Da Vinci

Bierstraat 10 7241 AH Lochem Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Uitgebreid Italiaans tafelen in een historisch pand aan de markt in Lochem; een prima plek om te genieten van eerlijke en bijzondere gerechten. Een heerlijk terras waar je een mooi uitzicht hebt op de markt. Een levendige en speciale plek waar je graag met vrienden of familie aan tafel gaat. Vooral de huisgemaakte desserts zijn bijzonder: de Torta della Casa of de Tiramisu. Puur en smaakvol om een uitgebreid etentje mee te besluiten. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Da Vinci

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Vreselijk slecht gegeten. Een vriend en ik kozen voor spaghetti vongole. Op de kaart stond dat het met zeekraal werd gereserveerd. Niet dus... Het duurde een uur voordat we het kregen, en de ober die wij aanspraken, wist niks, want die kwam net pas aanlopen en hielp die avond. De eigenaar zat binnen wijn te drinken. Al met al, zonde van je geld om daar naar toe te gaan. Ik ga er nooit meer naar toe. Omdat het niet mijn eerste slechte ervaring is met dit restaurant....
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De mosselen uit de oven waren zeer smaakvol met goed brood erbij. Het vlees was van zeer goede kwaliteit en prima klaargemaakt. Lekkere huiswijn en een mooi terras midden op het plein. Helaas moeten we bijna altijd lang wachten (komen hier vaker). Het goede eten prevaleert. Verder prima prijs-kwaliteitverhouding!
R. A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Een grote teleurstelling.
Het couvert was vies, we zijn dit zelf gaan omruilen. We moesten meer dan een uur wachten tot onze bestelling kwam (en dat voor een dinsdagavond). Er kwamen deels koude mosselen op tafel (mayonaise was er niet), de pizza was taai, de plak gebakken geitenkaas in mijn salade bevatte aan de onderzijde nog het papier (dat meegebakken was!). De bediening was vriendelijk, mijn salade kwam niet op de rekening en ik kreeg een alternatief aangeboden, maar daar had ik - na dit alles - geen trek meer in.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Bedienend personeel geattendeerd op het feit dat er een hond van het personeel in de keuken liep. Kwam onprofessioneel over
Derrie H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Jammer dat wat ik wilde als hoofdgerecht en toetje er niet was. Verder goed gegeten.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We aten hier met onze kinderen en kleinkinderen, in totaal 7 personen. De pizza bodem leek op zeekaak - hard en droog, de topping was summier. Twee van ons hadden een secondi besteld, die arriveerde nadat de pizzas nagenoeg op waren. Naar de spaghetti die bij één van de gerechten hoorde moesten we vragen en arriveerde nadat we onze bordjes leeg hadden. Kortom een restaurant waar we niet meer terug zullen komen. Jammer, vroeger had het een heel goede naam.
Berend N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben er heerlijk gegeten.
Anton J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vergeleken met aan paar jaar geleden een duidelijke achteruitgang qua smaakbeleving
Helma Q.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Zo jammer van dit restaurant. De ober deed zijn best, maar kon niet op tegen (ontdooide?) koude artisjok, pizza met ongegaarde saus etc. De locatie is briljant, graag meer liefde voor het eten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Goed gegeten, maar Da Vinci zou wat meer aan de weg/menu (en aan het pand) moeten timmeren, dreigt een beetje out-dated te worden.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Jammer. Ik had heel goede herinneringen aan Da Vinci, maar het is niet meer wat het geweest is. We moesten ruim een uur wachten op de pizza. Niet even een seintje of zo dat het even kon duren.
Er hangt ook een grote ventilator aan het plafond, waardoor de - overigens heerlijke - pizza te snel koud werd.
Nogmaals: de pizza was heerlijk, maar verder lang wachten en koud.
Pelle B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We hebben erg lang moeten wachten en kregen er zelfs 2 drankjes voor terug, zo lang dus! Toen het er eenmaal was, smaakte het goed.
Gerja M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het was er erg koud! Hebben ruim 1 uur gewacht op gerecht.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Geen aanrader. Liefdeloos restaurant en eten. Eten ronduit slecht. Hoewel met kinderen vroeg op de avond, was er geen brood meer voor bij de soep, ook twee nagerechten niet verkrijgbaar. Pizza bodem verschrikkelijk, te lang in de oven. Pizza's waren lang niet warm genoeg en matig belegd. Pizza Parma met verschillende soorten ham en zonder parmezaanse kaas. Desserts niet compleet ( slagroom ?) en zonder creativiteit. Keuken smerig en loslopende hond. Weinig hygiene. Wat de kroon spande: bij weggaan geen enkele aandacht van de gastheer (??) die we bijna omver moesten lopen om naar buiten te kunnen gaan. Pinautomaat was weer kapot. Niet naartoe gaan. Zonde van je geld.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Ontspannen, eenvoudige ambiance. De kok neemt de tijd, maar de pizza was erg lekker evenals de tiramisu en de huisgemaakte sinaasappeltaart. Bescheiden prijzen. Een aanrader, als je geen haast hebt.
Fokke L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne ontvangst in een eenvoudig gehouden restaurant, maar wel met de uitstraling die bij het oude pand past. Een perfect diner, smakelijk voorbereid door de verrassend jonge kok. Die gaat het nog ver schoppen.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Veel te duur voor geserveerde kwaliteit.. Ober vroeg na overhandigen van zeer kleine kaart of wij alvast wat wilden drinken. Heeft daarna niet meer gevraagd. Meerdere dingen van de al te kleine kaart, waren bovendien, niet meer voorhanden. Al met al teleurstellende avond. Beslist geen aanrader.
Hw V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Hebben ruim 45 minuten gewacht op het hoofdgerecht. De gerookte zalm was overgaar, wit van kleur alsof het uit de magnetron kwam. Er was weinig smaak aan, niet gekruid. Besteld was spagetti maar geserveerd werd tagliatelli. De ossehaas was goed bereid maar niet te groot. De porties waren klein en er waren geen toevoegingen. Van het dessert waren twee soorten niet leverbaar, Het dessert was uitermate triest: een schoteltje met reeds smeltend ijs met slagroom omringd door wat dunne schijfjes appel, strookje peer en wat druiven. Een blik in de keuken (gelukkig bij vertrek) gaf een werkelijk chaotisch beeld in een piepkleine keuken. Er was een overduidelijk gebrek aan personeel. Dit restaurant in de huidige vorm zou onmiddellijk moeten worden gesloten.
Marjo R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jammer dat de risotto op was en wij dit pas hoorden bij het uitserveren, tagliatelle ipv risotto. Dan kan je niet meer iets anders kiezen. Ook jammer dat twee toetjes op waren. Als uitleg kregen wij te horen dat dit komt omdat de AH actie op zijn eind loopt. Wij vroegen ons af waarom je dan reserveert?
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Duidelijk een zaak op z'n retour. Jammer want het is een leuk oud pand op een mooie locatie. De kok/eigenaar had meer oog voor de TV dan voor klanten. De bediening probeerde er nog wat van te maken, maar anderhalf uur wachten kan eigenlijk niet.