Da Vinci

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
7,1
joop D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Entrecote was perfect gegrild! Lekkere wijnen en een heerlijk biertje (cornet). Leuke jonge bediening en een prachtig pand! Wij komen dan ook zeker nog een keer terug!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
prima gegeten, woon sinds kort in Lochem maar ga zeker nog eens terug
De producten zijn heerlijk die ze gebruiken, Heb een pasta Vongole gegeten. en twee weken terug een heerlijke bistecca
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Da Vinci, een mooie locatie in Lochem. Gevestigd in een oude stadsboerderij. Geweldige ambiance hierdoor. Personeel vriendelijk en eten wordt met liefde bereid. Zowel vlees als visgerechten op de kaart, almede pizza en pasta. Zelf voor de spaghetti Vongole gekozen, welke heerlijk was.
Frank I.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De pizza's zijn goed, de bediening is vrolijk. Het leek een beetje chaotisch, maar ons eten was er op tijd en was van goede kwaliteit
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer gezellige ambiance in een prachtig monumentaal pand.
Het eten wordt met liefde bereid. Behalve diverse pizza's ook genoeg Italiaanse gerechten op de kaart. Erg divers van vlees tot vis, voor ieder wat wils. Hebben er heerlijk gegeten.
Nynke F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke plek en heerlijke knapperige pizza's! Een restaurant met vriendelijke bediening en een gezellige bar! Zeker een bezoekje waard!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten, insalata Bistecca is erg lekker! Daarnaast vlotte en vriendelijke bediening. Uitstraling van het pand is erg authentiek, wat een gezellige sfeer geeft. Da Vinci is dus zeker een aanrader!
Heleen A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gister een heerlijke vissoep en gegratineerde mosseltjes gegeten! Leuke vrolijke bediening, mooi oud pand en echt verrukkelijke gerechten! Zeker een aanrader en wij komen dan ook zeker nog een keer terug! Dikke 10!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Super gezellige avond gehad bij Da Vinci, heerlijke pasta met Vongole gegeten als hoofdgerecht. Daarna een overheerlijke huisgemaakte tiramisu. Witte wijn erbij is super mooi glas en dan de sfeer van het autenthieke pand. Helemaal top.
boy.donker .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Met 4 man gegeten bij Da Vinci. Buiten was het niet druk. Binnen zat niemand. In verband met frisse wind binnen gaan zitten. Vroegen aan serveerster of dat kon. Zij wist het niet, moest eerst vragen aan de enige ober. Het mocht. Na een kwartier kwam men pas de bestelling opnemen. Gevraagd om stokbrood, helaas vergeten te halen. Dan maar een schaaltje olijven, helaas niet voorradig. We konden wel vast een zakje chips kriijgen om te knabbelen !! Hoewel niet druk werden tot 2x toe mensen geweigerd !! Zeer vreemde zaak. Het eten was gelukkig redelijk, dus dat vergoedde enigszins de avond. Kende Da Vinci niet, hadden overnachting in Almen. Een volgende keer zit er echter niet in voor deze Italiaan.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Matige pizza gegeten met vette goedkoop ogende salami. Weinig creativiteit aan besteed. Pasta Vongole was lekker, echter zonder zeekraal en pepertjes. Bediening erg traag, geen bestek toen eten werd opgediend. Ik informeerde welk speciaal bier ze hadden. Volgen serveerster maar 1. Achteraf bleken ze een redelijke bierkaart te hebben. Geen aanrader .
Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Echt heerlijk gegeten, kreeft met spaghetti vongole, maar wat een vreslijk onbeholpen bediening. Elke 5 minuten werd ons gesprek onderbroken met de vraag of ze ons nog ergens mee kon helpen, bij de buren vloog se pizza over de tafel. Op mijn opmerking dat de kreeft heerlijk was werd geantwoord met: "oh ik vind het echt afschuwelijk" en vervolgens ook heel vies kijken bij het afruimen van de borden. Wijnglazen zat bij de een een bodempje in en bij de ander zat hij bijna vol. Koffie geknoeid op het scholteltje, rijst beloven bij een maaltijdsalde en later komen vertellen dat je die niet krijgt, omdat hij er niet bijhoort, ook niet op zpeciaal verzoek. we hebben er wel heel erg om gelachen, dus toch een leuke avond gehad.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Voor het eerst bij Da Vinci geheten, gelokt door de gezellige binnentuin! Het eten viel knap tegen helaas. Een zeer flauwe carpaccio en een vettige tomatensoep vooraf deden het ergste vermoeden voor het hoofdgerecht. De borden waren kapot en gebarsten en de hele aankleding zag er nogal treurig uit. Hoewel de ossenhaas lekker van smaak was en de maaltijdsalade rijkelijk gevuld was met zalm. Was het al met al nogal eentonig en de spaghetti overgaar uit de magnetron. Niet echt een succes dus.
rubicon .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Van tijd tot tijd komen we hier en ondertussen heeft de routine en sleetsheid het restaurant in zijn greep. Het brood vooraf was liefdeloos bereid, op een schaaltje waar je ook niet vrolijk van werd. De smaakervaring was in overeenstemming hiermee...De wijnen kwamen pas enigszins op smaak tijdens het eten i.t.t. de "ontvangstkelner". Hij haalde alles uit de kast om ons het betere kerstgevoel te geven. De tagli met kaas en spinazie was machtig, maar goed van smaak. De pizza papa leek van een stagelopende vmbo'er, opererend zonder toezicht. Smakeloos maar vooral droog en niet smeuïg. Hier was de basis zoek; te weing tomatensaus en kaas. Het was werken geblazen. Na aanhoudend beklag werd ons thee en espresso van het huis aangeboden. De niet-attente houding bij kritiek kenmerkt de gang van zaken bij dit bijna in slaap gesukkelde etablissement.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Sinds tijden weer eens bij Da Vinci gegeten. Helaas is er van de service en smaakbeleving weinig over gebleven. Geen kennis van wijn, en de pizza's flauw. Jammer
P V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Een gezellige ruimte, ook het terras is oké. De bediening lijkt deels of ze voor de eerste keer in de zaak staan. Maar dat is toch niet zo, want die zagen we al eerder hier. Het gaat allemaal niet heel vlot. Gelukkig maakt het eten dat goed. Pizza's goed gebakken. Salades lekker, de salade met Italiaanse kazen is lekker, maar wel veel ! De wijn per glas is prima.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Op 2 mei 2015 gegeten met 4 personen.
Lasagne qua smaak goed, alleen het dreef in het vet.
Pizza salami, bodem veel te zacht en te vet door teveel salami.
De schnitzels waaiden bijna van het bord, zonder bijgerechten zoals rijst en spaghetti. Toch werd de volle prijs gerekend.
Het stokbrood was keihard, ook was de korst zwart.
Het was een teleurstellende ervaring, ook geen complimenten voor de kok/kokkin.
Ook kwam de bediening telkens langs om te vragen of het eten wel smaakte en of alles naar wens was. Dit is uitermate vervelend als je al drie keer antwoord hebt gegeven bij hetzelfde gerecht.
Ook was bij ons het bestek vergeten, dit gebeurt vaker zo te lezen. (zie bovenstaande recensies)
Gerton .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wij waren al heel wat jaren niet meer bij Da Vinci geweest en we moesten voor bezigheden in lochem zijn en hebben toen besloten om een hapje te gaan eten bij Da Vinci waar we geen spijt van hebben overheerlijke vissoep en tomatensoep lekkere visschotel met riotto en kip met pittige sauce en spaghetti en 2 dame bianca,s heeft onze trip naar lochem weer helemaal goed gemaakt
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Het zat helaas niet helemaal mee vanavond; zelf gevraagd om drankje, menukaart, bestek, uithalen van gerechten, bijvullen van glazen, bestek bij hoofdgerecht etc. Broodje vooraf was er eerder dan de drankjes.. dit herhaalde zich deze avond ook bij alle andere tafels. Echter het eten was heerlijk, carpaccio zoals die moest zijn en meest heerlijke spaghetti met pancetta en pepertjes. Na afloop koffie; helaas geen schaaltje koffie boontjes.. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Een doorsnee pizzeria. De pizza's zijn niet bijzonder: beetje flauw en een 'beetje meer' opmaak zou goed van pas komen.
De service is doorsnee. Via een zijdeur hebben we de Italiaan moeten verlaten 'anders tocht het zo'... De ruimte is authentiek, zeer oud. Daar zouden ze nog wat meer mee kunnen doen. Al met al: geschikte pizzeria voor even tussendoor.