Da Vinci

Nieuwstraat 35 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Restaurant met mooie ambiance

Prachtige oude gewelven, een mooie ambiance en vriendelijk personeel. Dit wordt door veel bezoekers genoemd na een avondje Da Vinci in Terneuzen. Terneuzens binnenstad is niet riant, maar heeft een goed aantal plekken zoals Da Vinci die je dag perfect kan maken. Voor lekker genieten, lekker borrelen of gewoon een goed gesprek aan de bar, je kunt hier voor alles terecht!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

nokkie O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Onze verwachtingen waren wellicht wat hoog omdat de andere zaak van deze deelnemer ons buitengewoon aangenaam verrast heeft. We hebben dezelfde gerechten genomen als in hun andere restaurant. Het vispannetje was ingedroogd, je kon t pannetje ondersteboven houden zonder dat de vis eruit viel eneenzelfde verhaal met de scampies pernodsaus, weinig saus en dan nog ingedroogd ook. Jammer. Voorgerechten en nagerechten waren prima, en de rode huiswijn was lekker
meerman M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De mensen waren wel erg vriendelijk maar we moesten heel erg lang wachten. Gevraagd of er soms een personeels tekort was maar dat was het niet. Voorgerecht en nagerecht liepen door elkaar heen en er was ook nog een gezelschap, dat was het antwoord.
Addy O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor een gezellig etentje, vlotte en leuke bediening en heerlijke gerechten voor een gunstige prijs moet je bij Da Vinci zijn! Het valt ons iedere keer weer op dat het personeel enorm zijn best doet om het de gasten naar de zin te maken.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
lekker gegeten. Goede prijs kwaliteitverhouding. Niet heel bijzonder qua kaart.
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben al verschillende keren bij Da Vinci gegeten en elke keer zijn we zeer tevreden over het eten, de vriendelijkheid en service van he personeel en het sfeervolle interieur. We hopen er nog vaker naar toe te gaan.
peetfermont .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zijn er nu al verschillende keren geweest en tot nu toe elke keer prima ontvangen en goed en vlot bediend.
De prijs is gunstig en het eten van uitmuntende kwaliteit.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben er erg van genoten. Alles was uitstekend verzorgd. De sfeer was erg aangenaam en het bedienend personeel was erg vriendelijk niets was te veel waar door je je erg ontspannend voelde. Voor herhaling vatbaar.
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant. Vriendelijke ontvangst en correcte bediening.
Voldoende keuze uit de gerechten voor het speciale 3 gangenmenu.
Norma K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening De bisque was lauw, maar wel lekker.
Alle andere gerechten waren zeer lekker.
Jammer dat de stoelen erg hard en ongemakkelijk waren.
Kortom we hadden een gezellige avond en hebben lekker gegeten.
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ontvangst en sfeer zeer goed. Super lekker eten en genoeg keuze. Een aanrader met vrienden of anderen. Komen zeker daar nog terug.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was heel goed en het eten was heel lekker. We gaan zeker nog terug naar restaurant DaVinci!!!
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het bleek meer een eet-/feestcafé te zijn ipv restaurant. Bij binnenkomst was het lawaai zodanig hard door slechte acoustiek dat wij gelijk rechtsomkeer zijn vertrokken. Onze entree werd niet opgemerkt door de medewerkers.
paulscheerlinck .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima restaurant,voor herhaling vatbaar,vriendelijk personeel,niets op aan te merken,gezellige avond qua sfeer in deze locatie.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Goed ontvangen door heel vriendelijk personeel.
Een ruime keuze aan gerechten en een gezellige omgeving.
Een echte aanrader voor een ontspannend avondje uit!
Francis I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zoals wij gewend zijn van Da Vinci is er een ruime keuze in de Menu's. De bereiding is uitmuntend te noemen, het leuke is ook dat het personeel ons al geruime tijd kent wat dan een zeer persoonlijk contact geeft.
Wij willen dan ook de bediening en met name Sacha, Laure, en Zoey bedanken voor de leuke avond.

Tot binnenkort weer.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ruime keus uit voor- hoofd en nagerechten. Heerlijk gegeten. Mooie locatie met die oude gewelven. Vriendelijke bediening.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
lekker gegeten is goed voor herhaling, alleen weer geen 3 gangen menu aangeboden gekregen.
de bediening was vriendelijk en goed
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het personeel is heel erg vriendelijk. Eten was prima. De Sfeer is er ook goed. Wachttijden tussen de gerechten was precies goed.
P.C. G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Nette en klantvriendelijke bediening, bij binnenkomst wordt je goed en vriendelijk ontvangen en
krijg je de kans een plaatsje uit te zoeken.
Hedy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het is een gezellig sfeervol restaurant. De bediening is goed en het eten lekker. Prijs-kwaliteit ok. En voldoende keuze voor de AH bon.