daen's

Korte Minrebroederstraat 13 3512 GG Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant daen's

Maandag t/m Woensdag 07:00 - 18:00
- Ontbijt 07:00 - 13:00
Donderdag en Vrijdag 07:00 - 19:00
- Ontbijt 07:00 - 13:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 19:00
- Ontbi

Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier op een vrijdagmiddag geluncht met 2 personen: de clibsandwich en een wissel-soepje. De clubsandwich was klasse en het bestellen waard, de courgettesoep was waterig en minder smakelijk. Goed tentje om te luchen, vooral als de zon op het terras staat!
Ruth_vanluijk .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijke taarten! De chocoladetaart en carrot cake zijn top. Gezellige hippe inrichting en vriendelijke bediening. Prima :)
E D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
wijn en een Daen's plank op het terras in maart. wat wil een mensch nog meer. vriendelijke bediening was de kers op de taart. kom cker terug om ook de koffie en broodjes te proberen
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Gisteren koffie met gebak op met het bonnetje 2=1 van de spoorwegen, hele leuke actie, was gezellig druk hadden gelukkig nog een laatste tafeltje, werd druk gebruik van de bon gemaakt.
De koffie was goed en het gebak overheerlijk ( keuze uit 5 soorten)
Dit restaurant is een aanrader niet allemaal tegelijk ???? zoveel ruimte is er niet.
Dankjewel Ellie, voor je leuke reactie.
Er was inderdaad een stormloop op de koffie met taart aanbieding in het NS tijdschrift, dus ik hoop dat we niet teveel mensen hebben moeten teleurstellen bij gebrek aan een tafeltje.
Graag tot z(Iens)!