Da Vinci

Nieuwstraat 35 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Restaurant met mooie ambiance

Prachtige oude gewelven, een mooie ambiance en vriendelijk personeel. Dit wordt door veel bezoekers genoemd na een avondje Da Vinci in Terneuzen. Terneuzens binnenstad is niet riant, maar heeft een goed aantal plekken zoals Da Vinci die je dag perfect kan maken. Voor lekker genieten, lekker borrelen of gewoon een goed gesprek aan de bar, je kunt hier voor alles terecht!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00
S. K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten was heel goed en lekker. De borden waren mooi opgemaakt zagen er goed uit. De bediening is ook goed. Gezellig restaurant.
Nic D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ahrestaurantactie.
We konden alles kiezen van de kaart.
Carpaccio als voorgerecht en kogel biefstuk als hoofdgerecht en met tiramisu afgesloten. Lekker!
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Alles samengevat: Mooi opgemaakte borden, kwaliteit was erg goed! Heerlijk gegeten! Het restaurant heeft een goede sfeer en uitstraling in een historisch pand.
chanel4531 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst in een uiterst sfeervol restaurant. Prima kwaliteit van het eten en de huiswijn. Een klein foutje (digestief wel op de rekening, maar niet gebracht) werd zonder problemen opgelost. Voor herhaling vatbaar!
Fem W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Ruime keuze aan gerechten.
Misschien een kleine tip; medewerker was redelijk gestrest, professioneler om dit niet te laten horen /zien aan je klanten.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We waren met 4 personen ,we hebben er heel lekker gegeten voor ons zeker aan te raden
De porties waren voor ons voldoende en de presentatie van de borden waren een mooi schilderijtje
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ook deze keer was het weer genieten van het eten, de sfeer en bediening van Da Vinci. Het restaurant was schitterend versiert in kerstsfeer. Heel mooi!
We hopen weer terug te komen!
udoria .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij hebben lekker gegeten in een sfeervol restaurant en een vriendelijke bediening. Wachttijden tussen de "gangen" was goed geregeld.
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij afrekenen viel de prijs erg mee. Aangeboden wijn was goed en ook de keuze uit de gerechten was prima.
cocomadi .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben met vrienden heerlijk gegeten bij Da Vinci. Alles was goed, de sfeer, de bediening en het eten.
We hopen nog eens terug te komen.
J F.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij hebben 4 personen erg lekker gegeten bij Da Vinci.
Het voorgerecht was zeer smakelijk en zag er goed verzorgd uit.
Het hoofdgerecht erg lekker geconfijte eend en de biefstuk ook zeer mals.
Het nagerecht tiramisu, creme brulee en ijs was ook goed.
De bediening was zeer vriendelijk en de entourage natuurlijkerg mooi en gezellig.
Een aanrader.
gerdine A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Fijne sfeer, mooi restaurant, heerlijk eten, maar erg druk waardoor lange wachttijden. Is met kleine kinderen niet prettig!
andrea R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer. Al snel kregen we een verse stokbroodje met zelfgemaakte pesto. Qua keuze op de kaart... zoveel lekkers. Kortom heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Echt een aanrader!
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie locatie al is de trap wel een beetje lastig .
Maar met z'n tienen allemaal heerlijke verschillende gerechten gegeten .
Er hangt een goede sfeer en de bediening is prima, ook met een grote groep allemaal tegelijk opgediend , en dat zie je bij andere restaurants wel eens anders.
Zeker een aanrader voor een ander en voor ons voor herhaling vatbaar ... ... Wij hebben een Topavond gehad !! Bedankt
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Prima gegeten, ruime keus uit 9 voor-hoofd- en nagerechten, allemaal even lekker. Misschien het enige aandachtspuntje: wij vonden het een beetje aan de donkere kant, wellicht de verlichting iets minder gedimd.
Anoek V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik ben gisteravond heerlijk uiteten gegaan met een vriendin die jarig was! Ondanks het feit dat ze 21 is geworden, vonden we het toch geweldig om uit genodigd te worden door de kok om in de keuken ons eigen dessert te maken! Heerlijk verwend & goed gegeten.
francis I.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer sfeervol restaurant met zeer leuke bediening door Merel en Sacha. Eten was super. Enkel jammer dat er een groepje best rumoerig een drankje aan de bar namen, deze kunne beter naar een Café ergens ander gaan. Maar daar kunnen jullie weinig aan doen.
trepkes .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Bij binnenkomst was het erg druk en werden wij vriendelijk verzocht met een drankje nog even plaats te nemen aan de bar. We zaten goed en wel toen wij echter al aan tafel mochten. Dit hebben wij ook zeker niet als storend ervaren.
Heerlijk gegeten en zeker niet lang hoeven wachten op de gerechten ondanks de drukte.
Er mag hier en daar wel eens stof af gedaan worden en er moet zeker even gekeken worden naar de poot van tafel 26. Deze wiebelt. Dit vergeten te melden bij vertrek.

service was goed en dit is zeker een aanrader
c.freeke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Het lamsvlees was opvallend mals. Gamba's waren goed met andere ingedienten aantrekkelijk gemaakt. Mijn vrouw kon het nagerecht niet op. Zij mocht een kop thee met bonbon in de plaats. De crème brullee was evenwichtig samengesteld.
Marie Christine V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond, Super lekker en gezellig gegeten met 4 personen. Voorgerecht scampi met salade.heerlijk.......hoofdgerecht vispan...heerlijk.....nagerechten waren ook heerlijk.
Je kunt hier kiezen uit het menu of a la carte. En wat een grote porties...!

De bediening de twee S jes, krijgen van mij een 10+++... Zij waren zo hartelijk en spontaan...wij komen zeker weer terug! Een echt top restaurant!
Namens ons hartelijk bedankt voor de overheerlijke en gezellige avond.
Irene,, Bert, wim en Marie-christine