Da-Xin

Ermerweg 85 7812 BC Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Da-Xin

MLZ .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vandaag gegeten bij dit restaurant. Prijs kwaliteit goed in verhouding. Het eten is niet duur en meer dan voldoende. De inrichting is sober en eenvoudig maar de bediening is ronduit uiterst vriendelijk te noemen. Ook duurde onze bestelling niet lang voordat we ook konden beginnen met eten en ook dat vinden we altijd zeer aangenaam. Er is aandacht tot het afscheid bij de deur toe met de aanbieding van een pepermuntje. Erg correct allemaal
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Prima restaurant met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Hadden niet verwacht dat je voor de lage prijs die ze hanteren voor het buffet zulk goed eten zou krijgen.
Piet55 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Het eten is lekker en duidelijk vers.
Het personeel is vriendelijk, alert en attent.
Vooraf koos ik de gebakken banaan.
Deze gebakken banaan is echt een aanrader.
Heerlijk krokant en vol van smaak en niet te vet.
De Babi pangang was echt heerlijk.
Zeer goed gegeten bij deze Chinees.
Dhr. G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Weet niet of je een recensie mag schrijven als je hier alleen maar afhaalt?! "nog" niet gegeten in het restaurant, maar regelmatig halen we hier af. Goed en veel, denk wel één van de betere chinezen van Emmen. Alleen bij het bestellen valt mij altijd op dat als ze een tijd noemen je gerust 10 min later kan komen.. Het is namelijk nooit klaar.. Maar.. Als je dit weet is het geen probleem,. Aardige bediening, en wat moet je zeggen over de inrichting van een chinees... Das altijd een beetje het zelfde..
Vegaproeverij .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Voor de eerste keer bij DaXin , afhalen wel te verstaan. De service was goed en vriendelijk, zowel aan de telefoon als aan de balie. Maar het eten zucht.... Ik had vegetarische gerechten en met ei, maar het was erg smakeloos, zout en vet en lag bijzonder zwaar op de maag, terwijl ik het meeste niet had opgegeten.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
We gingen hier i.p.v. afhalen en keer eten.
De service is prima. Want we wilde graag vooraf een vegetarisch iets.
Dus de mevrouw die ons bediede zei we hebben ook lekkere mini loempia's vega. Die namen we dus.
De vega Loempia's waren enorm lekker, en met een kommetje lekkere saus erbij.
Toen het hoofdgerecht (Foe Yong Hai met Champignons) dat was heerlijk.
Lekker kopje koffie met heerlijk chocolaatje erbij.
We hadden een gezellige avond en we werden netjes door de bediening in onze jas gehesen.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het was Nieuwjaar dus besloten wij eens chinees te gaan eten.
We gingen afhalen (we hadden het afhaal menu van deze Chinees gekregen). Dus belde wij even 20 min. van tevoren.
We bestelde Vegetarisch Bami Chao Kai Lan ( gewokte broccoli met knoflooksaus) 10,90 en Bami Tjap Tjoy met chin. champignons 8,30 enTau Fu met chin. champignons ( Tofu met groenten en chin. champ.) 10,20.
Toen we er waren was het eten na 2 min. al klaar om mee te nemen (we hadden ook besteld). Toen we thuis waren zagen we dat ze er gratis 2 zakjes kroepoek erbij had gedaan. Het eten was erg lekker en ruim voldoende (je kan makkelijk 1 dag erna nog een keer van eten.) Je proefde de verschillende smaken prima, en de tofu was erg lekker.
Prima prijs - kwaliteit verhouding.
Malou .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Bediening was een beetje traag en niet heel oplettend. We moesten steeds langs wachten tussen de gangen. Pho was prima, niet heel bijzonder en uitgesproken. Zou hier niet terug komen.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Op zich prima chinees eten, niet heel bijzonder, geen uitzonderlijke dingen geproefd. Alles was een beetje meer van hetzelfde, ook de smaken waren niet erg uitgesproken. We hadden gekozen voor het buffet, was niet erg duur. We hoefden ook niet extra te betalen voor ons zoontje (die alleen wat frietjes en frikadellen had gegeten).