Da Vinci

Van Kinsbergenstraat 9 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Italiaanse trots in Apeldoorn

Angelo en Antonio, kan het nog typischer? Deze mannen ontvangen je hier met open armen en zullen jouw avond tot een groot culinair succes maken. Dit restaurant ademt de sfeer van Italië en zodra je hier een voet over de drempel zet waan je je onder de mediterrane zon. Nouja, bijna dan. Het blijft natuurlijk wel Apeldoorn...

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Da Vinci

djbr .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH-restaurantactie.
In intiem restaurant op z'n Hollands prima Italiaans gegeten vergt wat uitleg. De pasta (een lekkere pittige spaghetti) werd samen met de secundi platti (het hoofdgerecht: entrecote met een heerlijke saus erover) geserveerd. Ook de zalm was volgens mijn partner heerlijk!
Het voorgerecht champignons was lekker, niet bijzonder.
De tiramisu en het cassata-ijs maakten dit etentje voor weinig geld tot een zeer geslaagde avond.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Onze reservering was niet genoteerd, of wij wel bij hen gereserveerd hadden!
Huiswijn stond niet koud, waardoor wij een duurdere wijn moesten nemen.
De bediening moet volgens mij een goede cursus volgen in juiste etiketten.

Kwaliteit van het eten is goed, bovenstaande zijn wij niet gewend bij dit restaurant.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
leuk restaurant, eten was goed, bediening en sfeer prima, zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Tip voor volgende AH actie, laat deelnemers kiezen van de complete kaart
gerda.ferry .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goed retaurant en sfeervol.het eten was er snel erg goed.komen zeker terug,een aanrader.prijs was goed voor dit 3gangen diner.
Brigitte C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten zeker een aanrader????
Jmejme E.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vriendelijke vlotte bediening. Goede pasta en een goedbereide malse entrecôte.
De huisgemaakte tiramisu is een aanrader.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij komen hier graag terug . Wij hebben hier al een aantal kernel van de piza genoten.
Het menu was heel smakelijk en er was voldoende Keizer mogelijkheid.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten, goede pizza!!
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Komen al jaren met plezier bij Da Vinci eten. Constante kwaliteit nemen maakt er zeer goede pizza's!
Voor de verandering daar nu eens gegeten met de AH restaurantactie.
decloe .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Natuurlijk was het eten weer lekker, superlekker. En op het terras ziet de wereld er ook veel leuker uit. Maar ondanks fantastisch eten kan het uitje nog goed verknoeid worden door de bediening. Maar hier is de bediening bijna nog beter dan het eten, geweldig. Alles, werkelijk alles kan en de dames komen zelfs met een gewoon glaasje water voor het pilletje nog een keer naar buiten. Angelo en Antonio, fantastisch eten maar een dikke tien hoe jullie het personeel zo enthousiast gemaakt hebben. Klasse. Bedankt.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellig restaurantje. Goede service met aandacht voor de klant. Eten was goed. Carpaccio een beetje waterig maar daarentegen een uitstekende lekkere pizza. Cassata was ook heerlijk.
Fred-Sacha .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima restaurant met lekkere gerechten. Het maken van de piza die niet op de kaart stond was geen enkel probleem. Komen er zeker nog een keer terug!
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Een fijn restaurant met de klassieke Italiaanse keuken - buonissimo!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Eten was uitstekend en de bediening top
Nemen de tijd voor je
Al met al een zeer geslaagde avond
Zeker voor herhaling vatbaar
Aanrader voor mensen die een zeer goed restaurant zoeken
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
We waren hier eerder in 2007 waar we erg over te spreken waren. En omdat we in de buurt waren voor wat fietstochtjes wilden we graag weer eens de keuken prestaties van Angelo testen.
De voorgerechten gerookte zalm en de champignon creatie waren erg lekker. De hoofdgerechten Entrecote en Saltimbocca met gebakken aardappeltjes en spaghetti waren verukkelijk. Lekker huiswijntje erbij en een smakelijk dessert completeerde het geheel. Het was erg druk en gezellig voor de woensdagavond en Angelo verbleef derhalve in de keuken.(Antonio had een vrije avond). We hadden hem graag weer gesproken over Sardinie maar dat doen we wel een volgende keer. Echt een aanrader dit adres
judith K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was lekker,
Maar eenvoudig. Bord was niet aangekleed. En geen exta er bij
Ik had pasta maar dan geen rouwkost
Er bij.
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De verse fruit dessert was echt matig, stukjes appels met weinig stukjes ananas. Geen aarbeiein of seizoen fruit ! Jammer! En ik vroeg water zonder bubbels en krijg water in glas zinder fles te zien! volgen ober bij de rekening : Spa blauw ivoor 2,50 euro' s , het lijkt echt gewoon water. Ik vond het niet correct! Jammer!
Guy L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
De ontvangst en service waren uitstekend. Een gedeelte van de tafeltjes buiten was aan vervanging toe. Dip bij het brood weinig smaak. Voorgerecht was goed. Pizza's evenals het nagerecht niet bijzonder.
Nina H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eten was erg lekker, na 10 minuten stond de pizza al op tafel. Was erg gezellig, niet erg druk (vrijdagavond, 17.30)
ejvanwijhe .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gezellig gegeten. Het briefje op het raam "personeel gezocht" was wel een voorspelling van de wachttijd op ons eten. Het duurde te lang voordat we ons hoofdgerecht kregen, maar het smaakte prima.