Dafne

Sint Pieterstraat 34 6463 CT Kerkrade Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dafne

Robin J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Vis, vlees het maakt niet uit, alles is top bij Dafne. Komen nu hier al 2 jaar en het is altijd goed. J.l. hadden wij de combi vlees/vis en die was perfect. Sardines goed en de tongfilet precies goed!
Jo-franssen64 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Met een gezelschap van 4 personen bestelde wij eigenlijk alles door elkaar om eens te proeven hoe de verschillende gerechten smaken. Sardientjes n Calamari vooraf waren opvallend goed, net als de tzaziki. Mixed grill was een royal portie en ook de vleesschotel lag goed vol mooie stukken vlees. Voor het eten een Ouzo en na het diner een zoet drankje van de zaak ervaren wij als heel attent. Verlichting kon wat ons betreft iets hoger.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We hebben hier een aantal keren gegeten en kozen steeds andere gerechten. Kwaliteit als eerste blinkt uit, de porties zijn royaal en er is meer dan voldoende keuze. Sardine en Calamari als voorgerecht zijn om te smullen! Liefhebbers van vis kiezen voor schotel #89
Hanzen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Prima Grieks restaurant. Bediening correct. Het eten was van een betere Griekse kwaliteit. Gebruikelijke ouzo bij binnenkomst maar ook een 'liefdesdrank' aan het eind. De inrichting van het restaurant was verzorgd en sfeervol. Let wel op de vele op- en afstapjes.