Da Vinci

Van Kinsbergenstraat 9 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Da Vinci

Italiaanse trots in Apeldoorn

Angelo en Antonio, kan het nog typischer? Deze mannen ontvangen je hier met open armen en zullen jouw avond tot een groot culinair succes maken. Dit restaurant ademt de sfeer van Italië en zodra je hier een voet over de drempel zet waan je je onder de mediterrane zon. Nouja, bijna dan. Het blijft natuurlijk wel Apeldoorn...

Meer informatie over restaurant Da Vinci

• Af te huren , Terras
7,2
drswgj .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Lekker gegeten, attente bediening. Cassata is een aanrader, klinkt ouderwets maar hier is het dat niet.
Funghi trifolati is ook een smakelijk gerecht.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk en gezellig.
Niets aan toe te voegen.
Ik ben dankbaar dat Apeldoorn zo'n eethuisje heeft.
Ik kan Da Vinci dus van harte aanbevelen bij iedereen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de kinderen hier geweest. Ik een tagliatella ai funghi misti welke zeer smakelijk was. Leek eventjes niet groot portie, maar meer dan voldoende. Dus geen klagen van mijn kant. Zeker niet over de smaak. M'n man en de kinderen een pizza quattro formaggi. Ze vonden ze heerlijk. Beetje te groot voor één van de kinderen. Maar ze hebben ervan gesmuld. Als dessert Ijs toe. Prima. We gingen met een zeer tevreden gevoel naar buiten. Heerlijk gegeten.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Vriendelijke bediening. Foutje in de planning werd snel hersteld. Gezellige sfeer en lekker gegeten. Was er best druk voor een maandagavond.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echt een heel gezellig eethuisje.
We zijn verrast dat er zoiets is in Apeldoorn.
Het is niet te duur; je kunt het dus best een keertje doen.
Maar wel top.
En gezellig.
Kortom: ga zelf een keertje kijken!
pietenhan .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Gisteren met AH bon gegeten bij Da Vinci. Wat een leuk restaurant. Het was er druk en dat is altijd een goed teken.
Meer dan vriendelijke bediening. Lekkere witte huiswijn in een karaf voor een prima prijs. Het AH menu is divers en heerlijk. Prima carpaccio. Lekkere entrecote en de huisgemaakte tiramisu is een aanrader.
Kortom een restaurant om ook zonder bon eens terug te gaan. De prijzen zijn alleszins redelijk en de bediening geeft je een uitgevoel.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De pizza's zijn goed gevuld . Vlotte bediening erg hulpvaardig.
Nagerecht vond ik iets aan de kleine kant (teramisu). Was huisgemaakt
Roelien S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige en ontspannen sfeer. het eten was prima verzorgd en de bediening was vriendelijk.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Uitgebreide keus, heerlijke gerechten en super snelle en attente bediening!

Leuke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar ????????
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en uitgebreide keuze ondanks het gebruik maken van een ah bon. Kortom wij komen zeker terug!
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel. Niet veel kennis over de wijnkaart. Eten niet spectaculair maar wel goed.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij waren hier maandag 21 november. Als enige in de zaak (wellicht komt dit door de maandag) Later kwamen er nog wat gasten.
Het voorgerecht (carpaccio) was matig en de door ons bestelde pizza's waren qua vulling ook niet om erover naar huis te schrijven. Hat nagerecht was in orde.
Als wij de gerechten apart hadden besteld waren wij goedkoper uit geweest. Natuurlijk zat het voordeel in het tweede gratis menu.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurantje.
Leuk ingericht.
Sfeervol.
Het eten is ronduit goed.
Lekker heet ook.
Bediening heel vriendelijk en professioneel.
Stoelen zitten heerlijk.
Warm aanbevolen!
Mariëlle A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De gerechten waren eenvoudig en kleine porties.
De bediening was vriendelijk.
De sfeer en de inrichting was eenvoudig maar schoon
Marlon B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Da Vinci.
Personeel was zeer vriendelijk.

We komen hier zeker nog terug.

HET WAS PRIMA !
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een knus restaurant, onder leiding van Angelo en Antonio. Deze heren waren om 17:00 in de zaak aanwezig, toen wij kwamen vragen of we in plaats van om 19:00 u ook om 18:00 u al konden komen. Dit was geen enkel probleem en we dachten we zitten vast alleen om die tijd. Toen we aankwamen waren de heren verdwenen (naar de keuken) en werden we zeer gastvrij ontvangen door twee leuke meisjes die de bediening doen. Het was al aardig druk en werd ook steeds drukker gedurende de avond. We kwamen hier met de AH actie en op basis van de recensies. De gerechten waren erg lekker en vers. Pizza of pasta van de kaart of een vis of vleesgerecht van de dag. In mijn geval de entrecote die ik overigens niet op de kaart terugvond maar wel uitstekend smaakte gedrapeerd over de champignon saus/jus . Alle gekozen gerechten waren heerlijk en we hadden een heerlijke Italiaanse avond
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg vriendelijk ontvangen, door de twee meisjes die de bediening deden.
We waren om 17:00 in de zaak waar we Angelo en Antonio troffen om te vragen of i.p.v. 19:00 om 18:00 konden komen. Dit was hoewl het toch vrij druk was geen enkel probleem.
De gerechten waren bijzonder lekker en vers. Vooraf krijg je gratis brood, tapenade en olijven.
Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!
N D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de restaurant actie, ook veel keuzemogelijkheden. Vriendelijk personeel, het was geen probleem om onze reservering naar een uurtje vroeger te verplaatsen. Gezellige sfeer, rustig en tafeltjes staan wat verder uit elkaar zodat je niet op elkaars bord zit te kijken of gesprekken hoort. Leuk restaurant, aanrader.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagavond 10 September 2016 , hebben wij met 8 personen ,familie uitje, heerlijk gegeten bij Da Vinci in Apeldoorn.
Wij hadden een Albert Heijn arrangement en dat was geweldig.
Het personeel was erg aardig en omdat wij veel plezier met elkaar hadden en onze leuke dag in Apeldoorn doornamen, werd ook het personeel vrolijk van ons. De kok is een topper. Alles was heerlijk en opgegaan.
Dit restaurant is zeker door Ons aan te bevelen. Nogmaals dank voor dit heerlijke diner. Fam. paul Lindeman.
Melissa D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Hele leuke locatie, hebben heerlijk buiten kunnen eten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Gaan hier zeker nog een keer heen.