Dagelijkse Kost

Kerkstraat 63 5161 EM Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over restaurant Dagelijkse Kost

Heerlijke culinaire plek

Bij Dagelijkse Kost doen ze niet aan poespas, maar blinken ze uit in gerechten uit de Franse keuken. Ze werken zoveel mogelijk met kruiden uit de eigen tuin, waardoor alles vers, gezond én betaalbaar is. In de serre en het café kun je heerlijk borrelen. Voor lunch of diner kun je terecht in het restaurant en de mooie terrassen. In hun kookstudio organiseren ze proeverijen en de zalen zijn geschikt voor grote gezelschappen of feesten. Ze hebben zelfs 4 hotelkamers. Een heerlijk culinaire plek!

Meer informatie over restaurant Dagelijkse Kost

• : Parkeerplaats

7,2
Aadenineke .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten goed. Bediening niet. Ondanks stilte (in begin enige klanten ) telkens lang wachten. Bij afrekenen was ah menu duurder als gewone 3-gangen menu. Wilden uitleg. Meerdere malen seintje gegeven om iemand te spreken. Geen reactie. Na 15 minuten precies gepast betaald op schotel en weg gegaan.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gezellige huiselijke sfeer en gemoedelijke bediening.
Menu smaakvol op het seizoen afgestemd.
Verrassende combinatie van diamant haas én een klein stoofpotje met diverse stampotjes als hoofdgang. De huiswijn is toegankelijk en goed.
Jannekebakx .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een super lekker driegangen menu hebben we gegeten. Het niveau was hoog!!. Wat we daartegenover dan weer jammer vonden was de omgeving. Het bestek bv was zo weg gelegd dat het meer niveau " cafetaria" was. Zo ook de tafel. Dit niveau hoort niet bij het geboden niveau van het eten. Daarnaast kom je binnen, kun je je jas niet ophangen omdat er een grote "plant" voor staat en heb je geen idee waar je naar toe moet.
De bediening daarentegen was vriendelijk maar de schorten die ze droegen waren smoezelig.
Al met al hebben we heerlijk gegeten en dat is toch het belangrijkste!
Sandrajeroen .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker gegeten bij Dagelijkse Kost. Leuk restaurant met informele, en goede bediening. We hadden als een van de laatste dagen de Albert Heijn actie. Een apart menu samengesteld door het restaurant. Goede bereiding van het eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook zonder Albert Heijn actie zou ik hier zeker nog wel eens terug komen.
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Bij binnenkomst vonden we het interieur vrij donker. Het is niet sfeervol ingericht, waardoor het wat kantineachtig lijkt. Overigens hebben we prima gegeten en gedronken. Bij het eten was een teveel aan aardappelgerechtjes. Op het bord een beetje hutspot en een rechthoekig stukje aardappelgratin en als side dish een schaaltje aardappelgratin. Het grand dessert was vrij standaard.

Een plus vonden wij het Sonos systeem en we zagen dat de menukaarten digitaal zijn. We gaan de menukaart toch ook eens uittesten.
Dudokstraat19 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Het eten was prima: de sfeer is goed en de bediening ook!
Alleen moet ons van het hart dat wij het te gek voor woorden vinden dat je voor een karafje kraanwater moet betalen!
Ik kan mij voorstellen dat je gasten laat betalen als zij geen drankje bestellen!
Wij waren met 8 personen die royaal van uw wijn en bier hebben genoten en dan is het toch van de zotte dat je voor een glaasje kraanwater moet betalen: wij hadden er ook 2 bij die aan de medicatie zitten dus een glaasje water absoluut nodig hebben!
Jammer dit!

Vr.gr.
Els
Deanna H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
super vriendelijke bediening, gezellig en ongedwongen sfeer, eten was erg lekker.
wij waren daar met het AH menu. Een heerlijk menu.
wij komen zeker weer terug !
FemkeRingrose .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was echt heerlijk en zag er ook heel mooi uit! De bediening doet het geweldig en we hebben een hele fijne avond gehad. We komen zeker nog eens terug!
Angenietha .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Goede en afwisselende gerechten. Goed personeel dat klantvriendelijk en correct overkwam. Leuke omgeving.
Iggi .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het eten was dik in orde, erg smaakvol.
Het geserveerde eten past niet helemaal bij de inrichting van het restaurant. Voelt meer als een bruin café dan een restaurant. Het was erg rustig en ondanks dat toch een paar keer moeten vragen of we nog een drankje konden krijgen. Was gezellig, maar blijft bij deze ene keer.
Petervanderwulp .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Complimenten.perfect eten.extra service bij afwijking van de aanbieding.nette bediening.rustige sfeer.gewoon lekker gegeten en zeer correcte afwerking bij de afrekening.
Tonbosch .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het gerecht wat het lekkerste was zou ik zo niet kunnen noemen, zowel het voor, hoofd en nagerecht waren heel goed. De bediening was goed en vriendelijk dus al met al een aanrader.
Ans.vanderloo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Er was voldoende parkeerplaats, het restaurant was een soort gezellige huiskamer. Goed verdeeld, zodat je geen last van andere mensen had.
Er was slechts een menu, maar bij het hoofdgerecht kon je kiezen uit vlees of vis. Eventueel kon je aangeven wat je echt niet luste. Ondanks de beperkte keuze was het heerlijk. Alles mooi opgemaakt en aardige bediening.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan en van de ruime menukaart te kiezen. ????
Hindrik.koerts .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening goed. We willen nog wel eens gaan en dan het maand menu proberen. Verder was het schoon en de toilette ook.
Vriendelijke groeten.
Jvandongen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was heerlijk, leuk opgediend en smakelijk! We kwamen om half 8 en het zal goed vol. Eerste 20 min kregen we dan ook geen kaart. Dat was wel jammer, daarna lang gewacht op het voorgerecht dat we om 20.30 geserveerd kregen. Uiteindelijk lekker gegeten, jammer dat we niet sneller geholpen werden. Er kwam nog een tafel voor de AH bezet, het leek er sterk op dat we daarop hebben moeten wachten, want we werden tegelijk uitgeserveerd.
J.v.boekel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik vond het eten opvallend lekker voor de prijs die wij er voor betaald hebben. de bediening zeer aardig! Jammer dat het niet zo druk was.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het eten bij Dagelijkse Kost was erg lekker. Borden mooi opgemaakt. Ieder gerecht op het bord een eigen smaak door het gebruik van kruiden. Vriendelijke, attente bediening. Echt een aanrader!
De inrichting zal voor een aantal onder ons gedateerd genoemd worden maar wij vinden dat het daardoor het warm en gezellig was. Dagelijkse Kost is een restaurant waar we zeker meer gaan eten!
Mieke.kamps .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Begin januari via de AH restaurantactie een heerlijk 3 gangen diner gegeten. Zowel het vlees- als het vis-diner was prima verzorgd, mooi geserveerd en lekker van smaak. Ambiance was ook prima en het was er lekker van temperatuur binnen. Buiten was het guur aan het worden.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We kwamen voor de AH restaurant actie .vast voorgerecht van carpaccio en keus uit hoofdmenu scholfilet of iets met kalfsvlees en dessert na .Mooi en creatief opgediend goede smaak .Vriendelijke bediening al was het wel vrij vluchtig door groot aantal bezoekers. Inrichting wat donker en oubollig en beetje last van koude luchtstroom tip ; ook.evt keus iets vegetarisch te kunnen kiezen .Verder prima !
Biroe .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij hebben met zes personen gegeten met de kortingsbon van AH. Onze tafel stond klaar. Ontvangst was heel vriendelijk. Keuze uit een visgerecht en een vlees gerecht. 3 kozen vis en 3 het vlees. Voorgerecht was al prima. Het hoofdgerecht zag er niet alleen goed uit maar smaakte ook uitstekend. De overige vonden het allemaal heel lekker. Ik ben geen toetjesman, maar ook het dessert, ijs met brownies en wat andere dingen smaakte prima. Kortom het eten, zelfs met de kortingsbon, was ruim voldoende en was heel smaakvol. Compliment aan Dagelijkse Kost. Gaan zeker nog een keer terug ook individueel.