Dafne

• Mastercard , Pin
  • Terras
Kuitje85 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Hebben hier met z'n vieren heerlijk gegeten. Op aanraden van de bediening warme hapjes voor twee gedeeld met z'n vieren omdat het behoorlijk veel is. Gezien de eerdere reactie hebben we eerst nagevraagd wat we zouden krijgen en dit klopte precies.

Hoofdgerechten waren lekker. Smaak en versheid zijn hier prima in orde en de prijs-kwaliteitverhouding is geweldig.
Ruudwinters .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Na enkele jaren niet meer bij Dafne te zijn geweest vanavond doordat andere reeds gesloten waren maar weer eens gaan eten. op een tafel van 5 na was de zaak volledig leeg. De ontvangst was prima en de ouzo met menukaart kwam snel. Wij kozen voor een schotel met een keur aan koude voorgerechten (€15,90) voor 2 personen en een schotel met een keur aan warme voorgerechten (€16,90). Voor dat geld en met die omschrijving verwachten wij een selectie van de voorgerechten te vangen, zowel vis als vlees. Helaas bestonden de warme voorgerechten nagenoeg enkel uit groenten, vis was er totaal niet te bekennen terwijl ik toch minimaal wat sardientjes en calamaris zou verwachten. De koude variant was al even teleurstellend, slechts wat feta, tarama, tzaziki en varianten hierop, 2 pepertjes en een tomaat. De kwaliteit was zo teleurstellend dat de schotels nagenoeg volledig terug zijn gegaan, met de opmerking dat het echt niet was wat verwacht werd en ook kwalitatief ondermaats was. Geen enkel excuus of wat dan ook en de rekening diende volledig betaald te worden. Toen ik hier mijn ongenoegen over kenbaar maakte werd ik bedreigend vastgegrepen door de eigenaar en zat er niets anders op dat de volledige rekening te betalen ondanks dat het onacceptabel slecht was. Hoewel dit vroeger de beste Griek van Heerlen was is het nu af te raden hier ook maar een stap over de drempel te zetten.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Ik kwam hier heel erg vaak in het verleden, en was altijd erg te spreken over dafne. Helaas sinds dat het weer opnieuw geopend is vind ik het eten wat minder. De gyros was te zoutig en de souflaki ook niet meer zo mals en lekker gekruid als voorheen, dit vind ik zelf wel spijtig. Verder wat ik nog altijd lekker vind is het knoflookbrood uit de oven die is en blijft overheerlijk! De service is hier vrijwel altijd goed, soms als het druk is iets minder maar dat is begrijpelijk. verder is het personeel altijd heel erg vriendelijk. De setting is verder romantische het is er iets donkerder en dan met kaarsen heel gezellig aangekleed.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Was behoorlijk druk op 1ste Paasdag. Restaurant ziet er vrij strak uit, wel leuke aankleding en inrichting, zitjes wat krap op elkaar. Het hoofdgerecht stond 10 minuten na bestelling al voor onze neus. Dat zelfde gebeurde later met het nagerecht. Beetje de indruk dat ik snel weer weg moest zijn. Kwaliteit van het hoofdgerecht was voldoende, maar dat was ook alles. Schotel bestaande uit vlees en vis voor 4 personen besteld. Eten qua smaak niet bijzonder, zalm was droog. Wel genoeg qua hoeveelheid. Had een beetje de indruk dat ik op een lopende band terecht was gekomen. Alles moest zo snel mogelijk worden geregeld. Personeel stond niet langer dan noodzakelijk, en dat was zeer kort, bij je aan tafel. Alles ging in hoog tempo wat het allemaal vrij onpersoonlijk maakt. Misschien door de drukte? Nee, was niet geweldig. Ben ik niet zo vaak in Heerlen maar de volgende keer eet ik ergens anders, dat is zeker.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Doorsnee Griek waar kwantiteit boven kwaliteit gaat. Beetje te massaal allemaal. Inrichting oubollig. Personeel chaotisch en macho. Eten is redelijk op smaak, maar niets bijzonders.
Rvansoest .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Als er ongeschreven regels zijn voor Griekse Restaurants dan voldoet Dafne hier zeker aan.

Zuiltjes en andere kitch, Griekse Muziek, een overdaad aan planten etc. alle standaard gerechten.

Het pand is ruim en er zijn veel zitplaatsen. Het eten is goed en en de porties zijn heel ruim. Mijn mixed grill was een behoorlijk berg vlees. Het is knap als je je bord leeg krijgt. Je hoeft hier natuurlijk niet voor verfijnd eten te gaan maar dat verwacht je dan ook niet.

Het eten wordt heel snel opgediend, en het personeel is ruim aanwezig, maar lijkt soms ongeïnteresseerd. Ze doen verder wel hun werk maar niet meer dan dat.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Het eten is in orde, maar achter het personeel moet je af en toe aanjagen om aandacht te krijgen. Zo zie je niemand en plotseling komt er een hele horde uit de keuken gelopen. Wat kun je verwachten. Wat je bij iedere doorsnee griek kunt verwachten, zonder uitschieters. Maar als je van eenvoudig standaard grieks eten houd, kun je hier prima terecht.
RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Op een donderdagavond (koopavond) gegeten, gezellig druk. Vlotte bediening. Gerechten goed qua garing en smaak. Prijs redelijk. Hadden Larisa en Kreta schotel. met rode huiswijn. Alleen de frites konden warmer en krokanter, nu beetje slapjes (beetgaar?)
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Lekker gegeten alleen jammer dat er verschillende groepen waren waardoor we elkaar bijna niet konden verstaan. Eten was lekker en zeker niet duur.