Da Vinci

Van Kinsbergenstraat 9 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Italiaanse trots in Apeldoorn

Angelo en Antonio, kan het nog typischer? Deze mannen ontvangen je hier met open armen en zullen jouw avond tot een groot culinair succes maken. Dit restaurant ademt de sfeer van Italië en zodra je hier een voet over de drempel zet waan je je onder de mediterrane zon. Nouja, bijna dan. Het blijft natuurlijk wel Apeldoorn...

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten was uitstekend en de bediening top
Nemen de tijd voor je
Al met al een zeer geslaagde avond
Zeker voor herhaling vatbaar
Aanrader voor mensen die een zeer goed restaurant zoeken
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We waren hier eerder in 2007 waar we erg over te spreken waren. En omdat we in de buurt waren voor wat fietstochtjes wilden we graag weer eens de keuken prestaties van Angelo testen.
De voorgerechten gerookte zalm en de champignon creatie waren erg lekker. De hoofdgerechten Entrecote en Saltimbocca met gebakken aardappeltjes en spaghetti waren verukkelijk. Lekker huiswijntje erbij en een smakelijk dessert completeerde het geheel. Het was erg druk en gezellig voor de woensdagavond en Angelo verbleef derhalve in de keuken.(Antonio had een vrije avond). We hadden hem graag weer gesproken over Sardinie maar dat doen we wel een volgende keer. Echt een aanrader dit adres
judith K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was lekker,
Maar eenvoudig. Bord was niet aangekleed. En geen exta er bij
Ik had pasta maar dan geen rouwkost
Er bij.
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De verse fruit dessert was echt matig, stukjes appels met weinig stukjes ananas. Geen aarbeiein of seizoen fruit ! Jammer! En ik vroeg water zonder bubbels en krijg water in glas zinder fles te zien! volgen ober bij de rekening : Spa blauw ivoor 2,50 euro' s , het lijkt echt gewoon water. Ik vond het niet correct! Jammer!
M B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten en bediening was erg vriendelijk.
Guy L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De ontvangst en service waren uitstekend. Een gedeelte van de tafeltjes buiten was aan vervanging toe. Dip bij het brood weinig smaak. Voorgerecht was goed. Pizza's evenals het nagerecht niet bijzonder.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eten was erg lekker, na 10 minuten stond de pizza al op tafel. Was erg gezellig, niet erg druk (vrijdagavond, 17.30)
ejvanwijhe .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gezellig gegeten. Het briefje op het raam "personeel gezocht" was wel een voorspelling van de wachttijd op ons eten. Het duurde te lang voordat we ons hoofdgerecht kregen, maar het smaakte prima.
ejvanwijhe .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen. De volwassenen kozen voor het AH 3 gangen diner. We kregen netjes de vraag of de kinderen hun eten tijdens ons hoofdgerecht zouden krijgen of tijdens ons voorgerecht. Voorgerecht duurde even maar stond nog binnen acceptabele tijd voor ons. Vervolgens duurde het te lang voordat we ons hoofdgerecht kregen. Later kregen we te horen dat de kok er in de keuken vrijwel alleen voor stond. Het is handiger als de bediening uit zichzelf komt vertellen dat het lang gaat duren dan dat ze zich daar door de klant op aan laten spreken. Het was verder wel gezellig en we hebben lekker gegeten.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten!!
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs. Zeer vriendelijke en gemoedelijke bediening. Gezien de kaart ook geschikt om met kinderen heen te gaan.
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijn italtaans restaurant. Heerlijk gegeten! Goede bediening. Vriendelijk!
John H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag (10 maart) hier met mijn vrouw gegeten. Het was ons eerste bezoek. De ontvangst was vriendelijk.Toen ik vroeg waar we onze jassen konden laten antwoordde het meisje dat de mensen die hier over hun stoel hangen(....). Toen wij een uur na onze bestelling nog geen voorgerecht op onze tafel hadden en andere gasten die veel laten waren aangekomen al vrolijk aan het eten waren, heb ik maar even gevraagd waar ons gerecht bleef. Zonder uitleg voor de vertraging stond de bestelde Vitello Tonato nu binnen een minuut op tafel. Helaas was dit niet meer dan wat plakjes kalfsvlees met kappertjes en rode uien. Vlak van smaak, niet zoals het hoort te zijn. Als hoofdgerecht had ik ossenhaas in een rode port saus. De ossenhaas (circa 150gr) was goed gebakken. De saus leek evenwel nergens op. Het was meer water met een bruine kleur. Veel te dun en geheel smakeloos. (En dat voor een gerecht van € 26,00 !!). Dessert maar overgeslagen en alleen koffie gedronken. Neen, dit was eens maar niet weer.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekker gegeten! Smakelijk en genoeg. Het was wel - in deze tijd van het jaar - wat koud doordat we dichtbij de uitgang zaten. En we hadden 's avonds thuis heel erg dorst, dus het eten mag ietsje minder zout zijn. :) Verder een aanrader!
Alfons W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben hier al diverse keren gegeten en altijd is het weer even heerlijk en het personeel is altijd vriendelijk.
we kunnen dit restaurant echt aanbevelen.
drswgj .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten, attente bediening. Cassata is een aanrader, klinkt ouderwets maar hier is het dat niet.
Funghi trifolati is ook een smakelijk gerecht.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk en gezellig.
Niets aan toe te voegen.
Ik ben dankbaar dat Apeldoorn zo'n eethuisje heeft.
Ik kan Da Vinci dus van harte aanbevelen bij iedereen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de kinderen hier geweest. Ik een tagliatella ai funghi misti welke zeer smakelijk was. Leek eventjes niet groot portie, maar meer dan voldoende. Dus geen klagen van mijn kant. Zeker niet over de smaak. M'n man en de kinderen een pizza quattro formaggi. Ze vonden ze heerlijk. Beetje te groot voor één van de kinderen. Maar ze hebben ervan gesmuld. Als dessert Ijs toe. Prima. We gingen met een zeer tevreden gevoel naar buiten. Heerlijk gegeten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Foutje in de planning werd snel hersteld. Gezellige sfeer en lekker gegeten. Was er best druk voor een maandagavond.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt een heel gezellig eethuisje.
We zijn verrast dat er zoiets is in Apeldoorn.
Het is niet te duur; je kunt het dus best een keertje doen.
Maar wel top.
En gezellig.
Kortom: ga zelf een keertje kijken!