Da-Xin

Hoofdstraat 17 9531 AA Borger Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Da-Xin

Hilly E.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
een geweldig reataurant met uitstekende bediening die met je mee denkt als je voor een grote groep wilt bestellen (60 pers.) het eten was van zeer goede kwaliteit, stond op tijd klaar. en de themperatuur van het eten was prima na een rit van 15 minuten.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Restaurant in het centrum van Borger. Binnen is het goed gevuld, dat is vaak een goed teken. Het zit inderdaad goed vol met mensen die hebben gekozen voor het buffet van 11 euro per persoon. Wij kiezen ervoor van de kaart te eten. Maar eerst een Campari en met nadruk gevraagd om hier één ijsblokje in te doen, anders wordt het te waterig en zo koud dat je niets meer proeft. Of de slecht Nederlands sprekende serveerster het niet begrijpt of niet goed door heeft gegeven, de Campari wordt met een handvol ijsblokjes op tafel gezet, en dat gebeurt tot drie maal toe. We kozen voor twee tipan gerechten met enerzijds garnalen en anderzijds kip. Beiden met zwartebonen saus. Uitgeserveerd wordt kip met zwarte bonensaus en garnalen met pittige rode saus. Dat was niet de bedoeling. De bediening stelt dat we inderdaad twee keer zwarte bonensaus hebben besteld en dat we dat ook hebben gekregen, maar dat er bij de garnalen wat minder inzit. Nu ken ik de Chinese keuken heel goed en weet dus zeker dat er geen zwartebonensaus is gebruikt maar Szechuan saus en dat men gewoon niet een gerecht wil terugbrengen en iets nieuws prepareren. Dat kost geld, dat begrijp ik maar het is geen service zoals je anno 2013 mag verwachten. Ik eet zelf altijd met stokjes en vraag dan altijd om een kommetje om uit te eten. Ook daar moet meermalen om worden gevraagd. We bestelden ook Chinese thee bij het eten en die wordt zo aan het eind van de maaltijd uitgeserveerd. Helaas moet ik met deze onderbouwing de service honoreren met een 1. Met klachten wordt hier niet adequaat omgegaan. Het eten zelf is helaas ook van zeer matige kwaliteit. Maar voor wie zijn kinderen of kleinkinderen eens wil laten kennismaken met een Chinees restaurant met het niveau van 1965 of lijdende is aan culinair masochisme is hier beslist aan het goede adres.
Solenn1 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten met mijn familie. Het eten was erg slecht: smakeloze tomatensoep, koude gerechten, oude, taaie Babi-Pangang etc. De bediening deed zijn best maar begreep het niet. Absolute afrader.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Afgaande op de goede recenties op Iens zijn we hier in juli gaan eten en namen een menu voor twee. Ik heb zelden zulke smakeloze WanTan soep gehad, de miniloempia's bevatten nauwelijks vulling, de pangsit-vulling was net zo smakeloos als de WanTan soep. Met de hoofdgerechten ging het iets beter. Redelijke pekingeend, goede tipan ossehaas en een wat minder goed tipan garnalengerecht, met iets te veel paddestoel en iets te weinig garnaal naar mijn smaak. Bediening was vriendelijk, maar niet professioneel. De uitstraling van de zaak is van een doorsnee chinees restaurant van twintig jaar geleden. Ik was hier niet echt van onder de indruk.