Da Vinci

Bierstraat 10 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Uitgebreid Italiaans tafelen in een historisch pand aan de markt in Lochem; een prima plek om te genieten van eerlijke en bijzondere gerechten. Een heerlijk terras waar je een mooi uitzicht hebt op de markt. Een levendige en speciale plek waar je graag met vrienden of familie aan tafel gaat. Vooral de huisgemaakte desserts zijn bijzonder: de Torta della Casa of de Tiramisu. Puur en smaakvol om een uitgebreid etentje mee te besluiten. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en zondag vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Tjitske H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten wel jammer dat er bijna geen groente bij zat . Maaltijd zou vollediger zijn hiermee. Wij vonden het nu te duur voor hetgeen we kregen.
jmmichiels .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hadden tomatensoepen deze was TOP!!!
Daarna pizza bolognese en mijn vrouw de Italië ,ook dit was van een goede kwaliteit
Dessert , koffie met chocoladetaart en koffie en vanille-ijs .
Dit alles was een gezellig vertoeven daar bij Da Vinci????
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer goed gegeten, alleen jammer dat gastheer er alleen voor stond. Met exstra personeel haal je veel meer uit zo een zaak.
Bea T.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Inrichting Was niet zo, erg kaal

Ook waren er diverse producten die op de kaart stonden er niet.
BV tiramisu, welk Italiaans restaurant heeft dit om 20.00 op zaterdag niet voorradig!
Voor ons verder geen probleem omdat dit onze keuze niet was.

Bediening was
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk buiten genoten van uitzicht op kerkplein en andere terrassen. Zeer vriendelijk en belangstellend personeel. Hele aparte menukaart vastgemaakt op een plank met verrassende gerechten. Zeker de moeite waard.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker eten
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Aan het einde van onze vakantie zijn we op z'n Italiaans gegaan. De ontvangst was netjes en we kregen een plekje aangewezen in het achter gedeelte. Eerste indruk was best aardig, beter kijkend viel het wel tegen en was het interieur niet schoon, grote stoflagen zichtbaar! Het eten was oké, zeker de zalm pizza was lekker. De lasagne was zoals deze hoort te zijn. We hebben (te) lang moeten wachten op het eten en dit kwam niet door de drukte.
D. W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke pizza's belegd met mooie ingerdienten zoals parmaham en heel veel parmezaanze kaas. Vriendelijke bediening.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat is er met dit restaurant gebeurt? We hadden er door persoonlijke omstandigheden een jaar niet gegeten. En gisteren was wat ons betreft ook gelijk de laatste keer. Het eten was redelijk, men kan het daar beter! De kaart is wel erg drastisch gesaneerd qua keuze. De bediening vroeg na het voorgerecht al wat we als nagerecht wilden gebruiken. Eenmaal bij het nagerecht aangekomen bleek de tiramisu en creme brulee uitverkocht. Tja, dan maar een scroppino. De eerste werd bij het uitserveren over me heen gegooid met als gevolg dat ik behoorlijk nat was. De tweede smaakte goed, alleen jammer dat er dan niet een gebaar wordt gemaakt (deze krijgt u van het huis). De ooit zo idyllische eettuin is achterin een grote rotzooi met afgedankt meubilair en adere troep. En als je dan wilt afrekenen doet het pinapparaat het ook niet meer... Duidelijk vergane glorie, jammer!
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We kwamen op een ongunstige dinsdag na Pinksteren dus , het was rustig. Prima bediening gerechten ook goed en smaakvol. Wij vonden de prijskwaliteit met name de prijs wat aan de hoge kant.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk genieten van een wijntje en goede maaltijd bij Da Vinci.. Een echte aanrader als je in de binnenstad van Lochem bent.
Colin H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een stukje Venetië in Lochem... Rustig genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd in een prachtige achtertuin. Leuk jong personeel die er alles aan doet om de gast een goede avond te bezorgen. Eten is heerlijk. Het kan soms zijn dat er iets op is, dit is begrijpelijk vanwege het feit dat alles vers gemaakt moet worden, of vanwege het feit dat sommige ingrediënten seizoensgebonden zijn (zoals de mosselen). Een echte aanrader als je in Lochem bent.
ciska H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een ontspannen avond gehad in de tuin met heerlijk eten en drinken, wat wil een mens nog meer.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Uit
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima eten, uitstekende ambiance. Alsof je in Venetië bent geland. De carpaccio is werkelijk werelds, zeker met een mooi wijntje erbij. Is werkelijk nergens beter.
De pizza’s rijk belegd met verse ingrediënten. Alles vers en zelf gemaak trouwens, waardoor het kan voorkomen dat soms een gerecht niet beschikbaar is. Geen nood. Er staat meer dan genoeg lekkers op de kaart. De bediening is soms een tikkie eigenzinnig, maar daar houden we wel van. We gaan hier zeker vaker eten!
yannicke91 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Helaas.... ontzettend verheugd op een etentje bij Da Vinci, maar wij hebben de zaak (zonder dessert) zeer teleurgesteld verlaten. Van buiten ziet het restaurant er super gezellig uit, binnen een stuk minder... op tafel stond alleen een vettig olielampje en een bij elkaar gezocht bestek. Het duurde ontzettend lang voordat wij ons eten kregen en de asperges waren koud, kip droog en de steak dreef werkelijk in het vet. Wij hebben besloten ons dessert te laten voor wat het was en zijn vertrokken. Belangrijke note: het meisje uit de bediening was ontzettend vriendelijk en deed erg haar best!!
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij aten hier met de AH restaurant-actie. Het driegangen keuzemenu was werkelijk heerlijk! Vooral de kipfilet met kaas uit de oven was meer dan lekker. Crème brulee met ijs toe ook zalig. Mooi ingericht, vriendelijke bediening. De rekening viel reuze mee, soms schrik je nog van de prijs, terwijl het tweede menu gratis is. Een aanrader!
Oda V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ondanks dat er twee mensen van de bediening niet waren,heeft het meisje wat alleen bediende het heel goed gedaan.Niets was haar te veel.Ze had er hele rode wangen aan over gehouden!,!!Het eten was prima en lekker .
Lise R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben een fijne avond gehad
Remco F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vrijdagavond super lekker gegeten in dit top restaurant. Vriendelijke bediening, zeer bijzondere voorgerechten en lekker eten. Een absolute aanrader voor de omgeving Lochem