Dafne

Markt 5 6131 EK Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dafne

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Kwalitatief was het vlees goed, echter de portie was veel te klein.velen van ons gezelschap hadden achteraf de buik niet vol. Tevens was de opmaak van de borden erg kaal. Al met al geen voldoende, prijs / kwantiteit niet ok. Niet voor herhaling vatbaar.
Wiel6 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Beste Grieks restaurant in de wijde omgeving. Prima service, super vriendelijke bediening en heerlijk eten. Gyros smakelijk en sappig. De sardientjes smaken voortreffelijk.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Erg goed Grieks restaurant. Heerlijk gegeten. Sappig vlees. Gyros was wrg goed. Erg grote porties. Gangen kwamen wel snel na elkaar.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Onze nr.1 op gebied van grieks eten.
Altijd goede kwaliteit en perfecte bediening.
Het eten was wederom voortreffelijk( de zwaardvis verrukkelijk) en de ontvangst en bediening verdient een pluim. Mensen die weten waar het in de Horeca om gaat..!
John E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Na een hartelijk welkom, snelle bediening. De borden waren niet super opgemaakt, maar het eten was erg lekker, het vlees bijzonder mals en goed van smaak. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Wederom heerlijk gegeten. De bediening is er erg vriendelijk en vlot.
Het eten voortreffelijk, de "Dafne schotel" is een aanrader met vis en vlees.
Ons favoriete Grieks restaurant bij uitstek...
Uitgebaat door Griekse familie die weet waar het in de horeca om gaat, je een gezellig avondje uit verzorgen met lekker eten:)
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Super, dit restaurant, voortreffelijk eten. De prijs kwaliteit-verhouding is goed. De sfeer is ontspannen. En "alles is mogelijk", zoals wij zelf hebben ervaren. Het is een heel groot restaurant, maar toch krijg je in de bediening dat gevoel niet. De benadering is heel persoonlijk. De inrichting is vrij strak, maar wel gezellig. Kortom: het is zeker niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Meerdere keren hier gegeten. Het eten is uitstekend en de bediening erg vriendelijk en snel. Er is genoeg keuze voor iedere smaak. De visschotel is heerlijk en de vleesschotel eveneens. De toetjes zijn door de chef kok zelf gemaakt en niet te evenaren. Één van de beste Griekse restauranten van Nederland. Ik wou dat ze bij mij in de buurt ook zo'n goed Grieks restaurant hebben. Maar ja, het is de reis waard.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Een echte aanrader voor wie graag eens gaat "grieken".Een restaurant uitgebaat door een Grieks familie,vriendelijke mensen die weten waar het in de horeca om draait.Vriendelijke bediening en het eten is er voortreffelijk.Prijs kwaliteit/verhouding is er goed.
Kortom een restaurant waar je een gezellig etentje en avond kan hebben.
Trouwens deze uitbaters hebben NIETS MAAR DAN OOK NIETS te maken met het faillissement van een ander restaurant dat ook Dafne heet.Er waren namelijk vervelende berichten rondgestuurd dat deze mensen de zaak dicht zouden hebben.Dus niet waar deze berichten,gewoon met zijn allen er naar toe gaan:)
Vivianne N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
11-1-2013 vrijgezellenavond van mn zusje.Superlekker eten.van te voren allemaal prima kunnen regelen dus geen lange wachttijd...heel vriendelyke bediening en service. We hebben er een heerlijke en lekkere avond gehad...Bedankt hiervoor!! we komen zeker nog eens terug want het is in 1 woord Perfect!!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
'Traditioneel' grieks eten in een nette zaak aan de markt. Vriendelijke bediening met persoonlijke service. Leuk terras voor de zaak.