Da Vinci

Bierstraat 10 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Da Vinci

Uitgebreid Italiaans tafelen in een historisch pand aan de markt in Lochem; een prima plek om te genieten van eerlijke en bijzondere gerechten. Een heerlijk terras waar je een mooi uitzicht hebt op de markt. Een levendige en speciale plek waar je graag met vrienden of familie aan tafel gaat. Vooral de huisgemaakte desserts zijn bijzonder: de Torta della Casa of de Tiramisu. Puur en smaakvol om een uitgebreid etentje mee te besluiten. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ontspannen, eenvoudige ambiance. De kok neemt de tijd, maar de pizza was erg lekker evenals de tiramisu en de huisgemaakte sinaasappeltaart. Bescheiden prijzen. Een aanrader, als je geen haast hebt.
Fokke L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne ontvangst in een eenvoudig gehouden restaurant, maar wel met de uitstraling die bij het oude pand past. Een perfect diner, smakelijk voorbereid door de verrassend jonge kok. Die gaat het nog ver schoppen.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Veel te duur voor geserveerde kwaliteit.. Ober vroeg na overhandigen van zeer kleine kaart of wij alvast wat wilden drinken. Heeft daarna niet meer gevraagd. Meerdere dingen van de al te kleine kaart, waren bovendien, niet meer voorhanden. Al met al teleurstellende avond. Beslist geen aanrader.
HW V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hebben ruim 45 minuten gewacht op het hoofdgerecht. De gerookte zalm was overgaar, wit van kleur alsof het uit de magnetron kwam. Er was weinig smaak aan, niet gekruid. Besteld was spagetti maar geserveerd werd tagliatelli. De ossehaas was goed bereid maar niet te groot. De porties waren klein en er waren geen toevoegingen. Van het dessert waren twee soorten niet leverbaar, Het dessert was uitermate triest: een schoteltje met reeds smeltend ijs met slagroom omringd door wat dunne schijfjes appel, strookje peer en wat druiven. Een blik in de keuken (gelukkig bij vertrek) gaf een werkelijk chaotisch beeld in een piepkleine keuken. Er was een overduidelijk gebrek aan personeel. Dit restaurant in de huidige vorm zou onmiddellijk moeten worden gesloten.
Marjo R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat de risotto op was en wij dit pas hoorden bij het uitserveren, tagliatelle ipv risotto. Dan kan je niet meer iets anders kiezen. Ook jammer dat twee toetjes op waren. Als uitleg kregen wij te horen dat dit komt omdat de AH actie op zijn eind loopt. Wij vroegen ons af waarom je dan reserveert?
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Duidelijk een zaak op z'n retour. Jammer want het is een leuk oud pand op een mooie locatie. De kok/eigenaar had meer oog voor de TV dan voor klanten. De bediening probeerde er nog wat van te maken, maar anderhalf uur wachten kan eigenlijk niet.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten en bediening uitstekend, restaurant en inrichting kan wel een opknapbeurt gebruiken
jaap-petra .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel. De wachttijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde te lang. En bij het nagerecht was de keuze zeer beperkt want de rest was op. Dat was wel een minpunt.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij binnenkomst wist de dienstdoende dame niets van ons gereserveerde bezoek voor de AH actie.
Het was erg luidruchtig door een slecht akoestische ruimte.
Het duurde lang voor we wat te drinken konden bestellen. Er was te weinig personeel.
We konden kiezen van de normale menukaart, dus dat was prettig.
Het eten was goed bereid, maar een keuze bij de vlees- en visgerechten met alleen risotto of spaghetti vonden wij een vreemde combinatie en er was geen alternatief mogelijk.
Er waren weinig punten waarom we hier nogmaals naar toe zullen gaan of een ander te adviseren.
J.H. G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De ontvangst en de bediening waren goed en het eten en de presentatie daarvan prima. Kraanwater was gratis.
Kortom niets op aan te merken
Mies H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in gezellig restaurant!! Ook belangrijk, karaf water kreeg je naast de wijn! prima !
Aardig personeel! aan te raden!
josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een klein restaurant met max. 10 tafeltjes. 2 jonge mensen in de bediening en 2 koks in de keuken. Het eten was voortreffelijk, vooraf carpaccio, daarna ossehaas en als toetje huisgemaakte tiramisu. Tip: meer aandacht voor details, na ons eerste drankje is er niet meer gevraagd of wij nog wat wilden drinken, terwijl onze glazen al voor het hoofdgerecht leeg waren. Na het afruimen van het voorgerecht en hoofdgerecht wordt de tafel niet schoon gemaakt, terwijl er wat gemorst was en je krijgt ook geen nieuw servet. Mijn man kreeg het voorgerecht op een diep bord, ik op een plat bord. Blijkbaar waren de platte borden op. Bij het afrekenen was de ober niet op de hoogte dat ik via de AH restaurantactie had geboekt, dus moest de rekening opnieuw worden gemaakt.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
goed gegeten , wat lang wachten op het eten maar dat vonden wij geen probleem , zeer vriendelijke bediening.
gaan hier zeker nog een keer weer hen
André W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Vaak gaat hier wel iets niet goed maar het eten en de sfeer is er altijd wel goed, wij gaan zeker nog eens weer eten hier!
Mare V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg lekker restaurant! vaker gegeten en nooit teleurgesteld!
Mijn favoriete pizza is pizza Pappa, een echte aanrader!
De huis gemaakte taart is ook heerlijk, je proeft gewoon dat hij vers is!
De scroppino heb ik ook geproefd, die is ook erg lekker!
Erg vriendelijk personeel, en leuk dat de keuken te zien is :)
Soms is er iets van de kaart op bijvoorbeeld de huis gemaakte taart, maar dat kan natuurlijk gebeuren na een lange, drukke avond.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Reservering was niet doorgekomen bij da vinci, daarom duurde het wel even voor de pizza,s op tafel kwamen.op zich goede locatie en lekker gegeten.
bakhuislochem .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Moesten tussen de gangen lang wachten. Bord van het eten was beschadigd. Serveerster liep enkele keren heen en weer omdat ze het niet opgeschreven had. We zaten lekker buiten.
JKJ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij komen als we met vakantie in Lochem zijn altijd wel een keer bij restaurant Da Vinci. En altijd zijn we bijzonder tevreden. Deze keer niet, helaas. Wij aten in de bar, een niet echt gezellige ruimte. Het restaurant was i.v.m. onderbezetting van personeel afgesloten. Wij hadden een driegangen diner van de AH restaurantactie. We konden kiezen uit het volledige menu. De gerechten smaakten prima, maar we moesten er eindeloos op wachten. We hebben ruim drie uur in het restaurant gezeten. Niet omdat het zo gezellig was, maar omdat het zo lang duurde.
Da Vinci doe hier iets aan, het was zaterdag, laatste week van de zomervakantie, dus een tijdstip waarop je klanten kunt verwachten. Diit zijn we niet van jullie gewend!
Bram L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ongevraagd toch spaghetti bij de zalm, omdat de risotto mislukt was....
Vissoep was zout.
r.a.terheurne .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prima gezellige sfeer, eten was uitstekend en ruim voldoende, petje af voor de bediening het was druk en ze onthield alles zonder op te schrijven.