Da-Xin

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Da-Xin

Dagelijks geopend vanaf: 12:00 tot 22:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Da-Xin

Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We waren heel blij dat we weer eens buffet konden eten bij daxin
T. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Verrassend , origineel en bijzonder lekker. Duidelijke uitleg van het systeem en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zéker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Niet alle bestellingen kwamen goed door porties ook behoorlijk groot wel zeer smaak vol lekker gegeten kwaliteit goed.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Eten was flauw en soms koud
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Aanrader! Lekker eten,vriendelijk personeel en prijs kwaliteit verhouding is zeer gunstig
Roeland W.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Goede prijs en goed vlees! Vriendelijke bediening! Ik kom hier zeker terug!
Shanti R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
heerlijk gegeten, bediening enthousiast en vriendelijk, zeer bereidwillig om mee te denken. Aanrader!
A.A.Risseeuw R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor de tweede maal bij Da-Xin gegeten. Beide keren zeer tot tevredenheid. We komen zeker weer terug.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
De wachttijd op de diverse bestellingen was veel te lang. Na bestelling van de eerste drankjes en gerechten duurde het ruim 15 minuten voor de drankjes en 3 kwartier voor er enkele gerechtjes kwamen. Niet iedereen van ons gezelschap van 8 personen kreeg ook meteen al wat van het eten geserveerd. sommige andere onderdelen van een gerecht werden een kwartier later weer pas geserveerd, waardoor het eerste onderdeel al koud was. Er zijn zelfs een aantal gerechten nooit bij ons aangekomen en dan stonden ze weer met niet-bestelde gerechten aan onze tafels. Als groep van 8 personen zaten we ook niet aan 1 tafel, maar aan 2 tafels van 4 met tussenruimte naast elkaar. Al met al een ervaring rijker, maar we zullen daar niet meer reserveren.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Kwaliteit eten is voortreffelijk. we moesten soms lang op gerechtjes wachten, maar kregen wel een flinke reductie op de totale prijs. wij hadden met 7 personen 1 tafel, maar eigenlijk is 4 per tafel beter. dan kun je goed rondom de korean bbq heen zitten.
Jonathan B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Voortreffelijk gegeten van de verschillende keukens. Alle gerechten waren goed op smaak en van goede kwaliteit. Bestellen via de tablet werkt nog niet altijd vlekkeloos maar is goed te doen en erg van deze tijd! Wij komen in de toekomst graag terug!
We waren hier omdat er een mooie korting was via IENS maar ook zonder deze actie wil ik dit restaurant bij iedereen van harte aanbevelen. Zelf zijn wij erg fan van de Thaise keuken maar de variatie (samen met de Chinese keuken en de Koreaanse bbq) maakt het geheel extra bijzonder en afwisselend. Wij zijn blij met de mooie doorstart van Da-xin!
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij mochten met 'all you can eat' zelfs kiezen uit alle drie de keukens via een moderne app.
fred S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig en zeer goed eten. Veel keuze uit verschillende menu's.
Zeker een aanrader
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
goede service ..lekkere gerechte...Een aanrader
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezellig en zeer behulpzaam personeel
Tanguero B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Combinatie Dim Sum en Thai uitgeprobeerd.

Samen met mij zoon de combinatie traditioneel Chinees Dim Sum en Thai Cuisine uitgeprobeerd.
Alle gerechtjes hebben hun specifieke smaken maar zijn goed te combineren. We zijn tot 12 gerechtjes per persoon gekomen dus 24 van de maximaal 32 in totaal.
Werken met de tablets gaat zeer goed. Na bestelling worden de drankjes en gerechtjes relatief snel en goed gedoseerd geserveerd door de vriendelijke bediening,
Kwaliteit van de gerechtjes was goed tot zeer goed. Het was gezellig druk maar toch rustig. Een aanrader voor eenieder. De volgende keer een combinatie met Koreaanse BBQ proberen.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Erg ongastvriendelijk. We werden letterlijk de zaak uitgekeken.. Wat een tegenvaller. Totaal GEEN aanrader!! Hier ga ik nooit meer eten
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Leuk concept. Wij kozen Thais. Vind wel dat ze moeten kiezen voor óf een tablet die werkt óf voor ouderwets papier met een potlood. De tablet hield er al na ronde 1 mee op en de overige drie rondes werden mondeling doorgegeven. De muziek was passend alleen jammer dat het maar 5 nummers leken die iedere keer terugkwamen. Het eten en de gastvrijheid was meer dan goed met mooie en heerlijke gerechten! Ik zou er wel nogmaals gaan eten.
Leon C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Je wilt a la carte eten en er wordt alles aan gedaan om je een all you can eat arrangement te laten kiezen. Vervolgens bestel je loempia als voorgerecht en na 3 kwartier wachten vraag je wanneer het komt: omdat we a la carte wilden eten duurt het allemaal
Langer omdat het vers bereid moet worden. Dit klinkt al heel gek. Maar na een uur toch ons voorgerecht. Het hoofdgerecht zou meteen gemaakt worden. Na nog eens 3 kwartier te hebben gewacht wilden we maar gewoon het voorgerecht betalen. Maar dat kon niet want er werd gezegd dat het hoofdgerecht net was geserveerd. Op de vraag of ze dan zelf wilden gaan kijken waar, bleek het inderdaad nog niet eens in de maak. Betalen duurde ook nog 10 minuten want er stonden op het tafelnummer nog allemaal bestellingen van andere gasten. En dat terwijl het in het restaurant niet eens druk was. Dat heeft mogelijk ook zijn reden... heel erg jammer dit ...
Henriette D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lang wachten op alles, alle bestellingen liepen door elkaar.
Sloegen de stoppen nog door ook, nog langer wachten!!!!! Bedieningen was droevig, kwamen niet eens melden van de storing , dus alles met alles geen aanrader!!!!!!!