Da Vinci

Nieuwstraat 35 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant Da Vinci

Restaurant met mooie ambiance

Prachtige oude gewelven, een mooie ambiance en vriendelijk personeel. Dit wordt door veel bezoekers genoemd na een avondje Da Vinci in Terneuzen. Terneuzens binnenstad is niet riant, maar heeft een goed aantal plekken zoals Da Vinci die je dag perfect kan maken. Voor lekker genieten, lekker borrelen of gewoon een goed gesprek aan de bar, je kunt hier voor alles terecht!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00
Voordelig
udoria .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten in een sfeervol restaurant en een vriendelijke bediening. Wachttijden tussen de "gangen" was goed geregeld.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij afrekenen viel de prijs erg mee. Aangeboden wijn was goed en ook de keuze uit de gerechten was prima.
Cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met vrienden heerlijk gegeten bij Da Vinci. Alles was goed, de sfeer, de bediening en het eten.
We hopen nog eens terug te komen.
J F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben 4 personen erg lekker gegeten bij Da Vinci.
Het voorgerecht was zeer smakelijk en zag er goed verzorgd uit.
Het hoofdgerecht erg lekker geconfijte eend en de biefstuk ook zeer mals.
Het nagerecht tiramisu, creme brulee en ijs was ook goed.
De bediening was zeer vriendelijk en de entourage natuurlijkerg mooi en gezellig.
Een aanrader.
Gerdine A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Fijne sfeer, mooi restaurant, heerlijk eten, maar erg druk waardoor lange wachttijden. Is met kleine kinderen niet prettig!
Andrea R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. Al snel kregen we een verse stokbroodje met zelfgemaakte pesto. Qua keuze op de kaart... zoveel lekkers. Kortom heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Echt een aanrader!
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie locatie al is de trap wel een beetje lastig .
Maar met z'n tienen allemaal heerlijke verschillende gerechten gegeten .
Er hangt een goede sfeer en de bediening is prima, ook met een grote groep allemaal tegelijk opgediend , en dat zie je bij andere restaurants wel eens anders.
Zeker een aanrader voor een ander en voor ons voor herhaling vatbaar ... ... Wij hebben een Topavond gehad !! Bedankt
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten, ruime keus uit 9 voor-hoofd- en nagerechten, allemaal even lekker. Misschien het enige aandachtspuntje: wij vonden het een beetje aan de donkere kant, wellicht de verlichting iets minder gedimd.
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik ben gisteravond heerlijk uiteten gegaan met een vriendin die jarig was! Ondanks het feit dat ze 21 is geworden, vonden we het toch geweldig om uit genodigd te worden door de kok om in de keuken ons eigen dessert te maken! Heerlijk verwend & goed gegeten.
Francis I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer sfeervol restaurant met zeer leuke bediening door Merel en Sacha. Eten was super. Enkel jammer dat er een groepje best rumoerig een drankje aan de bar namen, deze kunne beter naar een Café ergens ander gaan. Maar daar kunnen jullie weinig aan doen.
Trepkes .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij binnenkomst was het erg druk en werden wij vriendelijk verzocht met een drankje nog even plaats te nemen aan de bar. We zaten goed en wel toen wij echter al aan tafel mochten. Dit hebben wij ook zeker niet als storend ervaren.
Heerlijk gegeten en zeker niet lang hoeven wachten op de gerechten ondanks de drukte.
Er mag hier en daar wel eens stof af gedaan worden en er moet zeker even gekeken worden naar de poot van tafel 26. Deze wiebelt. Dit vergeten te melden bij vertrek.

service was goed en dit is zeker een aanrader
C.freeke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het lamsvlees was opvallend mals. Gamba's waren goed met andere ingedienten aantrekkelijk gemaakt. Mijn vrouw kon het nagerecht niet op. Zij mocht een kop thee met bonbon in de plaats. De crème brullee was evenwichtig samengesteld.
Marie Christine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond, Super lekker en gezellig gegeten met 4 personen. Voorgerecht scampi met salade.heerlijk.......hoofdgerecht vispan...heerlijk.....nagerechten waren ook heerlijk.
Je kunt hier kiezen uit het menu of a la carte. En wat een grote porties...!

De bediening de twee S jes, krijgen van mij een 10+++... Zij waren zo hartelijk en spontaan...wij komen zeker weer terug! Een echt top restaurant!
Namens ons hartelijk bedankt voor de overheerlijke en gezellige avond.
Irene,, Bert, wim en Marie-christine
Vleeskonijn .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Mocht je hier nog nooit geweest zijn ,dan weet je niet wat je mist,De uitstraling binnen de ontvangst en bediening super.Aanrders het vispannetje en de geconfeite eend ,als ik er nog aan denk loopt het water mij weer inde mond,Dus vergeet het niet loop je in Terneuzen ga dan eten bij DA VINCI,voor ons een 10
Egidius65 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Sfeervol restaurant, vriendelijke en vlotte bediening, goed advies voor de wijn die bij het gerecht past.Helaas zat in het zakje ( goed idee, voor de versheid) brood alleen wit brood.
Prijs/kwaliteit is helemaal in evenwicht.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via de AH restaurant actie hier gegeten. We konden alles van de uitgebreide kaart kiezen. Toch maar enkele traditionele Italiaanse gerechten gekozen en die smaakten zoals verwacht: de salade Caprese, het vispotje uit de oven en de panna cotta (met veel fruit). In een prachtig historisch pand hebben we genoten van deze avond: ruime portionering, goed tempo en een toppertje in de bediening: Merel, je krijgt een 10 van me!
Auke-d .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Door omstandigheden kwamen we een uur te vroeg, maar dat was geen probleem.
De ontvangst in het sfeervolle restaurant was erg vriendelijk.
Het voorgerecht, de pizetta, was verrukkelijk. Het hoofdgerecht, een groentetaart, was ook heel erg smakelijk voor ons als vegetariërs. De aanpassing van het dessert voor degene met suikerallergie werd soepel opgelost. Het andere dessert werd heel leuk gepresenteerd en was ook erg lekker.
Eindconclusie: een compliment voor de kok van Da Vinci.
Retepz .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Da Vinci in Terneuzen met 6 personen via de AH actie. De service, bedieningstijd, alles was TOP. De selecties uit het aangeboden menu zijn een aanrader.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Een sfeervol restaurant in een oude munitieopslagplaats. Vriendelijke ontvangst. Gekozen voor het 3-gangenmenu. Zowel de gerookte zalm vooraf als de Vitello Tonato waren uitstekend. Daarbij werd stokbrood geserveerd in een papieren zak. Leuk, jammer dat het alleen wit stokbrood was. Hoofdgerecht gegrilde zalm was prima. De goed gegaarde gekonfijte eendenbout was uit de kunst en bleek ook een zeer royaal gerecht. De als nagerecht gekozen Straciatella en ijs met slagroom en aardbeien vormden een prima afsluiting van een zeer geslaagd diner. Kraanwater is gratis. Hier komen we zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
davinci is een gezellig restaurant met prima bediening. Wij namen 3gangen en deze waren allemaal mooi opgemaakt en zeer vers en smaakvol. Ook bijpassende wijnen genomen die goed pasten!