Da Vinci

Nieuwstraat 35 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Restaurant met mooie ambiance

Prachtige oude gewelven, een mooie ambiance en vriendelijk personeel. Dit wordt door veel bezoekers genoemd na een avondje Da Vinci in Terneuzen. Terneuzens binnenstad is niet riant, maar heeft een goed aantal plekken zoals Da Vinci die je dag perfect kan maken. Voor lekker genieten, lekker borrelen of gewoon een goed gesprek aan de bar, je kunt hier voor alles terecht!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00
irene2501 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Vrijdagavond gegeten bij Da Vinci. Het was uitmuntend!! De ontvangst wat super, hartelijk en persoonlijk. Het eten was heel goed. De keuze was heel goed. In een word: super!!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Wij hebben met vier personen gegeten voorafgaande een party bij Da Vinci. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de gegeven recenties. Het was te slecht voor woorden. De coctail gin/tonic zat in een vuil glas, niet lekker en met een bedorven stukje komkommer. Het aspergemenu met kabeljouw kwam met taaie diepvries kabeljouw (?) , de asperges waren overgoten met bruine vleesjus!! De parijse aardappels waren bleek, leek wel of het uit de magnetron kwam. Dan hadden we nog vispannetje met rubbersmaak in een te waterige saus. Hopelijk was het een eenmalige misser, gezien de rest van de recenties maar wij hoeven even niet meer.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastisch lekker eten, sublieme bediening met de nodige kwinkslag. Restaurant gevonden via de Albert Hein actie, gaan zeker nog eens dergelijke actie uitproberen.
Dorothe O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Kan niet anders zeggen dan het eten wederom van zeer goede kwaliteit was en een goede service ondanks dat wij de laatste waren die avond en zo hoort het ook in mijn ogen.
erik P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Zeer lekker gegeten, goede service die met plezier ook meertalig het menu toelichten en de bediening verzorgen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Prachtige locatie, gezellig en lekker eten
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten waren geweldig en met zorg bereid. We zullen zeker nog eens terugkomen voor een heerlijk diner.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heel goed en lekker. De borden waren mooi opgemaakt zagen er goed uit. De bediening is ook goed. Gezellig restaurant.
Nic D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ahrestaurantactie.
We konden alles kiezen van de kaart.
Carpaccio als voorgerecht en kogel biefstuk als hoofdgerecht en met tiramisu afgesloten. Lekker!
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Alles samengevat: Mooi opgemaakte borden, kwaliteit was erg goed! Heerlijk gegeten! Het restaurant heeft een goede sfeer en uitstraling in een historisch pand.
chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst in een uiterst sfeervol restaurant. Prima kwaliteit van het eten en de huiswijn. Een klein foutje (digestief wel op de rekening, maar niet gebracht) werd zonder problemen opgelost. Voor herhaling vatbaar!
Fem W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Ruime keuze aan gerechten.
Misschien een kleine tip; medewerker was redelijk gestrest, professioneler om dit niet te laten horen /zien aan je klanten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren met 4 personen ,we hebben er heel lekker gegeten voor ons zeker aan te raden
De porties waren voor ons voldoende en de presentatie van de borden waren een mooi schilderijtje
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ook deze keer was het weer genieten van het eten, de sfeer en bediening van Da Vinci. Het restaurant was schitterend versiert in kerstsfeer. Heel mooi!
We hopen weer terug te komen!
udoria .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten in een sfeervol restaurant en een vriendelijke bediening. Wachttijden tussen de "gangen" was goed geregeld.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij afrekenen viel de prijs erg mee. Aangeboden wijn was goed en ook de keuze uit de gerechten was prima.
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met vrienden heerlijk gegeten bij Da Vinci. Alles was goed, de sfeer, de bediening en het eten.
We hopen nog eens terug te komen.
J F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben 4 personen erg lekker gegeten bij Da Vinci.
Het voorgerecht was zeer smakelijk en zag er goed verzorgd uit.
Het hoofdgerecht erg lekker geconfijte eend en de biefstuk ook zeer mals.
Het nagerecht tiramisu, creme brulee en ijs was ook goed.
De bediening was zeer vriendelijk en de entourage natuurlijkerg mooi en gezellig.
Een aanrader.
gerdine A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Fijne sfeer, mooi restaurant, heerlijk eten, maar erg druk waardoor lange wachttijden. Is met kleine kinderen niet prettig!