Da Vinci

Bierstraat 10 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Uitgebreid Italiaans tafelen in een historisch pand aan de markt in Lochem; een prima plek om te genieten van eerlijke en bijzondere gerechten. Een heerlijk terras waar je een mooi uitzicht hebt op de markt. Een levendige en speciale plek waar je graag met vrienden of familie aan tafel gaat. Vooral de huisgemaakte desserts zijn bijzonder: de Torta della Casa of de Tiramisu. Puur en smaakvol om een uitgebreid etentje mee te besluiten. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en zondag vanaf 16:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat is er met dit restaurant gebeurt? We hadden er door persoonlijke omstandigheden een jaar niet gegeten. En gisteren was wat ons betreft ook gelijk de laatste keer. Het eten was redelijk, men kan het daar beter! De kaart is wel erg drastisch gesaneerd qua keuze. De bediening vroeg na het voorgerecht al wat we als nagerecht wilden gebruiken. Eenmaal bij het nagerecht aangekomen bleek de tiramisu en creme brulee uitverkocht. Tja, dan maar een scroppino. De eerste werd bij het uitserveren over me heen gegooid met als gevolg dat ik behoorlijk nat was. De tweede smaakte goed, alleen jammer dat er dan niet een gebaar wordt gemaakt (deze krijgt u van het huis). De ooit zo idyllische eettuin is achterin een grote rotzooi met afgedankt meubilair en adere troep. En als je dan wilt afrekenen doet het pinapparaat het ook niet meer... Duidelijk vergane glorie, jammer!
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We kwamen op een ongunstige dinsdag na Pinksteren dus , het was rustig. Prima bediening gerechten ook goed en smaakvol. Wij vonden de prijskwaliteit met name de prijs wat aan de hoge kant.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk genieten van een wijntje en goede maaltijd bij Da Vinci.. Een echte aanrader als je in de binnenstad van Lochem bent.
Colin H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een stukje Venetië in Lochem... Rustig genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd in een prachtige achtertuin. Leuk jong personeel die er alles aan doet om de gast een goede avond te bezorgen. Eten is heerlijk. Het kan soms zijn dat er iets op is, dit is begrijpelijk vanwege het feit dat alles vers gemaakt moet worden, of vanwege het feit dat sommige ingrediënten seizoensgebonden zijn (zoals de mosselen). Een echte aanrader als je in Lochem bent.
ciska H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een ontspannen avond gehad in de tuin met heerlijk eten en drinken, wat wil een mens nog meer.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Uit
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Prima eten, uitstekende ambiance. Alsof je in Venetië bent geland. De carpaccio is werkelijk werelds, zeker met een mooi wijntje erbij. Is werkelijk nergens beter.
De pizza’s rijk belegd met verse ingrediënten. Alles vers en zelf gemaak trouwens, waardoor het kan voorkomen dat soms een gerecht niet beschikbaar is. Geen nood. Er staat meer dan genoeg lekkers op de kaart. De bediening is soms een tikkie eigenzinnig, maar daar houden we wel van. We gaan hier zeker vaker eten!
yannicke91 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Helaas.... ontzettend verheugd op een etentje bij Da Vinci, maar wij hebben de zaak (zonder dessert) zeer teleurgesteld verlaten. Van buiten ziet het restaurant er super gezellig uit, binnen een stuk minder... op tafel stond alleen een vettig olielampje en een bij elkaar gezocht bestek. Het duurde ontzettend lang voordat wij ons eten kregen en de asperges waren koud, kip droog en de steak dreef werkelijk in het vet. Wij hebben besloten ons dessert te laten voor wat het was en zijn vertrokken. Belangrijke note: het meisje uit de bediening was ontzettend vriendelijk en deed erg haar best!!
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij aten hier met de AH restaurant-actie. Het driegangen keuzemenu was werkelijk heerlijk! Vooral de kipfilet met kaas uit de oven was meer dan lekker. Crème brulee met ijs toe ook zalig. Mooi ingericht, vriendelijke bediening. De rekening viel reuze mee, soms schrik je nog van de prijs, terwijl het tweede menu gratis is. Een aanrader!
Oda V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ondanks dat er twee mensen van de bediening niet waren,heeft het meisje wat alleen bediende het heel goed gedaan.Niets was haar te veel.Ze had er hele rode wangen aan over gehouden!,!!Het eten was prima en lekker .
Lise R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben een fijne avond gehad
Remco F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Vrijdagavond super lekker gegeten in dit top restaurant. Vriendelijke bediening, zeer bijzondere voorgerechten en lekker eten. Een absolute aanrader voor de omgeving Lochem
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het eten was lekker, de bediening aardig en het is een gezellig tentje.
Ook leuk dat je voor of na het eten nog even aan de bar kan zitten.
Lekkere Illy koffie
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een mooi en gezellig restaurant met een warme uitstraling! Leuk personeel die alles serveren met een glimlach! Top restaurant!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Op vrijdagavond speciaal naar Da Vinci gegaan, omdat ik hier in het verleden wel lekker heb gegeten. Deze keer liep het op een volkomen teleurstelling uit. Wat ik al eerder las, klopt, hond die in het restaurant/keukengedeelte aanwezig is, groezelige menukaart, verder niet alles even schoon. Toch mijn bestelling gedaan, maar tijdens het wachten op mijn pizza, krijgt de ober heftige ruzie met de koks, over het feit dat er een tafel (mijn tafel ?) was weggegeven, maar dat hier al een reservering voor liep. Een heftige woordenwisseling waar iedereen getuige van was. Ik ben opgestaan en heb verteld dat ik mijn geld niet uitgeef in een restaurant waar ruzie wordt gemaakt. Jammer hoor, maar nooit meer.
Fabian B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen donderdag samen geweest. Lekker gegeten wederom, fijne service. De chef heeft altijd nieuwe dingetjes die we kunnen proberen.
joop D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Entrecote was perfect gegrild! Lekkere wijnen en een heerlijk biertje (cornet). Leuke jonge bediening en een prachtig pand! Wij komen dan ook zeker nog een keer terug!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
prima gegeten, woon sinds kort in Lochem maar ga zeker nog eens terug
De producten zijn heerlijk die ze gebruiken, Heb een pasta Vongole gegeten. en twee weken terug een heerlijke bistecca
Daphne F.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Da Vinci, een mooie locatie in Lochem. Gevestigd in een oude stadsboerderij. Geweldige ambiance hierdoor. Personeel vriendelijk en eten wordt met liefde bereid. Zowel vlees als visgerechten op de kaart, almede pizza en pasta. Zelf voor de spaghetti Vongole gekozen, welke heerlijk was.
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De pizza's zijn goed, de bediening is vrolijk. Het leek een beetje chaotisch, maar ons eten was er op tijd en was van goede kwaliteit