Dagelijks Lekker

Grote Houtstraat 129 2011 SJ Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dagelijks Lekker

Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk geluncht vandaag voor een prikkie. 1.80 smoothie 1.80 broodje ossenworst. Alles was 1.80:)! Super gezond ook nog! Je kan er prima zitten alleen er nis niet super veel ruimte en het ziet er verzorgd uit.

Locatie: Bijlmer Arena Amsterdamse Poort (kon ik hier niet vinden)
Super vriendelijke gozer die ons hielp, ontzettend vrolijk en Enthousiast.

Aanrader
Myrna1963 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Uitstekende broodjes voor maar € 1,70! Kom hier regelmatig een broodje eten (of halen) en is altijd erg lekker. Prijs/kwaliteit verhouding niet met elkaar in evenwicht want kwaliteitsniveau ligt ruim boven het prijsniveau. Ook de drankjes kosten allemaal €1,70 en met name de vruchtensmoothies zijn het proberen meer dan waard.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Geweldig, alles voor maar 1,70 eur! En de broodjes doen qua kwaliteit en smaak echt niet onder voor broodjes van "normale" prijzen.
WouterKa .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Een perfecte plek om even een broodje met een lekker sapje of een kop koffie te halen. Alles vers, snelle service en alle producten hebben een vaste prijs van €1,70! Een aanrader als je in Haarlem bent en weinig tijd/ zin hebt om uitgebreid te lunchen.