Da Vinci

Van Kinsbergenstraat 9 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Da Vinci

Italiaanse trots in Apeldoorn

Angelo en Antonio, kan het nog typischer? Deze mannen ontvangen je hier met open armen en zullen jouw avond tot een groot culinair succes maken. Dit restaurant ademt de sfeer van Italië en zodra je hier een voet over de drempel zet waan je je onder de mediterrane zon. Nouja, bijna dan. Het blijft natuurlijk wel Apeldoorn...

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Af te huren , Terras
pietenhan .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De pizza's zijn goed gevuld . Vlotte bediening erg hulpvaardig.
Nagerecht vond ik iets aan de kleine kant (teramisu). Was huisgemaakt
Roelien S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en uitgebreide keuze ondanks het gebruik maken van een ah bon. Kortom wij komen zeker terug!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Niet veel kennis over de wijnkaart. Eten niet spectaculair maar wel goed.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij waren hier maandag 21 november. Als enige in de zaak (wellicht komt dit door de maandag) Later kwamen er nog wat gasten.
Het voorgerecht (carpaccio) was matig en de door ons bestelde pizza's waren qua vulling ook niet om erover naar huis te schrijven. Hat nagerecht was in orde.
Als wij de gerechten apart hadden besteld waren wij goedkoper uit geweest. Natuurlijk zat het voordeel in het tweede gratis menu.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurantje.
Leuk ingericht.
Sfeervol.
Het eten is ronduit goed.
Lekker heet ook.
Bediening heel vriendelijk en professioneel.
Stoelen zitten heerlijk.
Warm aanbevolen!
Mariëlle A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gerechten waren eenvoudig en kleine porties.
De bediening was vriendelijk.
De sfeer en de inrichting was eenvoudig maar schoon
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Da Vinci.
Personeel was zeer vriendelijk.

We komen hier zeker nog terug.

HET WAS PRIMA !
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een knus restaurant, onder leiding van Angelo en Antonio. Deze heren waren om 17:00 in de zaak aanwezig, toen wij kwamen vragen of we in plaats van om 19:00 u ook om 18:00 u al konden komen. Dit was geen enkel probleem en we dachten we zitten vast alleen om die tijd. Toen we aankwamen waren de heren verdwenen (naar de keuken) en werden we zeer gastvrij ontvangen door twee leuke meisjes die de bediening doen. Het was al aardig druk en werd ook steeds drukker gedurende de avond. We kwamen hier met de AH actie en op basis van de recensies. De gerechten waren erg lekker en vers. Pizza of pasta van de kaart of een vis of vleesgerecht van de dag. In mijn geval de entrecote die ik overigens niet op de kaart terugvond maar wel uitstekend smaakte gedrapeerd over de champignon saus/jus . Alle gekozen gerechten waren heerlijk en we hadden een heerlijke Italiaanse avond
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg vriendelijk ontvangen, door de twee meisjes die de bediening deden.
We waren om 17:00 in de zaak waar we Angelo en Antonio troffen om te vragen of i.p.v. 19:00 om 18:00 konden komen. Dit was hoewl het toch vrij druk was geen enkel probleem.
De gerechten waren bijzonder lekker en vers. Vooraf krijg je gratis brood, tapenade en olijven.
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!
N D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de restaurant actie, ook veel keuzemogelijkheden. Vriendelijk personeel, het was geen probleem om onze reservering naar een uurtje vroeger te verplaatsen. Gezellige sfeer, rustig en tafeltjes staan wat verder uit elkaar zodat je niet op elkaars bord zit te kijken of gesprekken hoort. Leuk restaurant, aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagavond 10 September 2016 , hebben wij met 8 personen ,familie uitje, heerlijk gegeten bij Da Vinci in Apeldoorn.
Wij hadden een Albert Heijn arrangement en dat was geweldig.
Het personeel was erg aardig en omdat wij veel plezier met elkaar hadden en onze leuke dag in Apeldoorn doornamen, werd ook het personeel vrolijk van ons. De kok is een topper. Alles was heerlijk en opgegaan.
Dit restaurant is zeker door Ons aan te bevelen. Nogmaals dank voor dit heerlijke diner. Fam. paul Lindeman.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hele leuke locatie, hebben heerlijk buiten kunnen eten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Gaan hier zeker nog een keer heen.
Sclaessen7 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eerst buiten het voorafje genuttigd waar je op een klein terras zit maar wel gezellig in een winkelstraat en toen zonder probleem binnen kunnen zitten. Het keuze menu was beperkt vis of entrecote maar je mocht ook uit alle pizza of pasta vd kaart kiezen. Binnen was het ook knus en de bediening vriendelijk .
Decloe .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
het eten was verrukkelijk maar het beste was de bediening. Hartverwarmend. We zaten eerst buiten onder de kap maar de bediening moest door de miezer en deed dat zonder probleem. Later binnen zagen we hoe er om gegaan werd met kleine kinderen. Fantastisch. Maar dat wisten we al. We komen er vaak met onze kleinkinderen.
Margreetschieving .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
* heerlijk gegeten zowel het voorgerecht de champignons als het hoofdgerecht pizza en pasta.
*bediening is super aardig.
*kortom een aanrader.
CorneBos .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Leuk en knus restaurantje. Het eten was echt verrukkelijk! Wegens drukte moesten we soms erg lang wachten, maar het personeel bleef vriendelijk en het was het wachten waard!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vriendelijke bediening, eenvoudig maar heerlijk eten, knusse ambiance & gezien de drukte een populair restaurant. Aanrader!