Da Vinci

Nieuwstraat 35 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Restaurant met mooie ambiance

Prachtige oude gewelven, een mooie ambiance en vriendelijk personeel. Dit wordt door veel bezoekers genoemd na een avondje Da Vinci in Terneuzen. Terneuzens binnenstad is niet riant, maar heeft een goed aantal plekken zoals Da Vinci die je dag perfect kan maken. Voor lekker genieten, lekker borrelen of gewoon een goed gesprek aan de bar, je kunt hier voor alles terecht!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00
An D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel vriendelijk en bekwaam personeel. Gerechtjes waren stuk voor stuk heel smaakvol en mooi gepresenteerd. Enig minpuntje was het enorm harde stokbrood bij het voorgerecht. Wij komen hier zeker terug.
theo D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
vriendelijke ontvangst en bediening en het eten was was erg lekker!
vooral het vispannetje vonden top.
de stoverij had minder zout mogen zijn...
Levinus W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fijn no nonsens restaurant. Eten is prima, hartelijke ontvangst en gezellig ingericht. Alleen de stoelen zaten niet zo lekker. verder alles prima.
19451meermanmes .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
een aanrader om nog eens te gaan samen of met anderen! Ook leuk voor een feestje en achter hetrestaurant is een plein waar je ook buiten kunt zitten en staan (statafels) voor receptie e.d.
Piet M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De sfeer en het eten was goed. Vriendelijk personeel. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. 9. Het was bedrijvig omdat er meerdere grote groepen waren. Al bij al een gezellig restaurant voor jong en oud. Ben je slecht ter been geef het aan, want je hebt boven en beneden tafeltjes
m.v.g. fam.Moes
gusta V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
prijs kwaliteit goed , alleen zouden we er wat langere tijd tussen de gerechten !! en eerst rustig een aperatiefje nemen !!
jannybouwense .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We konden kiezen uit een drie gangen menu van 27,50, Je zou dan een menu gratis krijgen. Bij thuiskomst zagen we dat er per gerecht de losse prijzen waren berekend, hierdoor kregen een geen 27,50 korting. Het kwam neer op 21,50 Euro korting. Wij vonden dat eigenlijk niet kloppen. Wat wel heel netjes was dat we een karaf water bij het eten kregen. Ik vroeg om een glas wijn en vroeg of ik er een glas water bij kon krijgen en kreeg dus een hele karaf. Dat maakt voor mij veel weer goed.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Netjes ontvangen en goed gegeten! De serveerster had aandacht voor hetgeen gebeurde en deed goede suggesties. Komen zeker nog een keer terug!
irene2501 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vrijdagavond gegeten bij Da Vinci. Het was uitmuntend!! De ontvangst wat super, hartelijk en persoonlijk. Het eten was heel goed. De keuze was heel goed. In een word: super!!
Rudi H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We gingen eten met een bon van Albert Heijn en moesten maar liefst 52 Euro bijbetalen, we hadden niets extra's en ieder 2 consumpties. de tweede zou voor halve prijs zijn.
Bij de vorige bezoeken moesten we max. 40 euro bij betalen. Hier ga ik niet meer naar toe, ik voelde me toen ik thuis kwam bedonderd, ik had ook geen bon ontvangen dus kon niet terug.
Rudi Hemelsoet
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wij hebben met vier personen gegeten voorafgaande een party bij Da Vinci. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de gegeven recenties. Het was te slecht voor woorden. De coctail gin/tonic zat in een vuil glas, niet lekker en met een bedorven stukje komkommer. Het aspergemenu met kabeljouw kwam met taaie diepvries kabeljouw (?) , de asperges waren overgoten met bruine vleesjus!! De parijse aardappels waren bleek, leek wel of het uit de magnetron kwam. Dan hadden we nog vispannetje met rubbersmaak in een te waterige saus. Hopelijk was het een eenmalige misser, gezien de rest van de recenties maar wij hoeven even niet meer.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch lekker eten, sublieme bediening met de nodige kwinkslag. Restaurant gevonden via de Albert Hein actie, gaan zeker nog eens dergelijke actie uitproberen.
Dorothe O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Kan niet anders zeggen dan het eten wederom van zeer goede kwaliteit was en een goede service ondanks dat wij de laatste waren die avond en zo hoort het ook in mijn ogen.
erik P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer lekker gegeten, goede service die met plezier ook meertalig het menu toelichten en de bediening verzorgen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prachtige locatie, gezellig en lekker eten
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten waren geweldig en met zorg bereid. We zullen zeker nog eens terugkomen voor een heerlijk diner.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heel goed en lekker. De borden waren mooi opgemaakt zagen er goed uit. De bediening is ook goed. Gezellig restaurant.
Nic D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ahrestaurantactie.
We konden alles kiezen van de kaart.
Carpaccio als voorgerecht en kogel biefstuk als hoofdgerecht en met tiramisu afgesloten. Lekker!
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Alles samengevat: Mooi opgemaakte borden, kwaliteit was erg goed! Heerlijk gegeten! Het restaurant heeft een goede sfeer en uitstraling in een historisch pand.