Da Vinci

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
7,2
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was lekker, de bediening aardig en het is een gezellig tentje.
Ook leuk dat je voor of na het eten nog even aan de bar kan zitten.
Lekkere Illy koffie
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een mooi en gezellig restaurant met een warme uitstraling! Leuk personeel die alles serveren met een glimlach! Top restaurant!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Op vrijdagavond speciaal naar Da Vinci gegaan, omdat ik hier in het verleden wel lekker heb gegeten. Deze keer liep het op een volkomen teleurstelling uit. Wat ik al eerder las, klopt, hond die in het restaurant/keukengedeelte aanwezig is, groezelige menukaart, verder niet alles even schoon. Toch mijn bestelling gedaan, maar tijdens het wachten op mijn pizza, krijgt de ober heftige ruzie met de koks, over het feit dat er een tafel (mijn tafel ?) was weggegeven, maar dat hier al een reservering voor liep. Een heftige woordenwisseling waar iedereen getuige van was. Ik ben opgestaan en heb verteld dat ik mijn geld niet uitgeef in een restaurant waar ruzie wordt gemaakt. Jammer hoor, maar nooit meer.
Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen donderdag samen geweest. Lekker gegeten wederom, fijne service. De chef heeft altijd nieuwe dingetjes die we kunnen proberen.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Entrecote was perfect gegrild! Lekkere wijnen en een heerlijk biertje (cornet). Leuke jonge bediening en een prachtig pand! Wij komen dan ook zeker nog een keer terug!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
prima gegeten, woon sinds kort in Lochem maar ga zeker nog eens terug
De producten zijn heerlijk die ze gebruiken, Heb een pasta Vongole gegeten. en twee weken terug een heerlijke bistecca
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Da Vinci, een mooie locatie in Lochem. Gevestigd in een oude stadsboerderij. Geweldige ambiance hierdoor. Personeel vriendelijk en eten wordt met liefde bereid. Zowel vlees als visgerechten op de kaart, almede pizza en pasta. Zelf voor de spaghetti Vongole gekozen, welke heerlijk was.
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De pizza's zijn goed, de bediening is vrolijk. Het leek een beetje chaotisch, maar ons eten was er op tijd en was van goede kwaliteit
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer gezellige ambiance in een prachtig monumentaal pand.
Het eten wordt met liefde bereid. Behalve diverse pizza's ook genoeg Italiaanse gerechten op de kaart. Erg divers van vlees tot vis, voor ieder wat wils. Hebben er heerlijk gegeten.
Nynke F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke plek en heerlijke knapperige pizza's! Een restaurant met vriendelijke bediening en een gezellige bar! Zeker een bezoekje waard!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, insalata Bistecca is erg lekker! Daarnaast vlotte en vriendelijke bediening. Uitstraling van het pand is erg authentiek, wat een gezellige sfeer geeft. Da Vinci is dus zeker een aanrader!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gister een heerlijke vissoep en gegratineerde mosseltjes gegeten! Leuke vrolijke bediening, mooi oud pand en echt verrukkelijke gerechten! Zeker een aanrader en wij komen dan ook zeker nog een keer terug! Dikke 10!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Super gezellige avond gehad bij Da Vinci, heerlijke pasta met Vongole gegeten als hoofdgerecht. Daarna een overheerlijke huisgemaakte tiramisu. Witte wijn erbij is super mooi glas en dan de sfeer van het autenthieke pand. Helemaal top.
boy.donker .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 4 man gegeten bij Da Vinci. Buiten was het niet druk. Binnen zat niemand. In verband met frisse wind binnen gaan zitten. Vroegen aan serveerster of dat kon. Zij wist het niet, moest eerst vragen aan de enige ober. Het mocht. Na een kwartier kwam men pas de bestelling opnemen. Gevraagd om stokbrood, helaas vergeten te halen. Dan maar een schaaltje olijven, helaas niet voorradig. We konden wel vast een zakje chips kriijgen om te knabbelen !! Hoewel niet druk werden tot 2x toe mensen geweigerd !! Zeer vreemde zaak. Het eten was gelukkig redelijk, dus dat vergoedde enigszins de avond. Kende Da Vinci niet, hadden overnachting in Almen. Een volgende keer zit er echter niet in voor deze Italiaan.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Matige pizza gegeten met vette goedkoop ogende salami. Weinig creativiteit aan besteed. Pasta Vongole was lekker, echter zonder zeekraal en pepertjes. Bediening erg traag, geen bestek toen eten werd opgediend. Ik informeerde welk speciaal bier ze hadden. Volgen serveerster maar 1. Achteraf bleken ze een redelijke bierkaart te hebben. Geen aanrader .
Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Echt heerlijk gegeten, kreeft met spaghetti vongole, maar wat een vreslijk onbeholpen bediening. Elke 5 minuten werd ons gesprek onderbroken met de vraag of ze ons nog ergens mee kon helpen, bij de buren vloog se pizza over de tafel. Op mijn opmerking dat de kreeft heerlijk was werd geantwoord met: "oh ik vind het echt afschuwelijk" en vervolgens ook heel vies kijken bij het afruimen van de borden. Wijnglazen zat bij de een een bodempje in en bij de ander zat hij bijna vol. Koffie geknoeid op het scholteltje, rijst beloven bij een maaltijdsalde en later komen vertellen dat je die niet krijgt, omdat hij er niet bijhoort, ook niet op zpeciaal verzoek. we hebben er wel heel erg om gelachen, dus toch een leuke avond gehad.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Voor het eerst bij Da Vinci geheten, gelokt door de gezellige binnentuin! Het eten viel knap tegen helaas. Een zeer flauwe carpaccio en een vettige tomatensoep vooraf deden het ergste vermoeden voor het hoofdgerecht. De borden waren kapot en gebarsten en de hele aankleding zag er nogal treurig uit. Hoewel de ossenhaas lekker van smaak was en de maaltijdsalade rijkelijk gevuld was met zalm. Was het al met al nogal eentonig en de spaghetti overgaar uit de magnetron. Niet echt een succes dus.
rubicon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Van tijd tot tijd komen we hier en ondertussen heeft de routine en sleetsheid het restaurant in zijn greep. Het brood vooraf was liefdeloos bereid, op een schaaltje waar je ook niet vrolijk van werd. De smaakervaring was in overeenstemming hiermee...De wijnen kwamen pas enigszins op smaak tijdens het eten i.t.t. de "ontvangstkelner". Hij haalde alles uit de kast om ons het betere kerstgevoel te geven. De tagli met kaas en spinazie was machtig, maar goed van smaak. De pizza papa leek van een stagelopende vmbo'er, opererend zonder toezicht. Smakeloos maar vooral droog en niet smeuïg. Hier was de basis zoek; te weing tomatensaus en kaas. Het was werken geblazen. Na aanhoudend beklag werd ons thee en espresso van het huis aangeboden. De niet-attente houding bij kritiek kenmerkt de gang van zaken bij dit bijna in slaap gesukkelde etablissement.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Sinds tijden weer eens bij Da Vinci gegeten. Helaas is er van de service en smaakbeleving weinig over gebleven. Geen kennis van wijn, en de pizza's flauw. Jammer
P V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een gezellige ruimte, ook het terras is oké. De bediening lijkt deels of ze voor de eerste keer in de zaak staan. Maar dat is toch niet zo, want die zagen we al eerder hier. Het gaat allemaal niet heel vlot. Gelukkig maakt het eten dat goed. Pizza's goed gebakken. Salades lekker, de salade met Italiaanse kazen is lekker, maar wel veel ! De wijn per glas is prima.