Dadawan

Spoorweglaan 1 6221 BS Maastricht Nederland Kaart
31-432041080

Meer informatie over restaurant Dadawan

Jouw recensie over het restaurant Dadawan

Sigrid Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De stonebowl is.altijd.heerlijk; vers,gezond en gloeiend heet. Als je niet veel tijd hebt, kun je vlot een goede.maaltijd eten..En dat voor onder een tientje!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Super lekker gegeten bij Dadawan Arnhem. Gezellige sfeer, gezond eten is volop verkrijgbaar. Goede prijzen.

Absoluut een aanrader
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
“Heerlijk gegeten, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, Top bediening”
Met collega`s gaan dineren. Zeer goede uitleg van de bediening.
Zeer snelle service.
Heel verrassend hoe het eten opgediend wordt, en een bijzondere wijze van klaarmaken.

Alle ingrediënten zijn vers. Heel erg betaalbaar. Dit concept is ook voor gezinnen met kinderen. Voor iedereen wat wils.

Het is een druk restaurant, reserveren kan alleen voor groepen van meer dan 10 personen. Het is een groot restaurant, als je moet wachten dan duurt dit niet lang.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wat ons betreft kun je hier prima eten als je weinig tijd hebt, niet lang wilt wachten en eten niet ziet als een avondvullend programma. Kleine voorgerechten vooraf maar in combinatie met hoofdgerecht is dat meer als voldoende. Smaak is goed. Bediening is in orde en sfeer is ruimtelijk.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Dit restaurant was ons aangeraden door de receptioniste van ons hotel. We werden niet teleurgesteld. We moesten wel eventjes wachten buiten, want er stond een rij. Dit ging snel, dus we konden al snel plaats nemen. De inrichting doet Aziatisch aan, het is lekker efficient en schoon. De bediening heeft het druk, maar is goed. We hebben heerlijke cocktails gehad, de voorgerechtjes, mini loempias en krokante kip waren erg lekker. De kip was 't lekkerste. Beide hebben we ons laten verleiden door de bimimbap (stonebowl) met beef. Het was een grote stenen kom die loeiheet werd gebracht, met hierin rijst, ei, verse groenten en beef, het sausje en nog wat groenten stonden ernaast.
We hebben werkelijk gesmuld, zo erg zelfs dat we twee dagen later weer zijn geweest. De tweede keer hebben we hetzelfde besteld. We hopen dat ze snel een vestiging bij ons in de buurt openen.... mjam.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Helemaal top dit restaurant. We waren een dagje in Maastricht en daar kwamen wij dit Dadawan restaurant toevallig tegen bij het NS station. We wisten niet goed wat we konden verwachten, maar dit restaurant bleek een prettige verrassing te zijn. Het eten in de loeihete stenen kommen was fantastisch en ik hoop dat ze ook nog eens een Dadawan in Den Haag openen, dan komen we daar zeker vaker eten.
Men presenteert ook nog eens een ruimen keuze uit bijvoorbeeld stone grills, Stone bowl, bimimbap, sushi, burgers en kreeft.
Het personeel was vriendelijk en de zaak was brandschoon en gezellig ingericht. Wat ons betreft is dit zeker een aanrader. Ze hebben in Maastricht ook een afhaalrestaurantje vlak naast het gewone restaurant.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wilde snel een lekkere maaltijd nuttigen. Prima geregeld ondanks rij van 5 minuten bij de entree. Zowel de rumpsteak als de kip met rijst waren lekker en vers. Alles keurig snel geserveerd en voor een heel betaalbare prijs.
lisa M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een bijzondere kaart met keuze uit stone grills, bimimbap, sushi, burgers en kreeft. Wij hadden de eerste twee. Grote porties en goed op smaak. Heerlijk mals vlees. Wel wat weinig groente. De bediening zegt praktisch niets. Geen uitleg over dat we het eten moeten roeren of dat de borden erg heet zijn. Wordt ook niet gevraagd bij het weghalen van de borden of we nog wat te drinken willen, een dessert of de rekening. Daar nog verbetering mogelijk. Erg goedkoop. Voor twee personen hoofdgerecht, dessert en drankje 30 euro in totaal.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Via TripAdviser hier terrecht gekomen (hoge cijfer). Helaas! Druk, ongezellig en bomvol (maar het was ook dinnertime). Wij kozen voor de bibimbap en sushi als voorgerecht. Sushi kon ermee door. Maar de bibimbap, niet zoals het hoort. Bediening kon wel wat beter.
Kikiboe .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Voor het eerst geluncht met een vriendin. De menukaart was erg verrassend, er was genoeg keus tegen een schappelijke prijs. Wij gingen ieder voor een bibimbap en bestelden daarnaast nog een sushi. De bibimbap was inderdaad niet traditioneel Koreaans, dus daarvoor moet je het niet doen, maar hij was zeker lekker. De sushi was erg goed. Er was een fout gemaakt met de sushi, wellicht doordat een serveerster niet zo heel goed Nederlands sprak, maar we kregen gewoon een nieuw portie nadat ik dit had aangekaart. Prima service dus en het personeel is vriendelijk.
De inrichting is leuk. Als ik weer eens in de buurt ben dan kom ik zeker terug.
Nicolesn .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten is hier echt fantastisch. Er is genoeg keuze dat er voor ieder wat wils is en het eten is zeker niet duur. Het beviel ons zo goed dat we er tijdens onze mini vakantie drie avonden achter elkaar hebben gegeten en elke keer was het eten heerlijk! De service is ook goed en het personeel is erg vriendelijk. We hebben tijdens het eten meerdere keren genoemd dat we het zo jammer vinden dat ze niet in Groningen zitten, dus dat is een goed teken. Wanneer we weer in Maastricht zijn weten wij waar we gaan eten!
Missy V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Dit restaurant gevonden via Tripadvisor, het had de hoogste score van de Asian restaurants. Het restaurant is modern ingericht en het is zeer ruim, voldoende ruimte tussen de tafels. De menukaart geeft niet al te veel keuzes.. dat kan goed zijn, want dan kun het restaurant zich focussen op de kwaliteit vd gerechten, maar ik vond het jammer. De prijs/kwaNtiteit verhouding is zeker goed.. ik bedoel, de hoeveelheid wat je krijgt voor de prijs is echt een bargain. Maar als je zoals ik dol bent op Koreaans eten en al in menig authentiek Koreaanse restaurants bent geweest en je besteld hier de bibimbap... word je flink teleurgesteld. Zoals GordonRamsaai hier al eerder z'n recensie achterliet, ben ik het eens met hoe hij het omschreef. Voor zover ik het weet is het hele punt van de stone bowl om de rijst wat crispy te krijgen en dit hele gerecht was nat. De beef is in grote blokken gesneden ipv fijn gesneden repen/gehakt. Misschien is dit wel een fusion versie? Don't get me wrong, het was zeker niet vies maar het is geen bibimbap zoals ik het ken. Denk ook dat recensent Ehja het goed omschreef.. het is meer een luxe variant van een fastfoodrestaurant.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Vanuit buiten zag DADAWAN er leuk uit. Naar binnen gegaan en vriendelijk ontvangen. Na een lekker Belgisch biertje gekozen voor de Rumpsteak plate. Gevraagd om rare en dat ook gekregen, zeer smaakvol. Samen met asperges en heerlijke frites met mayonaise voor weinig geld heerlijk gegeten. Tafelgenoot koos voor een Stone Bowl chicken en was ook zeer tevreden. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Zeker een reden om terug te gaan.
Martje S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was prima, maar de service was beduidend minder. Het restaurant was bijna volledig leeg en wij gingen met z'n tweeën aan de tafel voor vier personen zitten omdat we allebei op een bank wilden zitten. We werden echter gelijk naar een tafel voor twee personen gestuurd omdat er mogelijk nog groepen van drie of vier personen zou kunnen komen. Even voor de duidelijkheid er waren nog minstens 20 tafel voor vier personen over... Ik weet niet of het vanuit het management de opdracht gegeven was, maar het was erg vreemd en een slechte binnenkomer. Het eten was verder prima, redelijke sushi en burgers.
P S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij DADAWAN. Porties zijn wel erg groot, maar totaal niet duur en erg lekker op smaak! Bediening was snel en vriendelijk, we komen snel terug!
Irka .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afgelopen vrijdag hebben wij met een groep van 18 personen bij Dadawan gegeten. Iedereen vond het heel erg gezellig en vooral heerlijk eten: lekkere voorgerechten en best wel grote porties hoofdgerechten. Het personeel was zeer vriendelijk en snel. De prijzen zijn zeer toegankelijk.
Dit is een perfecte plek met een groep mensen (vrienden, collega's of familie... ) om uit te gaan eten.
Bedankt voor de fantastische avond!
M T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Op zondag hier gegeten met een vriendin op aanraden van ons hotel. Ontvangst was prima en kaart beloofde veel goeds! Drankjes en eten kwamen snel op tafel en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Echter besloot het personeel tijdens ons hoofdgerecht (21.30 uur) dat het tijd was voor de schoonmaak. Wij werden compleet genegeerd terwijl 10 man bediening druk bezig was met de vloer boenen. Het toppunt was de 2 vuilniscontainers die het restaurant binnen werden gereden vlak langs onze tafel. De tafel werd afgeruimd en daarna ging iedereen weer door met de schoonmaak. Na 3kwartier met volle verbazing hebben toegekeken kregen we zonder koffie eindelijk de rekening! We komen allebei uit de horeca en zelden zoiets vreemds gezien! Zonde!
Marlous01 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
tweemaal bij Dadawan gaan eten. Beide keren zeer goede ervaring. Lekker eten, prima personeel en ziet er goed uit ondanks dat het een enorme ruimte is. Zeker een vervolgbezoek waard vanwege de prijs kwaliteit verhouding! Jammer dat bij drukte het personeel wat achteruit gaat.. Maar door de prijs en het lekkere eten niks te klagen!
S H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Zondagavond voor het eerst bij Dadawan gaan eten.
Het interieur is ruim, licht, modern/vrolijk en zag er verzorgd uit. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Als voorgerecht hadden we kimchi en een tempura-shrimp sushi, als hoofd een halve kreeft met frieten en een rijstschotel met bief. We hoefden niet lang te wachten en de gerechten smaakten boven verwachting goed. Eigenlijk zou ik een 7,5 willen geven, maar die optie bestaat niet. Een 8 en hoger voor het eten geven we alleen aan sterrenrestaurants (mits verdiend)
Een aanrader als je op zoek bent naar een laagdrempelig restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Onlangs dit nieuwe restaurant geprobeerd. Het is een groot restaurant, maar toch best gezellig. Je kunt met kleine gezelschappen niet reserveren, maar ik denk dat je altijd wel een plekje vindt. Ik zie dit restaurant meer als een soort luxe variant van een fastfoodrestaurant; verwacht ook niet een hele avond gezellig te tafelen, daar is het ook helemaal niet voor bedoeld. Even een snelle hap na het winkelen of voor een bioscoopbezoek, is het uitermate geschikt voor. Eten was prima in orde, zeker de stone bowl! Prijs dik in orde. Voor nog geen tientje (in geval van de stone bowl) eet je een heerlijk Oosters gerecht (grote portie). Wij komen terug!