Da-Xin

Meer informatie over restaurant Da-Xin

• Terras
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Ik at hier alleen na een zakelijk overleg in de omgeving. Over het wokgedeelte kan ik niets zeggen, ik at à la carte. Tomatensoep vond ik erg weinig met chinese tomatensoep te maken hebben. Teveel smaak van bloem, te weinig tomaat. Die maken andere chinees restaurants beter, ikzelf ook trouwens.
Als hoofdgerecht had ik tipan beef met gon bao saus. Dat was fantastisch! Een van de beste gon bao sauzen die ik ooit heb gegeten!
Bediening oké, eigenaresse erg vriendelijk, tikje over the top, maar dat is haar enthousiaste karakter gewoon.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Wij zijn betere chinees restaurants gewend de cheffin in een popie jopie figuur.
Wanneer je iets vraagt omtrent het menu weet men het niet. Aanpassing is een moeilijkheid.Voor een volgende keer niet weer.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk wokken, barbecueën of teppan. Ruime keuze uit hoofd- en nagerechten. Vriendelijke bediening. Door de indeling in diverse ruimtes is het restaurant sfeervol.
PaulBocuse .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Gezellige restaurant kom er meerdere jaren en is tot nu toe altijd bevallen ik vind de bediening erg goed ze zijn altijd super aardig, al bij het ontvangst en tot het einde. Het eten is prima en lekker van alles wokken wat iedereen zelf lekker vind beste Chinees op Walcheren. Ga zo door!
Tanguero B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Restaurant met keuze voor elk wat wils, Wokken naar keuze, Teppanan Yaki naar keuze en Chinese BBQ, en natuurlijk de chineese specialiteiten
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Geen echte Chinees, maar een buffet
Vooraf keuze kippen- en tomatensoep
Kippensoep prima
Bij het buffet kan je kiezen ik ga voor wokken, bakken op de plaat of BBQ
Vooral voor de plaat zijn er goede kwaliteit biefstukken, tongetjes garnalenstokken, zalm en nog veel meer Hierbij kun je kiezen uit vele soorten groenten
Omdat er zoveel keuze is ben ik gebleven bij bakken op de plaat
De kok doet prima wek en voldoet aan je wensen
Na 3 keer langs geweest helemaal verzadigd
Toch nog even het nagerecht geprobeerd: diverse zoete spullen, 5 soorten ijs en 6 soorten fruit. Gemengd heerlijk

Prijs is €20 verrassend laag

Het restaurant zit dan ook elk weekend vol en reserveren is noodzakelijk

Een aanrader
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
4-01 gegeten bij Da-Xin. De tafels staan wel heel dicht op elkaar. Eten is prima, bediening ook. Soms wel lang wachten bij de wok of bakplaat. Zeker een aanrader.