Da Vinci

Bierstraat 10 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Uitgebreid Italiaans tafelen in een historisch pand aan de markt in Lochem; een prima plek om te genieten van eerlijke en bijzondere gerechten. Een heerlijk terras waar je een mooi uitzicht hebt op de markt. Een levendige en speciale plek waar je graag met vrienden of familie aan tafel gaat. Vooral de huisgemaakte desserts zijn bijzonder: de Torta della Casa of de Tiramisu. Puur en smaakvol om een uitgebreid etentje mee te besluiten. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten en bediening uitstekend, restaurant en inrichting kan wel een opknapbeurt gebruiken
jaap-petra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. De wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde te lang. En bij het nagerecht was de keuze zeer beperkt want de rest was op. Dat was wel een minpunt.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij binnenkomst wist de dienstdoende dame niets van ons gereserveerde bezoek voor de AH actie.
Het was erg luidruchtig door een slecht akoestische ruimte.
Het duurde lang voor we wat te drinken konden bestellen. Er was te weinig personeel.
We konden kiezen van de normale menukaart, dus dat was prettig.
Het eten was goed bereid, maar een keuze bij de vlees- en visgerechten met alleen risotto of spaghetti vonden wij een vreemde combinatie en er was geen alternatief mogelijk.
Er waren weinig punten waarom we hier nogmaals naar toe zullen gaan of een ander te adviseren.
j.gijzel .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De ontvangst en de bediening waren goed en het eten en de presentatie daarvan prima. Kraanwater was gratis.
Kortom niets op aan te merken
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant!! Ook belangrijk, karaf water kreeg je naast de wijn! prima !
Aardig personeel! aan te raden!
josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een klein restaurant met max. 10 tafeltjes. 2 jonge mensen in de bediening en 2 koks in de keuken. Het eten was voortreffelijk, vooraf carpaccio, daarna ossehaas en als toetje huisgemaakte tiramisu. Tip: meer aandacht voor details, na ons eerste drankje is er niet meer gevraagd of wij nog wat wilden drinken, terwijl onze glazen al voor het hoofdgerecht leeg waren. Na het afruimen van het voorgerecht en hoofdgerecht wordt de tafel niet schoon gemaakt, terwijl er wat gemorst was en je krijgt ook geen nieuw servet. Mijn man kreeg het voorgerecht op een diep bord, ik op een plat bord. Blijkbaar waren de platte borden op. Bij het afrekenen was de ober niet op de hoogte dat ik via de AH restaurantactie had geboekt, dus moest de rekening opnieuw worden gemaakt.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
goed gegeten , wat lang wachten op het eten maar dat vonden wij geen probleem , zeer vriendelijke bediening.
gaan hier zeker nog een keer weer hen
André W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vaak gaat hier wel iets niet goed maar het eten en de sfeer is er altijd wel goed, wij gaan zeker nog eens weer eten hier!
Mare V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg lekker restaurant! vaker gegeten en nooit teleurgesteld!
Mijn favoriete pizza is pizza Pappa, een echte aanrader!
De huis gemaakte taart is ook heerlijk, je proeft gewoon dat hij vers is!
De scroppino heb ik ook geproefd, die is ook erg lekker!
Erg vriendelijk personeel, en leuk dat de keuken te zien is :)
Soms is er iets van de kaart op bijvoorbeeld de huis gemaakte taart, maar dat kan natuurlijk gebeuren na een lange, drukke avond.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Reservering was niet doorgekomen bij da vinci, daarom duurde het wel even voor de pizza,s op tafel kwamen.op zich goede locatie en lekker gegeten.
bakhuislochem .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Moesten tussen de gangen lang wachten. Bord van het eten was beschadigd. Serveerster liep enkele keren heen en weer omdat ze het niet opgeschreven had. We zaten lekker buiten.
JKJ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij komen als we met vakantie in Lochem zijn altijd wel een keer bij restaurant Da Vinci. En altijd zijn we bijzonder tevreden. Deze keer niet, helaas. Wij aten in de bar, een niet echt gezellige ruimte. Het restaurant was i.v.m. onderbezetting van personeel afgesloten. Wij hadden een driegangen diner van de AH restaurantactie. We konden kiezen uit het volledige menu. De gerechten smaakten prima, maar we moesten er eindeloos op wachten. We hebben ruim drie uur in het restaurant gezeten. Niet omdat het zo gezellig was, maar omdat het zo lang duurde.
Da Vinci doe hier iets aan, het was zaterdag, laatste week van de zomervakantie, dus een tijdstip waarop je klanten kunt verwachten. Diit zijn we niet van jullie gewend!
Bram L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ongevraagd toch spaghetti bij de zalm, omdat de risotto mislukt was....
Vissoep was zout.
r.a.terheurne .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prima gezellige sfeer, eten was uitstekend en ruim voldoende, petje af voor de bediening het was druk en ze onthield alles zonder op te schrijven.
Tjitske H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten wel jammer dat er bijna geen groente bij zat . Maaltijd zou vollediger zijn hiermee. Wij vonden het nu te duur voor hetgeen we kregen.
jmmichiels .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hadden tomatensoepen deze was TOP!!!
Daarna pizza bolognese en mijn vrouw de Italië ,ook dit was van een goede kwaliteit
Dessert , koffie met chocoladetaart en koffie en vanille-ijs .
Dit alles was een gezellig vertoeven daar bij Da Vinci????
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer goed gegeten, alleen jammer dat gastheer er alleen voor stond. Met exstra personeel haal je veel meer uit zo een zaak.
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Inrichting Was niet zo, erg kaal

Ook waren er diverse producten die op de kaart stonden er niet.
BV tiramisu, welk Italiaans restaurant heeft dit om 20.00 op zaterdag niet voorradig!
Voor ons verder geen probleem omdat dit onze keuze niet was.

Bediening was
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk buiten genoten van uitzicht op kerkplein en andere terrassen. Zeer vriendelijk en belangstellend personeel. Hele aparte menukaart vastgemaakt op een plank met verrassende gerechten. Zeker de moeite waard.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017