waren met zijn vieren en hadden ieder een ander menu. Één vis menu, een combi menu, een vlees menu en een luxe menu met kreeft. Vooral de kreeft is verrukkelijk. Verder vinden wij het altijd een leuke sfeer! met entertainment. Onze kinderen vonden het ook leuk en lekker.
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Dit is niet even uit eten maar meer een hele avond gezellig samenzijn en daarbij door de Japanse koks ook nog kostelijk vermaakt te worden.
De kwaliteit van alle geboden producten zijn van een zeer hoog niveau.
Samengevat "dit is niet de eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer!"
eles45 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
perfekt avondje uit. een belevenis.
zou het iedereen aanbevelen.
Door ah actie met dit restaurant kennisgemaakt.
dit is kort genoeg!
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voor onze vrienden was het de eerste keer in een Japans restaurant. Het is ze goed bevallen.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten is echt heel erg lekker en van goede kwaliteit, de service laat te wensen over. Ook krijg je minder service als je met een actie komt.
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zoals altijd was het eten weer voortreffelijk. Goede kwaliteit van de ingrediënten en dat proef je. Ook de hoeveelheden zijn goed gekozen. We zijn hier al veel vaker geweest en nog nooit teleurgesteld.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De prijs/kwaliteit verhouding is niet gunstig;immers 44,50 euro voor een menu zónder voor-en nagerecht is te duur.Als je niet aan de bakplaat zit,is de wachttijd ts. de gerechten te lang.De bediening is correct.Prettig was,dat t.p. de reservering kon worden vervroegd.Wij zaten gewoon aan een tafel i.p.v. rondom de bakplaat.Daar zorgt de kok voor de nodige show en is het verplicht socialising met de buren (daar moet je van houden).Wij kozen voor het vlees,resp. combi(vlees en vis)menu.De smaak is prima en voldoende te eten.Onvoldoende afzuiging van de bakplaten,geeft in de ruimte enige geuroverlast.Toch een aangename avond gehad.Wij komen terug,indien de prijs/kwaliteit verhouding verbetert.
gerard K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Aardig concept , eten rondom een kookplaat waarachter de kok stond.".......................................................
Flokstra .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Met AH restaurantbon hier gegeten is. Hier is het echt de 2e maaltijd gratis. Keuze uit 3 goede menu's. Goed verzorgd en lekker. Klein minpuntje..De afzuiginstallatie is te zwak zodat er vrij veel rook hangt
oomsjes .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sfeervol restaurant waarbij je de chefkok van dichtbij aan het werk ziet. Het eten was van prima kwaliteit.
Het was erg druk in het restaurant en de chef was continue bezig met eten bereiden voor andere tafels. Er werd ook niks uitgelegd. Bovendien ging de chef regelmatig weg. Wij hebben van 1800 tot 2200 over ons eten gedaan. Het was gezellig en lekker, maar wachttijd, zonder uitleg was niet prettig.
De reguliere prijs is mij te hoog, dan zou ik meer entertainment/ meer eten verwachten voor die prijs.
AndreLo .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Via AH actie heerlijk gegeten. Met de c.a. 10 gerechtjes heb je ruim voldoende te eten. Aan de bakplaat zit je gezellig en het geserveerde is van hoge kwaliteit. Drankjes niet goedkoop en als je zonder de AH actie gaat loopt de rekening toch wel aardig op.
peter-purmerend .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wat een prima ervaring hadden we hier. Professionele koks aan de plaat, prachtige menu's, alles klopte precies. De AH actie, we kregen gewoon het tweede menu helemaal gratis. En dat was wel wat meer dan een drie gangen aanbod. Wij komen hier met of zonder AH actie zeker terug.
Julio G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Redelijk prijs/kwalitait, het kan beter. Tussen de geregten te lang gewacht.Kwalitait wel prima. Afzuiging kan beter i.v.m. geuren.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
wij hebben genoten van het lekkere eten , wijn en leuke mensen in de bediening
het is een leuke plek om te eten en je wordt vriendelijk ontvangen en bediend
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gisterenavond met 7 man heerlijk aan de bakplaat 7 gangen dinner gegeten, een aantal van ons vlees, een aantal vis en een aantal de combinatie. Allemaal vonden wij de avond perfect verzorgd, bediening prima en het eten voortreffelijk. Komen hier zeker terug.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Het was weer heerlijk; het was weer gezellig; de kaart kenden we al, maar het blijft heerlijk; we komen zeker nog weer keer eten!
Monic S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De kwaliteit van het eten is goed, maar in verhouding hoeveelheid/prijs vonden wij de prijs hiervoor te hoog.
Het restaurant is erg donker en het duurde erg lang voordat het eten kwam. De banken zijn niet echt confortabel om lekker lang te tafelen. Personeel was vriendelijk maar liepen snel heen en weer. Ze maakte niet echt een praatje met hun gasten.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten. Aardig personeel en koks. Tot de volgende keer! Groetjes Frank en Petra