Daar Foodbar

Meer informatie over restaurant Daar Foodbar

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Uit eten gaan gaat natuurlijk primair om lekker eten. Maar ook de bediening en de lokatie spelen een belangrijke rol. Meer dan eens heb ik me geergerd aan bediening die ongeinteresseerd slechts de meest noodzakelijke taken uitvoert. Op dat soort momenten blijkt maar weer dat een baan in de horeca echt iets is wat je leuk moet vinden. Bij Daar Foodbar bleek maar weer hoeveel een leuke spontane bediening kan schelen. We hadden een Groupon gekocht voor een drie-gangendiner van de chef. Het eten was helemaal niet verkeerd. Eerlijk is eerlijk: geen spectakel maar voor € 26,99 voor 2(!) personen moet je ook niet teveel eisen stellen. Wat de avond helemaal goed maakte is de bediening door wat de vriendin van de eigenaar bleek te zijn. Wat heerlijk om bedient te worden door iemand die duidelijk plezier heeft in haar werk en dat goed over weet te brengen op haar gasten. Door het prachtige weer was het redelijk druk waardoor ze flink aan de bak moest. Dat was geen enkel probleem. Duidelijk met veel plezier deed ze haar werk en had ze af en toe nog tijd voor een praatje. Geweldig! Voor haar alleen al zou ik nog eens terugkomen.
Grr .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Helaas is het Restaurant er niet meer. Gisteren zag ik het bordje 'Ter Overname' achter de ramen staan.

Jammer, eten, sfeer & bediening was prima in orde en ik gunde deze jonge ondernemers meer succes
Jorieke P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wat een leuk tentje, echte aanwinst voor Oisterwijk.

Originele gerechten, bereid met verse producten en op een leuke manier gepresenteerd.

Bediening was super lief en deed echt z'n best om ons een fijne avond te bezorgen.

Wij hebben genoten!! Helaas kan ik de gemaakte foto's niet plaatsen in dit bericht!
Marley_N .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik heb hier vanmiddag geluncht samen met mijn moeder. Goed plekje voor een moeder-dochter quality momentje, maar de doorsnee hipster zou er ook prima op z’n plek zijn. Het is hip en origineel, maar op een ongedwongen manier. De menukaart is uitgebreid en bevat een goede dosis humor (geen spoilers hier, go see for yourself!). We begonnen met een theetje, daarbij kregen we bastognekoeken met chocolade en nootjes erop. Leuk dat ze daar wat moeite in hebben gestopt ipv simpel een koekje uit een pak erbij te serveren. Mijn moeder bestelde een panzanella salade, ik een salade met o.a. mango, spinazie, granaatappelpitjes en taugé. De ingrediënten die ze hier gebruiken zijn vers, knapperig en smaakvol. De combinaties zijn verfrissend en de prijs-kwaliteit verhouding is om blij van de worden. Enige tip die ik nog heb is aan de ober: super attente, vriendelijke gast met een leuke kop, maar nog wat te bescheiden en terughoudend, dit mag wel wat assertiever.
Ik kan me zo voorstellen dat het hier in de zomer nog wel eens storm kan gaan lopen. Ik kom zeker terug voor een uitgebreide borrelplank en een bucket met bier zodra het zonnetje weer schijnt!
FNV .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Afgelopen zondag hebben we van een heerlijke lunch genoten bij DAAR. De sfeer was goed en het eten viel erg in de smaak. We bestelden de Bruchetta Zalm en het Mekkerbroodje. Allebei waren heel lekker en vulde goed. Ook compliment voor het brood zelf dat was heel lekker en vers. De wijn was goed en bij de koffie na zat een zalige macaron. Kortom DAAR is een bezoekje waard. Wij gaan er zeker ook een keer 's avonds dineren.
Wout S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wat een verrassing! relaxed en een frisse manier presentatie. Surf & turf met zijn 2-en, echt heerlijk en,..leuk geserveerd.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Daar heeft een frisse stoere uitstraling. Creativiteit op allerlei gebieden, leuke hoe deze kaart wordt gepresenteerd, de maaltijden worden op een originele manier geserveerd. Pure producten, goede kwaliteit.
Surf & Turf, Weckpotje met vers fruit, kaaskar met lekkere franse kazen. Lekkere biertjes, kortom een fijne plek om te vertoeven. "Daar"naast hebben ze voor ieder wat wils, leuk een spel spelen met kinderen of elkaar....scrabble, ganzebord, het is er allemaal aanwezig. Wij hebben er genoten van de ongedwongen sfeer.
Angr .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Gisteren gegeten bij Daar Foodbar. Porties waren klein en aan de prijs. Eten was Niet slecht maar ook niet bijzonder. Akoestiek liet te wensen over, zaak zat vol waardoor tafelgenoten slecht te verstaan waren. Karige glazen wijn. Jammer!