Daelhemergroeve restaurant Valkenburg

• Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Daelhemergroeve restaurant Valkenburg

Wie op zoek is naar een unieke locatie en een culinaire beleving is bij de Daelhemergroeve aan het juiste adres. Naast de Steenkolenmijn en MergelRijk, ligt verborgen in de grotten van Valkenburg een spectaculaire ruimte waarin het enige restaurant in de Limburgse grotten gevestigd is. Pure gerechten, op culinair niveau, alles vers en bereid vanuit een schitterende open keuken. Hier moet je echt geweest zijn.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Daelhemergroeve restaurant Valkenburg

• Kom je met de auto?
    De Daelhemergroeve ligt naast de Steenkolenmijn en MergelRijk. Als navigatieadres naar de parkeerplaats gebruikt u het beste Daalhemerweg 144 te Valkenburg.
  • : Als u reserveert in het restaurant kunt u gratis parkeren op de ruime tegenoverliggende parkeerplaats.

Lunch woensdag t/m zondag 11.00 - 16.00 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant Daelhemergroeve restaurant Valkenburg

Kim B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was weer erg lekker alleen hadden ze 1 drankje teveel geteld maar dan hebben ze meteen fooi gehad ????????
Erg vriendelijke bediening
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten op de mooie locatie. Genoten van de gerechten op de nieuwe kaart. De bediening was erg leuk en de borden zagen er verzorgd uit.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de Daelhemergroeve . Hier wordt met liefde gekookt en dat kan je proeven ! Ook het bedienend personeel is erg vriendelijk en betrokken. We hebben genoten en vinden het restaurant een aanrader.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. De bediening is erg vriendelijk. De ambiance is heel apart. Je zit als het ware in de mergelgrot. Parkeren kun je vlakbij het restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Jh V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
was zeer lekker alle vier gerechten gewoon top maar er had wel wat meer op je bord gemogen was te weinig maar zeker de moeit waard om daar wat te gaan eten
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We werden vlot ontvangen en voelden ons meteen welkom. Fijn dat je a la carte mag kiezen, waarna de prijs van een drie-gangen menu wordt verrekend. Dat zouden van mij alle restaurants mogen doen in de AH Aktie. De gerechten waren van hoge kwaliteit en smaakten heerlijk. Men is aan de voorzichtige kant met sauzen, maar we kregen extra saus toen we daarom vroegen.
We hebben een fijne avond gehad, waarvoor dank.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Sfeervol restaurant in de mergel.Goed eten en vooral lekkere, en voldoend, groente uit de eigen moestuin.
We zijn van plan om met meerdere personen, over een tijdje, hier weer naar toe te gaan.
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH Restaurantactie in deze gelegenheid gegeten. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren van voortreffelijke kwaliteit maar had voor ons royaler gemogen.
We kregen een tafel toegewezen vlak voor de open keuken. Wel jammer dat er al om 21.00 uur met poetsen van de hele keuken en het schrobben van de vloer werd begonnen. Begrijpelijk dat dit karwei ook dagelijks moet gebeuren maar had ons dan een tafel toebedeeld ergens midden in het restaurant. De beleving in dit mooie restaurant werd hierdoor een heel stuk minder.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Met AH-actie naar Daelhemergroeve. De entourage was leuk. Je zit in een mergelgroeve. Verlichting is overeenkomstig het thema. Bedienend personeel was behulpzaam, enthousiast en wist veel te vertellen over de gerechten en gebruikte ingrediënten. Een compliment waard. De gerechten daarentegen vielen tegen. Misschien hadden we ook te hoge verwachtingen gezien de goede recensies. Algemene indruk: de groenten waren allemaal erg lekker. Hetzelfde gold voor de grottensaus. De vis en het vlees, die toch eigenlijk de ster van het gerecht behoren te zijn, vielen tegen. Of je proefde het niet (zalm bij voorgerecht werd totaal overvleugeld door de zoetzure groenten), of het viel tegen (livar tussengerecht), of het werd in een veel te kleine hoeveelheid opgediend (hoofdgerecht kabeljauw: was de kabeljauw bijna op?). De nagerechten waren wisselend (aardbeienbavarois goed, vruchtencrumble teleurstellend). Tip voor de kok: breng de gerechten meer op smaak en wees wat scheutiger met de saus. Het kabeljauwgerecht smaakte nergens naar en de tijmsaus bij het kalfsgerecht was niet aanwezig. Wij zagen hoe aan een ander tafeltje met peperbus en zoutvaatje driftig werd geprobeerd de gerechten meer op smaak te krijgen. Dus we waren niet de enigen die dit vonden.
margjeboer .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervol. De maaltijden zagen er goed verzorgd uit en de smaak was uitsteken. Het waren delicate producten die mooi werden opgediend. Het is een klasse restaurant waar je voor de kwaliteit gaat en niet voor de kwantiteit. Wij waren zeer tevreden.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Verrassend gezellige ambiance in een mergelroeve, vriendelijk personeel, keuken onder bezielende leiding, aansturing bediening kan beter, goed diner, mooie porties. Ruime keuze in het AH menu. Keuze uit gerechten met toeslag en zonder toeslag. De toeslagen zijn pittig, eur 4,00 komt er dan voor een gerechtje bij.
Merel A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vanavond heb ik hier met mijn partner gegeten via de ah restaurantactie.
Eten was in 1 woord heerlijk, prachtige opmaak van de borden! Bediening top en super vriendelijk. Het enige minpuntje vonden wij dat ze geen kraamwater serveren wat in mijn ogen geen probleem zou moeten zijn als je een glas wijn drinkt.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vriendelijke correcte bediening dit een prima menu serveerde begeleid door een heerlijke fles Italiaanse witte wijn.
voor ons een heerlijke avond in een gezellige omgeving.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. De geechten waren HEERLIJK en met zorg bereid en dat proef je. Mijn schoonbroer vroeg een lekker dessertwijntje voor bij de kaas en kreeg ook een lekker wijntje. Super.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Geweldige locatie, vriendelijke bediening en deze weet waarover ze praten. Zeer goede kwaliteit verse producten. Een aanbeveling waard
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst. Helaas staan er hoge tafels en stoelen. Voor wat kleinere mensen ( zoals ik) zit dat absoluut niet prettig. Tip om toch wat lagere tafels/stoelen in het restaurant te plaatsen. Verder waren we verbaasd dat we voor een karaf (kraan?) water €4,50 moesten betalen.
gastervj .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er gegeten met AH actie, verrassende locatie, goede gelegenheid net buiten populaire plaats Valkenburg.
Zeker de moeite waard om er voor om te rijden.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
VWB prijs/kwaliteit is het vrij duur,voor dat geld en dan betaalde wij met de AH Kaarten nog maar de helft,kun je in heel valkenburg beter eten,en je moet het weten te liggen nogal ver buiten centrum,op deze toer weet ik niet of ze het lang volhouden,maar ik wens ze toch veel succes.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ambiance heel apart, eten in een sfeervolle grot. Eten is goed. Bediening is plichtmatig, doen hun werk wel naar behoren, maar zonder enige inspiratie.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
een zeer leuke lokatie, heel gezellig en weer eens heel wat anders. de kok kun je zien werken, keuken is zeer netjes, alle groente uit eigen tuin, .
het is zeker voor herhaling vatbaar.
overigens heerlijke wijn.
we hebben een hele fijne avond gehad.